Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyLør 4 Maj - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyFre 3 Maj - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyFre 3 Maj - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyOns 1 Maj - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyOns 1 Maj - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyTirs 30 Apr - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyFre 26 Apr - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) EmptyOns 24 Apr - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 
Lori
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 
Edgar
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 
Valentine
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 
Abigail
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 
Genevira
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba13Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba14Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

4 deltagere

Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Delilah Lør 18 Apr - 10:47

Hej alle sammen;)

Som i nok alle ved at Sean desværre godt af som administrator på siden. En trist nyhed, da han jo nærmest altid har været her, og for os altid vil blive set lidt som en admin - Udenset hvilken farve han så har;)

Men det betyder at vi har fundet en erstatning! Vi giver hende farve og tilladelser, og så lader vi hende ligeså stille komme ind i rollen over tid. Det er en svær tid at være admin i, da vi ikke alle har tid til at være lige aktive for tiden, men både jeg og Rowan skal nok passe så godt på  hende som muligt - Og så snart Sakref er tilbage fra ferie, er jeg sikker på at han nok også skal holde hånden over hende.

Nu til afsløringen!
Den nye admin på siden eeer ..... *Trommehvirvel*

Alítheia!


Tillykke til kvinden med mange navne(Ali, Alitheia, Balle amongst others)!

Og der er endnu en nyhed!

Vi har valgt at opgradere Rowan fra sin "Sidens tekniker" stilling, til Teknik-admin på siden! Han vil stadig fokusere mest på teknikarbejde og vil være den samme gamle teknikker(med en sjov farve nu), men hvis vi andre admins simpelthen ikke er online eller i gerne vil klage over os andre(hvilket kan ske igang imellem) så er det ham i skal komme til. Han kan også godt tage imod faceclaims og spørgsmål, men husk at han er teknik-admin, så det er ikke ham der primært skal bombarderes;)

Så tillykke til vores Teknik-admin!

Rowan!

Jeg håber i tager godt imod dem!

_________________
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Sean Lør 18 Apr - 10:50

Tillykke til Ali! Smile
Og held og lykke til dem begge! Wink

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr - 10:50

Hvem kalder du gammel?! *Svinger med sin stok*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Delilah Lør 18 Apr - 10:53

Shh Rowan, du har ikke godt af så meget motion. Tænk på dit hjerte!

Endnu en lille tilføjelse:
Hvis i ser en masse regler scrolle ned af nylige topics, skal i ikke være bange. Det er bare fordi jeg "overtager" de regler Sean har haft lagt ind, for at undgå noget forvirring. Det er ikke nye regler, der er bare de gamle;)

_________________
Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr - 10:55

Tillykke Ananas og Rowan din dovne varulv! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr - 11:00

Shit fire admins o_o, yyeah jeg kan ikke slå nogen ihjel længere så, god damn it. Men tillykke med det, begge to. *pakke min sniper væk, hvorefter jeg begynde og sælge frugt.* xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr - 11:07

Stort tillykke Ali! (:

Jeg må indrømme, at jeg har haft dig i tankerne som den nye admin, det ser ud til jeg ikke er den eneste der har tænkt dig.

Også tillykke med din nye farve og titel Rowan (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Lør 18 Apr - 18:31

YAAAAY BALLEEEEE!!!!
*Overfalder Balle med kram!*
Tillykkeeee!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Alítheia Lør 18 Apr - 18:35

Hæhæ tak skal i have c:

Aww bille *giver en kæmpe krammer* :I

_________________
Take what you can,
Give nothing back!
Alítheia
Alítheia
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1866
Reputation : 7
Bosted : where the wind blows
Evner/magibøger : natural feelings

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Camille Søn 19 Apr - 6:53

Penny ,

Din lille bandit Smile
tillykke med din nye admin tjans - det har du godt nok fået en herlig arbejdsopgave i dit skød !
Jeg ved du vil gøre dit bedste og vil glæde mig til at se dig i action - når jeg lure med fra sidelinien.
TILLYKKE Smile

Og Rowan....
Også tillykke med navne ændringen , var der en nummerolog indblandet der , eller ? XD
Ai - du har altid været it admin i min verden , eller hvad end navn man nu giver dig.
Du er del af teamet og ganske uundværlig ( her taler jeg af erfaring ) tak for din tålmodighed med os it symboer Smile

Bare klø på begge to !

Hilsen fra
Camille
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Camille Søn 19 Apr - 6:57

Og symboer *suk*
Her ser vi så et levende bevis på HVOR galt det står til - der skulle have stået DUMBO'er xD

Rigtig god søndag til alle Smile
Camille
Camille

Antal indlæg : 452
Reputation : 3
Bosted : Mest på sin skole
Evner/magibøger : Telekinese, medfødt samt det 6 øje , fremtvunget og udviklet gennem en giftrus.

Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Gæst Søn 19 Apr - 8:39

er det mig eller er der ikke en regel om at admins bliver E-rang

Hvis du er en admin. Dette er dog ikke noget man bare lige bliver. Dette afhænger af din interesse i siden, din sans for orden og om vi mener vi kan arbejde sammen med personen. Ofte henvender admins sig selv, hvis de mangler en admin. Så gå ikke efter titlen, bare fordi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked) Empty Sv: Tillykke til/En admin på prøve!(Adminbesked)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum