Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Langt fravær for Nille. EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Langt fravær for Nille. EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Langt fravær for Nille. EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Langt fravær for Nille. EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Langt fravær for Nille. EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Langt fravær for Nille. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Langt fravær for Nille. EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Langt fravær for Nille. EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Langt fravær for Nille. EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Lori
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Valentine
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Natalie
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Jake
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Katrina
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Sean
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Lenore
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Renata
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 
Taliia
Langt fravær for Nille. Voteba13Langt fravær for Nille. Voteba14Langt fravær for Nille. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Langt fravær for Nille.

2 deltagere

Go down

Langt fravær for Nille. Empty Langt fravær for Nille.

Indlæg af Gæst Tors 11 Dec 2014 - 14:32

Som mange af mine emnepartnere sikkert ved kan jeg være langsom om at svare.
Grunden til det er simpel. Min ryg gør ondt hver dag, skoledagene er længere, jeg er træt når jeg kommer hjem, og jeg vil bare slappe af, meeeen så er der jo også lige lektierne, der skal ordnes. Så, kort sagt, har jeg ikke længere tid eller lyst til at emne.
Nogle af jer ved også godt at jeg er på flere sider og har været med til at lave Middle-Earth, blandt andet, og i tænker nok "hvorfor deltager du hele tiden på nye sider når du har det sådan?" Godt spørgsmål! Jeg har bare intet svar.
Derfor har jeg taget den beslutning om at jeg ikke længere vil emne på UW(og jeg har vidst heller ikke nogle emner), så hvis i spørger mig om jeg vil emne, så siger jeg simpelthen nej.
I skal heller ikke bare lave et emne fordi I tænker "ååååh, det har været så lang tid siden, vi har emnet! Nu laver jeg et til os!" Dette gælder alle sider. Jeg orker det simpelthen ikke.

Dette er muligvis groft sagt, og sikkert også gentaget mange gange af mig, men nu er det fastslået.
Jeg emner ikke på UW igen, før jeg enten har det bedre eller får mere tid. Begge ting kan der være lang tid til. Eventuelt kunne det også være at jeg fik lyst og lige pludselig har en masse kreativitet, men jeg kan ikke forestille mig at få det lige nu.

Beklager, men det er sådan det må være.
Jeg sletter ikke mine brugere. (Medmindre jeg en dag tænker "nah, jeg kommer ikke til at emne mere på hende/ham."

Venlig hilsen Nille/Allyson/Shane. ^^

PS: Hvis der ønskes yderligere forklaring omkring denne beslutning bedes I sende mig en PM.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Camille Tors 11 Dec 2014 - 14:44

Nillemor <3

Du skal bare give sig selv plads og tid - uden at selvbebrejde og slet ikke undskylde.
Jeg kender selv til følelsen. Ikke så meget det med krea mangel , for jeg tror ikke jeg har oplevet mig på den måde hverken specielt kreativ eller have mangel på det.
Det har handlet om sult eller mæthed.
Om energi og glæde. Og selvfølgelig tid.

Der er mange ting der kan spille ind - og de er sikkert forskellige for os alle, men jeg vil sige at jeg i laaaaaaaang tid kun emnede på 1 side og der lagd ejeg al min energi. Det gik godt og alle fik hurtige svar.

Mange ting skete og jeg begyndte på flere sider.
I dag er jeg på fire og emner på dem alle. Et par meget aktive og et par med kun enkelte emner.
Men det jeg har erfaret er at det kræver en hele del mere energi, fordi det ikke kun er emner.
Det er også sidens sociale liv , sjove tråde og nu for mig også personer bag skærmen der bruges tid sammen med Smile

Jeg elsker det nøjagtig lige så meget som før- men har bare ikke tiden til alle de emner jeg gerne ville og det er vildt hårdt at afslå emner ofte.

Så mit råd til dig - mig og alle andre er at det er vigtigt at tage pauser. Vigtigt at lytte til sig selv og deet ER tilladt at have emner man svare mere ofte end andre.
Det skal man ikke have det dårligt med.

Sikke en omgang rod jeg fik skrevet , fra et busstop sted i regnvejrs våde København. XD

Jeg vil bare sige at : tag din tid - alle venter på dig.
Og om du emner eller ej , er det bare dejligt du ikke smutter hverken herfra , eller fra de andre siders.

Kh
Fra
Camille / Millicent.
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Marcus Tors 11 Dec 2014 - 16:46

Nille!
Du må ikke presse dig selv til at emne! ALDIRG!
Der kommer intet godt ud af det! Emnerne bliver dårlige, man bliver stresset og får dårlig samvittighed når man ikke svare lige så hurtigt eller godt som den person man emner med. Så hellere bare lade hver og evt. bare tøf ned i chatten Smile

Jeg er nået til et punkt i mit liv hvor jeg simpelthen kun periode mæssigt gider rollespils sider. Nogle gange er jeg helt vild og vil bare have gang i så meget som muligt, andre gange kommer jeg ikke på i flere uger hvis ikke måneder fordi jeg ikke gider, har overskud, har tid, har kreativitet til det eller simpelthen bare glemmer det.

Jeg er så uendelig ked af at din ryg volder dig så meget smerte, men jeg håber virkelig du er klar over at du er velkommen til at skrive til os alle sammen selvom du ikke emner mere Smile
Skulle lysten eller overskudet komme igen tvivler jeg ikke på at du er mere end velkommen til at kaste dig over en masse emner både her, men også på andre rollespils sider Smile

Tag dig al den tid du behøver!

- Marcus


_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Gæst Tors 11 Dec 2014 - 18:45

Tag alt den tid du behøver min kære lillesøs! Jeg er her hvis du får brug for en snak!
Jeg tror vi alle kender til det med, at finde tid, lyst og kreativitet til at svare sine emner, så jeg forstår dig udmærket godt! Og ikke nok med det, så har du jo ryggen at døje med c:
Lige meget hvad, så er jeg (vi) her og er taknemmelig for, at du ikke sletter dig selv!
Stort kram fra din storesøs!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Gæst Man 29 Dec 2014 - 13:17

Det går langtfra bedre med min ryg som sagt og da slet ikke her i ferien. De seneste par dage har det bare gjort ondt. Forleden dag fik jeg pludselig smerte i siden og jeg har været til lægen to gange angående noget.. lidt fortroligt som I kan spørge over pm.
Så, jeg holder stadig fast i at jeg ikke vil emne herinde. Jeg håber I har haft en god jul og får et godt nytår!
Dette var bare lige for at fortælle, det ikke går bedre, hvis I nu skulle håbe det..^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Gæst Man 29 Dec 2014 - 13:23

Jeg ønsker dig virkelig med hele mit hjerte god bedring Nille! Hvis der er noget jeg/vi kan gøre for dig, så sig endelig til!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Langt fravær for Nille. Empty Sv: Langt fravær for Nille.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum