Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Sophisticated Beasts EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Sophisticated Beasts EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Sophisticated Beasts EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Sophisticated Beasts EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Sophisticated Beasts EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Sophisticated Beasts EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Sophisticated Beasts EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Sophisticated Beasts EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Sophisticated Beasts EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Jake
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Sasha
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Renata
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Genevira
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Celenia
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Lenore
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Taliia
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Madelena Gray
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 
Katrina
Sophisticated Beasts Voteba13Sophisticated Beasts Voteba14Sophisticated Beasts Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Sophisticated Beasts

Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Go down

Sophisticated Beasts Empty Sophisticated Beasts

Indlæg af Gæst Lør 7 Jul 2012 - 15:28

Link til hjemmesiden: www.arena-gods.danskforum.net

- Efter en hel del tid, er to af mine bedste veninder og jeg ENDELIG blevet færdig med denne nye tekstbaserede rollespils-side, som nu kan blive erklæret for ÅBEN!

Sidens historie og plot:

Historien


Den Nye Civilisations Begyndelse, Øen Triaxhy Aercal, År 1612

Hele verden fejrer nu, at alle de overnaturlige væsner, der hidtil har plaget menneskeheden, er fordrevet! Selv dem, der skjulte sig som mennesker, er enten blevet henrettet eller jaget væk fra al civilisation. Der er nu kun få overnaturlige eksempler tilbage, og de dør langsomt én efter én af forskellige årsager. Da der kun er meget få tilbage - omtrent 1 eller 2 af hver race, beslutter de overlevende sig for at slå sig ned på en af de vulkanske øer, der næsten er helt øde, og hvor der kun bor ekstremt få mennesker. Den lille koloni af mænd og kvinder, som allerede havde bosat sig der, blev enten dræbt af de overlevende, brugt som føde eller holdt som slaver til når der skulle fødes nye afkom, så de overnaturlige gener ikke ville uddø.
De overnaturlige væsner begyndte at bygge 1 hovedstad og 3 mindre byer, som de i fremtiden skulle kunne færdes fuldkommen frit i. De 4 byer blev opført fra ingenting over præcis 400 år, og nu da de er færdige, er øen klar til at blive brugt!..


---

Personalet (mine to veninder og jeg) håber, at i vil tage imod siden med åbne arme, og have en rigtig god tid derinde! (Og glem nu ikke at vise siden til jeres rollespils-elskende venner! ;D)

Alt hvad du behøver at vide om siden, står derinde. ^^

Mange kærlige hilsner fra Personalet. ♥

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum