Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Expect the unexpected ~Maeve EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
Expect the unexpected ~Maeve EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Expect the unexpected ~Maeve EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
Expect the unexpected ~Maeve EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
Expect the unexpected ~Maeve EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Expect the unexpected ~Maeve EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
Expect the unexpected ~Maeve EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Expect the unexpected ~Maeve EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
Expect the unexpected ~Maeve EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Jake
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Sasha
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Renata
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Lenore
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Genevira
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Celenia
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Emery
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Taliia
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 
Madelena Gray
Expect the unexpected ~Maeve Voteba13Expect the unexpected ~Maeve Voteba14Expect the unexpected ~Maeve Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

Expect the unexpected ~Maeve

2 deltagere

Go down

Expect the unexpected ~Maeve Empty Expect the unexpected ~Maeve

Indlæg af Assorian Ons 11 Aug 2021 - 20:39

En stille varm aften indtog Doomsville, det store marked, solen var stadig en smule fremme og folk gik rundt og byttede, købte og solgte. Alle var i godt humør og stemningen var fantastisk. Den varme sommerbrise kunne man godt se og mærke, at den gjorde folk i godt humør. En snert af grillet mad kunne dufte, da de lokale boder rundt omkring var godt i gang med at fyre op til aftensmaden til de sultne handelsfolk der var omkring. Det var en rigtig god aftenen for folket, der var dog stadig et par væsener i gyderne, som hadede den gode stemning, en af dem var Assorian, iført sine fine nysyet bukser direkte fra skrædderen, sine nye lædersko fra skomageren og en specialsyet frakke med hoodie på.

Godt med hoodien over hovedet, gik Asso igennem byen for at se hvad der skete her i Doomsville. Personligt har han altid kunne lide det store marked, det var altid et godt sted og tjene penge og han ved også fra hans forældre, at hans far brugte meget tid her, det er derfor han tjente så mange penge og Asso har i hvert fald haft det "købmandsgen" i sig fra sin far. Efter hans tilbagevenden havde han jo gemt en god sjat penge i et hemmeligt kammer på kroen i Firewood Village, som en slags plan B. Efter han var vendt tilbage til kroen og havde fundet nogle af sine loyale skyggevæsener igen og var begyndt at etablere en base på kroen igen, skulle han nu ud og snuse lidt rundt, første del i hans nye plan, var at komme tilbage på toppen, med andre ord, finde ud af hvem lederen af skyggevæsenerne var og overtage pladsen. MEn det kunne han ikke uden at først finde ud af, hvem det er, få nogle flere loyale på hans side og så tage tronen tilbage, men han skal også have fundet sig nogle nye allierede, den første han ville gå til, var Sean. Men det måtte vente lidt endnu, for han skulle først lige snuse lidt rundt.

I hans fald på Dragons Peak, mistede Asso sit speciale skyggevæsen sværd, som han fik special lavet af nogle hekse, det kunne kun fremmanes i hans shadowlordform og det kune tages fra ham, hvis det blev taget fra ham under sin skyggeform. Det skete desværre under hans tab af drageborgen i Dragons Peak, en fjende tog hans sværd imens han var i skyggeformen og han har ikke set det lige siden, han har haft diverse soldater ude for at lede efter det uden held og han savner det, rigtig meget.

Men der nåede ikke at gå lang tid, før han gik forbi en våbenhandler og han så det hænge oppe på væggen, han kunne ikke tro sine egne øjne.. hænger det helt seriøst lige der? Han gik over til handleren og spurgte "hvor har du det sværd fra?"" måske lidt med en hård stemme, men han kunne ikke tro sine egne øjne "Nu skal du høre min ven, det her sværd er et meget specielt et, det har tilhørt den gamle hersker af Dragons Peak" han kom med et ret så stolt smil "en hvis Assorian St. Clair Fáblo, men jeg vandt det i et væddemål med soldaten der tog det fra ham og nu er det min dyreste ting jeg har" han kiggede surt på handleren og tog så hætten en smule af, så man tydeligt kunne se hans ansigt "jeg er den hersker du snakker om, JEG ER Assorian" handleren så lidt skræmt ud men begyndte så "yeah right, hvordan kan jeg vid.. han nåede ikke at sige meget før Assorian tog hans arm og begyndte at fyre lidt af sin syretåge af på ham, dog ret diskret da han ikke skulle afsløre sig selv "så har du vel også hørt om det her tænker jeg" handleren nikkede og gispede og gik helt i panik.. og tog straks sværdet ned og lagde det foran Asso.

Asso rørte ved sværdet og det blev så til en tåge som Asso absorberede og han kunne igen mærke kraften fra sværdet i ham igen "men det var mit dyreste jeg havde.. det som gjorde at folk kom hen til mig" Asso nåede lige at gå og så tænkte han på sin eks kæreste Autumn, det kunne godt være han var skyggevæsen, men noget lærte han fra hende, var at når han blev glad for noget nogle havde gjort også selvom det var noget som det her, så skulle han vise taknemmelighed, så ville folk respektere ham noget mere, så han gik tilbage til våbenhandleren som stadig havde lidt vabler fra tågen på ham "hør.. tak fordi du fandt det, her tag den her, den er næsten lige så værdifuld" og trak det specielle sværd op som han havde fået støbt af en våbenhandler, som mange ikke kendte til, kun de rigtige mennesker, han lavede de fineste og skarpeste sværd "det her sværd er af rent sølv, der står endda også mit navn på, som jeg krævede, du kan sælge det til en du tænker der har den største pengepung" han gik direkte derfra igen, men kunne høre våbenhandleren takke mange gange i baggrunden.

Han valgte dog at få en bid fra den madbod han synes der duftede bedst, inden han ville kigge sig mere rundt og se om han kunne finde nogle interessante mennesker til han nye plan.

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Expect the unexpected ~Maeve Empty Sv: Expect the unexpected ~Maeve

Indlæg af Maeve Ons 11 Aug 2021 - 22:15

Outfit: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]
Maeve Havde været væk fra omverdenen de sidste tre år. Hun havde været i fangenskab, hos hvem vidste hun ikke og hvis hun fandt ud af hvem, så ville det ende i en dødelig kamp. Hun ville nok ende med at gå så langt til at dø hvis hun tog de skyldige med sig i faldet. Hver gang hun skænkede det en tanke, og det gjorde hun endnu ofte. Det var kun en måneds tid siden Sajro havde fundet hende i rendestenen nede i slummen, hvor hun var blevet dumpet. Helt forslået, uden kræfter til at kunne bevæge en finger og hvor hun var faldet ind og ud af bevidstløshedens magt. Hun skyldte Sajro alt hvad hun havde for at tage sig af hende, men det var ikke noget hun havde tænkt sig at minde ham om, hun ville ikke give ham så meget magt over hende, i hvert fald ikke endnu. Alt med Sajro gjorde hende forvirret, hun var endda begyndt at tvivle på mange ting som hun troede hun vidste om verdenen og hvad man skulle gøre og ikke gøre. Det irriterede hende frygteligt, hun absolut hadede ikke at vide hvad der var det Rigtige.
Maeve havde altid fundet en ro ved at hendes verden havde været opdelt i hvad der var rigtigt at gøre og forkert at gøre ( hun tog alle sine forældres ord for gode varer og troede på at det de sagde var det eneste rigtige at gøre, så naiv hun dog endnu var på nogle punkter...), men nu var nogle af kasserne blevet smadret, primært pga. hende selv, hun var begyndte at stille spørgsmålstegn ved nogle af de ting hun havde lært fra barns ben. Men hun var stædig og trodsig som en i helved, hun var for stolt og holdt derfor fast i kasserne som de faldt fra hinanden. Hun havde altid fået af vide at hun skulle gifte sig til mere magt og flere penge for familiens ære, men behøvede hun virkelig det? ville det virkelig give hende mere magt? Hun var begyndt at tænke hun sagtens selv kunne skaffe den uden et ægteskab.. Men hvordan i alverden skulle hun dog gøre det?

Maeve havde gået så længe i sine egne tanker om netop dette, at hun havde glemt alt om at finde en sjæl og da hun kiggede sig omkring for at se hvor hun var endt, undrede det hende at hun ikke havde bemærket larmen og alle de mange mennesker noget før. Hun befandt sig midt på det store marked i Doomsville. Hun slog tankerne ud af hovedet, hun havde ikke været ude i tre!!! år, hvad kunne det skade at kigge sig lidt omkring inden hun fandt en sjæl? En lille stemme i baghovedet fortalte hende at hun ikke burde dvæle ved markedet, Sajro ville sikkert blive bekymret for hende hvis hun var væk alt for længe og hvem vidste hvor længe hun havde vandret rundt i sin egen lille verden? Og hun var stadig skadet, hendes sår var endnu ikke fuldt helet, hvilket vil sige at hun ikke var 100% på toppen endnu! hvad nu hvis dem der havde bortført hende, så hende nu også prøvede på noget igen?? " Hold nu kæft" Mumlede hun vredt til sig selv og fik skubbet den irriterende stemme langt væk så den ikke var til stede længere.

Maeve bar tætsiddende sortbukser, med en hvid skjorte og en sort kofte med et sort blomstret mønster, et tyndt brunt bælte var spændt om livet, men uden et sværd hængende derfra. Hun bar derudover en sort kappe med hætte der dog var nedslået så hendes lange brune hår bølgede løst nedover hendes skuldre og ryg, samt et par sorte støvler der gik op over knæet med en lille tyk hæl, ellers ville de ikke være mulige at løbe og komme omkring i.
Maeve stoppede ved adskillige boder og kiggede på tingene, hun plejede at elske shopping, men hun så intet hun havde lyst til. Der var mange flotte ting som hun normalt ville have købt alt hvad hun brød sig om, selv bare en lille smule. Men det var som om hun havde mistet lysten. Hun slog det hen og ville ikke tænke over hvordan fangenskabet egentlig havde ændret hende. Som hun gik rundt og kiggede på bodernes udvalg, så hun sig ikke særlig godt for når hun bevægede sig rundt, hvilket resulterede i at hun stødte ind i folk nu og da og de blev da også bedt om at se sig for, det kunne jo umuligt være Maeve der var årsag til det!
Hun nærmede sig en våben bod og hun spidsede pludselig ørene og lyttede til den samtale der foregik ved den. Hun kunne ikke lade være med at grine lydløst da hun hørte kunden sige at han altså VAR Assorian, der gik få sekunder før hendes smilede falmede og hun vendte blikket nysgerrigt mod ham. Hun havde aldrig selv truffet Assorian, men hun var ret sikker på at Sean havde nævnt ham et par gange, den gang hun havde arbejdet for ham. Og selvfølgelig havde hun generelt hørt om ham i folkemunde. Godt nok ikke meget, mest at han var et skyggevæsen og en person der havde folks generelle respekt. hun anede intet om dragons peak og alt det der var sket, da hun jo havde været i fangenskab, det sidste hun vidste var at Sean boede på drageborgen, for det var der hun havde tjent ham. Hun rynkede let på brynene. Hvis Sean ikke var på drageborgen, hvor var han så hende i verden nu?

Da Assorian gik videre slog Maeve endnu engang sine spørgende tanker væk og begyndte at følge efter ham, i baggrunden. Hun var ret ferm til at følge efter folk. Fordi hun var lav, var der mange der simpelthen ikke så hende, næsten alle omkring hende ragede altid op i luften og dækkede for hende. Hun bevægede sig et godt stykke bag Assorian, egentlig ikke helt sikker på hvorfor hun ikke bare gik over og introducerede sig selv. Hvad nu hvis han var en af dem der havde bortført hende? Men hvorfor ville han dog det? Men så igen, hvorfor blev hun bortført i første omgang? I de tre år hun havde været i fangenskab var det aldrig blevet fortalt til hende hvorfor hun var blevet bortført.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Expect the unexpected ~Maeve Empty Sv: Expect the unexpected ~Maeve

Indlæg af Assorian Fre 13 Aug 2021 - 0:31

Assorian fik nydt sin mad, en god omgang pasta og kødsovs blev det til, fordi det var det der tiltalte ham bedst og det som duftede bedst og også, smagte bedst. Han takkede til kokken og gav lidt ekstra mønt i drikkepenge og begav sig videre. Han var glad og i godt humør, specielt over at have fundet sit sværd igen som var mistet, han kiggede dog hen til våbenhandleren igen, som så ud til at være i ret så godt humør, han havde lige fået hængt sværdet fra Asso op og stod nu bare og kiggede smilende på det. Det gav et lille smil på læben på Assorian, men det forsvandt hurtigt igen, han skulle ikke vise noget som helst positivitet, så han gik videre igen på sin tur. Han kom forbi et par andre boder, nogle solgte antikviteter, andre solgte malerier og andre solgte lommeure, en af dem han faldt dog over var boden med lommeure, der var en speciel en som han faldt lidt for, det var et gammelt lommeure som mindede lidt om det hans far havde, det var i rent sølv, havde skrift på siden hvem der lavede det og var faktisk et let ur, så det passede ham fint at gå med det, fordi han mistede sit i Dragons Peak, så det var på tide at få et nyt. Han fik pruttet sig til en god pris af sælgeren og gik så videre igen.

Der var dog et eller andet galt, hans fornemmede et eller andet.. men hvad? Han drejede hen af et hjørne og kiggede hurtigt hvem der var bag ham, han spottede en skikkelse, en pige var det? Han gik dog videre og ja, hun drejede ind af samme vej som ham, så han ventede til der kom ind gyde, han kunne se der kom ind to boder mere fra højre side. Han gik derned og drejede og ventede på at pigen gjorde det samme, i det hun stod lige udenfor gyden sprang han frem, holdt hende for munden og trak hende ind i gyden, da de kom derind tog han omkring hendes hals og holdt hende stadig for munden "nu fortæller du mig, hvem du er, gør du ikke det vil det være det sidste du fortryder, jeg fjerner min hånd fra din mund, skriger du, er du færdig, nik hvis du forstår" han kiggede bestemt på hende, fordi hvorfor skulle hun følge efter ham? Var rygtet om han er tilbage allerede kommet ud og folk allerede vil have ham slået ihjel? Han måtte få noget information ud af hende.

(beklager det korte svar xD)

_________________
[For at se billedet skal du være tilmeldt og logget ind.]
Assorian
Assorian
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 831
Reputation : 17
Bosted : Firewood Village - kroen: "Det brændende træ"
Evner/magibøger : (1) The Shadowlord Sword (2) The Acid Mist

Tilbage til toppen Go down

Expect the unexpected ~Maeve Empty Sv: Expect the unexpected ~Maeve

Indlæg af Maeve Lør 14 Aug 2021 - 18:41


Maeve betragtede den fremmede mand som hun forfulgte i stilhed og på god afstand. Hun havde besluttet sig for at hun egentlig bare ville troppe op foran ham og introducere sig selv, men først ville hun lære lidt mere af hans karakter at kende, ikke fordi der ville være meget at lære at kende her og nu, men at følge ham i lidt tid endnu ville lære hende mere end hun vidste nu, og det var egentlig primært bare at, han var Assorian og han var den nu tidligere hersker af Dragons peak… Måske han var hersker før Sean boede der og hun tjente ham? Nej sådan kunne det ikke være, det burde hun have vidst den gang hun tjente Sean! Hun fulgte bare roligt efter ham, men da han svang ind i en gyde tøvede hun i et kort øjeblik.. Hvad nu hvis han vidste hun fulgte efter ham? Men hun var ligeglad, han ville vel høre hende ud først hvis det var så vel?

Maeve stod i et ganske kort øjeblik før hun gik om hjørnet og præcis som hun havde, godt nok ikke forventet, men set muligheden, havde han lavet et ”baghold” på hende og holdt hende for munden og halsen. Hun rullede svagt med øjnene over ham og gav ham et kort enkelt nik. Typisk mænd, altid skulle de prøve at være så dominerende med at holde for munden og halsen, var der virkelig ikke andre ting i deres DNA, end den slags handlinger? ” Altid prøver I at være så dominante” Sagde hun og hentydede til hans hænders placering på hende, efter han havde fjernet hånden fra hendes mund. Hun affejede roligt men bestemt hans hånd fra hendes hals. Det var tydeligt at se på hende at hun ikke havde tænkt sig at rende nogle steder. Hun var nu også mere rolig omkring at han ikke lige umiddelbart vidste hvem hun var og derved var han ikke en del af hendes bortførelse. ” Jeg er Maeve Nimueh Aurora Mithrith.” sagde hun med en stolthed og elegance som normalt kun adelige ville bruge, når de omtalte sig selv.
Hun rettede på sit tøj inden hun forsatte med at snakke” Jeg følger efter dig, hvorfor i alverden skulle jeg dog begynde at skrige? Hvis jeg først ville noget ville jeg da gøre helt andre ting!” sagde hun en smule nedladende. Skrige? Hvad troede han det var!? Et teaterstykke med en stakkels forsvarsløs kvinde? ” Jeg følger efter dig fordi du er Assorian. Jeg tjente en gang Sean, og jeg er ret sikker på at han nævnte dig en eller flere gange, men jeg vidste ikke om du var en fare for mig, så jeg fulgte dig indtil jeg følte mig sikker på at introducere mig selv for dig” Hun kiggede roligt på ham og med en form for ligegyldigt blik som eliten ofte kiggede på underdanige mennesker med.” Jeg har.. været væk i noget tid. Jeg søger grunden til hvorfor, hvad der er sket i mit fravær og de mennesker jeg havde kontakt til før i tiden.” Hun kiggede på ham og forventede det var nok for ham at vide for nu. Det var faktisk meget oprigtigt og ærligt af hende fortalt, men hun så det ikke som noget hemmeligt, dog var fraværets grund noget hun ikke havde tænkt sig at snakke mere om på nuværende tidspunkt.
Maeve
Maeve

Antal indlæg : 223
Reputation : 0
Bosted : i en større hytte i skoven mellem Firewood village og Doomsville.
Evner/magibøger : Telekinese

Tilbage til toppen Go down

Expect the unexpected ~Maeve Empty Sv: Expect the unexpected ~Maeve

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum