Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 
Edgar
De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba13De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba14De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Go down

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Empty De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 27 Dec 2014 - 20:39

Hejsa kære brugere på UW!

Så! Jeg har haft lidt tid til overs og tog hul på nogle af de ting, vi admins ikke har fået gjort så meget ved!
Jeg har nemlig, i samarbejde med Rowan, fået lavet jeres jobsliste! Smile
Der ud over har jeg nogle andre ændringer at annoncerer.

Joblisten:
Joblisten er lavet!
Der er nogle ting i skal vide med den:
1: Den er frivillig, som lovet, men det er klart der ikke kommer mange navne på den, hvis i ikke selv skriver til os, for at komme på! Smile
2: Ikke alle jobs er på, men blot et par stykker, for at vise der faktisk er nogen! Hvis i har et job, som i gerne vil skrives på, men som IKKE er på listen - så blot skriv det til os og vi sætter det ind.

Link: https://theunderworld.danskforum.net/t6587-joblisten#160734

Spørgsmål, ris og ros modtager altid.

Banneret og tiden i UW:
så! Ret tilfældigt opdagede jeg at få stadig har problemer med om vi lever i en middelalder-steampunk-agtigt verden eller i en nutidig verden. Jeg har snakket med Rowan om hvad vi kan gøre nemmere for brugerne, så i nemmere kan forstå hvilken verden vi faktisk spiller i!
En af ideerne der kom på bordet var at ændre teksten i vores banner!
Derfor vil i snart opdage at teksten "A world that lives in the shadow of the real world" snart vil blive skiftet ud. Ud til noget der indeholder "middelalder", så alle hurtigt kan se at det der det vi spiller efter.

Har i andre ideer til hvordan vi gør det nemmere for hinanden? Så skriv endelig!

Inaktivitet:
Ja. Vi oplever den alle. Både brugere og admins er inaktive. For mit eget vedkommende vil jeg gerne undskylde for tiden. Tingene tager unaturligt lang tid og på det senere sker der faktisk intet. Jeg har valgt at tage en smule flere valg selv, for at sikre siden fortsætter uden problemer, men skulle der opstå nogen, så skriv endelig.


Tilbage er der blot at ønske fortsat god ferie og et kommende, godt nytår!

Mvh
- Sean
På vegne af DTBA.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10221
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Empty Sv: De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 20:41

Fedt med joblisten - skal nok snart få skrevet nogle af mine andre brugere ind på den - og få andre til at skrive derind så der kan komme fyld på Very Happy


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Empty Sv: De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 20:51

Så folket ville ha en job liste, nice vil måske overveje og få nogen af mine på. :p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Empty Sv: De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 27 Dec 2014 - 20:55

Fedt initiativ med joblisten Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed) Empty Sv: De nyeste ting! Joblisten og ændring på banner! (Adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum