Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Lori
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Lenore
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Genevira
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Celenia
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Jake
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Renata
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Katrina
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Sasha
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 
Abigail
Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba13Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba14Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Til vores kære brugere! (Adminnyhed)

Go down

Til vores kære brugere! (Adminnyhed) Empty Til vores kære brugere! (Adminnyhed)

Indlæg af Sean Søn 5 Nov 2017 - 16:16

Hejsa kære brugere på UW! Smile

Jeg har absolut intet vigtigt at meddele jer. Flere af os lider vist af lidt inaktivitet på det sidste, på den ene eller anden måde. Men vi er her stadig og jeg holder i hvert fald øje med jer! Wink
Da jeres admins på nuværende tidspunkt er reduceret til mig, og jeres moderators, vil jeg gerne spørge om jeres ønsker og råd.

Jeg overvejer at indføre en ændring eller to til UW. Jeg er i gang med at undersøge, hvad jeg kan få til at ske, angående designet. Især vores øverste billede trænger til en opdatering, da det hentyder til et event, der har været overstået et stykke tid.
Jeg føler det vil være godt med lidt nyt til os alle sammen! Smile

Da jeg elsker input af alle slags, så fortæl mig endelig hvis I har nogle ideer!
Hvad kunne I godt tænke jer, der skal ske på/med UW?
Det kan være alt fra administrative ændringer og design til hvordan tingene er in-game!

Der ud over vil jeg også gerne spørge jer, om I har nogle ideer til, hvad I gerne vil til jul? Traditionen tro laver vi altid et eller andet sjovt og hyggeligt, til dem der har lyst. Smile

Lad mig høre fra jer, hvis der er noget af interesse!

Af faktiske nyheder, kan jeg meddele hvad vi arbejder off-game på Journalisterne. Vi snakker om helt at ændre, hvordan dette fungerer. I stedet for et par få, bestemte folk til at skrive artikler, overvejer vi at gøre ALLE til journalister!

Der ud over vil jeg også gerne reklamere for vores hjælpe-gruppe: Plotteamet!
Teamet er blevet reduceret en del på det sidste, og det er synd. De havde nogle gode ideer under opsejling. Hvis I har lyst til at hjælpe med aktiviteter på UW, så skriv til os og bliv en del af vores kreative team! Smile

Husk også vi endnu har nogle ledige race-lederroller:
- De faldne engle
- Feliformia
- Vampyrerne
- Skovelverne
- Sortelverne
- Draconianerne

Jeg tror det var dem alle. Af de ledige, i hvert fald. Smile
Send os en ansøgning og bliv den nye raceleder!

Godt efterår og post-halloween! Smile

Med venlige hilsner
- Sean
På vegne af admin-teamet og moderator-teamet.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10206
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum