Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Jake
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Sasha
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Renata
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Genevira
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Celenia
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Lenore
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Taliia
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Madelena Gray
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 
Katrina
Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba13Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba14Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar

Go down

Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Empty Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 22:29

Tid: 22:30
sted: firestep dansekro.
Vejr: koldt og en smule blæsende.
omgivelser: en masse dansende og snakkede mennesker.

Panthea havde gået stille rundt hun havde haft meget at tænke over den seneste tid, hun var normalt kold og havde styr på tingene, men nu hvor hun havde lukket nogen ind i hendes liv var det ændret, men kunne hun ændre sig? Hun måtte ikke. Følelser gjorde en svag. Hun havde alligvel måttet indrømme at hun ikke kunne blive ved med at holde menneskene ansvarlig for det der var sket, men hadet til dem havde hjulpet hende. Hvad kunne hun være uden hadet. Hun sukkede svagt hvordan skulle dette her ende. Hun kunne ikke gøre dette her imod sin skaber, det kunne hun kun forstille sig ville se dårligt ud  for en leder at havde en datter som var blødsøden. Hun bed sig svagt i læben igen hun kunne ikke og måtte ikke, men på den anden side hvem ville kunne leve sit liv uden venner? Alligevel syntes hun ikke at hun kunne være i verden hvor hendes murer ikke var oppe. Hun kunne svagt ane den fjerne lyd af musik, hun betragtede sine omgivelser havde hun virkeligt gået så langt uden at opdage det. Hun havde været så dybt begravet i sine tanker hun valgte at gå imod musikken. Hun rettede svagt på den sorte kjole. Hun gik altid i sort, det var hendes ynglinsfarve og før  havde den også passet til hendes personlighed, men det gjorde den nu ikke mere. Hun gik ind på kroen kiggede folk virkede glade og dansede og andre snakkede, hun havde ikke spist i et stykke tid. Hun havde ikke haft lysten, men nu hvor hun endelig var kommet ud var det måske en god idé at finde noget, men hun kunne ikke rigtigt udvælge sig et offer og havde engentlig ikke ret meget lyst til det når det kom til stykket. Hun lagde hovedet en anelse på skrå imens hun gik til et ledigt bord som altid var det i det fjerneste hjørne. Hun satte sig med ryggen til døren, noget hun heller aldrig plejede at gøre. Hun lukkede øjnene lyttede til musikken. Hun ville ikke tænke og bare gøre som hun plejede og glemme de andre som ikke var her. Hun ville være den hun var lige meget om folk kunne lide det eller ej.
Panthea åbnede øjnene med et sæt og blev en smule forskrækket, bartenderen havde sneget sig ind på hende for at høre om skulle have noget. Hun trak vejret ret tungt i to drag og rystede svagt på hovedet ” jeg venter på en” sagde hun selvom det måske ikke var helt rigtigt, men det kunne han jo ikke vide og et venligt smil voksede på hendes læber.
Panthea vidste godt at det var skuespil det var hun god til hvilket hun var fordi hun havde haft lang tid til at øve sig i. Hun betragtede ham som han gik og smilet forsvandt. Fint nu skulle hun også finde en som ville tilbringe noget tid med hende. Hun vendte sig og tænke at den næsten som trådte ind af døren skulle være den hun havde ventet på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Empty Sv: Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 22:54

[For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]



Tankerne. De skulle drikkes væk, og gerne i alkohol. Firestep var ikke hendes første valg af kroer, men det var den eneste i nærheden - og hun håbede bare ikke at møde sin ekskæreste derinde. Måske skulle hun bare finde en at bruge aftenen med, det kunne umuligt være så svært? Hun trådte ind til lyden af musikken, og lod døren lukke bagved sig. Hjertebankenen var ny for hende og selbbeherskelsen til blodtørsten også - men hun klarede sig fint. Hun klarede sig bedre end de fleste nye små vampyrer rundt omkring. En kvinde som sad alene havde øjnene imod hende, hvilket gjorde at Skylar søgte derover. Hun satte sig ned ved siden af hende og vendte blikket over imod hende.
"Hvorfor sidder du her helt alene, sådan en skønhed burde ikke sidde alene." Sagde hun med et smil på sine fyldige læber, imens hun med intense øjne betragtede kvinden foran sig.

Skylar havde haft mange onde og negative tanker for tiden - og hun ønskede at komme ud med dem. Måske denne kvinde kunne hjælpe hende.
"Navnet er Skylar." Sagde hun med sin lyse harmoniske stemme, imens hun sendte kvinden foran hende med et skævt smil. "To glas wisky." Sagde hun til bartenderen som nikkede bekræftende til han havde hørt hendes bestilling.
"Så hvad siger du vil at tilbringe aftenen med mig? Vi kan gøre ligepræcis det du vil. Snakke... danse.. alt." Spurgte hun en smule indbydende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Empty Sv: Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar

Indlæg af Gæst Lør 7 Nov 2015 - 23:35

Panthea kiggede på hende som den fremmede satte sig det passede perfekt og idet den fremmede bedte ham om to glas whisky skulle hun lige til takke nej, men nåede det ikke. Hun smilede svagt og alligevel med et lidt mærkeligt udtryk da den fremmede nævnte det at danse, det var ikke fordi hun ikke havde lyst, men hun havde aldrig lært det og det med at danse virkede en smule skræmmende. Hun betragtede den kvinde ganske kort det var tydeligt for hende at denne kvinde var en vampyr dog kunne hun ikke regne ud om hun var ny eller ældre som hende, men gættede alligevel på at denne vampyr var yngere end hende ” jeg vil meget gerne tilbringe min tid med dig som vi aftalte” sagde hun lænede sig længere frem af ” vær sød og lade som om vi har en aftale” sagde hun så lavt at det kun var Skylar der hørte hende ” jeg er Panthea hyggeligt møde dig Skylar” sagde hun og betragtede ham bartenderen som holdte øje med dem. Af en eller anden grund fandt han det åbenbart morsomt at stirre på dem. Hun forklarede dog ikke hvorfor hun sagde som hun gjorde, men kvinden kunne få forklaring senere vis Panthea altså gad at forklare hende det. Panthea smørede igen smilet på imens hendes blik ramte den bartender som hun havde løget overfor og idet hendes blik ramte ham begyndte han sit arbejde igen og hun slappede en smule mere af ” jeg kan desværre ikke danse for jeg har aldrig lært det” sagde hun og hendes stemme blev forsigtig, af en eller anden grund følte hun sig en smule akavet over ikke at kunne danse, men hvem havde også lyst lærer en fjern og kold vampyr at danse? Hun kendte ikke mange der turde det og før hen havde hun nok heller ladet nogen komme tæt nok på til at lære hende det. Hun sad alene af den simple grund at hun havde skulle tænke og normalt var hun ikke den bedste til at snakke og næsten aldrig vis samtalen faldte på hende, men det havde måske også ændret sig en smule. Pantheas såkaldte murer var ved at smuldre og snart havde hun ikke noget at holde fast i længere.
” jeg sidder alene fordi jeg ventede på dig” sagde hun og håbede at den Skylar ville lege med hun lænte sig atter fremad ” jeg sagde at jeg ventede på en for jeg havde for at være ærelig mest af alt lyst til være alene, men løg og sagde at jeg ventede på nogn for at få ham væk. Så derfor er du perfekt” sagde hun og nåede lige at stoppe inden han kom med de to glas. Det gik op for hende at det alligevel måske ikke var så dårligt med selskab og det kunne være at det ville få tankerne væk fra alt muligt andet. " desuden er du velkommen til at blive jeg skulle alligevel ikke noget og det tilbringe en aften med en så smuk vampyr ville være rart det kunne være du kunne hjælpe mig med at jage mine tanker væk" sagde stadig lavt så han ikke ville høre det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar Empty Sv: Endnu en typisk aften dog alligevel anderledes- Skylar

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum