Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Større profiler! EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Større profiler! EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Større profiler! EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Større profiler! EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Større profiler! EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Større profiler! EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Større profiler! EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Større profiler! EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Større profiler! EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 
Lori
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 
Edgar
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 
Valentine
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 
Abigail
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 
Genevira
Større profiler! Voteba13Større profiler! Voteba14Større profiler! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Større profiler!

3 deltagere

Go down

Større profiler! Empty Større profiler!

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 16:31

Hej mine små skønne appelsiner!

Det har længe været manges ønske, at kunne lave større profiler, og samtidig har der længe været megen forvirring om, hvad profilerne egentlig skulle indeholde! Jeg har nu (forhåbentlig) løst problemet! Jeg har nemlig gjort det muligt for jer, at lave større profiler end før! Der er ikke kun ét felt (Profil tekst), men nu hele FIRE felter: Personlighed, fortid, relationer og andet!

I kan, ligesom før, stadig sagtens bruge koder til billeder, musik, videoer og alt andet - I har ganske enkelt blot fået mere plads at skrive på :) Denne metode vil også i fremtiden kunne hjælpe nye medlemmer med at få lavet en fyldest-gørende profil, da de nu ved, hvad de skal skrive. Jeg håber at I alle vil bruge disse nye profil-felter, og få sat jeres rigtige (og flotte) profiler op, så det passer med denne nye metode.

Hvis I har nogle spørgsmål, bekymringer eller tvivl, så skal I være velkomne til at skrive herinde eller sende en PM til mig! Hvis I desuden har foreslag til andre profilfelter, som fx våben eller et stort magi-felt, så sig endelig til. Sammen finder vi en løsning! :)

De nye felter kan nogle gange lave 1.5 linjeafstand, og hvis I ikke er så glade for dette, så kan I blot sætte følgende kode rundt om jeres tekst.
Kode:
[size=11]jeres profil her[/size]

Jeg håber I er lige så glade over denne opdatering, som jeg er! :) Husk at I altid kan skrive til mig med spørgsmål og tvivl, samt at I ligeledes må sende jeres foreslag til mig.

Hav en dejlig søndag, små appelsiner!
- Rowan

EDIT: Jeg har tilføjet et "evne"-felt, hvor folk kan skrive en længere forklaring af deres evne. Der er nu to felter til evner: Et hvor I kan skrive navnet på evnen (dette felt er vist både på profil og mini-profil) og et andet hvor I kan skrive en lang forklaring til evnen (dette er kun vist på jeres profil).

EDIT 2: Jeg har tilføjet et "udseende"-felt, hvor folk kan beskrive deres udseende med billeder eller tekst (eller noget helt andet).


Sidst rettet af Rowan Tors 14 Maj 2015 - 12:53, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 17:03

Uhhh... det her bliver spændende! Lets go and try it! Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 17:45

Det er da spændende! Men hvis personlighed er på...skal udseende ikke også være der?

Men elsker ideen!!!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Søn 10 Maj 2015 - 17:47

God pointe, Lilith! Men jeg tænker at folk alligevel bruger billeder, så det ville nok være mest oplagt blot at skrive udseendet under "andet" ;) MEN hvis der er flere der vil have et udseende-felt, så skal jeg nok lave det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Rafaela Man 11 Maj 2015 - 9:49

Jeg vil hellere have man også selv kan bestemme farve i de små felter stadig *stamper i jorden*

_________________
Større profiler! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Delilah Man 11 Maj 2015 - 13:20

Husk at "andet" feltet stadig er lige så stort som det altid har været, så hvis man ønsker det, kan man stadig lægge det hele deri Smile

_________________
Større profiler! 2n7qjp-2
Delilah
Delilah
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 3644
Reputation : 27
Bosted : Unkown. On the road.
Evner/magibøger : I'm connected to the spiritual world, both physically and mentally. Improved body-skills and senses.

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Ons 13 Maj 2015 - 23:02

Rowan, tænkte på.. hvad med en boks til, hvor man kan skrive evnen så? JEg ved der er den der andet.. men mange vil jo rigtig gerne se evnen, ved også det er det i admins kigger efter når i godkender profilen.. så ville det være meget nemt, hvis man vidste, at man jo skulle skrive den et bestemt sted.. og hvis man ingen evne har.. så det jo bare at lade hver med at skrive noget der. Smile

Bare en tanke xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 0:23

@Jo, du er så sød - jeg kan jo ikke sige nej til dig Wink Jeg har tilføjet et evne-felt. Her kan folk skrive uddybende forklaringer af deres magiske evne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 0:24

Fantastisk, din dejlige dovne varulv! Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 12:42

for at være ærlig er jeg enig med Lilith. Sys ogs der skal være udseende på efter personlighed, for det kan jo godt være man vil beskrive det også, ud over billederne man sætter ind. Sådan har jeg det i hvert fald lidt. Ku være man vil beskrive højde og det? xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 12:52

Udmærket - der er nu tilføjet et felt til udseende også! Tak til @Caya og @Lilith for foreslaget ;)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Rafaela Tors 14 Maj 2015 - 13:36

Så kan man næsten lige så godt også have våben med eller hvis man nu havde en klan kunne det også være en god ide

_________________
Større profiler! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 13:51

Nu det her en crazy idé jeg lige kom med. Hvis man evt ikke havde våben eller en klan som Raf foreslog, kunne man vel have en form for checkbox ved siden af de store kolonner fx personlighed, andet osv og så kunne man vælge om man ville have dem vist på sin profil? Det kunne gøre at man kunne gøre sin profil mere overskuelig istedet for at have tomme felter :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 14:12

Du mener så man vælger "våben" eller "klan" til? Det er måske lidt intetsigende at have et hak som siger "våben" - det siger jo ikke noget om hvilke våben man har. Hvis man ligeledes har et hak der siger "klan" så er det også en anelse intetsigende ;) Men jeg vil se om jeg kan finde på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 14:33

Ramsay skrev:Nu det her en crazy idé jeg lige kom med. Hvis man evt ikke havde våben eller en klan som Raf foreslog, kunne man vel have en form for checkbox ved siden af de store kolonner fx personlighed, andet osv og så kunne man vælge om man ville have dem vist på sin profil? Det kunne gøre at man kunne gøre sin profil mere overskuelig istedet for at have tomme felter :3

@Ramsay Det er desværre ikke muligt at brugerne selv kan bestemme hvad der bliver vist på deres profil, men jeg kan godt fjerne nogle af de mere overflødige felter, såsom IRL fødselsdag og IRL alder. Dette ville nok gøre det hele mere overskueligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Rafaela Tors 14 Maj 2015 - 15:54

Row ikke for noget, men synes ærligtalt, at "Relationer" er lige så meget hvis ikke mere intetsidende som "Våben" og "Klan" er, hvis det overhoved er intetsigende, men det bestemmer i jo. I er jo admins, men det er bare min mening

_________________
Større profiler! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 16:17

Er lidt uenig med Raf der. Synes relationer er noget af det vigtigste på profilen. Fordi det siger så meget om hvem ens karakter er, i forhold til, hvordan de kender personen. Personligt plager jeg altid at bruge mest plads på relationer. Derudover finder jeg våben som noget unødvendigt.
Der ikke mange som beskriver deres våben i profilen, udover vedkommende måske har en kniv. DErved forstår jeg ikke det nødvendigt med en boks til våben. I følge mig Smile

Kan godt lide det du lavede med klanen. At fjerne fødselsdag, er måske ikke en hel dum ting. Man kunne altid bytte den ud med noget andet som, hvilket sted i samfundet man ligger. ER man rig, fattig? Måske lave det ligesom ved det du gjorde ved klanen?
DEt skal selvfølgelig heller ikke blive for overdrevent.
I hvert fald er jeg godt tilfreds herfra Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 16:24

Jeg må sige at jeg er enig med Jo, syntes virkelig at våben er overflødigt da der ikke er ret mange der bruger våben og hvis folk oftest gør det er det ikke nogen der har brug for en større forklaring, det har en relation i følge min mening, jeg kan godt lide at se hvem der har været med til at gøre den specifikke karakter til den de er (:

Og så lige en anden ting, syntes det kunne være super fedt med en samfunds status som Jo forslog! Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Rafaela Tors 14 Maj 2015 - 17:24

Jeg er sådanset ret ligeglad med om man er enig med det jeg siger eller ej. Det er det der gør os forskellige.
Men ærligtalt så synes jeg relationer er temmelig overflødige ihvertfald til og skulle have en boks specifikt til den. Jeg har den godt nok selv på min profil og havde den inden, men jeg bruger den kun for, at jeg selv kan holde styr på hvem der er hvad til min karakter. Men når jeg glor i de andre profiler så er det altid den jeg springer over da jeg ikke synes det er særligt spændende og glo på. For mig er jeg ligeglad med om Jo var kærester med Jackson (EKSEMPEL!) eller om Rowan er far til Delilah (EKSEMPEL!) for det kan jeg som sådan ikke bruge til noget, men igen det er min mening så kan i have jeres jeg ændre ikke på min for den sags skyld.

_________________
Større profiler! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 17:30

Det ikke fordi vi vil skabe krig med dig Raf, det bare for at få andre meninger på.. ikke for at angribe eller noget Smile
- Som du selv siger. Det forskelligt. Det er også forskelligt, hvor meget folk beskriver det forskellige ting. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Rafaela Tors 14 Maj 2015 - 17:50

Jeg kommer også bare frem med mine meninger selvom jeg i lang tid bare har holdt min mund lukket for lader for det meste folk bare og bestemme så kan mine meninger ikke være vigtigere den holdning har jeg haft længe og træder kun over nu da jeg faktisk er begyndt og spekulere over hvad andet boksen overhoved skal bruges til efterhånden. Så kan ligeså godt de to ting jeg nævnte komme på da det er det eneste der er tilbage på andet. Så ku andet lige så godt fjernes og smide de 2 andre ind

_________________
Større profiler! 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Sean Tors 14 Maj 2015 - 20:52

Jeg syntes personligt vi skal passe på ikke at lave for mange bokse, der pludselig skal udfyldes og dele alt op?
Nu ved jeg godt jeg tilhører den enormt vaneprægede og lidt konservative type...Og ikke mindst dovne...
Men alle de opdelinger...Ah, jeg kan godt se det praktiske i det, det nyttige, men jeg føler trang til at sige "nej tak" hvis der skal være en boks til hver evig eneste ting vi kan komme i tanke om. Den næste boks bliver vel en "yndlingsret" eller "yndlingsfarve"?
Jeg syntes det er helt fint at have en for baggrundshistorie. En for personlighed (for dem der har lyst til at skrive en, i det mindste) og måske en for relationer (selv om jeg personligt finder relationer mindre vigtige), samt evner. Men alle de andre ting? Våben, klaner, yndlings-ting. Det er jo ting der sagtens kan stå under "andet", da det er ting folk har eller ikke har, som skifter hele tiden, mens baggrundshistorie og evner er vigtige og noget der sjældnere bliver skiftet og som er noget der er påkrævet man har udfyldt, for at få godkendt sin profil.

Det er dog blot min side af sagen. Jeg stoler på vores gode admin-team bliver enige om nogle gode felter til vores profiler Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Gæst Tors 14 Maj 2015 - 23:13

De felter, der på nuværende tidspunkt er blevet valgt til jeres profiler, blev valgt ud fra en tilfældig stikprøve. Jeg så ganske enkelt på en håndfuld tilfældige profiler, noterede ned hvad folk skrev, og valgte at lave felter ud fra dét, folk brugte mest.

Da der ikke var særlig mange "våben" og vidst nok ingen for "klan", så anså jeg det ikke som nødvendige felter. Det giver ingen mening, hvis vi implementerer felter, som størstedelen af brugerne ikke ville benytte sig af. Feltet "Andet" kan blive brugt til alt det I ønsker - såsom våben, klan-beskrivelser, kæledyr, andre former, billeder, musik, hvad I nu har lyst til. Hvis I vil have et særligt felt, fordi det passer skide godt til jeres karakter, så kan I bruge "Andet"-feltet. Jeg laver ikke et våben-felt, for at gøre 2-3 brugere glade. Ikke når der er 200 andre, som ikke kan bruge det til noget.

Der vil desuden ikke komme flere felter lige foreløbigt, og "klan"-feltet bliver muligvis fjernet igen snart. Hvis I har flere foreslag så kom endelig med dem - men hvis de ikke gavner størstedelen, så vil det næppe blive implementeret Smile

Og Raf: Der er nogle brugere, der har meget mere at skrive, end bare klan og våben. Der er mange der ikke har en klan, og der er mange der ikke har våben. Der er nogen der har kæledyr, sygdomme, ejer en kro, ejer et skib, er borgmester, royal eller på andre måder skiller sig ud med en "særhed" - det er dét "Andet" feltet skal bruges til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Større profiler! Empty Sv: Større profiler!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum