Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyIdag kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
The danger is, I'm dangerous - Athena EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Jake
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Sasha
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Renata
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Celenia
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Lenore
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Genevira
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Edgar
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Marcus
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 
Elizabeth
The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba13The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba14The danger is, I'm dangerous - Athena Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164678 indlæg i 8725 emner

The danger is, I'm dangerous - Athena

Go down

The danger is, I'm dangerous - Athena Empty The danger is, I'm dangerous - Athena

Indlæg af Gæst Søn 10 Jul 2016 - 17:58

S: Terrorville, slavemarkedet
T: Eftermiddag
V: Overskyet, dog lunt.
O: Bliver beskrevet
P: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] uden solbriller xD
Emnepartner: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]


De blå øjne kiggede rundt omkring. Jo var normalt ikke på slavemarked for at finde slaver og idag var heller ikke dagen. Og nej, hun var ikke selv fanget. For hun var ikke nogen idiot overhovedet. Dog elskede hun når folk frygtede hende og dagen idag var sådan en slags; Frygt Josette den almægtige- dag. Eller det var det i hendes hoved. Så hun var taget herhen til slavemarkedet, og havde fundet sig et par stykker som hun følte hun lige manglede. Lidt ligesom sine dukker. Josette havde mange dukker. Overalt var der mulige dukker. Måske burde hun besøge Firewood Village engang igen snart? Måske Alitheia var der igen. Det var så sjovt sidste gang. Et lettere sadistisk grin gled ud imellem hendes læber. Nogle slavehandlere reagerede på den truende og mørke aura der kom ind på markedet. Hvorfor skulle de ikke det. Josette var i blandt et af deres mange mareridt, måske det værste. Hvem vidste? Lystigt gik hun videre igennem markedet. Det var umuligt at vide hvad hun søgte. For hun vidste det heller ikke selv, i hvert fald ikke før hun ville få øje på det. Josette var på mange måder utilregnelig. Meget faktisk. Hun kunne lide at vise folk, at de ikke havde nogen magt over hende. Der var ganske få personer i denne verden hun ikke ville trodse, og der var kun fire på den liste. Måske fem. Hun talte egentlig ikke. Hvorfor skulle hun også spilde sin tid på det?

Endelig stoppede hun op, og hun kunne mærke de blikke hun havde i nakken af halv nervøse sælgere. For alle vidste da, at hun ikke købte slaver. De var sikkert bange for ,at hun ville tage deres mest værdifulde også intet tjene? Eller bange for hun ville tage dem, for det kunne hun sagtens finde på. Crystal, Josettes kæmpe jaguar kom gående lidt bagved hende. Alle de prøvede at træde et skridt imod hende fik en voldsom knurren og måske endda et hvæs, for hun accepterede ikke fremmede rørte hende. På det punkt mindede hende og Josette meget om hinanden.
"Jeg vil have hende med mig." Sagde Josette til en slavehandler og pegede på en ung rødhåret kvinde der sad lidt væk og talte kontanter. En engel, perfekt. Hun kiggede på Crystal som snerrede voldsomt til at manden nikkede til det, og Josette så faktisk fik hende med sig. Kvinden havde ingen anelse om hvem hendes redningskvinde var, men hun skulle bare vide, at Josette ikke hvem hun troede hun var. Lystigt gik Josette videre til en dæmon som sad og talte sine mange penge, fordi de slaver han solgte var mest værd. Hvilket gjorde, da Josette ankom så han på hende med et fornøjet udtryk. Regnede sikkert med, at slå en fantastisk handel af med hende. Josette sendte ham et stort falsk smil. Så kiggede hun ham i øjnene og vippede hovedet lidt på skrå.
"Jeg beordre dig til at gå med mig." Hviskede hun blidt og de blå øjne skiftede kort til en fantastisk gylden farve, fordi hun brugte sin evne. Så blev de blå igen og manden rejste sig op.

Så begyndte hun at gå væk fra slavemarkedet, og med lidt hjælp fra sin luftbetvinging var hun i stand til at skubbe dem ind i et forladt hus, hvor hun efterlod dem med Crystal. Så gik hun ud for at finde lidt flere forsyninger, men før hun gjorde det, måtte hun stoppe op.
"Jeg har hørt dig og set dig. Jeg gætter på jeg skal være beæret? Dog må du hellere fortælle mig hvad du har gang i?" Spurgte hun og vendte sig så om imod en kvinde.

//Regner med det er Athena hun snakker til, håber det er en okay start Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The danger is, I'm dangerous - Athena Empty Sv: The danger is, I'm dangerous - Athena

Indlæg af Gæst Ons 13 Jul 2016 - 23:12

påklædning: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Athena smilede et kattesmil og kneb kort øjnene sammen.Beæret og beæret, det ville jeg nu ikke sige, Så højt på strå er jeg da endnu ikke" Der var noget legende ved hende, men også noget mange ville finde usikkert. Athena trådte tættere på kvinden da hun vendte sig om mod hende, hendes hår flagrede kort i en brise da det hang løst og de krøllede lokker dansede kort. Athena havde været på slavemarkedet for at finde slaver til sin strip klub, helst mænd, men slave mænd ville nok have mere i mod det, end nogle slavekvinder ville have det. Selvfølgelig ville størstedelen af kvinderne også have noget i mod det, men der var altid de få personer i en stor gruppe, som nærmest nød at arbejde med den slags. Det var disse kvinder, og mænd, som hun havde været på udkig efter.
Athena betragtede kvinden. Hun var ikke intimideret af hende overhovedet, men hun ville gætte på at mange andre oftest var. Athena var ikke som de fleste andre, hvis hun ville folk noget opsøgte hun dem, hvis hun ville have noget, så enten tog hun det eller fandt den nemmeste måde at få det på, enten ved at forhandle også senere snyde sin modpart.
Et lille smil bredte sig over hendes læber."Du fangede mit blik og jeg blev interesseret, du er anderledes, lidt som jeg."Hendes svar kunne nok godt være lidt mystisk, men det tog Athena sig ikke af. Roligt begyndt hun at spadserede rundt omkring kvinden, som var hun selv en slavehandler, men efter en runde rundt om denne kvinde, stoppede Athena foran hende og rakte hånden ud."Jeg er Athena Dawn, jeg er dæmon, du er engel, eller måske falden engel.. Jeg kan ikke helt sætte en finger på det! dog tror jeg mest falden, for der er noget bad ass over dig, som normalt ikke er over de andre kedelige små søde englebasser" Hun sagde det på en munter spindende måde, som var hun en kat.

Athena var et godt stykke "hjemmefra" godt nok boede hun nu i Aquener igen, men for en lang årrække havde hun faktisk boet i denne by, og derfor kendte hun den godt, hun vidste hvor hun skulle gå hen for at få både alkohol som rækkede til hendes behov, men også hvor blodet kom villigt til hende. Athena havde dog ikke ligget på den lade side og kun fundet ud af hvor alle de rigtige steder i Aquener var, hende og hendes, ja hun så vel denne kvinde som sin mor, "mor" Alítheia planlagde at overtage Aquener, samt Athena havde netop for en uge siden åbnet en stripklub (med tilhørende bordel, men den det var uofficiel).

"Du virker ikke som typen der køber slaver, men mere som typen der vil med ud og have en lille en, eller 40" Hendes stemme var lettere udfordrenden, men intet ondt, kun sjov og ballade hvilede over hende, hendes attitude og holdning.

//Håber det er fint nok :3 og ja det er en hel fin start! Smile //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum