Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba13Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba14Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba15 
Abigail
Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba13Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba14Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 19:58

Hejsa alle kære dejlige brugere og admins. Smile

Som i sikkert har set, så har jeg næsten ikke været på overhovedet.
Det må jeg desværre meddele, at det har været pga. travlhed i hverdagen og store IRL problemer. Men da nu alle de dejlige andre admins er kommet på banen, må jeg sige, at jeg sagtens nu kan forlade jer som jeres admin med god samvittighed. Smile

Jeg kommer dog ikke til at forsvinde helt, da jeg vil beholde denne brugere evt måske stadigvæk mine andre indtil, jeg og 2 dejlige andre mennesker får lavet en helt ny side.

Der er så mange ting, som jeg gerne ville sige, men jeg må bare sige, at det har været fantastisk at have været jeres admins. Smile Jeg ville gerne have haft været det i meget længere tid og meget bedre for den sags skyld!! Smile
Fordi i har bare været dejlig fantastiske. Smile

Jeg kunne sige mange 100 ting mere, men jeg syntes nu, at dette er måske nok, men hvis i har brug for at vide mere eller et eller andet. Smile Så kan vi sagtens snakke om det hihi. Smile

Jeg glæder mig bare til at se, at alle de nye admins kommer til at lave en super fed side. Smile Så held og lykke til jer mange gange!! Smile


Jeres tidligere admin.
Liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Sean Søn 12 Aug 2012 - 20:04

Jeg er ked af i ikke længere skal være vores admins, selv om jeg selv elsker at være i rollen Smile

Men som sagt så er vi jo nogle dejlige personer om at lave en ny side også.

Tak for din tid som admin, i har været fantastiske Smile

Hvis ikke det er for admins, ville der jo heller ikke være en side at spille på! Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 20:06

Liv,

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til dig.
Du fylder mine øjne med tårer.

Min allerførste emnepartner, ever !
Så sej, så vild
Så fantasifuld , så blid
Så enestående og unik
Så kærlig og så krævende
Så udviklende og så skøn
At emne med dig er en drøm.

Jeg elsker dig, truntemus....
Du er et fantastisk menneske, og har et par gange været der for mig, når jeg var i stormvejr.

Jeg ville aldrig slippe dig, med min gode vilje.

Din
Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 20:19

Øhm ... Camille, hun tager altså ikke til Langbordistand og forsvinder for evigt Smile

Men til sagen som jeg vil gøre kort, da alle sådan nogle sørgelige hilsner kan blive lange at tykke sig igennem. Tak for din tid som admin. Du har været fantastisk til at give liv og spil på siden. Du ville blive savnet, men for at det hele nu ikke ender i tåre og snøft, så må jeg også lige ønske dig held og lykke på rejsen. Nye eventyr skydes i gang og nye mennesker mødes og mon ikke du kan komme tilbage i varme trygge arme hvis verden udenfor alligevel er lidt for grum? Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 23:23

Hmm hvad kan jeg sige...
Jeg ved da at Akuma har et par ord:

So long my dear (earlier) Lord of the Shadowangels.
You have trained me well, and I wont disappoint you.
The evilness of the white witch will be in the little childrens nightmare,
I promise that on my grave.
And dont be worried...
I will not let Anarchical win!


Du bliver intet andet end savnet Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Søn 12 Aug 2012 - 23:27

the shadow go with you

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 11:58

Mange tak Sean. Smile Jeg har også selv været overlykkelig over at kunne lave en ny legeplads sammen med de andre for jer og for os. Smile Ellers havde vi jo ingen steder at gå hen efter The lost world episoden. Smile

*fjerner tåre* Nååååårrrrhhhhh Camillemus!!! Tak for de mange dejlige ord!!! Altså det har jeg virkelig ikke fortjent!! Smile Men jeg tager stadigvæk imod dem med hjertelig glæde. Smile Og nej, jeg vil heller ikke slippe min første rigtige emnepartner!!! Så du slipper heller ikke af med mig. Smile

Mange tak for de også dejlige ord Eric. Smile Og ja, jeg kan allerede mærke, at jeg savner det, selvom jeg ikke har meldt mig selv fra som admin. Smile

Hahahaha Akuma. Smile Det tror jeg, at Mina ville blive glad for at høre. Smile

Og Arason. Smile Is it a good or a bad shadow. Very Happy ??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 12:37

good shadow

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 13:31

I see. Razz I love new playmates even shadows. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 13:33

nice emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 13:37

Emne?? :O Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 13:41

ja er du med på et emne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 11:38

Hej Liv, du skal vide at du bliver savnet, og det har været en stor fornøjelse af at skulle havde dig som admin, udover dette vækker du min nysgerrighed angående denne nye side du laver o.o

eventuelt send et link så jeg eventuelt kunne se siden(blot for at kigge lidt)

mange gode og bedre forhåbninger for din side fra din lille ven Ventor :3

Ps. håber det går godt for dig IRL ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Gæst Ons 15 Aug 2012 - 13:15

Mange tak for din kommentar Ventor. Smile Men nej desværre giver ikke linket ud endnu, da vi ikke skal ende med ligesom starten af Underworld, hvor der kom massere af brugere, men siden var slet ikke færdig til, at man kunne emne. Smile Dog kan man allerede emne på vores forum, da vi har et lille forum, som hedder free RP, hvor man kan lave hvilken som helst slags emner, man end har lyst til, som ikke behøver at have noget som helst med denne side at gøre. Smile

Skal lige tænke over det, det kan være, at du får et link. Smile Dog skal det siges, at siden er langt fra færdig endnu. Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :) Empty Sv: Kære alle dejlige brugere, tak for en dejlig tid. :)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum