Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sometimes... you need some new.. - Assorian. EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Jake
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Sasha
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Renata
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Celenia
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Lenore
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Genevira
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Edgar
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Marcus
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 
Elizabeth
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba13Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba14Sometimes... you need some new.. - Assorian. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sometimes... you need some new.. - Assorian.

2 deltagere

Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Fre 4 Sep 2015 - 21:21


Jazmin stod foran spejlet. Hendes blik i det, var ikke ligefrem tilfreds med den person hun var blevet til. Sur, skuffet og ikke mindst ked af det over sig selv..
Langsomt, men roligt trak hun kjolen over hovedet. Hun havde fået den af Rowan, dengang de var sammen.. Det var hendes ynglings kjole, lige meget hvad.. De betød alt for hende.. Men tanken om hende og Rowan stadig ikke var sammen igen, skuffede hende dag for dag. Hun var ikke længere ked af det over det.
Rowan og hendes fortid, havde være hård. Hun havde gjort nogle ting hun aldrig skulle have gjort.. Blandt andet at kysse med en anden mand.. Desuden havde manden aldrig ville hende på den måde.. Hun havde fortrudt det så længe, samtidigt med hun havde båret en anden mands barn.
Rowan og hende havde dog ikke været sammen, da hun blev gravid..
Hun rystede på hovedet, og lagde den sidste streg fra make up'en, på øjenlåget. Det var noget lidt opfindsomt, at kvinder havde en mulighed for at få deres øjne mere fremme. Oplyst, eller hvad man ville kalde det. Hun rettede lidt i håret, og smilede for sig selv. Det var længe siden, hun havde følt sig en anelse smuk.
Noah sov, så hun behøvede ikke at tænke på ham. Han burde kunne klare sig selv, samt Jamie gik og lavede de ting, han skulle lave i løbet af dagen.
Richard, var der ikke.. Men ville aldrig rigtigt lave noget.. Satte sig altid imod, de ting hun sagde, og bad ham gøre..
Jazmin lukkede døren i bag sig. Det lille kindkys på Elenas kind, var nok til at få hende til at smile en anelse.. Hun savnede Joshua. Hendes egen søn, og egen legmsdel.
Hun havde givet barnet videre til Rowan, i rædsel for at gøre den, til det hun selv var blevet til. I rædsel for at være en person hun ikke selv ville have nær sig. Men dag for dag, savnede hun ham mere og mere..
Hun rystede på hovedet, og steg op på Star, som stod foran hende.. Hesten, var helt hvid, med nogle enkelte sorte prikker.. Tegnet på både godhed, og ondskab, var altid hvad hun fik ud af at se på hendes hest.

--------------------------------------------- Spole spole --------------------------------------

Jazmin steg roligt ned af Star. Hesten stod for sig selv uden for, og bevægede sig egentligt blot imod græsset, for at spise. Der stod altid vand uden for, til de forskellige heste..
Jazmin åbnede døren ind mod kroen. Hun havde fået at vide fra en ven at, hun havde fundet en mand, jeg ville finde spændende. Et skyggevæsen. Jazmin havde allerede været sammen med et, et hun afskyet utroligt meget.
Men måske ville denne her person ændre det syn på racen? Hun bevægede sig længere ind, end blot at stå i dørkammen.
En ældre kvinde, nok ejeren af kroen smilede til hende, og sagde hun blot kunne tage et bord, så ville hun finde en, der kunne tage imod bestillingen. Jazmin satte sig ned ved det nærmest bord, tæt på et vindue og døren. Hun ville have muligheden for at kunne flygte hurtigst muligt, hvis hun ville væk.
Væk fra det hele.. Her sad, hun blot og ventede på, Assorian ville dukke op. Det var det eneste navn hun havde for sig.. Måske han allerede var herinde?
Jazmin åbnede stille munden, og blot et enkelt navn bevægede sig ud af hendes mund. '' Assorian? ''
Hun lukkede hurtigt munden igen. Nervøsiteten for nogle ville kigge for længe på hende, og undre sig over hende..


Sidst rettet af Jazmin Fre 2 Okt 2015 - 15:40, rettet 1 gang

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Tirs 8 Sep 2015 - 21:18

Assorian havde en ven på besøg for nogen tid siden, det var også et skyggevæsen, de fik som regel deres drink sammen og snakkede om piger, deres liv, ting de hader, hvem de har været oppe imod eller hvem de har skræmt osv osv, indtil han så spurgte Assorian om han ikke ville på en date med en pige en smuk og lækker pige som hans ven sagde, han sagde at han havde lovet og spørge Asso, og han sagde så også at han havde brug for noget på den dumme, men han var lidt ligeglad han vil som regel ikke møde nye mennesker sådan lige med det samme men hans ven fik ham overtalt og det var nu tid til at han skulle komme videre.
Han fandt sit jakkesæt(klik her) frem og begyndte at stryge det så det var klar til om aftenen.
Det blev så aften og han havde så fået sat håret, fået jakkesættet på og gik så videre mod kroen "Targaryen" hvor han havde fået af vide at hun ville være. Han kom så derind og var mødt op før tid som altid, han kan bedst lide at komme i god tid så han kan planlægge hvordan han hurtigst ville kunne komme væk, hvis der skulle ske noget, han er meget skeptisk men det er intet nyt med ham.
Han står i baren og drikker lidt for sig selv, han har fået nogen drinks men ikke mere end det, han hørte så sit navn blive nævnt og så så pigen, og hans ven havde ret, hun var en flot en Asso havde altid en svaghed for pæne piger, men han er altid opmærksom da det er de pæne piger der også kan være de farligste.
"Ja jeg er Assorian og de må være Jazmin formoder jeg? sagde han og smilede til hende af rent høflighed.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Tors 10 Sep 2015 - 12:36

Jazmin så blot på alle de andre mennesker, der fumlede rundt. Rundt omkring, kunne man se de var fulde og dårligt nok kunne stå på deres ben. Det undrede mig ikke hvis, ejeren af kroen kylede dem alle sammen ud.
Jazmin begyndte dog lidt at grine over morskaben i det hele. Hun vendte hovedet imod stemmen, der besvarede hendes kald.
'' Ja, Jeg er Jazmin. Men jeg er også så mange andre. '' Hendes stemme gav næsten gennemklang, som om der var flere der sagde det på engang. Det var der også. Både Jazmin, Jamie, Jazz og Jael snakkede på engang.
De var alle sammen personer i Jazmins krop. ikek undrende svarede de alle samme i hovedet på Jazmin.
'' Så. Hvad bringer dem til stedet? Jeg havde undret mig lidt, over om et skyggevæsen ville vise sig, til en lejlighed som denne. I er jo trods alt, lavet af sorg og vrede. Hvordan er det? '' Jazmin var meget åbne om hendes spørgsmål. Hvorfor skulle hun ogs holde tilbage med det?

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Man 14 Sep 2015 - 0:12

Asso forstod ikke hvad hun mente med "så mange andre" han synes det var lidt.. underligt men også på samme tid lidt mystisk, og Asso kan godt lide mystiske ting. Asso satte sig ned på en stol ved siden af hende, og viftede tjeneren over for at bestille noget stærkt alkohol, han havde brug for noget at skylde halsen ned med.
"Lavet af sorg og vrede, tja jeg kan jo kun give dig ret, men vil nu ikke sige at det er vi hele tiden, nogen gange kan vi have nogen gode øjeblikke men ja, det kommer sjældent og kun ved få personer, fordi jeg kommer her er fordi jeg elsker at se folk blive fulde og så lave noget dumt, også for selskabet selvfølgelig, jeg kommer også hertil selv for at få lidt og drikke" han stoppede med at snakke fordi han kunne se nogen stå og kigge hen mod dem, det var nogen unge fyre der havde et øje for Jazmin kunne han se "hey drenge i stedet for at glo, hvorfor kommer man så ikke hen og hilser i stedet for?" sagde han med en flabet stemme til dem, hvis der er noget han hader er det liderlige unge fyre der går på rov om natten for at få noget på den dumme, de drenge prøver at gøre alt på at komme ned i bukserne på piger, og det er specielt dem Asso elsker at drille, specielt ved at sende en lille røg hen til dem imens de snakker med piger, og så få røgen til at kun at påvirke drengene og ikke pigerne de snakker med, så ligner de nogen der er syge eller noget.
Han vendte hovedet tilbage til Jazmin "undskyld jeg lige vendte hovedet den anden vej, men de drenge derover synes vidst du så godt ud, de stod i hvert fald og savlet, nå anyways hvad bringer dig dem hertil så? for at mødes med et skyggevæsen?" sagde han og kiggede på hende, han snakker nogen gange for meget når han har fået lidt og drikke, men det er jo intet nyt.

//undskyld hvis det ikke er et fint svar, min krea var ikke lige i top.. xD

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Man 21 Sep 2015 - 19:20

Jazmin vendte blikket imod ham. Det eneste andet skyggevæsen Jazmin kender, var Daron. Manden der, var far til hendes barn. Den eneste anden mand, hun kunne se sig selv i. Han minde så meget om hende, at det tit undrede hende, hvorfor hun egentlig hadet ham.. Men så dukkede det op igen. Jazmin hadet sig selv, på hele planeten.
'' Sandt. Men den eneste anden jeg kender end dig, er altid den triste, og sørgelige person at se.. Uheldigvis er han også faderen til mit barn. '' Jazmin fortrød nærmest at have været sammen med Daron på noget tidspunkt i hendes liv.
Jazmin så efter derimod hvor Assorian så imod. Drengene så nu ud til at nyde det meget godt.
'' Ignorer dem dog? '' Det var det eneste hun rigtigt kunne tænke over. Jazmin lignede en meget ung kvinde, men hun var tydeligt ældre end det.
Jazmin sukkede, af Assorian.
'' Jeg er lidt ligeglad. Knægte i den alder, er meget vilde efter sex. Det er også forståeligt. Men det vigtigeste er man venter til efter ægteskabet. '' Jazmin smilede bare til ham.
'' Men nok om det. Hvordan går det med dig? ''

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Tirs 29 Sep 2015 - 14:50

Asso kiggede på hende, han bemærkede sukket, men tog det ikke så tungt, faktisk, var han lidt ligeglad om det "ja du har jo ret, de er jo bare ude på at få dyppet banditten, men tja.. det går vel okay.. der er intet nyt at fortælle eller jo der nok en lille ting, min kæreste venter to børn.. problemet er bare jeg vil ikke kunne se mig selv som far.. æv.." sagde han og kiggede på hende, han beundrede Jazmin men nok kun fordi han var lidt beruset "vil de med hjem til mig måske? sagde han og smilede til hende.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Tirs 29 Sep 2015 - 21:29

Jazmin kiggede en anelse.. Dyppet pølelsen, var ikke et udtryk hun rigtigt havde hørt meget før. Kun fra unge fyre.. Måske han selv var en del af den katogori? Hun rullede med øjne.. Da han nævnte hans kæreste og ham ventede to børn, smilede hun blot for sig selv. Det minde hende om Joshua. Dengang hun ventede ham, havde hun ikke selv troedet hun ville være en god mor. Hun havde forventet så meget andet. Kærligheden i hende, fandtes slet ikke.
'' Man ser aldrig selv som hverken moder, eller fader før barnet er kommet til verden. Jeg hadet alle mennesker, udtagen 1 person. Han var også min lykke smed. Tanken om at jeg var gravid, pinede mig igennem dagen. Tanken om at et følelseskoldt menneske som jeg, havde skabt et andet menneske. Desuden hadet jeg børn. Og ikke nok med det. Daron, der er faderen til barnet, dukkede aldrig op. Barnet kender stadig ikke sin fader. Men, man ændre sig efter det er født. '' Jazmin smilede blot til ham. Da han spurgte om hun ville med hjem til ham, nikkede hun blot og fulgte efter ham.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Ons 30 Sep 2015 - 10:36

Asso lyttede til hende, man kunne godt høre hun var en moder til et barn men faren lød ikke til at være den bedste da han aldrig har mødt sin søn endnu? hold da op tænkte han. Han fik drukket det sidste og skulle lige have en til nu når han var i gang han smilede et par gange til Jazmin men igen, han var fuld og havde en svaghed for kønne piger som hende, ikke fordi han ville komme i bukserne på hende, tværtimod, synes han bare hun var flot og var en sød pige.
De kom hjem til ham og han var ved at være lidt beruset da han faldt over sofaen da han kom derind hvis du vil overnatte her så skal du nok vide jeg har kun en seng og det er en dobbeltseng, jeg skal nok tage sofaen hvis det er du vil lægge alene, anyways, er der noget jeg kan byde dig på? noget mad eller drikke?" sagde han og kiggede på hende og gik så ud i køkkenet og tog noget vand, han skulle ikke have mere, ellers ved han godt hvad der ville ske.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Ons 30 Sep 2015 - 18:49

Jazmin fulgte egentlig blot efter Assorian. Hans stemme var lidt mærkelig at høre på i længere tid. Som om, han tydeligvis bare ville igennem den her samtale hurtigt. Han ville gerne væk fra verden. Måske var det også sådan han var. Ofte var skyggevæsner drevet at svaghederne i dem selv. Alt de hadet ved dem selv, var det der styrede dem. Jazmin havde ofte undrede sig over, hvorfor hun aldrig været blevet en del af dem. Hun ville passe perfekt til dem.
Nedtrykket af alle de ting hun havde gjort galt i sit liv. Ladet Rowan forsvinde ud af det, og ikke mindst lade Joshua forsvinde fra hendes favn.
'' Jo tak. Jeg skal nok finde det selv. Jeg behøver skam ingen tjener. Jeg har levet med dem i mange år. Man bliver træt af dem, efter hånden som de bliver ved med at være der. Men lidt mad, kunne altid være godt. '' Jazmin bevægede sig stille ud imod hans køkken. En fin flaskevin, fra omkring 1000 tallet. Den måtte være god. Gamle vin var altid gode. Hun åbnede den stille, og hældte vinen ned i den slags glas, han nu havde formåedet at have i hans hjem.
'' Bor det her selv? Eller har de en elsker der bor her også? Jeg boede ikke med min elsker. Vi kom hos hinanden så meget som muligt..
Kender de Rowan? Han er den rigtige fader til barnet. Dog ikke blodbeslægtet med det, men sjælbeslægtet. ''
Jazmin vendte hovedet imod jorden. Hun fortrød stadig alt hun havde gjort imod ham.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Tors 1 Okt 2015 - 21:19

Asso gik ovenpå imens hun gik ind i køkkenet, han gik op og lagde jakken på plads og gik så rundt i bar mave, han gik ned til hende da han hørte proppen ryge af.
"Ja jeg bor alene, mig og min eks gik fra hinanden og hun er stadig gravid med mine børn.. men ak ja.. ved ikke hvad jeg skal gør, da jeg ikke som jeg har fortalt dig, er den bedste til børn.. du svarede egentlig ikke om du ville sove her? hvis det er så tager jeg sofaen" sagde han og tager et glas vin "Rowan? siger du? navnet lyder bekendt.. måske vil du introducere mig for ham en dag? hvis du vil Jazmin?" sagde han og drak lidt mere og kløede sig på sin brystkasse.

//undskylder for mit svar Jaz.. :3

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Fre 2 Okt 2015 - 15:38

(Det er helt okay. :3 )

Jazmin så blot på ham. Det var hans eks, men de ventede barn sammen. Hvem gjorde dog det? Ingen forældre ville frivilligt gå fra hinanden, hvis de ventede barn. Daron og Jazmin havde aldrig været kærester, så de havde aldrig gået fra hinanden. Men Rowan var gået fra hende.
'' Gerne. Han er en vidunderlig mand. Jeg elsker ham stadig utroligt højt. For mig, er han stadig min eneste en. Men forhåbentligt har han fundet en bedre kvinde i hans liv. '' Jazmin smilede blot. Hun rettede blikket imod hans krop. Så hurtigt på den, og rettede blikket op imod hans ansigt.
'' Jeg må indrømme du har en flot krop. '' Et enkelt smil blev sat på hendes læber, men det forlod det hurtigt igen.
'' Men har de ikke fundet en anden kvinde, for livet? ''

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Assorian Man 5 Okt 2015 - 8:54

//jeg glemte lige at Asso og Hecate er slået op.. jeg skriver bare at han huskede forkert fordi han var lidt fuld.. håber det er okay, ellers send en pm og skæld mig ud :3

Efter at havde fået lidt vand og blevet lidt ædru så tænkte han over det han sagde, og havde glemt fordi han var "lidt" fuld at de ham og Hecate var slået op og ikke var sammen mere "vi er ikke sammen mere, fordi jeg sagde vi var kærester var fordi jeg nok var lidt drunk.. men hun venter stadig mine to børn" sagde han og lyttede til hvad hun sagde "Hvis du kan aftale et møde med ham så vil jeg gerne møde ham, og tak for dine søde ord Jazmin jeg må sige du er en rigtig flot pige selv" sagde han og smilede til hende, og tænkte at han nok hellere måtte tage sofaen, han var glad for at snakke med hende da hun er en sød pige og tænkte at de måske kunne få et godt venskab, men det må tiden vise sig tænkte han.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_o1djiwCNbf1ur9766o1_500
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Elizabeth Fre 9 Okt 2015 - 23:56

Jazmin lyttede blot til hans beklagelse. Det gjorde hende bestemt intet, at han havde fået sagt forkert. Netop det samme havde Jazmin gjort, efter hende og Rowans breake up.
'' Jeg har skam selv kludret i det. Det er svært at vænne sig til, ikke længere at have en person i sit liv. Jeg savner stadig Rowan hver dag, og ikke mindst den familie vi kunne have skabt sammen. '' Jazmin rettede blikket kort ned i jorden. Det gjorde stadig ondt på hende, at tænke over alt det med Rowan, men hun var bedre til at styre sine følelser nu, end hun var før.
'' Jamen, tak for det da. Du er noget af en charmetrold, må jeg da sige.. '' Jazmin smilede en hel del til ham.
'' Jeg vil forsøge at aftale et møde med ham. Han siger helt sikkert ja. Han elsker mig stadig, det ved jeg. Hvem gør ikke det? '' Hun grinede let for sig selv.

_________________
Sometimes... you need some new.. - Assorian. Tumblr_inline_myl1f8NsPf1sqqcb5

I have become my own version of an optimist.
If I can't make it through one door, I'll go through another - or I'll make one on my own.
Something terrific will come no matter how dark the present.

- Elizabeth Leidolf
Elizabeth
Elizabeth
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1542
Reputation : 38
Bosted : The Sunfury Castle, when ever Valentine lets her stay there
Evner/magibøger : Skinwalking & Age Changing

Tilbage til toppen Go down

Sometimes... you need some new.. - Assorian. Empty Sv: Sometimes... you need some new.. - Assorian.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum