Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Jake
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Sasha
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Renata
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Celenia
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Lenore
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Genevira
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Katrina
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Lori
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 
Edgar
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba13Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba14Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Julekalenderen - succes eller skrækkelig?

2 deltagere

Go down

Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Empty Julekalenderen - succes eller skrækkelig?

Indlæg af Sean Lør 26 Dec 2015 - 17:07

Hejsa kære brugere!

Så er julen så godt som overstået - Nogen har måske endnu en frokost eller to, men i det store hele, synger den vist på sidste vers.
Derfor er vores julekalender også overstået og jeg er ganske spændt på hvad I mener om den og hvordan I har oplevet den! Smile

Det gælder både dem der har tjekket den daglig, samt dem der slet ikke gad den. Alle meninger er velkommen!
Lad mig prøve at indsnævre noget af det vi gerne vil høre mere om:

Selve det at have en julekalender. Spild af tid eller ganske sjov?

Selve indholdet i julekalenderen. I år er første gang vi har haft en julekalender og vi (admins) havde kun et par uger til at finde på noget. Derfor blev det til lidt...tilfældigt og forhåbentlig lidt sjove ting. Personligt leger jeg med ideen om, hvis vi får muligheden for at have en igen, måske at sørge for noget mere sammenhængende. Måske noget historie eller noget - Lad mig høre hvad I mener og/eller kunne ønske jer, hvis vi får muligheden for en ny julekalender til næste år!

Andet? (Er der andre tanker omkring julekalenderen og/eller julen på UW generelt?)

Jeg ved vi admins har haft ganske travlt og måske havde lidt for mange ivrige ideer til hvad en julekalender kunne indeholde. Sandt er det, at det endte med vi ikke helt kunne udleve alle aktiviteterne i den og det beklager jeg. Det er noget vi vil have in mente til en anden god gang. Smile

Hilsen
- Sean
På vegne af adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Empty Sv: Julekalenderen - succes eller skrækkelig?

Indlæg af Gæst Lør 26 Dec 2015 - 18:19

Jeg elskede kalender ideen! Personligt var jeg herinde hverdag for at tjekke den!

Vi skulle helt klart lave flere små mini events til siden.. som forårsfestival osv.

Men smadder godt tænkt!

Positiv feedback fra mig! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Empty Sv: Julekalenderen - succes eller skrækkelig?

Indlæg af Rafaela Søn 27 Dec 2015 - 21:51

Ja nu var jeg ikke så aktiv på siden pga personlige årsager plus julestress og alt muligt andet xD
Men de få dage jeg fik tjekket var gode, men jeg syntes flere gange, at jeg havde problemer med og komme ind på julekalenderen og den slog over i fejl når jeg ville åbne en låge så ikke den store tilfredshed herfra, men det kan muligvis være min computer der burde sparkes til langbordistand? ^^

_________________
Julekalenderen - succes eller skrækkelig? 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Julekalenderen - succes eller skrækkelig? Empty Sv: Julekalenderen - succes eller skrækkelig?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum