Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Lori
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Lenore
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Genevira
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Celenia
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Jake
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Renata
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Katrina
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Sasha
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 
Abigail
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba13Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba14Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

3 deltagere

Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Gautham Ons 27 Dec 2017 - 16:58

Tid: 09.25
Sted: Havnene i Aquener
Vejr: Fin sol, en anelse skyer, og en let brise
Omgivelser: Havne folk og havneting
Påklædning: kjortel og bukser
@Fenrer @Cody

Gautham tørrede let sveden fra panden efter at have slæbt atter en kasse ombord på det mindre farttøj han havde kunnet få fat på, et mindre langskib med et lille 'skur' placeret midt på båden hvor han allerede havde bredt nogle skind ud, kasserne havde han båret ved i bunden af båden igennem en lem.. kasser med proviant bestående af tørret/røget/saltet kød, tørrede/friske krydreurter samt frugt og grønt samt selvfølgeligt mjød og vand i skinddunke

Han så op mod solen.. den måtte næsten være formiddag efterhånden, der kunne ikke gå så længe inden hans rejsekammerat dukkede op, det skulle blive spændende hvad der ventede dem på den anden side af vandet, han kiggede ud imod horisonten, skønt de havde været på den anden side før, skulle det blive sjovt at tage ud uden den 'luksus' og stramme tidsplan de havde haft med Assorian på hans skib
Nu havde de friheden til at kunne komme til øen med en helt ny indgangsvinkel, de var allerede blevet enige om ikke at gå i land samme sted som sidst, men derimod noget længere syd på, hvor de havde lettere ved at udforske landet når de ikke skulle have en mindre hær med hver evig eneste gang hvilket nok ikke ville have den samme truende fremturing, så de forhåbentlig ville have lettere ved at komme i kontakt med det nye folk.. disse katte mennesker

Han samlede den sidste kasse som var fyldt med hans 'værktøj' sammen med en lille ting til Fenrer op og sprang ombord på båden, han satte kassen udenfor 'skuret' hvorpå han begyndte at gennemgå fortøjningerne, han ville helst ikke have nogle former for uventede overraskelser når de endelig var ude på åbent vand


Sidst rettet af Gautham Lør 30 Dec 2017 - 17:48, rettet 1 gang
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Fenrer Lør 30 Dec 2017 - 17:23

////Påklædning: https://i.imgur.com/yVjLp35.jpg //

Fenrer så op på solen fra sin plads på den lille sti, som han havde fulgt gennem skoven op til Aquener. Han og Cody var på vej til en strand, hvor Fenrer og hans kammerat havde besluttet sig for at sætte afsted på den nye rejse som de havde besluttet sig for at begive sig ud på. Rejsen her, For Fenrers vedkommende, kom som resultat på at Fenrer ikke havde taget Cody med på den første rejse, som Fenrer havde taget ud på. Fenrer havde nemlig taget ud på rejsen, ansat som healer, med kamperfaring og evner som sporer, for at kunne give hans nye familie en rimelig pengesum at nære sig af.

Fenrer tænkte tilbage på da han var kommet hjem, og hvor godt det havde været at se Cody igen. Selvom Han havde været tynget af skyldfølelse for hans abrupte afrejse, havde han haft kunne komme med en glædelig nyhed til hans kære Cody. Nemlig at Fenrer og Gautham havde planlagt en ny rejse, en som Cody skulle med på.
De to havde derfor brugt de sidste par uger, inden deres afrejse, på at gøre sig de fornødne forholdsregler, hvad angik deres lille landsted og dyrene derpå. Så for omtrent 14 dage siden havde de to formskiftere sat ud på deres rejse til Aquener, hvor Gautham ventede dem.

Fenrer rejste derfor sammen med sin mage, og kommende viv, til denne enorme lagune, hvor deres eventyr skulle begynde. Fenrer vadede op ad en lille forhøjning i landskabet og kunne se at de næsten var på stranden. Han vendte sig kort om mod Cody og sagde med et smil "Så fuss.. så er vi der næsten" hvorpå han afventede Cody og gik ud på sandet. Fenrer nød den kølige havluft og skærmede sine øjne mod solen ved at lægge en håndflade til brynene. Han spejdede rundt for at se området an og fik hurtigt spottet Gautham i det fjerne. Fenrer greb om Cody med en arm og pegede på det lille skib "Der har vi ham jo"

Fenrer fortsatte over mod Gautham med et smil og anråbte ham, da de to ulve var en 50 meter ude fra ham " Gautham! Sikke en møgspand du har anskaffet os!" råbte han i et flabet grin "Skulle vi have taget nogle korkpropper med til at tætne den med?"
Fenrer kunne ikke lade være med at udslippe et lille grin, da han havde savnet at drille den store mand.

_________________
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Cody Ons 3 Jan 2018 - 14:11

Cody var vant til varme, men det var længe siden han havde været et varmt sted. Men han var glad for at komme med. Han rystede på hovedet over Fens maner, men han havde opdaget at Fen var glad for Gauthams selskab. "Hej Gautham. Skulle hilse fra my pa." kaldte han og så ned i vandet. Han fulgte få skridt efter Fen og havde en taske slynget over skulderen. Han var ikke en kriger som de to andre. Han var den sidste forsvarslinje og en healer. Han så på sin forlovet og kunne ikke holde et fjoget smil tilbage.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Gautham Ons 3 Jan 2018 - 17:28

Gautham slap fortøjningerne da han hørte Fenrer kalde og rettede sig op hvor på han atter sprang tilbage ind på land.. dog med en enkelt fod i de kølige bølger der gled ind over standkanten, han rystede kort på hovedet.. "nogle gange kan det stadig undre mig at jeg lod dig overtale til at drage ud atter engang.. og så oven i købet lade mig være godvillig nok til at sørge for noget der kunne transportere os.. hun skal nok kunne klare turen, kom nu ikke her og sig du er blevet for mageligt anlagt efter luksusen på Assorians skib" sagde han med et grin og bredte armene ud for at velkomme sine rejsefæller, "men jeg kan sige dig, hun synker ikke jeg har selv gennemgået hende fra top til bund..
vi skal ikke have nogle overraskelser her
"

Han nikkede til Cody da han sagde at han skulle hilse fra hans fader, "jeg håber det går den gamle det godt.. har Fenrer snart haft fornøjelsen af at møde den store mand?" sagde han venligt med et svagt blink til Cody.. han huskede stadig Fenrer ikke havde mødt Obi-Wan sidst han havde set dem, inden han langede en arm ud imod langskibet, "jeg har allerede fået de ting jeg havde med ombord, massere af proviant, mad os vand samt værktøj, jeg har sågar bragt en enkelt kævle eller to hvis vi skulle begynde at kede os på åbent vand" han lod sine rejsefæller om at komme ombord på båden og få lidt ro i sindet efter deres lange rejse, imens han gik over til den vogn han havde haft sine ting med i nede fra Doomsville af, og begyndte at skille den ad, han havde selv banket vognen sammen engang.. med tanke på den skulle kunne være til at få til at fylde mindst muligt

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Fenrer Fre 12 Jan 2018 - 10:53

Fenrer så kort båden an, som han bevægede sig nærmere. Der så bestemt ikke ud til at være noget galt med båden som Gautham havde fremfundet til den lille trio. Fenrer nikkede kort til båden inden han så over på Gautham igen ”Det er da også en fin lille skude du har fundet os der”

Fenrer rystede lidt på hovedet af Gautham, da den store mand spurgte om Fenrer havde haft fornøjelsen af at møde og snakke med sin svigerfar endnu. Fenrer havde sørget for at undgå et sådan møde, ikke fordi han ikke ville møde den gamle den gamle bjørn, men mere fordi han endnu havde en let frygt for at Obi ville være skuffet over ham, en skuffelse som Fenrer helst så at skåne Cody for. Han gik over til Gautham og lagde en hånd på bjørnens skulder ”Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen nej” sagde han med et bredt smil og gav Gauthams skulder et lille klem ”Det er godt at se dig igen min ven”

Fenrer gav Gautham et lille nik som anerkendelse, inden han vendte sig om mod Cody igen. Fenrer lagde armene omkring sin forlovede og gav ham et kort kys, hvorpå han så ham i øjnene med et kæmpe smil ”Så skal vi to afsted på eventyr sammen ..” sagde han igennem et lille grin ”.. med godt selskab og vide horisonter i vente ”
Fenrer gav slip på sit blide greb om Cody og gav hans hånd et lille klem, inden han greb Codys task ”Den tager jeg ” sagde han og gik over til båden hvor han lagde sin egen og Codys bagage.

_________________
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Cody Lør 17 Mar 2018 - 17:06

"Men ligeså snart vi kommer hjem fra den her tur kommer far hen for at møde dig." Han havde rødmet da Fen kyssede ham. Cody gik ombord i båden og stillede sig ud i forstavnen. "Og hvor har I to planlagt vi skal hen?" spurgte han og så på de to højere mænd. Vinden var blid og Cody lukkede øjnene. Indhalede den friske luft og følte alle musklerne i hans krop slappe af. Han trak kappen tættere om sig. Han havde glædet sig til denne tur, men var også nysggerig på hvor de skulle hen. Som en healer ønskede han at være bedst forberedt på det ukendte.
Cody
Cody

Antal indlæg : 179
Reputation : 0
Bosted : Sunfury, kroen Taragrayen
Evner/magibøger : Healende hænder

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Gautham Søn 18 Mar 2018 - 17:54

Gautham lo let som Cody snakkede om at Obi-Wan havde planer om at komme til Fenrer og Codys hytte når de engang vendte tilbage til dette land, han klappede let Cody på skulderen og gik med ham ombord på båden "så kan jeg da godt se at du har noget at glæde dig til når vi atter vender tilbage min gamle ven" sagde han med et smil til Fenrer, hvorefter han fandt en lille æske frem

"Fenrer.. hvis du ellers er færdig med at rende og udskyde tingene.. så kom her og forklar hvor vi er på vej hen af.. jeg kan squ ikke huske hvilken vej det er.. alt jeg han huske er at det er det nye land vi sætter kursen imod.. plus så har jeg en lille ting til dig" sagde han og ventede på Fenrer kom hen til dem

Da Fenrer kom hen til dem åbnede Gautham æsken og afslørede dens indhold for Fenrer.. "Denne gang er der ingen undskyldning.. her har du din egen kniv til turen, og til eftertiden.. så slipper vi for at du smider endnu flere af mine økser bort ligesom sidst sagde han med et svagt blink til ham

_________________
Gautham
Gautham

Antal indlæg : 408
Reputation : 1
Bosted : Hvor der er plads til ham, lige pt. ved paladset i Sunfury
Evner/magibøger : Krigerens vej

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Fenrer Ons 21 Mar 2018 - 10:57

Med et kækt grin så Fenrer op på Cody "Selfølgelig Fuss" sagde han godmodigt og hoppede ned i den anden ende af båden, til Cody og Gautham. Fenrer lagde en hånd på sin bæltetaske og sagde med en glædelige tone "Jeg har ikke noget bestemt mål på et kort, for som I ved er der ikke noget kort over området vi skal til.." Fenrer hev en blå pung op og dinglede den foran hans rejse kammerater ".. Men jeg har en venligsindet ånd der uden tvivl vil hjælpe os frem til vort mål"

Fenrers ansigt ændredes til et, præget af undren da han tager imod kniven som var blevet rakt frem mod ham. Men hurtigt faldt minderne om lånet af økser som Fenrer havde til Gautham fra den sidstegang de havde været på rejse sammen. Han vægtede kniven i hænderne med et smil som stod på skrømt. Fenrer mente kniven var lettere end den så ud, men han havde ingen anelse om hvad der gjorde et sådan våben brugbart, eller hvordan skulle lægge for at være optimal. På trods af alt dette betød kniven en del for Fenrer, for den var en lille påmindelse om at hans ven kunne tilgive ham hans fejl.

Fenrer lagde en arm om Gautham og gav ham et let klem "Tak " sagde han med fast klang i stemmen og satte knivens skede i hans bælte, og kniven i sin skede.
Han begyndte at gå en omgang rundt i det lille skib og så det an, som han huskede sig selv på hvad han havde lært i den tid han havde været på Assorians skib. Fenrer endte ud ved agterstavnen og greb her ved roret. Han så over på Cody og Gautham "Fuss.." sagde han med et smil "..Ved du hvordan man styr et skib?"

_________________
Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer 5gBi8vr
Fenrer
Fenrer
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 640
Reputation : 14
Bosted : Sunfury, paladset, royal flame distriktet...
Evner/magibøger : Auxi Mundi ~¤~ Åndernes Runer

Tilbage til toppen Go down

Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer Empty Sv: Ulvene og Bjørnen på tur - Fenrer

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum