Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Jake
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Sasha
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Renata
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Celenia
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Lenore
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Genevira
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Katrina
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Lori
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 
Edgar
Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba13Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba14Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan

Go down

Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Empty Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan

Indlæg af Gæst Man 6 Jul 2015 - 4:30

Det var mørkt udenfor og Sylvana lå i sengen. Længe nu havde hun begyndt at bruge Dastans trøjer i stedet for hendes egne med undskyldningen:” Dit tøj føles rarere end mit” men det var fordi hun havde lagt mærke til at hendes mave stak ud meget svagt. Det var ikke bemærkelsesværdigt for andre end hende. Hun troede faktisk bare at hun var ved at blive overvægtig og det var ikke ligefrem noget hun var stolt af.
Hun var iklædt en lidt for stor t-shirt og et par underbukser.
Sylvana vendte sig uroligt og havde en vis ubehag i maven. Det havde hun haft længe, men hun havde ikke rigtig tænkt over hvad det kunne være.. Indtil en dag hvor hun havde sneget sig ind til en healer. Hun vendte sig på ryggen og holdte en hånd roligt på maven mens hendes blik var klistret til loftet. Et let suk undslap hendes læber og hun lukkede sine øjne i, skulle hun fortælle ham det? Hvordan ville han reagere?
Hun grublede en del over det mens hun nussede sin egen mave. Hun kunne dog ikke undgå at smile lidt for sig selv. Hun vendte sig roligt mod Dastan. Sov han? Hun kunne ikke rigtig se det i mørket. I forsigtige bevægelser fik sig rykket tættere på ham og kyssede hans kind kærligt mens hun flettede sine fingre ind i hans. Det var sent om morgenen og hun burde egentlig sove men hun kunne bare ikke.
Hun smilte kort og nussede hans håndryg blidt med sin pegefinger:” Vågn op sovetryne… Der noget jeg vil fortælle dig..” hviskede hun blidt til ham inden hun roligt satte sig op og så lidt ud af vinduet fra sengen. Hun ville lige lade ham vågne før hun ville dele nyheden. Samt ville hun også få styr på hvad det nu var hun skulle sige.
Det var stille udenfor, der var ikke nogen at se på gaden, det ville også være underligt hvis der var. Hun rejste sig roligt fra sengen og gik hen til bordet og hældte noget vand op i en kop som hun drak, derefter gik hun hen til sengen igen og satte sig på kanten. Hun kom med et let suk og så lidt på sine fingre inden hun så på ham.
” Mnh.. Ikke noget med at flippe ud… for meget…” advarede hun. Hun vidste nu godt at hun var ved at opbygge en unødig spænding men det var svært for hende at sige:” Jeg… uhm…. Jeg bærer dit barn…” mumlede hun så og bed svagt i sin ene finger, måske en anelse nervøs for hvordan hans reaktion ville være.
Hun aede sin mave lidt og åndede lettet ud, endelig fik hun sagt det. Dog så bukkede hun sine øjenbryn svagt inden hun så på ham igen:” Der ikke så meget at gøre ved det.. Jeg vil beholde det..” sagde hun roligt og smilte kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Empty Sv: Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan

Indlæg af Gæst Tors 16 Jul 2015 - 15:48

Dastan, havde efterånden oplevet at Sylvana opførte sig særte, hvilket i sig selv var vildt mærkeligt. Dastan, havde derfor prøvet og slappe af, den eneste ting Dastan havde opdaget var at hun var blive lidt mere stille. Hvilket faktisk var meget mærkeligt, Dastan bed sig selv svagt i underlæben. Mens han studeret hende. Der var et eller andet hun ikke fortalte ham, hvilket gjorde ham mere bange, for at der var sket noget med hende og at hun ikke ville sige det.
Dastan sov lige så tungt som en sten, efter han var kommet hjem sent, han havde set at Sylvanna var faldet i søvn, hvorefter han havde givet hende et svagt kys på kinden inden, han var hoppet ud af tøjet og lagt sig til og sove. Dastan var derfor næsten lige faldet i søvn, efter Sylvanna næsten åbent sine øjne første gang. Dasttan sov tungt, men i det samme han mærket og hørte Sylvanna åbent han hans øjne svagt, "wolf, lig dig nu til og sove ikke vi kan tag, hvad du vil fortælle mig når det er dag." Dastan lage sig derfor til og sove igen, men inden han kunne få falde i søvn igen, lød Sylvana meget alvorlig, hvilket stoppet ham i det.
Dastan kigge op og over på Sylvana, da hun nævnte det omkring barnet, første så han ud som et spørgsmåls tegn, hvorefter han holde sit hovedet koldt eller prøvet på det. Dastan bed sig selv hårdt i underlæben, mens hans tænker gled sammen i hele hans hovedet. *Hvordan kan hun være gravid vi tog da sikkerhed, gjorde vi ikke.* Dastan kigget over på hende bagefter, hvorefter han åbnet hans mund. "Så du bære min søn eller datter, lige gi mig et min." Med de ord rejste Dastan sig, hvorefter han gik hen til natbordet, hvor han hældte noget whisky op, han havde behov for noget og styrke sig på. Han tømte den i en mundfuld, hvorefter han kigget hen på Sylvanna og lagde mærke til hendes mave. "Så er det en dreng, eller en pige ved du det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Empty Sv: Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan

Indlæg af Gæst Søn 26 Jul 2015 - 2:26

Hun så lidt på ham og lagde sit hoved svagt på skrå over hans overraskelse. Ikke at det kom bag på hende men alligevel gjorde det en smule. Hun kørte en hånd gennem den korte side af hendes hvidblondte hår og kom med et lavt suk:” jeg var ikke sikker på om jeg skulle fortælle dig det... For at være ærlig har jeg tænkt over om vi overhovedet skal beholde det..” Da de ord undslap hendes mund kunne man ikke undgå at mærke tungheden i dem.
Det var noget hun havde tænkt over længe og hendes tvivl gjorde hende nu bare trist. Hun så lidt på ham mens han drak whiskeyen og følte selv trang til at tømme flasken:” jeg ved ikke hvad det er endnu... Healeren sagde at måden jeg holder min mave på siger at det bliver en pige.. Men det kunne sagtens blive en dreng alligevel..” Hun vendte sig mod vinduet igen og placerede sin hånd mod det kolde glas. Hendes øjne genspejlede sig i et lilla farve i månelyset. Man kunne se på hendes reflektion at hun vR fortvivlet, rent og skært fortvivlet.
Ville han støtte hende eller stikke af? Hun ville ikke stoppe ham hvis han ville flygte. Det var op til ham. Dog ville hun gerne have inderst inde at han blev. Hun ville ikke kunne klare det alene, så meget vidste hun:” hvis du ikke vil have det her barn med mig.. Så det okay.. Eller egentlig ikke.. Men hvad kan jeg gøre?” Hun kløede sit ene øje, tårene pressede sig en smule på.
Hun vendte sig mod ham og gik hen til ham inden hun trykkede sig tæt ind mod ham:” Sig noget... Der kan få mig til at have det bedre... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.. Det så svært..” Hendes stemme knak ved de sidste ord, skulle hun virkelig til at græde? Hun så undskyldende op på ham og snøftede kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan Empty Sv: Big surprises and death doesn't seem like a good combo - Dastan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum