Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Ny Musicsmags leg/forslag :D EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Jake
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Sasha
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Renata
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Celenia
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Lenore
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Genevira
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Katrina
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Lori
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 
Edgar
Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba13Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba14Ny Musicsmags leg/forslag :D Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Ny Musicsmags leg/forslag :D

Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:26

Hejsa kære alle brugere Smile
Ja vi havde et andet emne med musiksmag osv

Men tænkte, at det kunne være godt at lige lave en ny, især med lige nogle gældende regler, da jeg gerne vil høre jeres meninger om musikken end bare kun forslå nogen Smile
- Forslå kun 3 musik stykker af gangen og kom endelig gerne med jeres egne meninger om jeres udvalgte tre.
- i kan vælge musik fra alle genre.
- Når i svare, så skal i komme med jeres mening på den, som sidst skrevet sine sang forslag, så derfor skal en komme med respons på disse sange jeg kommer nu med, når de selv vil komme med deres forslag Smile

Altså det foregår, der er en f.eks bob her. Han stiller musikforslag som den første efter mig og giver så respons på mine sange og kommer med sine egne nye sange. Så den næste "sofie" skal så komme med sine musikforslag og give respons på bobs sange, og sådan forsætter det derud af Smile

Jeg håber vi kan få en dejlig hyggelig debat om sange osv, og ellers bare høre nogle helt nye sange ville også være herligt Smile
For jeg elsker at dele musik ud, og gerne udvide andres musikhorisonter og min egen Smile

Men når jeg svare, så tag jer ikke af, at jeg måske ikke altid er den positiveste, da jeg har en utrolig stor blandet fucked up kræsen musiksmag Very Happy
Og jeg håber virkelig, at i har en god tone, men stadigvæk kan være ærlige uden at i skal føle jer stødt Smile Fordi musik er meget en smagssag, og der skal være plads til alle Smile

men jeg vil bare gerne have, at der kom respons Smile Og hvis man ikke har lyst til at give respons kan man jo altid gå hen i den anden leg/forslagsdebat og foreslå sine sange der Smile

Så nu ligger jeg ud med nogle sange.

Flesh Field - Justify. https://www.youtube.com/watch?v=HKichd6oFb0&feature=related
elsker denne sang, da det er en dejlig dark techno agtig sang med nogle dejlig anderledes elementer Smile

Carmina Burana - O fortuna https://www.youtube.com/watch?v=BNWpZ-Y_KvU
Ja denne sang tror jeg at alle kender Smile og jeg syntes bare, at den er så fucking dejlig episk der vil noget Smile

Dj alex - destination calabria https://www.youtube.com/watch?v=sMcQ3u4YYO4&list=PLB3CBA47C69D57480
ja denne sang skulle de fleste kender Smile Jeg elsker rytmen i den, og jeg elsker også videon by the way Smile og jeg tror næsten alle jer drenge ville være enig med mig på det sidste punkt hihi :9

Håber i deltager dejlige mennesker Very Happy


Sidst rettet af Valetta Man 28 Maj 2012 - 20:38, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:30

ooc:
Øhmm... Skal man komme med kommentarer til den sidstes sange? Fordi sådan noget tror jeg vil gå lidt i kludder... Altså med at to sender sange ud, men også giver respons til de samme sange...
Måske ville det være nemmere at strege den del? Bare et forslag Smile

Mine sange kommer, bare rolig! Smile
Men ellers fed ide! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:34

nej nej man skal kun giver respons på de forrige sange, altså du skal give respons på mine sange, så den næste som vil forslå sange skal give respons på dine så, og sådan forsætter det Very Happy altså de næste efter dig skal ikke give respons på mine sange Smile

men jeg vil bare gerne have, at der kom respons Smile Og hvis man ikke har lyst til at give respons kan man jo altid gå hen i den anden leg/forslagsdebat og foreslå sine sange der Smile


Sidst rettet af Valetta Man 28 Maj 2012 - 20:38, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:37

Det var ikke det, hvis to skrive respons til de samme sange på samme tid og sender dem afsted... Så kommer der vel kludder i det... Eller er det bare min meget lidt organiserede hjerne der slår krøller igen? XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:40

Nej men så må man vel bare ændre sit indlæg, da man jo når at blive stoppet inde man sender sin besked, når andre har sendt før en Smile Ellers forsætter man bare, så den næste giver bare respons på den sidste selvom han har givet respons til den forkerte Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Man 28 Maj 2012 - 20:41

Okay så Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Gæst Ons 30 Maj 2012 - 8:52

Er der ikke nogen, som vil komme med deres musiksmagsforskel? Very Happy i får kage, hvis i gør!!! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ny Musicsmags leg/forslag :D Empty Sv: Ny Musicsmags leg/forslag :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum