Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 
Lori
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 
Edgar
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 
Valentine
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 
Abigail
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 
Genevira
Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba13Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba14Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:)

Go down

Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Empty Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:)

Indlæg af Marcus Tors 25 Jun 2015 - 14:13

Hejsa

Jeg vil bare lige sige undskyld til mine emnepartnere for ikke at have svaret i den her uges tid.
Det er fordi jeg er blevet student, så der er en masse fester og gøjlerig jeg skal med til sammen med min klasse, så desværre er jeg kommet hjem kl 4-5 stykker om natten de seneste dage, så overskuddet til at skrive et godt svar til mine emnepartnere har ikke lige været der... Men jeg skulle gerne indhente min emner igen her i næste uge igen! Wink har lige nogle studentergilder og en vogntur først nemlig Smile

Ellers håber jeg at dem der har ferie nu nyder den og de enkelte solstråler der kommer i løbet af dagene :b

- Marcus

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Empty Sv: Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jun 2015 - 15:00

Stort tillykke med huen!! Very Happy
~ Jeg er kun lidt misundelig. Jeg gad godt opleve det én gang til. Smile
Nyd det! Go' vogntur og studentergilder!

Vi ses engang på den anden side når tømmermændene har lagt sig Razz
- Cass.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Empty Sv: Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:)

Indlæg af Marcus Fre 26 Jun 2015 - 0:01

Hæhæææ... Idag (torsdag) er den første dag hvor jeg ikke har drukket i den her uge :b I morgen bliver VILD (der er vognturen) !!!! Very Happy

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Marcus
Marcus
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 631
Reputation : 9
Bosted : Han har flere bospæle, men ses oftest i Doomsville
Evner/magibøger : -

Tilbage til toppen Go down

Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:) Empty Sv: Det her er ikke en ægte fraværs tråd! Men kig alligevel:)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum