Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Date night [Andrea] EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Date night [Andrea] EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Date night [Andrea] EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Date night [Andrea] EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Date night [Andrea] EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Date night [Andrea] EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Date night [Andrea] EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Date night [Andrea] EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Date night [Andrea] EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Date night [Andrea] Voteba13Date night [Andrea] Voteba14Date night [Andrea] Voteba15 
Abigail
Date night [Andrea] Voteba13Date night [Andrea] Voteba14Date night [Andrea] Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Date night [Andrea]

Go down

Date night [Andrea] Empty Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Søn 15 Feb 2015 - 19:39

Tid Klokken er godt over 22:23
Sted Kroen "Targaryen"
Omgivelser Der er faktisk helt tomt, også er der gjort klar til en romantisk date
Vejr Der er faktisk det perfekte vejr, der er ikke en eneste sky på himlen, månen er halv og alle stjernerne er fremme
Påklædning En sort habbit

Den normalt opfyldte kro, var denne nat helt tom. Der var faktisk ikke en eneste person at se, foruden Kai der var godt i gang med at klargøre de sidste detaljer. Ude fra ville kroen være nogenlunde helt mørktlagt, set bort fra de stearinlys der oplyste mørket. Egentlig så var det skønheden for alvor kom frem når man gik indenfor, for indenfor var den i den grad i det romantiske hjørne. Alle bordende var fjernet, set bort fra et enkelt bord der stod i midten. Der var adskillige stearinlys der hang over alt. Selve bordet var belagt med en hvid du, også var der lagt op til de kunne spise. Kai havde selv ingen ide om hvordan man var romantisk, så han havde spurgt Andreas rådgiver Venus til hjælp...kællingen havde dog i starten ikke just været den nemmeste at arbejde med. Dog efter et mindre skænderi, så fik de arbejdet sammen og fik til sidst pyntet op.
Han vidste, at Andrea havde brug for en der kunne regere med hende, en der kunne tage titlen som konge. Så selvom det skræmte ham og hun næsten brugte ham, så ville han da lade hende...for uheldigt for ham, så havde han stærke følelser for hende. Hun fik ham til at føle noget...noget han måske ikke havde følt i mange år. Hun var med andre ord helt specielt for ham, så han ville med glæde lade hende gøre hvad pokker hun ville. For ham betød det kun at han kunne være mere sammen med hende. Så mere tid med Andrea, var kun fantastisk! Han havde endda gået så langt som at tage en habbit på!! Hvis man kendte ham, hvilket Andrea nok gjorde...så ville man vide, at han aldrig tog fint tøj på. Han var en simpel mand, og han tog som regel sit slidte tøj på, hvilket var den slidte t-shirt og et par bukser, det var intet stort eller ud over det sædvanlige. Men blot for at sikre sig denne aften, så havde han i den grad gjort noget ud af sig selv. I dette øjeblik stod han inde på kroen, med blomsterne klar og en kok ude i køkkenet, som ville servere maden for dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Man 16 Feb 2015 - 22:21

påklædning



Selvfølgelig var Andrea klædt perfekt på til denne aften. Og med det mørke brune hår hængende som et stort smukt krøllet havfrue hår - ville man ikke være sikker på om man nogensinde havde set noget mere smukt. Andrea var selvfølgelig blevet transporteret ned til byen i hestevogn. Om Kai havde sørget for det eller ej, ville hun være blevet smuttet den vej. Det var jo sådan hun var set i Sunfury. Som dronning. En titel hun gjorde alt for at fortjene. Elena blev passet af Lockheart hjemme på slottet, sammen med en masse tjenestefolk. Selvom rådvigerne trods alt også var til stede. Venus havde da drillet Andrea et par gange omkring Kai. Selv Nic. Og i sidste ende måtte Andrea vel indrømme, at hun var faldet hårdt for ham. De mørke charmerende øjne. De smeltede hendes hjerte. Det havde været lige gyldigt hvormeget hun prøvede at undgå at falde for ham - til sidst var det sket på magiskvis, og det førte til denne aftens begivenhed. Kai havde spurgt hende på date. Og selvom man var kongelig. Så skulle der vle også være plads til en aften ude, med to rådgivere. Så var der vel lidt tid til noget andet end at sidde på slottet.
Døren blev åbnet for hende og hun trådte indenfor. Lysene. Borderne. Alt så bare så perfekt ud. Dog blev hendes smil størst da hun lod sine øjne glide over på Kai. Hun trådte hen imod ham og lagde hovedet på skrå. "Alt det her er næsten for meget." Det var tydeligt på hende at se, at hun virkelig satte pris på dette. "Og du ser godt ud. Det gør du selvfølgelig altid men ja." Andrea satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Tirs 17 Feb 2015 - 18:34

Da hun trådte ind, kunne han næsten føle hvordan luften blev slået ud af hans bryst. Hun var smukkere end hvad han nogensinde havde turde tænke på. Hendes skønhed var normalt utrolig høj, for var der noget Andrea var, så var det elegant, smuk, graciøs og perfekt...men stående i den hvide kjole...hun var ubeskrivelig. Han blinkede og det var først da hun snakkede til ham, at han rent faktisk kom ud af sin mindre trance. Han sendte hende et skævt smil og gik stille hen imod ham "intet er for meget for dig min kære" han tog blidt hendes hånd i sin egen, bøjede sig ned og gav hendes kno et blidt kys "jeg gør normalt ikke dette, så jeg ville gerne have denne aften skulle være perfekt for dig" sagde han som han rettede sig op. Det var skam den store sandhed, han ville hellere end gerne have denne aften skulle være perfekt! For hende skulle man ikke lave noget halvt...alt skulle laves perfekt, så det passede til hende.
Han klukkede over hendes ord omkring hans udseende "det var Venus der forslog dette" han slog ud med hænderne og kørte hånden igennem håret "men ingen ord kan beskrive hvor smuk du ser ud" han bøjede sig ned imod hendes øre, hvorpå hans læber samtidig ramte imod den bløde hud og hans varme ånde ville ramme imod hendes hals "you take my breath away" hviskede han og gav hendes hals et let kys, før han igen rettede sig op og gik hen for at trække stolen ud for hende. Han havde sørget for det hele, alt hvad hun kunne lide!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Ons 18 Feb 2015 - 21:26

Hans ånde imod hendes hals. Den varme fornemmelse som gled igennem hende, der fik hende til at lukke øjnene og blot drømme blidt. "Not as much as you take mine away." Smilede hun let og åbnede så sine øjne igen. Hendes blik førte fra Kai og hen til bordet - da han trak stolen ud for hende. Andrea satte sig ned og smilede til Kai. Det var alligevel utroligt. Hun havde aldrig nogensinde troet, at hende og Kai ville få noget så stærkt som det de havde lige nu. Hvis de var gået flere år tilbage, og nogen havde sagt til dem, om de var kærester havde de sikkert grint og sagt, aldrig i livet. Andrea plejede at være den drengepige. Gadetøsen som mødte en anden som mindede hende om sig selv. Alting var ændret nu. Hun var en dronning som ledte efter en dronning, og måske var gadedrengen hun mødte for mange år siden den rette for hende. Hvis hun kunne styre riget kunne han sikkert også. Og efter hvad han havde givet udtryk for, så virkede han ikke bange for magten. Den skulle bare lære at hånteres, det var ikke specielt svært.
Andrea smilede stort til ham. Duften af kød ramte hendes næse. Hun elskede kød mere end noget andet mad. Det var typisk varulve, og det var selvfølgelig noget Kai forstod bedre end mange andre. Noah prøvede altid at få hende til at spise ligeså mange grønsager, men det smagte bare ikke nær så godt. Og hun var et rovdyr.
Andrea var ikke typen som kunne gøre kærester i hendes status. Det var enten eller når det kom til hende, og hun kunne kun blive gift med en anden varulv. Ligesom alle ville ende med at hedde Targaryen, hvis de giftede sig ind i familien. Kai ville ende med det navn. Ligesom hun var endt med det. Ikke fordi hun ikke kunne lide det, faktisk så elskede hun det efternavn.
"Det her.. det er perfekt Kai.. jeg mener det. Jeg er så glad for du har brugt tid på at planlægge det." Smilede hun. Med eller uden Venus' hjælp, så var det virkelig noget hun satte pris på. Og det var ekstremt tydeligt at se på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Ons 18 Feb 2015 - 21:38

Han sendte hende et skævt smil og samtidig et par øjne der fortalte alt om hans følelser "impossible my love" han strøg hende blidt ned over kinden, og da hun satte sig bøjede han sig ned og gav hendes hoved et blidt kys. Han havde aldrig været alt for romantisk anlagt, men hun gjorde bare noget ved ham...han kunne ikke forklarer det, men han ville bare gøre alt hvad han kunne for at gøre hende glad. Hun var hans svaghed, den person han ville gøre alt for...der fandtes ikke et hav han ikke ville krydse for hende, eller en ting han ikke ville gøre. Han satte sig elegant ned foran hende, hvorpå han ringede med en klokke og et par tjenere kom ind med maden. Som forventet, så var der i den grad kød! De var varulve så man skulle da ikke forvente grønt på deres tallerken. Han spiste om ikke andet mindst ligeså meget kød som Andrea...om ikke andet mere end hende. Som en varulv, så var kød i den grad hovedkilden...det var deres livret.
Han sendte hende et bredt smil og tog et glas rødvin, som det blev hældt op "selvfølgelig vil jeg da det...du betyder så utrolig meget for mig. Tanken om at sidde her med dig, den er helt vidunderlig! Jeg ved at hvis der var nogle der havde fortalt mig, at jeg ville ende op her som ung...så ville vi nok havde grinet af dem, men nu hvor jeg faktisk sidder her, så kan jeg ikke lade hver med at elske det!" Han sendte hende et stort smil. Han holde sit glas op imod hendes "skål for det ukendte!" sagde han og blinkede til hende. Da de havde skålet, begyndte han stille at spise fra sin mad. Dog ville han få gange, uset ligge hånden ned i lommen...den lomme hvor han havde ringen han ville frie til hende med. Hun var den han ville leve evigt med, hun var den han ville være sammen med i medgang og modgang, igennem godt og ondt. Han havde brugt så utrolig lang tid på at finde den helt perfekte ring, og i aften skulle den bruges! Han skulle bare finde det helt rigtige tidspunkt. Efter de havde, kom der nogle folk ind, som stille begyndte at spille noget smukt og stille musik. Han klukkede og rejste sig op, hvorpå han rakte en hånd frem imod hende "må jeg få denne dans?" spurgte han og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Ons 18 Feb 2015 - 21:48

Det var utroligt. Alle ting han sagde. Det var hvad hun tænkte på, det var næsten som om, at han kunne læse hendes tanker nogle gange. Hun skålede med ham og begyndte så at spise af den lækre ret. Det var tydeligt, at det ikke ligefrem var dårligere vare. Hun af alle personer vidste, hvornår kødet var fra gode forhandlere og når de var mindre gode. For hun havde smagt begge vare. Og det her smagte fantastisk. Selvfølgelig ville kroejeren ikke give sin dronning dårligt indtryk heller. Det var der ikke mange der ville. Kai var virkelig den hun kunne se sig selv med... styre kongeriget. Det havde hun ikke engang set i Noah. Derfor vidste hun, at dette var noget ægte. Andrea kiggede overraskende dog yderst postivt da der kom nogle ind og spillede musik. Kai rakte hende hånden og spurgte om en dans. Selvfølgelig, hvordan kunne hun overhovedet sige nej. "Det vil være mig en ære." Smilede hun og tog hans hånd for at få ind i en tæt intim dans. Andrea trådte tæt ind til ham, så deres ansigter var få meter fra hinanden. Hendes brune grønlige øjne borede sig dybt og intimt ind i hans. Hendes hjerte bankede afsted. Det var det her hun ville. Hun kunne mærke det, og ville ikke give slip på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Ons 18 Feb 2015 - 22:04

Han sendte hende et stort smil og han syntes kun at blive gladere da hun sagde ja. Han lagde blidt en hånd på hendes liv, alt i mens den anden fandt hendes bløde og varme hånd. Det føltes blot helt perfekt, at have hende så tæt på sig...det var som om de var skabt til at være så tæt på hinanden, som var deres krop formet efter den andens. Han kunne mærke hvordan hendes hjerte bankede af sted, hvilket hans eget også gjorde...han kunne virkelig ikke slippe sine tanker på, hvad han havde tænkt sig...og for den sags skyld hvad hun havde tænkt sig at sige til det. Han vidste hvad de havde var ægte, det var stærkt og utrolig smukt...men han havde vel altid en lille frygt for, at hun ville sige nej. han rystede tankerne væk, og koncentrerede sig om dansen i stedet for. Han bevægede dem blidt rundt i kroen, alt mens han holde om hende. Han gav hendes hånd et blidt glem og gav hendes pande et kys "du er det bedste der er sket for mig" hviskede han og sukkede blidt. Han kunne ikke beskrive hvad hun fik ham til at føle, ingen ord ville nogensinde være gode nok.
Efter en halvtime, hvor de nærmest kun havde danset i hinandens arme, trådte han tilbage og kløede sig i nakken "jeg er ikke god med ord...så bær over med mig" sagde han med et skævt smil. Derpå gik han ned på knæ, han tog hendes ene hånd i sin egen og vendte de mørke øjne op imod hendes "Andrea Marshall Targaryen, min smukke ulv...du var fra første gang jeg lagde øjnene på dig, noget af det smukkeste jeg havde set. Skal sandheden frem, så havde jeg da lidt af et chrush på dig da vi var yngre. Du var det smukkeste jeg nogensinde havde set" han tog en dyb indhånding og det var tydeligt at han var nervøs "jeg ved at det er den typiske, men Andrea for mig er du det tætteste på min soul mate....nej lad mig rette det du er min soul mate" han sendte hende et bredt smil, hvorpå han tog en sort boks frem. I bokset var der en smuk ring i. Han så op på hende med varme øjne "jeg ved godt den ikke er så fin og hvis du ønsker en anden, så skal du endelig få en...men dette er den ring, min moder fik fra min far dengang han friede til hende...og nu vil jeg give den videre til dig med det store spørgsmål" han holde ringen frem imod hende "Andrea Marshall Targaryen...vil du gøre mig den utrolig store ære at gifte dig med mig, at lade mig holde dig hver eneste dag, at lade synet af dig være det sidste jeg ser når jeg lukker mine øjne og det første jeg ser når jeg åbner dem igen. Vil du lade mig være ved din side igennem tykt og tyndt, være din sten som du vil være min....Gift dig med mig?" spurgte han efter lang tids stilhed...alt i mens han ventede hendes svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Tors 19 Feb 2015 - 19:48

Overraskelsen. Glæden. Der var kun en anden gang i hendes korte liv, hun var blevet spurgt om dette. Men første gang hun faktisk følte at det var det helt rigtige. For alle - selv Elena. Kai kunne være en bedre far end Noah. Varulve var mere loyale end engle noglesinde blev. Desuden havde Noah engang forladt dem begge, og det kunne hun ikke vende kinden til side fra - plus. Hun var ikke længere forelsket i Noah. Hun var forelsket i Kai. Derfor kunne hun mærke, hvordan hun kort blev åndeløs da han friede til hende. Ringen var perfekt. Smuk og passede til hende som person - ikke titel - som person. Det gik op for hende, at hun havde stået stille i måske et minut. Ladet ham stå i nervøsitet i al for langtid, når hun allerede kendte svaret. Hun nikkede til ham med et stort smil på læben. "Der er intet jeg hellere ville." Smilede hun. Selvfølgelig var han klar over det job han også sagde ja til. Ikke kun at være konge, men også for at stå til som Elenas stedfar. Det var ikke alle der var mænd nok til den opgave. At tage sig af en andens barn. Andrea smilede stort til ham. "Og... btw. Ringen. Den er perfekt." Tilføjede hun imens hun lagde hovedet på skrå og betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Gæst Tors 19 Feb 2015 - 19:58

Han bed sig i læben, da hun intet sagde og et sekund frygtede han det værste. Selvom han allerede havde forventet et ja, så var der vel altid det lille sted inde i hovedet...ja hvor usikkerheden ville være. Hendes stilhed, fik blot hans nervøsitet til at stige kraftigt, han havde det som om han et sekund ikke kunne få vejret. Han ville ærlig talt ikke vide hvad pokker han skulle gøre af sig selv, hvis hun nu endte op med at sige nej. Dog da hun nikkede og svarede stivnede han fuldkommen. Han så blot overrasket på hende og det var som om hans hjerne ikke helt kunne registrere at hun rent faktisk havde svaret ham. Efter noget tid blinkede han også kom der liv i ham igen. Han satte ringen på hendes finger, hvorpå han rejste sig op og løftede hende op i sine arme "du har lige gjort mig til verdens lykkeligste mand!" han trykkede sine læber imod hendes, alt i mens hans hånd lagde sig blidt imod hendes kind. Han kunne virkelig ikke fatte det! Han skulle giftes og ikke nok med det...han skulle giftes med sin drømmepige! Han stoppede kysset noget tid efter, hvorpå han gav slip på hende "intet kan beskrive den lykke jeg føler lige nu!" hviskede han imod hendes pande, hvorpå han også gav den et kys. Han vidste at ved at gifte sig med hende...så ville han nok også tage hendes efternavn...men han havde skam ikke noget imod at gøre dette "mhh når men nu slipper du ikke så let af med mig...ikke nu hvor jeg bliver den fremtidig Malachai Joshua Keanner Targaryen" sagde han med et drillende smil. Han havde skam intet imod, at det at være sammen med Andrea også betød han skulle tage rollen ind som stedfar...han elskede børn, så dette var på ingen måde et problem! For ham gjorde det blot det hele så meget bedre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Date night [Andrea] Empty Sv: Date night [Andrea]

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum