Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hygge-spillerier - The List EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
Hygge-spillerier - The List EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hygge-spillerier - The List EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Hygge-spillerier - The List EmptyOns 24 Apr - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Hygge-spillerier - The List EmptyMan 22 Apr - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Hygge-spillerier - The List EmptyMan 22 Apr - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Hygge-spillerier - The List EmptyMan 22 Apr - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hygge-spillerier - The List EmptyLør 20 Apr - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Hygge-spillerier - The List EmptySøn 14 Apr - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Jake
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Sasha
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Renata
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Genevira
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Celenia
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Lenore
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Katrina
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Lori
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 
Edgar
Hygge-spillerier - The List Voteba13Hygge-spillerier - The List Voteba14Hygge-spillerier - The List Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

Hygge-spillerier - The List

Go down

Hygge-spillerier - The List Empty Hygge-spillerier - The List

Indlæg af Sean Tors 4 Apr - 20:17

Hej folkens!

Så jeg tror mange af os spiller et eller andet form for spil. Nogle af os måske ligefrem en form for MMORPG eller anden form for multiplayer.
Og nogle af os har måske lyst til at finde andre, der spiller samme spil, og spille med dem.
Derfor tænkte jeg på at lave denne tråd, hvor man kan poste sine spil og brugernavne. Hvis der er nogen der spiller det samme spil og har lyst til at spille sammen - uanset til hvad eller hvordan - kan man skrive til hinanden eller ansøge inde i spillet. Eller aftale noget privat først. Smile

Ens indlæg kan inkludere:
- Spillets navn
- Ens brugernavn eller hvad man nu skal bruge, for at skabe in-game kontakt.
- Eventuelle ønsker til hvilket slags spil man søger folk til. (Social, dungeons, raids, rp, PvP, PvE etc.etc.)
- Eventuelle ønske om kontakt. (Er det okay folk henvender sig direkte in-game, ellers måske her over en PM, discord etc. først?)

Jeg starter gerne:

Minecraft:

- Jeg har en server til ca. 10 personer, som oprindeligt var for UW. Nu er det generelt for folk jeg kan finde, som gider og ikke ødelægger alt til højre og venstre. Alle er velkommen! Vi har en by og en del farme m.v. allerede. Smile

Skriv til mig privat for udveksling af server-informationer og for at blive skrevet ind, så I kan logge ind på serveren.

SWTOR:
Star Wars the Old Republic

- Empire bruger jeg mest Chrikk, Sith warrior. På Republic min tropper, Soarii.
- Jeg søger mest rp/social/hyggelig PvE.
- I må gerne ansøge mig direkte ingame, men da jeg tit skifter fra et spil til et andet, opdager jeg det nok ikke så hurtigt. Så skriv gerne til mig privat først Smile

ESO:
Elder Scrolls Online

- Jeg aner ikke hvordan man ansøger hinanden in-game. Jeg er helt ny til spillet. Smile
Men jeg vil gerne spille med andre. Jeg tror det er sjovere. Derfor søger jeg nogen der gerne vil noget afslappet spil, f.eks. i form af PvE, andre sociale aktiviteter eller RP.
- Kontakt mig privat. Dette skyldes jeg ikke ved hvordan man kontakter hinanden in-game, men ellers er I også velkommen til at kontakte mig der! Smile


Generel note:
- Jeg er ny til RP i MMORPG. Så jeg håber folk er tålmodige med mig, hvis nogen er interesserede. Jeg skal lige gennemskue hvordan man helt præcis gør Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum