Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba15 
Abigail
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba13Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba14Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

Fest for Draconianer og Dragonlycans

+4
Katrina
Dust
Raco
Jake
8 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Empty Sv: Fest for Draconianer og Dragonlycans

Indlæg af Jake Tirs 5 Maj 2020 - 15:03

Han smilede kærligt til Emily.
"Mor er bare ked af at far var dum." Hans øjne lagde sig blidt ved Raf's og han smilede kærligt til hende, inden han vente sig mod Kat.
"Hvis du kunne fjerne smerten vil det være fint. Og ja, kontoret vil nok være en god ide."

Da de kom op til kontoret afleverede han Reine til en af tjenestepigerne, som var tilknyttet børnene, inden han gik ind. Så snart døren var lukket efter dem tog han skjorten af og måtte bide sig i læben, da skjorten klistrede fast til brandsårene. Men han sagde ikke så meget som et pip, selv om det gjorde utrolig ondt. Men som han havde sagt til Raf tidligere, så ville han gøre alt for hende og børnene. Selv bære smerten hvis Raf sagde at han skulle.

Da det var over smilede han kærligt til Kat og gav hende et knus som tak, inden hun og Dust smuttede.
Så snart potalen var lukket efter Kat og Dust, gik han hen til Raf og knælede ned foran hende.
"Rafaela. Du har været gennem meget her i aften og jeg kan ikke starte aftenen forfra, selv om jeg ikke er sikker på hvor meget vi kunne gøre ugjort. Dog vil jeg sige at fra nu af svæve at du og børnene altid kommer i først række. Ligeledes svæver jeg at jeg ikke vil opsøge eller se til Racos side før du giver tilladelse, også selv om det kun vil være som en god ven og klanleder. Hvis du ønsker det, vil jeg ligeledes ændre mit navn tilbage til Black og derved kun være halvt knyttet til klanen." Han havde set hende direkte i øjnene under hele sin tale til hende og derved ville hun kunne se på ham hvordan han reagerede ved hans egne ord: smerte og sorg over at såre hende, kærlighed og ærlighed ved hans løfter, samt smerte over tabt kærlighed, fortvivles og usikkerhed omkring klanen.
Men så snart det var gået gemmen ham, var der en særlig form for kærlighed og sikkerhed over ham, som var rettet mod hende. Noget som afgjort ville være grundlag for det nye kapitel i deres liv, som startede nu og her.

//Out//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Jake
Jake
Raceleder
Raceleder

Antal indlæg : 699
Reputation : 1
Bosted : Dragons Peak
Evner/magibøger : The Book of Air: Kontrol over luft. Samt forvandle sig til en sort drage

Tilbage til toppen Go down

Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Empty Sv: Fest for Draconianer og Dragonlycans

Indlæg af Rafaela Ons 6 Maj 2020 - 12:01

Rafaela smilede stille til Dust da han kom tættere på hende og Emily. Emily kiggede dog lettere mistroisk på Dust i starten som hun også havde gjort overfor Jake første gang hun havde set ham tog Rafaela det ikke så tungt for Rafaela vidste jo godt hvad det var som lå bag den mistro der var fra hendes side af overfor fremmede og specielt overfor mænd havde det været slemt, men det var heldigvis blevet bedre med tiden syntes Rafaela.
Emily smilede stort da Dust smilede varmt til hende og fik den ros fra ham. Hendes kinder var blevet røde og det var tydeligt at Emily var blevet lidt flov over det. Emily havde dog puttet sig tættere ind til Rafaela i et forsøg på at skjule hendes generthed, men hendes blik og smil var stadig rettet imod Dust. Emily fniste kort og tog imod müslibaren han rakte hende. "Tak" sagde Emily genert og smilede stille til Dust og puttede sig endnu tættere ind til Rafaela da Dust sagde at hendes mor godt kunne bruge hendes kærlighed og nikkede stille til Dust. Emilys øjne kiggede hen på Kat da hun snakkede og smilede stille til hende og fniste over Kat's kommentar om at hun ikke havde spist andet hvis de ikke var gemt.
Reine havde smilt stort og taget imod müslibaren Dust havde givet ham og havde åbnet den med det samme for, at spise den som om han ikke havde set mad i flere dage.
Rafaela havde blot smilt under samtalen Dust havde med Emily og taget det meget stille og roligt. Hun kiggede hen på Reine og rystede grinene på hovedet da hun så Reines reaktion på at få müslibaren fra Dust.
Rafaela kiggede undrende på Jake da han fortalte om at han havde været dum overfor hende til Emily. Emily kiggede undrende på Jake og skulle til, at spørge, men blev afbrudt af Jake der snakkede om noget smerte og der kom et mere bekymret blik frem på Emilys hoved. Rafaela tog Emily tæt ind til sig og smilede beroligende til hende "Det skal nok gå skat. Mor og far har bare været oppe og diskutere. Men jeg lover dig det nok skal blive godt igen lille skat. Voksne skændes nogle gange ligesom når du bliver sur på Reine fordi han roder med dine ting så elsker du ham jo alligevel og han elsker dig. Det er det samme imellem mor og far" prøvede Rafaela og forklare Emily i et forsøg på at berolige Emily. Det virkede til at hjælpe ved, at Emily smilede, nikkede forstående og havde fået et mere roligt ansigtsudtryk.

Rafaela fulgte roligt med de andre op til Jakes kontor, hvor hun havde rakt Emily til en af tjenestepigerne som fulgte børnene i seng. Rafaela fulgte dog med ind på kontoret og kiggede på Jake da han tog sin skjorte af. Hun kunne tydeligt se smerten på hans ansigtsudtryk imens. Hun fik det dårligt over, at han havde smerter fra det og alligevel var der noget i hende som sagde han havde godt af det men hun kunne bare ikke lide, at se ham lide overhoved så det havde været svært for hende, at give ham lov til, at lade Kat heale hans skader.
Rafaela sagde pænt farvel til Dust og Kat da de tog afsted og skulle til, at vende rundt for at selv gå i seng da hun så Jake knæle ned foran hende. Hun kiggede undrende ned på ham og lyttede stille til det han sagde til hende. Hun kunne tydeligt se at han mente det han sagde, at han elskede hende men også det gjorde lidt ondt at sige farvel til den del der havde med Raco, men det at han lovede at hun og børnene var vigtigst for ham kunne hun tydeligt se var noget der virkelig påvirkede ham i den positive retning. Han ville også kunne se på hende, at hun blev påvirket af det han sagde.
Hun stod lidt og tænkte over hans efternavn og om han skulle gå tilbage til bare Black men det jo ikke noget som sådan betød noget for hende selvom det ville gøre at han ville tage afstand til Raco på den måde som hun jo ønskede. Hun omfavnede ham og puttede sig ind til ham "Jeg tror på dig Jake. Du beviste det allerede ved at holde fast om mig selvom du vidste konsekvenserne ved det. Jeg tror ikke det ville blive anderledes for jeg tror, at jeg ville have fået det at vide alligevel at Raco ikke fortrød hans valg dengang. Jeg er sikker på Texian ønskede at skabe den splid og skabe det kaos. Sådan er dæmoner og Raco kommer jeg aldrig til, at stole på og jeg er glad for du ikke vil se til hans side. Så må Taliia tage de møder med ham for dig ihvertfald indtil jeg har fået det ordentligt på afstand og jeg kan ikke love dig om det nogensinde kommer til at ske. På en måde ønsker jeg du tager kun Black til dig, men samtidig ville det være at du tager noget af dig selv væk og det har jeg svært ved at kunne acceptere så du må selv bestemme om du vil beholde Blackfire eller kun have Black som efternavn" sagde hun stille.

Rafaela trak Jake med i seng så de kunne få et ordentlig nattesøvn og hun havde valgt at sove ved hans side og puttet sig ind til ham imens hun lagde sig til, at sove.

//out//

_________________
Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 83020884_1014395945560305_5621735818184884224_n.jpg?_nc_cat=105&_nc_ohc=_-QOf5E8nh0AQmgE45onKRHcpCxlNcz3r2Y4nWEHFa1-MFitJsW1oulPQ&_nc_ht=scontent-amt2-1
Rafaela
Rafaela
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6208
Reputation : 5
Bosted : Dragons Peak - hos Jake
Evner/magibøger : Evne: De mørke flammer

Tilbage til toppen Go down

Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Empty Sv: Fest for Draconianer og Dragonlycans

Indlæg af Dust Ons 6 Maj 2020 - 12:25

Så snart folk var klar, fuldte Dust med dem op til kontoret, så han kunne betragte Jake tage sin trøje af i smerte, efterfulgt af Kat der healede ham med sin vand evne. I hans øjne var dette en god mulighed for at se, hvor langt Kat var kommet med at bruge hendes evne, en måde hvorved han kunne se hvor god hun var blevet til, at bruge denne specifikke del af hendes evne, så han havde en ide om, hvad for en slags træning han burde give hende, når de skulle træne sammen næste gang.
Så snart hun var færdig, tog han afsked med Raf og Jake, hvorefter han fulgtes med Kat gennem døren, efter hun havde åbnet den. Imens de trådte ind af indgangen til hans hule, og døren forsvandt sporløst bag dem, tænkte han på hvor spøjst fester var, hvis de alle sammen var lige som denne. Dette havde så sandelig været en mærkelig oplevelse, for en person som ham.

//out
Dust
Dust

Antal indlæg : 557
Reputation : 1
Bosted : Lidt her og der
Evner/magibøger : Djævlefrugt: lyn

Tilbage til toppen Go down

Fest for Draconianer og Dragonlycans - Page 6 Empty Sv: Fest for Draconianer og Dragonlycans

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum