Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
The dark just makes me crazy//Matic. EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Lori
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Valentine
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Lenore
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Jake
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Sean
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Abigail
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Natalie
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Celenia
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 
Edgar
The dark just makes me crazy//Matic. Voteba13The dark just makes me crazy//Matic. Voteba14The dark just makes me crazy//Matic. Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

The dark just makes me crazy//Matic.

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 0:58

Tid: Mørket er faldet på.
Sted: Doomsville City, Angerforge District, Parken.
Vejr: Der er stadig en varm brise.
Omgivelser: En tom park med træer hist og her, bænke og en lille legeplads.



Alane gik roligt gennem parken. Mørket havde altid fået hende til at slappe af selvom det sikkert havde den komplet modsatte virkning på mange andre mennesker men hende hjalp det hende til at slappe af. Månen han højt på himmelen og lyste parken op og gav den samtidig et mystisk skær. Hun havde en kjole på som var tætsidden på hendes overkrop og fremhævede hendes former. Den nederste del af kjolen sad lettere løs. Kjolen havde nogle rifter her og der samt en lettere dyb halsudskæring. Kjolen var sort og nåede hende til midt på låret cirka. Hendes røde hår hang vildt omkring hende men samtidig så det så godt ud, det fik hende til at se vild og utæmmet ud. De grønne øjne vandrede over søen som lå midt i parken. Et stille smil lå over hendes læber som hun betragtede månens glans hen over det stille vand. Let bed hun sig i læben mens et stille suk forlod hendes læber. Hun nød stilheden og at være alene men nu måtte der egentlig godt snart ske noget.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:05

Han lagde mærke til nogen der kom gående. HAn sad selv på en bænk og kiggede sig omkring... Han sad næsten altid i det område og håbede ofte på en smuk kvindelig vampyr der ville komme i nærheden af ham... Han elskede dem meget og var virkelig tiltrukket af dem, men det var ikke det eneste han kunne være tiltrukket af... Han kiggede i den retning der var nogen der kom fra... HAn kunne tydeligt se det var en kvinde elelr pige der kom gående omkring hans egen alder, og han måtte da sige hun egentligt så pænt godt ud...

Han kunne ikke lade være med at håbe hun var vampyr... Men hun virkede ikke helt til at være det, men der var noget ved hende der stadig fangede ham... MÅske det bare var hvor smuk og lækker hun var, hvor meget hendes egen hun virkede til at være han vidste det ikke... Han gik over til hende...

''God aften... Hvad laver en smuk skabning som dig her ude så sent?''

Han holdt sig lidt i mørket... hans stemme var en smule dyster men burde ikke være skrlmmende nok nærmere lokkende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 1:16

Alane kunne godt mærke at der var nogen der holdt øje med hende. Roligt så hun sig om og fik så øje på en mand sidde for sig selv på bænken ikke særlig langt fra hende. Hun kunne ikke rigtigt se ham men hun var sikker på det var en mand, krops bygningen var for stor til det kunne være en pige eller en lille dreng. Selvom hun kiggede væk havde hun stadig sin fulde opmærksomhed rettet mod ham. Let strøg hun noget af det røde hår ud af sine øjne. Hendes bevægelse var meget elegante.

Han havde fuldstændig ret, hun var ikke en vampyr men hvad han ikke vidste var at hun sagtens kunne blive til en hvis hun vidste. Hun kunne få tænderne og ligne en men hun ville dog stadig havde puls. Det var det eneste hun ikke kunne ændre ved sig selv. Hun var stadig et levende væsen mens vampyre jo sådan set var døde.

Roligt vendte hun sig mod ham og gav ham et charmerende og legende smil.

"Jamen godaften. Tja hvad kan man sige, jeg nyder natten som jeg altid har gjort. Hvad med dig"

Selv var skjult at skyggerne fra træerne så han kunne ikke rigtigt se hende. Han kunne se omridset af hende. Pigens stemme havde været musikalsk, sensuel og lokkende. Lige ligesom hans. Alane kunne med det samme mærke at hun følte sig draget mod stemmen i mørket. Han havde set hende langt fra men vidste stadig endnu ikke hvordan hun så ud helt tæt på.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:25

Han trådte stille frem mod hende... Med rolige stilel skridt der måske tydede lidt på at han var ovre i at være en af de lidt mere dystre personligheder... Han så stille på hende mens han rykkede sig frem af mod hende...

Hun forstod at bruge sin krop, sit ansigt, ja hun forstod sig på at være sensuel på at forførre folk og på at charmere og lokke folk... De fleste mænd kunne hun sikkert sno om sin lille finger...

''Jeg nyder vel også natten... Men nok mere grundet mørket og den beroligende fare der er i det...''

Han trådte helt hen til hende og tog hendes hånd, som han kyssede elegant men dog med en svag tone af en hvis form for fare...

''Og så søger jeg nogen der kan give mig noget jeg søger...''

HAn smilede dyster dog lokkende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 1:34

Hun blev stående og virkede på ingen måde bange for ham, heller ikke som ham kom tættere på hende. Det virkede tværtimod som om han gerne ville have at han kom tættere på hende. Han havde set godt ud fra afstand men det blev kun bedre som han kom hen mod hende. Et stille og charmerende smil lå forsat over hendes læber.

Det var ikke fordi hun direkte prøvede at forføre ham eller noget men det kom bare naturligt til hende når der var nogen hun fandt spændende eller tiltrækkende så kunne hun bare ikke lade være med at opføre sig sådan. Men samtidig var hun heller ikke billig. Hun flirtede ikke bare med hvem som helst eller gik i seng med en hvilken som helst person.

"Det var da sjovt. Jeg har altid fundet natten lokkende men også beroligende.

Alane havde spidse tænder ja men ikke som en vampyrs da hun faktisk havde fire af dem, alle hendes hjørnetænder var spidse, ikke vildt meget men tydeligt mere end normalt. Hun lod ham roligt tage hendes hånd. Hendes hud var varm men silkeblød og dejlig at røre ved. Hendes grønne øjne mødtes med hans og der lå en legende glød i dem, de var grønne og umådeligt dybe.

"Og hvis jeg må være så fræk at spørge, hvad er det så du søger?"

Let bed hun sig i læben mens hun forsat så ham i øjnene.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 1:43

Han slap igen hendes hånd og stod stille og så på hende... Han lod kort blikket glide over hendes krop for lige at se hvordan hun så ud ordentligt... Han blev overrasket over hendes spørgsmål, da han ikke lige havde forventet det og ikke helt vidste om han bare skulle fortælle hvad han søgte...

''Ser du jeg søgte som sådan en kvindelig vampyr... Og nej ikke nogen bestemt...''

Han trådte tæt på hende, og tog forsigtig fast i hendes hage og holdt hendes hage blidt, som i at vise hans styrke plus hans dunkle farefulde side frem samtidigt...

''Men hvis vampyr ikke er muligt, kan jeg da se og fornemme at jeg næsten har været mere heldig...''

Han blev faktisk lokket endnu mere af hendes lille bid i læben... det virkede som en form for falsk uskyldighed, et forsøg på at vise at amn hverken var farlig eller ude på noget, og at man var bange, men i virkeligheden mere sagde jeg er frisk, farlig og du kommer bare...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 1:51

Alane havde en smuk krop. Det var tydeligt at se hun passede på den. Hun havde nogle pæne bryster samt en god bagdel. Og så var hun slank uden at være sygeligt tynd. Hun ville ikke bliver skuffet over hans svar. Hun var simpelt egentlig bare nysgerrig efter hans svar.

"Hvorfor søgte du en kvindelig vampyr?"

Hun lod ham holde hende lidt men rev så sin hage til sig for at vise han ikke var hendes herre. Hun beholdte dog det legende blik i øjnene som hun kiggede op på ham. Han var høj men hun følte sig stadig ikke bange som han stod så tæt på hende. Ja han virkede dyster men på en lokkende og sensuel måde.

"Og hvad mener du så helt præcist der?"

Igen gav hun ham et drillende smil mens hun lod sin tunge glide ud og fugte hendes læber på en ret så sensuel måde. Hun elskede at drille og det var tydeligt at se på hendes natur og holdning.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 2:04

HAn vidste ikke hvordan han skulle sige det igen... Han blev ofte meget forvirret når han skule tale om ting i den stil... Han forsøgte sig jo lige nu med hende, så hvis han talte om andre kvinder hvordan tog hun det mon så? Men måske var hun typen der ikke havde noget imod lidt konkurende? Måske hun vidste hun stod godt?

''Jeg gelmte en vigtig del sådan set... En smuk kvindelig vampyr...''

Han sagde det med et skævt smil...

''Men af den simple grund at jeg nyder at blive bidt og også at få drukket mit blod, men biddet er den bedste del...''

Han var ærlig overfor hende og fortsatte den lidt dystre side af sig selv, så hun ikke mistede det indtryk af ham... Det skulle hun helst ikke jo...

''Jeg taler selvfølgellig om dig... Du er smuk, sensuel lader til at vide hvad du vil og ikke vil... Du har en naturlig stil der samtidigt har noget frækt og vildt over sig... Hvis du havde haft et par hugtænder ville jeg ikke kunne sige nej til dig...''

Han så på ehnde og åbnede så munden igen...

''Men det er du vel vant til? At du kan sno os mænd om din lillefinger?''

Han så på ehdne og bukkede så for hende stille...

''Forresten... Matic til deres tjeneste ærede frøken...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 2:18

Hu havde ikke noget imod at høre om hvad han egentlig søgte. Han virkede jo ikke ligefrem skuffet over det han fandt eller også var han bare god til at skjule det? Alane slog tanken til side og lod sig selv glide tilbage i nuet og den situation som hun stod i lige nu. Mødet her mindede hende egentlig om et hun havde haft tidligere det havde dog ikke haft en så sensuel undertone som mødet hun havde nu her.

Alane gav ham et skævt smil men sagde intet mens hun betragtede ham. Hun stod lidt tid og betragtede ham. Han havde sikkert ingen anelse om at hun nu havde et par hugtænder gemt i munden. Det kunne kun bliver sjovt at se hvordan han ville reagere på det. Hun trådte tæt på ham og smilede så man kunne se tænderne, hun stod nu med en vampyrs tænder i stedet for de fire spidse tænder hun havde haft før. Hun stod næsten helt op af ham.

"Jamen det kan da sagtens lade sig gøre"

Hun kunne ikke lade være med at komme med et lille grin. Intet hånene eller noget, hun fandt det bare en smule komisk at hun nu stod her med hugtænderne og det hele.

"Så det du siger er at du nu ikke kan sige nej til mig"

Alane blinkede legende til ham og bed sig et i læben på en sensuel måde. Hun morerede sig. Hun følte sig naturlig og tryg når hun var sådan her.

"Jeg ved nu ikke om jeg er vant til det, jeg har jo standarder. Jeg har ikke lyst til at være sammen med hvem som helst ser du"

De grønne øjne fulgte ham som han bukkede for hende. Charmerende det kunne hun ikke benægte. Roligt rakte hun hånden mod ham og smilede stille. Hendes bevægelser var lette og elegante.

"Alane, min gode herre"

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 2:29

Han blev en smule overasket over det at hun pludseligt havde fået tænder som en vampyr men det var ikke noget han havde noget imod... Han havde abslout ikke noget imod at hun både var smuk, læker, fræk, sensuel, legende, frisk og så med de perfekte tænder... HAn kunne da næsten ikke være mere tilfreds end han allerede var...

''Det er ihvertfald tæt på at jeg ikke kan sige nej til det...''

Han smilede selv en smule drillende, men grundet hans dystre udnertone blev det istedet bare mere til et lidt farfuldt smil... Der tydede på at han kunne være farlig...

''Så du siger du har lyst til at være sammen med mig? Siden du ændre dit udseende så jeg ikke kan sige nej?''

Han smilede på samme møde som før, og tilføjede så lidt til det...

''Tør du nu det?.. Alane...''

HAn tog hendes hånd og kyssede den så igen... Han havde tiøfjet Alane da han lige havde hørt det...

''Et navn der emmer af sensualitet, mystik, skønhed og et glimt i øjet... Nvnet passer dig vist perfekt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 2:38

Hun kunne ikke lade være med at smile lidt d hun så det overraskede udtryk i hans ansigt da hun vidste ham de dødbringende men dog smukke tænder som hun pludselig havde fået. På en måde var hun faktisk glad for at hun tilfredstillede ham, det var underligt men hun vidste ikke hvorfor.

"Så hvad er det der gør du stadig har lidt selvkontrol i dig?"

Hun gav ham et drillende smil og bed sig lidt i læben igen, hun kunne ikke lade være. Det var en vane. Alane var helt vild med hans attitude. Han virkede både dyster, farlig og sensuel. Det kunne jo næsten ikke blive bedre.

"Eller også vil jeg bare gerne se hvordan du reagerede? Du kan selv vælge hvad du helst vil have det skal være for en af dem?"

"Om jeg tør? Jeg kunne ikke se hvad der skulle skræmme mig"

Endnu et skævt og drillende smil blev sendt hans vej. Hun stod forsat tæt på ham men ikke så deres kroppe rørtes. Hun lod ham tage hendes hånd og kysse den. Hans læber føltes dejlige mod hendes hud.

"Hvis du syntes"

Det var ikke arrogant eller ligeglad sagt men hun kunne jo ikke rigtigt tale på hans vegne om hvad han syntes.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 2:46

Han så på hende den stemning der var frydede ham en smule... Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre ved sig selv... Han stod med en smuk, lækker, sensuel, fræk, frisk pige som nu havde vampyr tænder, og et frækt glimt i øjet, det var noget der næsten ikke kunne blive bedre hvis han selv skulle sige det...

''Hmmm... Selv vælge? Så tror jeg jeg vælger mit eget forslag... Det virker mest tiltrækkende...''

Han smilede på samme måde som før... Det var sjovt at opleve for ham at hun faktisk virkede interesseret trods hans dystre attitude som mange blev skræmt af, men under den kunne han sagtens var venlig hvis bare han ahvde grund til at hjælpe...

''Du kunne jo være skræmt af mig...''

Han trådte ganske forsigtigt en smule tættere på hende, så deres kroppe var under en centimeter fra hinande... Hvordan mon hun ville reagere på det?

''Det kan du tro jeg mener... Jeg bliver nød til at spørge... Nu er du vel ikke optaget?''

Han smilede lige som før...

''Det kunne jeg nemlig nemt forestille mig, med hvordan du er... Og jeg er jo nød til at vide om der er nogen jeg skal klare mig bedre end, eller skille mig af med...''


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 2:55

Selv nød hun virkelig denne stemning som lå omkring den. Den skøn da den var så dyster men dog sensuel. Gid dette øjeblik ville vare ved og at det ikke ville blive ødelagt af noget eller nogen. Hun sukkede lidt af ren tilfredsstillelse, det var dejligt det her, hun kunne ikke beskrive det på andre måder, det var bare rent ud dejligt.

"Det kan jeg godt forstå, det havde jeg også valgt hvis jeg var dig"

Hun gav ham et stille men dog sensuelt smil så man igen kunne se tænderne. Det var det der var underligt ved hende. Hun blev tiltrukket af det mærke, det farlige og dystre.
Hende generede det ikke, se hvor hun stod nu. Hvordan kunne hun brokke sig over det?

"Hvad er der at være skræmt af, du har jo intet gjort for at gøre mig fortræd?"

Alane gav ham et dejligt smil og så ham forsat i øjnene. Hun blev stående da han trådte tættere på hende, hun var ikke skræmt nej hun så ud til at nyde han kom tættere på hende.

"Så hvis jeg nu var optaget ville du skille dig af med min kæreste eller hvad?"

Han måtte virkelig have lyst til hende hvis han ville gøre det bare for at være sammen med hende en gang medmindre han planlagde at det skulle forsætte.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 3:03

Han kom til at tænke på noget han havde glemt at svare hende på... Han kom til at tænke på det da han så tænderne igen...

''Jeg undskylder jeg glemte at besvare dit tidligere spørgsmål...''

HAn så stille på hende og svare det så...

''Jeg har stadig selvkontrol, da du ikke har reageret som en vampyr ville...''

HAn smilede skævt til hende, og rykkede sig så helt hen til hende, såderes kroppe mødtes og han lagde blidt dog fast en arm rundt om hende, og holdt hende ind mod sig selv...

''Nej... Men du kunne stadgi blive skræmt grundet hvordan jeg er...''

Han lod sine sorte vinger folde sig ud og lægge sig halvvejs rundt om dem, som et mørkt lagen der skjulte dem fra resten af verden...

''Nok ikke i første omgang... Der ville jeg nok bare gøre det bedste jeg kunne for at du ikke lige tænkte på ham...''

HAn smilede skævt igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 3:13

Hun gav ham et skævt smil.

"Det skal du ikke undskyde for. Det kan jo ske for selv den bedste"

Alane strøg endnu engang det røde hår ud af sine øjne og så så op på ham igen. Hun bed sig let i læben så der gik en smule hul og en enkel lille dråbe blod løb ned af hendes læbe og derefter ned af hendes hage.

"Så det du rigtigt gerne vil have er at jeg spring på dig, lade mine tænder gennemborde den bløde og varme hud her og så drikke dit blod?"

Da hun sagde her lod hun sin fingrespidser glide ned af hans hals og så hans brystkasse. Uden brok lod hun ham hive hende helt tæt på ham. Hendes bryster blev presset mod hans krop samt resten af hende og hendes ben. Hun gav ham et frækt blik og slikkede sig over tænderne. Hun lagde virkelig op til at hun ville bide ham nu.

"Der skal mere til for at skræmme mig"

Hendes øjne gled over hans smukke vinger som spredte sig omkring hende. Roligt og elegant lagde hun armene om nakken på ham og hev sig op så hun nu kunne nå hans hals. Hun lod sin tunge glide stille op af halsen som for at smage på ham. Uden varsel lod hun sine hugtænder gennembore hans bløde hud og det varme blod flød stille ind i hendes mund. For at gøre det lidt bedre pressede hun sin krop tæt ind mod hans mens hun forsat bed ham.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 3:20

HAn havde ikke tænkt sig direkte at sige ja til det... Fortælle ehnde at han faktisk gerne ville have at hun bed ham, men han havde absolut ikke noget problem i at hentyde det, og det havde han også tænkt sig at gøre...

''Hvis det ville være det en vampyr ville gøre?''

Da hendes fingerspidsre gled ned over hans krop sitrede han af behag, da det føltes utroligt behageligt, og han blev også en smuel overrasket over hendes ord der efter...

''Det må jeg sige jeg er glad for at høre...

Han mærkede først hendes tunge der rørte hans hals, hvilket fik ham til at sitre og derefter mærkede han hendes tænder der gennemborede ham, og hvordan hun trykkede sig ind imod ham, og han nød det virkelig... Et dybt nydende suk undslap hans løber, mens hans hånd gled stille ned langs hnedes ryg ganske blidt, og ned på hendes baglår som han blidt tog på, mens han hjalp hende med at holde sig oppe...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 3:27

Hun vidste godt at han gerne ville have at hun bed ham og egentligt forvirrede det hende at han ikke bare bad hende direkte om det men heldigvis havde det være så tydeligt at hun havde forstået at det var det han gerne ville have hun gjorde.

"Det tror jeg det er siden du sikkert lugter godt"

Endnu et let smil lå over hendes læber som hun så hvordan han skælvede under hendes berøring. Han måtte virkelig have lyst til det her ellers ville han nok ikke får så kraftige reaktioner ud af ham som hun fik. Endnu engang lod hun sin tunge glide over tænderne. Det var underligt for hende at have dem men samtidig nød hun det faktisk også selv.

"Det var da heldigt"

Forsat blev hun ved med at presse sig ind mod hans krop. Hun kunne mærke hvor mange muskler han havde og tja hun kunne ikke rigtigt brokke sig. Roligt prøvede hun at drikke lidt af hans blod for at se hvordan det smagte men også for at se hans reaktion. Den her reaktion hun havde fået ud af det her passede hende yderst godt. Samtidig nød hun at hans fingre gled ned af hendes ryg og at han så tog fat i hende og så sådan et følsomt sted som inderlåret gjorde det bare bedre.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 3:34

Han smilede bare stille over det hun sgade de første par gange... Og lod sig bare henfalde til at nyde hendes bid... Han sukkede nydende en gang i mellem og han mærkede så lidt efter at hun sugede lidt af hans blod i sig, hvilket bare fik ham til at sukke endnu mere, noget der næsten mindede om et støn...

Den anden hånd gled oop langs hendes ben ned fra hendes knæ og hele vejen op hvor han bare stille kærtegende hende på inderlåret... Han måtte erkende at det at hun havde kjole på slet ikke var en dårligt ting... Det gjorde det lidt nemmere for ham at hun også kunne nyde det lidt...

Hånden på hendes baglår, brugte han til at lave nogel rolige bløde klem med en gang imellem, lidt som i en blid masserende bevægelse...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 3:40

Hun var virkelig glad for t høre at han nød det og på en måde kunne hun virkelig også godt lide det her uanset om det måske var underligt men hun nød det og det var sådan set det vigtigste for hende. Det var at de begge nød det. Hun trak langsomt tænderne ud af ham igen og slikkede hen over såret. Hun så ham i øjnene mens hun slikkede sig om munden for at få blodet væk.

"Så klarede jeg testen?"

Alanes stemme var ikke mere end en sensuel hvisken i hans øre. Hun nød virkelig hans bløde og blide berøringer. Hendes ben var silkebløde og dejlige at røre ved hvilket hun også håbede han nød lidt. Et suk af nydelse gled ud over hendes læber som han blidt greb hendes inderlår igen. Det her havde hun aldrig prøvet men hun havde ikke tænkt sig at lade det stoppe hende. Hun ville nyde det her fuldt ud og lade instinkterne råde. De måtte jo vide hvad hun skulle gøre og indtil videre så det jo ikke ud som om hun direkte fejlede til det her og egentlig følte hun sig slet ikke nervøs.

Hun lænte sig forsigtigt op og slikkede en smule blod af hans hals, lidt blod løb fra såret på hans hals men hun sørgede dog for at slikke det væk på en stille og sensuel måde, så hendes tungespids akkurat lige ramte hans øreflip.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 3:47

Han sukkede igen da hun slikkede det sidste blod af hans hals... Og det der næsten irriterede ham mest var da hun talte, fordi det var ret svært for ham at være lige så dyster som før, når han lige havde nydt noget, men han forsøgte da hun åbenbart kunne lide det...

''Du bestod da den del af det...''

HAn sagde det stille hvorefter han så mærkede hendes tunge mod hans hals, og derefter at apidsen blid ramte hans øreflip og hna sitrede og sukkede nydende igen...

Han holdt hende stadig oppe med den ene hånd, mens han kærtegnede hendes inderlår med den anden, som han førte længere op af inderliåret, så langt han kunne og hvor det stadig ville blive kaldet inderlår... Men han lod lige en enkelt finge smutte pirrende over hendes underliv, for at se hendes reaktion...

Han vidste intet om hvor meget hun ville, og hvor meget hun ville der hvor de var eller om hun ville finde et andet sted... Han vidste det ikke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 3:55

Det var ikke fordi det var nødvendigt at han skulle holde den maske eller hvad man nu end kunne kalde det. Hun nød det og syntes det var frækt ja men det var også frækt hvis han viste hende at han virkelig kunne lide det hun gjorde. Et frækt smil gled over hendes læber som hun så på ham.

"Og hvad er de andre dele"

Alane hviskede det endnu engang sensuelt ind i hans øre og bed ham så blidt i øreflippen bagefter. Han kunne vidst virkelig godt lide at blive bidt og hun kunne nu egentlig også godt lide at bide så det var jo en win win.

Hendes krop skælvede stille d hans hånd gled længere op af hendes inderlår. Hun lagde hovedet lidt tilbage og lukkede sin øjne. Et suk af ren nydelse forlod hendes læber som han kærtegnede den øverste del af hendes inderlår. Et lille støn af både nydelse og overraskelse smuttede forbi hendes læber da han rørte ved hende. Hendes støn havde været sensuelt og lokkende. Endnu engang åbnede hun øjnene og så på ham. Hun bed sig legende i læben og pressede så sin krop tæt ind mod hans og især hendes underliv lod hun presse mod hans.

Alane tænkte egentlig ikke på hvor det her kunne føre hen og hvad der kunne ske. Hun lod sig bare rive med og glemte helt at de stod midt i en offentlig park.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 4:00

''De andre dele? Det må vi vel se om du sel gætter dig til?''

HAn gengældte hdnes sagte hvilsken, og sukkede nydende da hun bed ham i øret... Han nød virkelig at mærke hende mod hans krop... Hendes meget bløde og feminine krop mod hans egen knap så bløde krop...

Han kæretegnede hendes stadig på inderlåret, og hans finger smuttede ofter pirrende hen og berørte hende... Han nød at høre hende sukkede nydende og når hun stønnede...

Han begyndte alngsomt at trække hende med sig hen til en gruppe træer, så de da var bare lidt skjulte... Han kyssede hende op af halsen, go kyssede hende lidenskabeligt på læberne, hvor han lod tungen glider over hendes spidse tænder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 4:10

"Har det noget med vampyre at gøre eller er den del ovre?"

Et legende smil lå over hendes læber og hun så ham i øjnene. Der var både lyst, sensualitet og noget legende som lyst i hendes øjne. Alane kunne ikke lade være med at nyde alle de lyde han kom med. Stille det var han i hvert fald ikke. Det var først nu det gik op for hende at de egentlig stadig var i parken og at der sikkert var nogen som kunne høre dem.

Alane kunne ikke lade være med at sukke af nydelse da han stadig kærtegnede hendes inderlår, det var bare så rart og hvad var endnu rare var når hans fingre pirrerede hende. Hun havde aldrig mærket den følelse før men den var helt vidunderlig og hun ville bare have mere af den. En gang imellem gled et støn over hendes læber når han pirrerede hende. Hendes støn lød på samme måde som før men måske en smule mere sensuelle nu.

Uden rigtigt at tænke over det fulgte hun bare efter ham som han trak afsted med hende. Det var jo rart og hun havde ikke lyst til at det skulle stoppe. Som han kyssede hende op af halsen lagde hun let hovedet tilbage så han bedre kunne komme til, hun sukkede af nydelse og bed sig let i læben men slap den da hun mærkede hans læber mod hendes. Hun gengældte kysset med samme lidenskab og pressede bare sin krop mere ind mod hans hvis det var muligt. Hun nød virkelig følelsen af hans krop mod hendes.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Gæst Lør 21 Jul 2012 - 4:16

''Naaahhh... Den del burde enhver kvinde kunne håndtere...''

Han smilede skovt til hende, for at se om det var noget hun forstod og om hun vidste noget som helst om hvad hun skulle gøre ved/for ham, eller om det var noget hun var helt blank omkring...

Han førte hende ind imellem træerne hvor de blev skjult fra resten, og hvor han foldede vingeren væk igen så de ikke kom i vejen for dem... Han begyndte forsigtigt at trække hendes trusser af hnde for at se hendes reaktion på det... Han håbede hun tillod ham det...

Han holdt stadig kysset og nød det... HAn sukkede afslappet imod hendes læber...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Alane Lør 21 Jul 2012 - 4:22

Hun gav ham et skævt smil og bed sig frækt i læben mens hun så ham i øjnene endnu engang. Noget af den farlige aura som lå over det hele havde forvandlet sig til en mere lidenskabelig. Ikke fordi hun brokkede sig, nej tværtimod.

"Så må vi jo håbe jeg kan finde ud af det"

Alane hav ham et charmerende smil og håbede hendes instinkter ville hjælpe hende igennem det her og at hun ikke kvajede sig. En snert af nervøsitet gled over hendes ansigt men den forsvandt hurtigt som han bragte hende tilbage til virkeligheden. Hun lod ham hive hendes trusser ned. Roligt begyndte hun at hive hans bluse af ham. Let lod hun sin tunge glide sensuelt over hendes læber mens hun betragtede hans brystkasse. Hun lod blidt sine fingre glide over den og kærtegne den.

Hun vendte hurtigt tilbage til kysset efter hun havde taget hans trøje af. Let lod hun sin tunge glide over hans underlæbe før hun blidt bed ham i den så der gik hul. Smagen af hans blod fyldte endnu engang hendes mund og hun lod sin tunge slikke hen over såret.

_________________
Sweet as sugar.
Hard as ice.
Hurt me once.
I'll kill you twice.
Alane
Alane
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1818
Reputation : 8
Bosted : Ashen Wood Forest, i hendes barndomshjem.
Evner/magibøger : (1).Immunity ~ Alanes første evne gør hende immun overfor psykiske evner, til et vis punkt i hvert fald. Evnen kræver meget for hende at opretholde og eftersom det er en ret ny evne for hende er hun ikke den bedste til at bruge den! (2). Evolved ~ Hendes anden evne er en form for opgraderet formskiftning, men dette kan hun kun hvis hun har set væsenet eller dyret før og har haft tid til at studere det og dets adfærd, derudover skal hun havde smagt dets blod mindst en gang i sit liv, men så kan hun også få samme aura og duft med fra væsenet/dyret.

Tilbage til toppen Go down

The dark just makes me crazy//Matic. Empty Sv: The dark just makes me crazy//Matic.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum