Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Jake
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Sasha
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Renata
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Celenia
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Lenore
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Genevira
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Katrina
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Lori
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 
Edgar
Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba13Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba14Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham)

Go down

Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Empty Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham)

Indlæg af Zero Bang Man 30 Mar 2015 - 18:04

Ja som der står ovenover så er dette en fraværsbesked på ubestemt tid. Jeg føler at jeg har for mange problemer på siden. Mister for mange venner og det skaber problemer for dem. Så jeg bruger denne fraværsbesked på at sige at jeg har fravær på ubestemt tid. Muligvis så stopper jeg på siden. Beklager hvis det er til ulempe for andre det er ikke fordi jeg vil ha folk skal føle at jeg er til ulempe.

Jeg mister alle mine venner på den her side en efter en efter en. Så jeg ser vitterlig ingen grund til at blive på siden. Men for ikke at lave en forhastet beslutning så skriver jeg den her fraværsbesked.

Beklager ulejligheden.

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham) Empty Sv: Fravær på ubestemt tid muligvis sletning (Zero Bang og alle karakterene under ham)

Indlæg af Zero Bang Man 30 Mar 2015 - 21:54

Jeg har besluttet mig for efter en længere snak med en at give siden en sidste chance. Derfor vil jeg samtidig med at fortælle at jeg bliver lidt endnu pege folk hen imod min emnesøgning -> [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

_________________
[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Now you know what a nightmare is. And you prefer reality.
But when i'm done with you. You will prefer a nightmare
Because at least in a nightmare. You know the things i do isn't real.
Zero Bang
Zero Bang

Antal indlæg : 767
Reputation : 4
Bosted : På hans nyoprettede strip-tease. I Doomsville's gyder. Eller i hans komplet beskyttede hus udenfor Doomsville. Omringet af en 10 meter høj mur. Og fuld af vagter på døgntid med forskellige skiftetider. Nogle gange 24 timer. Andre kun 2 timers vagt skifte. På den måde er der ikke nogle der kan finde mønsteret i vagtskiftet.
Evner/magibøger : Memorie control. Han kan ved øjenkontakt læse, manipulere, tilføje og ja selv slette minder og hukommelser fra andre. Når han tvinger folk til at genoplive deres værste minder. Er det ikke bare minderne. Men følelserne også. Påvirkelsen af hans evne er så stærk at det ikke betyder noget om man er følelsesløs nu. Men om man var følelsesløs dengang. Hvis man ikke var det. Vil ens psyke og følelser være de samme som i mindet. Al smerten både fysisk og psykisk vil være 'ægte' på den måde ment at man ikke kan ignorere det. Der sker ikke noget med ens krop. Men hjernen får kroppen til at tro det. Så smerterne føles fuldstændig ægte. Indtil at mindet er forbi.

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum