Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Looking hungry ~ Angel EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Looking hungry ~ Angel EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Looking hungry ~ Angel EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Looking hungry ~ Angel EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Looking hungry ~ Angel EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Looking hungry ~ Angel EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Looking hungry ~ Angel EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Looking hungry ~ Angel EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Looking hungry ~ Angel EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Jake
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Sasha
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Renata
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Lenore
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Genevira
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Celenia
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Madelena Gray
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Taliia
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 
Lori
Looking hungry ~ Angel Voteba13Looking hungry ~ Angel Voteba14Looking hungry ~ Angel Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Looking hungry ~ Angel

Go down

Looking hungry ~ Angel Empty Looking hungry ~ Angel

Indlæg af Lucky Søn 23 Jul 2017 - 0:47

Sted: Gaderne i Doomsville, Angerforge District
Tid: Sen eftermiddag
Vejr: varm sommerdag, let blæsende
Omgivelser: Halvfyldte gader med handlende mennesker, diverse butikker og hjem.
Påklædming: grøn let bluse vis ærmer er smøget op til hans lidt over albuen. Sort læderforklæde samt lange læderhandsker. (dem som oftest bruges af smede) Kastanjebrunt bælte samt blågrønne tights. Brune læderstøvler som går ham til lidt over knæet.

Det var en fortrinlig smuk sommerdag i Doomville's gader... altså i Angerforge distriktet. Humøret havde var i top og det var lykkedes den gamle smedje at sælge godt ud i dag. Der var blevet solgt en god del værktøj og skoet et par heste. Der bar endda også blevet lavet kommisioner på et par våben som skulle laves. Smedjen bestilling af mere jern var endda blevet leveret idag.
Alt i alt havde det også været en travl dag, men det havde været til at overkomme. Heller være en travl smed end ikke at have noget at lave. Lucky ville heller ikke have det på nogen anden måde. Han elskede sit arbejde og at være i stand til at hjælpe sin far. Hans fars ryg var nemlig ikke hvad den havde været engang. Han kunne ikke bruge lige så mange timer ude i smedjen som dengang han var ung. Det var derfor jo meget godt at Lucky kunne overtage.

Lucky var igang med at bøje noget værktøj ude i smedjen da hans far kom ud til ham. "Silas min dreng. Sikke som du arbejder," sagde hans far smilende og gik over mod ham. Lucky smilede igen og lagde det glødende værktøj i vand. Det hvæsede og dampede hvorefter Lucky lagde sit værktøj fra sig. "Tak Papa. Er bare glad for at hjælpe," sagde han, tørrede noget sved fra panden med bagsiden af sin hånd og fortsatte, "Var der noget du ville?" Oftest når han kom ud til ham var det for at give en besked eller kalde ham indtil mad. Faderen gik nu helt hen og stak en papirlap i hånden på ham. "Jeg skal have dig til at løbe et ærinde for mig," sagde han og fandt en læderpung med nogen mønter frem. Lucky rakte sin hånd ud og modtog. "Jeg skal have dig til købe nogen urter og the fra Bernadettes bod længere ned." Lucky nikkede og begyndte at tage sine handsker og forklæde af. "Selvfølgelig Papa. Fortsætter du så imens at jeg er væk?," spurgte han og placerede papiret og pungen i en skuldertaske som lå på et bord ude i smedjen. Hans far lo varmt og begyndte at taget handsker og forklæde på. "Det skal du ikke tænke på. Smut du bare afsted... og hvis du ser noget som du gerne vil have skal du enlig købe det". Lucky nikkede og forlod smedjen.

Han gik ud og satte kurs mod Bernadettes urter og theshop. Idet han gik ud blev han overvældet af de forskellige dufte af mad og krydderier. Det var noget helt andet end duften der kom fra smedjen, men det var noget han havde vændet sig til. Det var duften af jern, sod og hjem.
Lucky
Lucky

Antal indlæg : 69
Reputation : 0
Bosted : Doomville, Angerforge District
Evner/magibøger : Poison Blood

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum