Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 
Genevira
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 
Valentine
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 
Jake
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 
Edgar
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 
Abigail
Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba13Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba14Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Go down

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Empty Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Feb 2015 - 15:00

Åh, jeg ved ikke hvad jeg skal skrive.
Jeg gider ikke skrive en lang besked og være bange for at I går amok på mig, fordi I føler jeg langer udefter nogen, eller bare er fuldkommen uretfærdig/dømmende/tænker forkert på det.
Jeg ved bare at jeg har mistet lysten til at emne igen, igen, igen, igen, igen(osv). Mest fordi at så svarer folk ikke, så bliver jeg ked af det når jeg logger på, så laver jeg noget andet og bliver optaget af det i stedet.
Når jeg så logger på chatten føler jeg mig ikke rigtig... velkommen mere. Jeg føler ikke at jeg hører til mere.
Måske er det bare mig? I don't know.

Jeg ved bare jeg ikke gider mere. Jeg tør ikke slette mig, jeg tør ikke slette nogle af mine brugere.
Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg tager nok bare en lang pause, men jeg kan ikke love at jeg vender frisk tilbage, klar til at emne!
Det regner jeg ikke med. Måske ender jeg med at slette mig helt.
Hvis nogen bliver sure på mig over dette, så skriv over PM.

Det endte godt nok med en lang besked.. Typisk mig. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Empty Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Feb 2015 - 16:53

:'(

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Empty Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Indlæg af Gæst Tirs 10 Feb 2015 - 20:05

Hey Nille, jeg læste din besked om og om igen.. og spekulerede lidt over det..

ehm..

Jeg ville forslå eventuelt at tag en pause, få noget luft og der efter gøre op med dig selv. med spørgsmålet. ''Vil jeg fortsætte med rollespil på TheUnderworld?''

Selvfølgelig vil der altid være folk der er sure og skuffede, men jeg vil varmt anbefalde at du eventuelt tog en kort pause og der efter lade tankerne falde også finde en endelig beslutning om du ønsker eller ej Smile

Dog er jeg ked af at hvis jeg har været iblandt dem som skulle få dig til at føle dig udefor eller udstødt Smile

Håber dog stadig fortsat at se dig, da du virker til at brænde for rollespil (samt elsker at skrive et par lange tekster)

Knus og kram

Elaija Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Empty Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Indlæg af Gæst Ons 11 Feb 2015 - 16:14

*Krammer Rowse.<3*

Tak Elaija. Smile
Jeg har bare allerede haft så mange pauser. Jeg ender nok med at slette en af mine brugere. Vil tænke lidt mere over om jeg vil slette mig helt eller ej. ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille) Empty Sv: Fravær; Jeg gider ikke mere. (Nille)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum