Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 
Lori
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 
Jake
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 
Valentine
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 
Edgar
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 
Abigail
Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba13Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba14Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Go down

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Empty Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 15:09

Ja som overskriften siger så har jeg meget travlt det næste stykke tid og ved ikke om jeg får tid til at svare emner herinde.

Det er sådan at jeg skal ned til min mor her i dag, hun skal opereres mandag og må ikke være alene, desuden så er jeg meget bekymret for hende da hver gang hun er blevet opereret er der gået noget galt så slipper hende ikke af syne det næste stykke tid.
Og så er det desværre sådan at som så mange af jer andre herinde her jeg også eksamner, jeg skal trække eksamens spørgsmål i biologi tirsdag og skal så op onsdag (24-timers eksamen) så der vil jeg nok ikke være til ret meget, eller måske, det er svært at forudsige det hele lige nu men ville blot give en heads up på at jeg muligvis er fraværende det næste stykke tid.

Jeg kommer nok til at give lidt opdatering herinde i løbet af tiden jeg er væk (:


- Jackson, Garret, Selicity og Alane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Empty Sv: Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Indlæg af Sajro Lør 6 Jun 2015 - 15:50

Håber det går godt med din mor, og sørg for at holde hende med selskab er sikker på hun vil være glad for det. Smile
Og held og lykke med din eksamen selvfølgelig også. Smile

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Empty Sv: Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Indlæg af Gæst Lør 6 Jun 2015 - 21:24

Håber det kommer til at gå godt med din mor denne gang!!
- If you need me, just text!

Alt held og lykke til dig! <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Empty Sv: Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Indlæg af Gæst Søn 14 Jun 2015 - 20:12

Først og fremmeste, mange tak i skønne mennesker! (:

Som lovet kommer der lige en opdate; Operationen gik helt forfærdeligt, allerede en time efter min mor var kommet hjem røg hun tilbage på hospitalet da hun var ved at forbløde, ambulance folkene var bange for at hun ikke ville klare den, men det gjorde hun! Hun blev syet lidt mere og så gik det, i hvert fald indtil torsdag hvor hun så atter engang røg ind, denne gang fordi hun bare havde det rigtig dårligt, de kunne dog intet finde..

Hvad angik min eksamen så gik det rigtig dejligt men selvfølgelig skulle mine nerve og snøvlen spænde ben for mig atter engang så det der faktisk havde været et 12-tal blev til et 10-tal, hvilket jeg skam også er ganske glad for! (:

- Lige en anden sidenote, jeg har endnu en eksamen her på torsdag, matematik for at være mere præcis hvilket betyder at der er en masse at læse op på så mine svar bliver nok en anelse ustabile! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg. Empty Sv: Muligt fravær ~ Eksamen, operation og weekends besøg.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum