Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
AU stories: Forbudt kærlighed EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
AU stories: Forbudt kærlighed EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Jake
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Sasha
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Renata
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Lenore
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Genevira
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Celenia
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Emery
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Taliia
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 
Madelena Gray
AU stories: Forbudt kærlighed Voteba13AU stories: Forbudt kærlighed Voteba14AU stories: Forbudt kærlighed Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

AU stories: Forbudt kærlighed

Go down

AU stories: Forbudt kærlighed Empty AU stories: Forbudt kærlighed

Indlæg af Gæst Man 25 Apr 2016 - 16:05

Tatias fanfiction
~ Tatia & Wade

Han havde observeret hende hele dagen. Det var underligt ikke at skulle træne hende længere. Det var underligt at se hende træne andre. På en måde var han stolt og på en måde så savnede han det. Wade kunne dog ikke undgå at smile. Han besluttede sig for at gå hende i møde da hun endelig var færdig. Tatia mødte ham med et kæmpe smil.  De skulle holde deres forhold hemmeligt. Wade var søn[ af packens alfa. Hun ville aldrig acceptere deres kærlighed til hinanden. Dog gav de aldrig op på hinanden. Han tog hendes arm og førte hende med hen til hendes gemakker.
Han hældte noget varmt vand op i et kar, så hun kunne få sig et bad. Tatia trådte op i det varme vand som hendes elskede havde hældt op til hende. Han vaskede hendes hud. Der var intet bedre Tatia vidste end når Wades hud mødtes med hende.
"Måske burde vi tage væk? Starte en flok af vores egen?" Spurgte hun ikke at hun ønskede at smutte fra Luna. For den kvinde havde taget hende til sig da hun havde intet tilbage. Men hendes kærlighed til Wade var størst i sidste ende, men hun tvivlede på, at han ville kunne være i stand til at stikke af fra Luna. Han tvilede stærkt på det. Og at dømme udfra hans ansigt da hun sagde det - så var hun endnu mere sikker i hans svar før han overhovedet havde sagt et ord.
"Du ved godt vi ikke kan. Hvis vi stikker af bliver vi omegaer.." Hun afbrød ham. "Vi bliver alfaer i vores egen pack Wade." Hun vendte kroppen om imod ham og greb fat i hans hage. Så slap hun og rejste sig op fra vandet. Let vendte hun sig med ryggen til ham. Han trådte op bagved hende, hvor han omfavnede hende blidt bagfra. De stærke arme der lukkede sig om hendes arme gjorde hende altid tilpas. Hun lagde hovedet tilbage imod hans brystkasse.
"Jeg ville bare ønske livet var lettere. Hvorfor skal vi gemme os. Jeg har sådan en lyst til at gå op og fortælle hende hvad jeg mener." Sagde Tatia med et dybt suk. Hvorfor kunne  Luna ikke bare acceptere at hendes søn kunne ses med andre,  i stedet for at gemme ham sådan væk? Han fortjente bedre, kunne han ikke se det?

Wade trådte væk og efterlod hende med en kulde der kriblede ned af hendes ryg. Tatia gav et suk fra sig, han brød sig ikke om denne diskussion. Den ville have for store konsekvenser.
"Du har ikke tænkt dig at give op vel?" Spurgte han og vendte sig om imod hende. Tatia trak let på skulderen og rystede engang på hovedet.
"Når nogle fortæller en, hvad de ikke kan have... des mere kræver man det." Svarede hun ham og gik let hen til ham. Hun placerede blidt sine læber imod hans. Han trak sig let væk og kiggede hende i øjnene.
"Jeg elsker dig så højt." Hviskede han imod hendes læber. Hun lod sin hånd glide henover hans kind og sendte ham et bredt smil.
"Og jeg elsker dig." Svarede hun blidt.

Tatia klædte sig på, og gik derefter sig en 'tur'. Det havde hun sagt, men hun ville tale med Luna. Wade nåede lige at skimte hende på afstand.
"Tatia!" Råbte han efter hende, men hun lyttede ikke. Gik blot indenfor.
"Luna!" Råbte Tatia efter alfaen. Mere vredt end noget andet. Luna sad på sin trone.
"Hvad?" Spurgte hun hånligt og lignede egentlig blot en som egentlig ikke havde tid til at hører på Tatia.
"Jeg er ved at være træt af, at du prøver at holde Wade fra mig. Kan du ikke bare acceptere vores kærlighed?" Spurgte hun vredt og knurrede let. Luna fnøs køligt. Hun var altid kold når det kom til hendes søn og når Tatia prøvede at overtale hende til at acceptere dem.
"Jeg acceptere min søns forhold... når han finder sig en værdi person. Du.. du er ingenting i forhold til hvad han fortjener." Sagde hun nedladende hvilket fik Tatia til at synke en klump. Dørene fik op igen og Wade kom løbende ind.
"Mor.. Hør." Sagde han, men hans mor løftede en hånd i luften til, at han skulle være stille.
"Så det er hvad du fortager dig? Løbe rundt med en pige som ikke fortjener dig? Det er på tide at vokse op min søn. Legen er ovre." Sagde hun.  Luna viftede kort med hånden til nogle skulle gribe fat i Wade og nogle andre i Tatia.

De bandt Tatia til en pæl. Hun så på Wade.
"Du bliver sendt til døden idag Tatia.. nogle sidste ord?" Spurgte Luna.
"Ikke til dig." Luna rullede på øjnene.
"Jeg elsker dig Wade.." Sagde hun så og brød sammen i tårer. Sværdet blev trukket og snart kunne hun mærke, hvordan klingen borede sig stille ind i hendes hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum