Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Jake
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Sasha
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Renata
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Celenia
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Lenore
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Genevira
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Edgar
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Marcus
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 
Elizabeth
En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba13En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba14En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

3 deltagere

Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Søn 22 Sep 2019 - 19:23

Hej folkens

Jeg søger nogle flere emner til Cali her. Specifikt hende. Hun har en tendens til at falde lidt død, især når mine ellers aktive emner bliver inaktive...
Så jeg må se om jeg ikke kan få gang i hende igen! :3

Cali er:
- Opvokset i Firewood village, af en familie bestående kun af varulve. De ejer en handelsforretning, som hun har hjulpet til med.
- Men for et lille års tid siden stak hun af hjemmefra og bosatte sig alene i skoven. Grunden hertil er hendes egen personlige grund - og måske en I kan lære mere om ved at møde hende. Hendes familie er splittet mellem at forstå hende, være stolt og lede efter hende til stadighed. Men Cali er bedre til at overleve i naturen end de fleste havde forventet af hende...

- Hvad hun ellers specifikt vil med sin fremtid er stadig uvist. Men jeg håber på snart at få nogle flere ideer. Måske bliver I en del af det? Wink

- Hun elsker naturen. At lære af den, være en del af den og overleve i den. Hun er stærkt styret af sine instinkter for den slags. Hun elsker også sang og dans!
Derudover elsker hun at have en god og bekymringsfri tid. Hun er typen der nemt springer ud i noget nyt, så længe det ikke virker mistænksomt.

------

Ideer til at møde hende:
- Jeg søger alle slags plots til hende. Jeg er åben for alt, så længe hun ikke mister f.eks. en arm eller andet i den dur.
- Hun er mest i skoven eller den omkringliggende natur. Muligheder for at møde hende kan derfor være f.eks.:
Tilfældigt møde, hvis jeres karakter også bor i skoven/befinder sig i skoven. (Ashen Wood Forest)
Nogen, hun hjælper eller som hjælper hende i en given farlig situation.
Nogen, der kan lære hende mere om at overleve/bo i det vilde og skulle klare sig selv.
Nogen, der vil tilbyde hende en eller anden form for job.
Nogen hendes familie kender, og som hjælper med at lede efter hende for at sikre hun er okay.

Og meget mere...Vi finder nok på noget! :3

Kom frisk! Smile
(Bemærk: Jeg er ikke i stand til at besvare emner dagligt. Men jeg vil forsøge mig ca. en gang eller to om ugen, eller deromkring)
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Dust Søn 22 Sep 2019 - 21:03

Halløj, jeg er helt frisk på et emne ^^
Jeg tænkte vi kunne gå efter et plot, basseret på at Dust er ude i skoven, for at finde noget sjældent, eller for at få fat i nogle tyve, der har stjålet noget, han vil have fat i, og efter de har mødt hinanden, kunne der være så være interesse for, at de blev venner, og Dust kunne lære hende nogle nye ting ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Sep 2019 - 22:00

Jeg har lidt forskellige det kan være en mulighed med... Wink

Og jeg MENER det med 'lidt forskellige'. Jeg har umiddelbart 6 i tankerne der kan være mulighed for.

@Althorn. Skovelvernes konge - hvis det er okay at det har været i sommeren omkring den tid han har været i området pga midsommerballet. Han er nemlig typen der, når han kan, gerne 'stikker af' fra sine vagter for at være lidt alene, især gerne hvis der er natur i området han ikke ha rundersøgt, som for eksempel Ashen Wood forest.

@Amos her - sød lille santuine der har en grøn minidrage som tvilling, og som til hverdag bor i Doomsville men ellers også er glad for at undersøge områderne omkring.

@Marikith - feliformia shaman der stadig er ny til denne del af verdenen og gerne undersøger alt hvad han kan.

Og så til de lidt mere farlige...

@Blakely. Skyggedæmon der arbjeder som lejemorder og spion. Kunne måske evt være hyret af familie (spion) til at finde hende.

@Monique. Hvordan hun er kommer MEGET an på dagen, og på hvordan man er over for hende. Hun er et skyggevæsen.

@Semyon. Mit kære lille spøgelse, som der er helt vildt utilregnelig. Kommer igen an på hvordan man er, hvad han beslutter sig for at stille op med en. Om han blot er nysgerrig eller vælger at det er sjovt at gøre dit liv sværere...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Man 23 Sep 2019 - 9:06

@Dust:
De kan helt klart mødes! Hvad angår relationer, foretrækker jeg den slags naturligt finder sted i emnet. Der er næsten intet værre end aftale f.eks. venskaber eller forhold, for så at opdage ens karakterer slet ikke kan sammen. Smile

@amos:
Det er mig, Sean, der også ejer Cali - så jeg kender allerede de fleste af dine karakterer xD
Jeg tænker Althorn eller Amos måske kunne være sjove at møde, alt efter om der er en du foretrækker frem for den anden? Smile
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2019 - 11:11

Hahah så kan du se hvor u vidende jeg er om andre af dine figurer end Sean og trott xD men hvorfor så ikke althorn... kongen skal ud og lege lidt x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Man 23 Sep 2019 - 11:15

Lyder fint - skal jeg være sød og for en gangs skyld oprette til dig? Kommer kongen helt op i Ashen wood, er der noget bestemt sted at finde ham? o.o
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 23 Sep 2019 - 11:17

Derfor jeg skrev det kunne passe med tiden omkring midsommer ballet. Før så har han nok taget hen til udkanten af skoven, ja ;3 Og det kunne da være dejligt hvis du gad <3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Dust Man 23 Sep 2019 - 13:19

Den del forstår jeg skam godt, det er som regel bedst at kultivere fremtidige relationer, på en mere eller mindre naturlig måde, det var blot en ide vi kunne køre på, hvis der er en god kemi mellem dem, der kan tillade et sådan forløb (:
Men hvad synes du? ^^ jeg tænkte om alting er, at vi kan tage et roligt emne, og se om de fungere sammen (:
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Cali Tirs 24 Sep 2019 - 18:02

Fair nok xD

Lad os det! :3
Skal vi have aftalt mere, eller opretter vi bare og ser hvad der sker?
- Hvem opretter? Wink
Cali
Cali

Antal indlæg : 61
Reputation : 0
Bosted : Firewood Village
Evner/magibøger : Krigerens vej, magibog.

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Dust Tirs 24 Sep 2019 - 20:06

Jeg tænker vi bare starter med at vores karaktere kan lære hinanden at kende, og så ser vi hvad der sker undervejs ^^
Hvis det er, har jeg ikke noget imod at starte emnet op ^^
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Dust Tirs 24 Sep 2019 - 22:37

Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Sean Fre 27 Sep 2019 - 21:58

Tak - jeg ser på det snarest xD

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10219
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning) Empty Sv: En ung ulvinde på eventyr! (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum