Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
en tur i skoven //Nat// EmptyIgår kl. 20:22 af Genevira

» It's been a long long time
en tur i skoven //Nat// EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
en tur i skoven //Nat// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
en tur i skoven //Nat// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
en tur i skoven //Nat// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
en tur i skoven //Nat// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
en tur i skoven //Nat// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
en tur i skoven //Nat// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
en tur i skoven //Nat// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 
Valentine
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 
Jake
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 
Lori
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 
Abigail
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 
Edgar
en tur i skoven //Nat// Voteba13en tur i skoven //Nat// Voteba14en tur i skoven //Nat// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164693 indlæg i 8727 emner

en tur i skoven //Nat//

Go down

en tur i skoven //Nat// Empty en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:35

S: the forest
T:15.00
V: overskyet og trækker op til torden vejr
O: en masse træer og Nat
P: se avatar dog uden vinger

victor havde taget Nat ud på sin månedlige vandre tur fordi citat 'du har arbejdet for meget på det sidste' "kom nu følg med du skal være lidt hurtigere" han sænkede farten "kan du lide din nye kjole" han havde købt en kjole til hende i den sidste landsby.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Man 21 Maj 2012 - 22:37

Nat kom op ved siden af ham og smilede ''ja herre jeg elsker den mange tak'' sagde hun med et smil og rødmede lidt men var glad for hende herre havde købt den til hende, hun smilede bare...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 17:28

"det var godt. Men vend dig nu ikke tikl det" han gik hend ad en lille sti. Han så tilbage "giv mig min violin Nat" han tog violinen og begyndte at spille en stille sang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:03

nat satte sig ned på en sten og hørte på han spillede og smilede da det lød smukt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:22

Victor spillede fortsat uden at blive af brudt. det specielle ved victors violin spil var at det kunne lulle et hvert væsen i søvn efter noget tid. "godnat Nat" han så pigen falde bag over på stenen. smilet var bredt på hans ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:30

hun lagde sig ned og faldt langsomt i søvn,... ''du gjorder det med vilje'' hvisked ehun inden hun faldt helt hen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:46

"uups det glemte jeg" han lavede et uvidende ansigts udtryk. Han samlede hende op på skulderen han kunne nå at gå et par timer før hun vågnede. Han gik nåede et langt stykke før han mærkede en sprælden oppe på han skulder "sid stille der går nogle minutter endnu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 18:53

nat så på ham og lå der i nogle minutter ''hvor er vi henne?'' spurte hun nervøst...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tirs 22 Maj 2012 - 21:26

"vi er i midten af skoven" han satte hende ned "undskyld jeg bedøvede dig" han børstede støvet af kjolen på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 12:37

hun så på ham ''hvorfor gjorder du det hvad skal vi her victor'' spurte hun stillle og holdte for sin nakke da den gjorder lidt ondt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 14:45

"jeg tænkte at en rask gå tur ville være på sin plads og jeg ville ikke vække dig" han smilede og trak en kniv. En elver havde prøvet at snige sig ind på dem. Victor kastede kniven lige i hjertet af ham. "nå så det er dig der har fulgt efter mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 18:36

Nat så på ham og på den person han kastede kvinden på, ''master jeg har hørt noget om du har fået en 'lille søster' hvem er hun?'' spurte hun med et smil på sine læber og var glad... da han ikke var så ond igen ved hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 18:51

"ah du mener satyashi ja hun er en sød lille pige jeg fandt i parken" han tog kniven ud af kroppen af elveren og tørede blodet af den "hun kaldte mig sin store bror og jeg sørgede for at hun fik et hjem" han vendte sig mod Nat "Du skal også gøre hvad hun siger da hun er min søster"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 18:55

nat smiler og ser på hende ''hun kan godt lide mig, hun sagde jeg var den eneste der måtte røre hendes dukke'' sagde hun med et smil.. ''og ja hun er bedårende'' sagde hun emd et smil.. ''men hvad skete der med din lærling?'' spurte hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 19:01

"hun trådte ud af min lære jeg har anskaffet mig en ny eller jeg håber hun bliver" han så ud over skov bunden. ud af ingen ting hoppede en mand ud af en nærtliggende busk "DØ DIT UHYRE" Victor holdt ham bare svævende i luften "god dag igen kaicasus"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 19:04

nat så på ham med et smil ''og hvem er hun? og undskyld jeg spørg master jeg ved godt det ik raver mig men er de forelsket?'' spurte hun med et smil....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 19:08

"hun hedder rosey og hun er tolv så nej det er jeg ikke. Min mission er at lære så mange unge om glæden ved den mørke side" han vandte sig mod den spraldene mand "når ja Nat det her er kaicasus min sted bror"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 19:11

Nat så på ham ''hvad? din bror men? jeg gider ikke engang forstå det'' sagde hun stillle ''nej master ik i hende men er du forelsket måske i hende der den anden drage kvinde der var der hjemme for en uges tid siden, hende vores nabo'' sagde hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Ons 23 Maj 2012 - 22:13

"min ven kvinder sænker mig bare men en allieret er altid god og have" han så på Nat "JEG RIVER DIT HJERTE UD OG TVINGER DIG TIL AT ÆDE DET" victors bror kæmpede for at komme fri "arh hold mund Kaicasus" han bankede ham bevidstløs og smed ham ned i en busk "vi må hellere se at komme vidre han bliver stik tosset når han vågner"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 22:04

nat så på ham og nikkede ''o.okay master'' sagde hun og gik med ham og gik og tænkte på hvor dejligt det endelig måtte være at blive elsket af en fyr... *hvorfor bliver jeg ved med at håbe* tænkte hun...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 22:25

"hvorfor dog spørge om sådan noget" sagde han bare som om intet havde sket med sin sted bror. Sandheden var at hans stedbror angreb ham mindst en gang om ugen så det var en mindre hændelse *mental note send Brutus ud og dræb kaicasus* han skrev det ned i sin lille sorte bog under siden 'folk der skal udryddes' han griflede det ned og lukkede bogen før Nat nåede at se i den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Gæst Tors 24 Maj 2012 - 23:11

hun så på ham ''du er så kedelig victor hvorfor finder du dig ik en hot sag og får nogle børn'' spurte hun stillle.. *han ville ikke klare den som far* tænkte hun med et smil...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur i skoven //Nat// Empty Sv: en tur i skoven //Nat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum