Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Guide: Profiler, grupper og emner EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Lori
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Lenore
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Genevira
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Celenia
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Jake
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Renata
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Madelena Gray
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Katrina
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 
Sasha
Guide: Profiler, grupper og emner Voteba13Guide: Profiler, grupper og emner Voteba14Guide: Profiler, grupper og emner Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Guide: Profiler, grupper og emner

Go down

Guide: Profiler, grupper og emner Empty Guide: Profiler, grupper og emner

Indlæg af Sean Lør 30 Jul 2016 - 9:27

KOM GODT IGANG - GUIDE
Herinde vil du kunne læse om hvordan du udfylder felterne i din profil, hvordan du får racer, grupper eller starter emner. Du kan også læse hvordan man sætter musik på sin profil. Du kan læse en kort opsummering under "spørgsmålet", men hvis du ønsker et uddybende svar, så tryk på "læs mere".
Husk! Når du er helt færdig med din profil, skal du tilmelde dig både din racegruppe og gruppen "Vil godkendes" - så kigger en admin eller moderator på din profil hurtigst muligt.

OBS!
Jeg får ingen mail til aktivering af min bruger. Hvad nu?
Nogle gange sker det at vores nye brugere IKKE modtager deres mail om aktivering af deres bruger. Det kan give nogle små problemer og folk kan have svært ved, hvis ikke ligefrem umuligt, at logge ind.
I dette tilfælde kontakt straks en admin. Enten på PM, i gæsteforummet, eller vores supportchat. En admin kan gå ind og aktivere brugeren for jer.

Hvordan vælger jeg en race?
Find en race her og tilmeld dig derefter til racen nederst på forsiden. Husk at du kan risikere at skulle ændre din karakter, hvis du ikke er blevet godkendt.
Læs mere...:

Hvordan bliver jeg godkendt?
For at blive godkendt, skal du have skrevet din evne - I tilfælde af at du har en - og din historie og eventuelt en personlighedsbeskrivelse. Hvis den er glemt, eller man ikke ønsker at den skal læses af brugerne, skriv da til en admin.

Hvordan retter jeg min profil?
Gå ind under "Profile" øverst på siden, og udfyld de felter der står. Herunder kan du også ændre underskrift, billede m.m.
Læs mere...:

Hvad er de + og - der står ved folks indlæg ude i siden?
Det er respekt. Man kan trykke på dem enten for at vise at personen har skrevet noget rigtigt godt, eller for at vise at personen har skrevet noget stødende, grusomt som ikke burde stå på siden eller lignende.
Vi har haft succes med at fjerne - tasten, så den ikke længere kan misbruges. Vi kører på det positive: Giv et + til de rigtige gode indlæg du kommer forbi!

Hvordan opretter jeg et emne?
Gå ind på det ønskede emnested, og tryk "New topic". Skriv teksten og tryk "Send".
Læs mere...:

Hvordan får jeg et billede?
Du går ind i "Profil" øverst og derefter ind i feltet "Personligt billede".
Her kan du vælge at hente et billede fra din computer eller at skrive et Url ind. Husk at tjekke Faceclaimlisten, for at se om andre allerede har taget det billede eller den person, du ønsker.

Hvordan bliver jeg venner med andre?
På den ønskede persons profil, lige over deres billede. Her kan du trykke "add to my friends list". Lad være med at tilføje til "foe's list". Det er det samme som at blokere.
Læs mere...:

Hvordan sætter jeg billeder ind i profilen?
Du finder et billede du gerne vil bruge, så uploader du det på en billed-delings-side som fx imgur.com eller tinypic.com. Du tager så deres link og bruger det i en kode der ser ud, som beskrevet nedenfor.

OBS! Pas på med at finde for store billeder! Så forrykker de enten din profil, eller vises kun halvt!

Koden du skal skrive ser således ud:
Kode:
[img]linket til billedet[/img]

Udfyldning af profilen.
Der er et eksempel til hvad du kan skrive under de forskellige punkter herunder.
Læs mere...:

Hvordan en emnestart kan se ud:
Eksempel på hvordan en emnestart kan se ud.
Læs mere...:

Hvordan får jeg musik på profilen
Vi har denne guide som er lavet af brugeren Sajro. Virker den ikke eller er der spørgsmål, så skriv til en admin eller Sajro.
Credit: @Sajro

OBS!
Er du i tvivl om noget, som der ikke står skrevet her, er du velkommen til både at bruge forummets "Spørgsmål" hvor alle kan besvare det, eller skrive direkte til en admin.
Gør gerne opmærksom på det, så vi admins kan skrive det ind her. Så er andre fri for selv at spørge.


God fornøjelse!
- Adminteamet

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum