Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Jake
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Sasha
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Renata
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Genevira
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Celenia
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Lenore
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Taliia
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Madelena Gray
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 
Katrina
julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba13julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba14julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Go down

julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Empty julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Indlæg af Sean Fre 11 Dec 2015 - 22:23

Hejsa kære brugere på UW!

Lidt forsinket kan jeg meddele af dagens julekalender var lidt skuffende...
Den var nemlig helt tom!

Dagens besked ville have været:
"Åh nej! Nisserne er på spil! Vi kan slet ikke finde hoved og hale i noget som helst...Kan I?
Vi vil prøve at snakke med nisse-chefen om det. Det her går ikke!

Mini-event off-game: Nisserne driller os! Som I klikker jer rundt på siden, kan i opleve ting der mangler, ting der er blevet vendt på hovedet eller ser anderledes ud.

Mini-event in-game: Nisserne driller! Ting bliver væk, står et andet sted. Bordet er skævt og koen står på naboens mark! Husk at tjekke om sukker er salt eller om salt er sukker!"

-
Dog kan jeg meddele at nisse-drilleriet nok aldrig ville være sket, fordi jeres admin-team er lidt overbebyrdet på det seneste og været liiidt for overmodige, da de lavede julekalenderen til jer! (og det er helt sikkert et punkt vi også vil tænke til en anden gang, skulle en julekalender opstå igen!)

Jeg håber selvfølgelig der vil være noget i morgen og alle andre dage, men ellers beklager jeg fejlene og jeg håber i stadig vil prøve at åbne dagens julekalender fremover - Med håb om der faktisk er noget bag lågerne! xD

Hilsen
- Sean
På vegne af admin-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Empty Sv: julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Indlæg af Sean Lør 12 Dec 2015 - 11:59

Jeg kan konstaterer julekalenderen i øjeblikket er tom, hvilket jeg beklager. Jeg har kontaktet Rowan (som sikkert har travlt xD) og håber vi snart finder en løsning.

Jeg beklager Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Empty Sv: julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 12 Dec 2015 - 18:05

... Fuck.
*Kaster sine eksamensbøger ud af vinduet og løber ind for at ordne kalenderen*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Empty Sv: julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Indlæg af Gæst Lør 12 Dec 2015 - 18:11

D. 11 og 12 er nu blevet fikset. Drillenissen havde været inde og slette det jeg havde lavet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

julekalender og dens fejl! (adminnyhed) Empty Sv: julekalender og dens fejl! (adminnyhed)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum