Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fravær for, et godt stykke af min sommer. EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 
Lori
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 
Jake
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 
Valentine
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 
Edgar
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 
Abigail
Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba13Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba14Fravær for, et godt stykke af min sommer. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Go down

Fravær for, et godt stykke af min sommer. Empty Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Indlæg af Gæst Lør 27 Jun 2015 - 23:23

Sommeren er lige så stille, ved at være kommet nu jo. Smile Og som så mange andre, skal jeg os slappe af, men inden det sker, skal jeg fra den 29/6 til den 11/7. Der skal jeg arbejde, ikke fordi det er så langt og at jeg ikke har tid, men mere fordi det er i en anden by, hvor jeg skal overnatte hos min mor, for at det kan lade sig gøre. Da jeg ellers bor alt for langt væk, fra byen til det kan betale sig at tag hjem. En anden ting, jeg er ked af, at jeg ikke svaret nogen emne i længere tid, og de emner jeg har sat igang ikke er blive svaret på, men har bare en masse omkring mit hovedet, håber ellers folk kan vente, med vores emner, hvis i ikke kan det, forstår jeg jer dog godt.Smile

Men i må ellers ha en god ferie, alle sammen og ha nogen dejlige store og spænde emner. Smile

[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]

Gode summer ønsker fra Andrew Geralt, Arandir Dastan, David og Luke Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær for, et godt stykke af min sommer. Empty Sv: Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Indlæg af Gæst Søn 28 Jun 2015 - 3:14

PAS PÅ DIG SELV! ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær for, et godt stykke af min sommer. Empty Sv: Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Indlæg af Gæst Søn 28 Jun 2015 - 22:35

Jamen tak og i lige måde Wink, men jeg forlader jer åbenbart ikke der er noget som har været lidt vigtiger som er kommet op, så jeg har ikke så stor fravær igen, har nemlig sagt mit sommer job op, da der skete noget i familien.:p

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær for, et godt stykke af min sommer. Empty Sv: Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Indlæg af Gæst Tirs 4 Aug 2015 - 0:48

Håber det er ok! Selvom et job altid er fantastisk!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Fravær for, et godt stykke af min sommer. Empty Sv: Fravær for, et godt stykke af min sommer.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum