Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
Not the best time - Katrina EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Not the best time - Katrina EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Not the best time - Katrina EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Not the best time - Katrina EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Not the best time - Katrina EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Not the best time - Katrina EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Not the best time - Katrina EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Not the best time - Katrina EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Not the best time - Katrina EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Lori
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Valentine
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Jake
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Edgar
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Lenore
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 
Abigail
Not the best time - Katrina Voteba13Not the best time - Katrina Voteba14Not the best time - Katrina Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

Not the best time - Katrina

2 deltagere

Go down

Not the best time - Katrina Empty Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Man 28 Feb 2022 - 15:55

S - Doomsville Rotten Root District - Udenfor Brianna's hjem
T - Midt på dagen
O - Brianna's hus, højt græs osv.
P - Sort Kappe med hætte, stof trøje og bukser og sko intet fancy.
V - sol men stadig lidt kulde


Brianna stod udenfor hendes hjem, et hjem som hun ikke havde set i et godt stykke tid efterhånden, for var hun nærsten lige var kommet tilbage til byen efter 4-5 år, hun stod bare der og kiggede på det og anede heller ikke helt hvad der sådan foregik i byen, Hun kørte en hånd ind under hendes hætte og kløede sig lidt i hårbunden "når det ligner da næsten sig selv" mumlede hun til sig selv, for hun kunne skam godt se at hendes dejlige hjem var ikke i den samme stand som hun havde forladt det.
Hun kiggede lidt til siderne for at se om der var andre folk, men lige pt kunne hun ikke se nogen, så hun tog en sten og kastede den hen på døren til hendes hjem og man kunne se døren gå op stille og roligt "fedt stedet er sikkert også tomt" mumlede hun bare og satte sig ned på jorden, hvis man kiggede ind på hendes ansigt, vil man kunne se at hun tænkte, men hvad hun lige tænkte på var jo så kun hende der vidste det, medmindre man kunne læse tanker og den slags.
Hun sad bare der indtil hun hørte et brag bag hende *den dør faldt da vist nok lige* tænkte hun bare uden at kigge tilbage, for hun var tæt på bare og smutte fra det hele igen, lige nu kunne hun ikke rigtig magte og skulle lave hende hjem, men hun måtte jo gøre det hvis hun ville ha et sted og sove for ellers måtte hun jo finde en kro eller noget i den stil der muligvis ville ha en seng.
Men Kort efter braget fra dørens fald greb Brianna en masse sten og gav sig til at kaste dem på hendes hjem "Sikke en dejlig start på det hele så dejligt at være tilbage til det her forfalden sted" råbte hun ud af det blå, man kunne høre den sarkastiske tone i hendes stemme da hun råbte, efter hun havde fået alle de sten som hun havde samlet up kastet, stod hun bare der og rørte ikke på sig men man kunne se hun havde sig et par knyttede hænder da hun holde dem foran hende selv *håber ikke larmen tiltrak nogen* tænkte hun selvom hun vidste at folk der var nysgerrige nok skulle nok komme og stikke næsen i det.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Man 28 Feb 2022 - 16:52

Outfit: Rubinrød skjorte, sorte bukser og læderstøvler, lun grå vinterkappe.

Kat kom gående gennem Rotten Roots gader i retningen af porten ind til Angerforge Districtet, hvor handelshuset lå. Hun havde været på besøg hos nogle af børnefamilierne med mad. De tasker hun havde haft maden i var nu tomme og vuggede i takt med hendes gang.
Hætten på vinterkappen var slået ned, så man kunne se hendes røde hår, der i nakken var samlet til en fletning.

Tankerne var letter flyvske og derfor registrere hun som sådan ikke, at der var nogle der kastede med sten et sted i området. Hun blev dog overrasket over det råb der pludselig lød få meter fra hende. Hun så overrasket på den kappeklædte, en kvinde efter stemmen at dømme, for så at kikke over på huset med det åbne hul, hvor der burde være en dør, og tilbage på kvinden igen.
”Hvis det er dit hjem, så er jeg bange for at det har været ramt af et af de oprør, der har hævet byen på det sidste. Men jeg kender et sted, hvor der formentlig stadig er en fri seng. Hvis du skulle være interesseret?” Ikke at hun havde særlig megen lyst til at slæbe flere folk hjem til handelshuset. Det var nærmest fyldt til randen med folk for tiden, og Kat havde ikke haft megen ro oven på sit lille 'eventyr' i Sunfury for nogle dage siden. Men nok om de dystre tanker. Hun orkede ikke at tænke ret meget over det. Nok særligt fordi hun stadig havde en fornemmelse af at Dust ikke kunne tilgivet hende. Og særligt ikke Jaskier. Hun sukkede tungt. Fedt... Nu var hun igen deprimeret.


Sidst rettet af Katrina Man 28 Feb 2022 - 18:32, rettet i alt 2 gange

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Man 28 Feb 2022 - 17:55

Brianna var ikke helt til stede mens hun mere eller mindre stod og kiggede på hendes knyttede hænder, men hun blev slået ud af hendes focus da der var en som snakkede til hende "oprør? var da lige hvad der manglede plus 4-5 år hvor det har stået forladt hjælper heller ikke ligefrem" sagde hun og kiggede på kvinden, mens hun prøvede på at ikke at vise hendes ansigt, hun stod lidt og tænkte på hvad kvinden ellers havde sagt omkring en fri seng "vil være rart men vil ikke trænge mig på" sagde hun og kiggede på sit hjem, hun sukkede lidt og bukkede sig ned i sine knæ "men burde nok kigge på hvad jeg har og gøre med selvom det nok ikke er meget" sagde hun og greb en lille sten og kastede den hen ad jorden, før hun så rejste sig op igen "vil det over hovedet være noget vær for mig at sætte mit hjem i stand igen?" spurgte hun kvinden og stod bare og kiggede på hendes hjem.
Man kunne godt høre på Brianna at hun var ikke ligefrem glad lige nu, hvis det stod til hende ville hun ha hævn på folk der havde rørt hendes hjem, men hun anede jo ikke hvem de var, så ville være svært for hende og finde ud af hvem folkene var plus det ville nok også være spild af tid.
Hun kiggede over på kvinden igen, før hun så tog sig sammen og viste bare lidt manere overfor kvinden, hun løftede sine hænder op til hendes hætte og kørte den bagud, så kvinden kunne se hendes ansigt "navnet er Brianna June Jackson men folk plejede og kalde mig Bri" sagde hun, da hun følte at det var på sin plads og præsentere sig overfor kvinden.
Hun kiggede lidt ned af sig selv *gud jeg ligner en der bor på gaden* tænkte hun roligt for sig selv, men gav så et suk fra sig og rystede på hovedet, før hendes øjne faldt tilbage på kvinden.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Man 28 Feb 2022 - 19:20

Kat viste ikke rigtigt hvad hun skulle sige til kvinden.
”Du trænger dig ikke på. Sengene og køkkenet står tilrådighed for dem, som har brug for det.”
Hun så lidt undrende på kvinden, der nu lød som en der på en måde var total ligeglad med sit eget hjem. Dette var afgjort ikke noget Kat havde lyst til at høre, selv om hun selv var skyld i det som var sket mellem hende og Dust. Hvorfor skulle hun også ødelægge det hele?? Særligt når han var så skøn og tillidsfuld mand? Og Izzy... Kat kunne mærke hvordan halsen snørede sig sammen og gav hende kvælnings fornemmelser. Hvordan skulle hun kunne klare livet uden de to?? Hun tog sig til halsen og fandt den mærkelig tom. Hun kunne ikke huske om hun bare havde ladet den ligge hjemme på værelset eller om Dust havde hentet den. En ting var dog sikkert. Han havde lukket hende ude af hulen. Ligegyldigt hvor meget hun end prøvede, kunne hun ikke åbne passagen. Hvilket betød at hun igen måtte bruge de almindelige metoder på at rejse rundt. Hun sukkede dybt og blev afbrudt i sine tanker, da kvinden spurgte hende om det var vær at sætte sit hjem i stand igen.

Kat gloede forvirret på kvinden. Hvorfor i alverden spurgte hun hende om det? Det måtte hun vel selv kunne bestemme om det var det vær.
”Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg ved ikke hvordan det var før. Det burde du da selv kunne finde ud af om det er det vær.” Uden at tænke over det, var Kat begyndt at tale i et snerpet tonefald.

Da kvinden så præsenterede sig, sukkede Kat stille og nikkede som hilsen.
”Katrina Valcyriel Leigan. Leder af handelshuset ”Robins Nest” her i byen og ”New Hope” i Sunfury. Men folk plejer at kalde mig Kat.” En del af hende havde lyst til at løbe tilbage til sit værelse og endevende det hele for at lede efter halskæden. En anden del havde bare lyst til at glemme alt.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Tirs 1 Mar 2022 - 6:59

Brianna kiggede på kvinden og nikkede roligt “det altid rart at vide at der er et sted hvor det er til at få noget søvn og den slags” sagde hun roligt, det kunne godt være at Brianna virkede totalt ligeglad med hendes hjem, men det var hun ikke hun vidste bare ikke hvor hun skulle starte.
Den bedste start ville nok at få fat i mønter, mere så hun kunne betale for ting til hjemmet igen og alt det, for hun var næsten hundrede procent sikker på at det var tomt, roligt kiggede hun ned i en lille sæk some sad på siden af hendes tøj og gav et suk fra sig.
Hun kiggede på kvinden og løftede lidt på et af hendes øjenbryn “uha da blev man lige lidt bitchy?” spurgte hun og ende med at fnise lidt af det svar hun havde fået sig “altså du sagde jo at der var et eller andet med noget oprør ikke så hvis jeg fik sat mit hjem i stand vil det så ikke bare blive ødelagt igen for hvis det gør så vil det jo bare ha været spild af tid ikke” sagde hun og kørte en hånd gennem hendes hår.
Hun lyttede så til hvad kvinden ellers sagde da hun fik at vide hvad kvindens navn var, hun smilte roligt “Hyggeligt at møde dig Katrina jeg undskylder hvis jeg virker lidt ligeglad med det hele men når man kommer tilbage til byen efter så lang tid som jeg har været væk så er det her syn ikke lige det fedeste at se men kendte ikke ligefrem nogen der kunne holde øje med stedet” sagde hun og trak vejret lidt dybt efter at ha sagt meget på engang uden pause imellem.
Hun kiggede på sit hjem igen ”lad os bare sige stedet her var meget pænere end det er nu og ikke så faldefærdigt” sagde hun med et smil, da hun så vendte sit blik tilbage på Katrina “men skulle nok tænke på at få en eller anden form for indkomst før jeg kan gør noget some helst ved stedet her” sagde hun og nikkede af hvad hun selv havde sagt, da hun så kom i tanke om det Katrina havde sagt i starten “den der fri seng lyder som en drøm lige nu så kan det også være jeg lige kan komme til kræfter igen turen her tilbage var lidt halv lang” sagde hun mens hun stadig havde sit smil.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Tirs 1 Mar 2022 - 18:31

Ved ordet bitchy, blev Kat mere irriteret og den der fnisen smed blot mere brænde på bålet. Kat åbnede munden for at give igen, men hun nåede det ikke før kvinden fortsatte. Derfor lukkede Kat munden og lyttede, selv om det holdt hårdt. Hun tvang sig selv til at falde til ro, med dybe vejrtrækninger. Det hjalp ingen hvis hun tabte besindelsen.

”Ja, der er oprørs grupper, som bevæger sig rundt her i byen. Men hvornår de kommer igen, er der ikke rigtig nogle der ved noget om. Ligesom der ikke rigtig lader til at være nogle der ved præcis hvad oprøret går ud på... Det eneste jeg har kunne opsnuse, er at folk i dette distrikt er trætte af altid at blive set ned på og kræver at få hjælp. Men om byens hersker vil lytte, aner jeg ikke.” Hun begyndte at gå hen mod porten der delte distrikterne, men stoppede efter få skridt, for at være sikker på at Brianna fuldte med.
”Du skal være velkommen til at blive så længe du ønsker. Og hvad angår dit gamle hjem... Så tror jeg, at vi kan undersøge om der er noget at købe her i byen eller om vi skal videre ud i Underworld for at finde møbler og andet... Nå, men det var det værelse vi skulle finde til dig.” Med de ord begyndte hun igen at gå.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Ons 2 Mar 2022 - 7:02

Brianna kiggede på Katrina, mens hun lyttede til hvad der blev sagt til hende ”ja så det jo ikke nemt og sige hvornår mit hjem vil blive ramt af disse oprørs medlemmer igen og lyder mærkeligt at ingen ved hvad oprøret er for” sagde hun roligt og nikkede til den sidste del af hvad Katrina sagde, angående folk her omkring var trætte af at blive kigget ned på “gætter mig til at folk her bliver kigget ned på fordi de ikke har alverdens mønt og gøre med” sagde hun roligt, da hun jo ikke lige pt selv havde for meget og gøre med når det kom til sådan noget som ens rigdom.
Hun så at Katrina begynde at gå, så hun gav sig roligt til at følge med så godt hun nu kunne, hun var ved og være godt smedret efter hendes rejse tilbage til dette sted, mens de gik kiggede hun roligt rundt *dette sted har godt nok set bedre dage* tænkte hun for sig selv, da hun så rettede sit blik på Katrina igen da hun snakkede, hun smilte roligt “lyder godt for kan godt tænkes at jeg lige skal ha fundet et arbejde eller noget i den stil som første punkt på det hele” sagde hun og nikkede til resten af hvad Katrina havde sagt.
Roligt fulde Brianna med Katrina, godt nok var hun udkørt men hun var ikke ligefrem så svag at hun ikke kunne følge med, men hun glædede sig nu engang til at ligge sig ned når tid var, for en god nats søvn kunne hun virkelig trænge til, men det måtte jo vente til senere for der var jo stadig dag tilbage.
Hun kørte en hånd gennem sit hår ”du skulle vel ikke kende nogen der måske kunne bruge en som mig til et eller andet form for arbejde?” spurgte hun og kiggede roligt på Katrina og håbede da lidt på at hun måske kendte en eller andet, men hvis ikke så måtte hun jo bare ud og lede og håbe på at hun ville finde et eller andet arbejde.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Ons 2 Mar 2022 - 14:39

Noget ved Brianna mindede hende om Izzy. Bare tanken sveg helt ind i hendes sjæl, og hun måtte kæmpe med en klump i halsen. Hun forsøgte at smile til Brianna, men smilet nåede ikke hendes øjne.

De nåede handelshuet, som lå omkring ti meter fra porten og Kat stoppede op ude foran dørene.
”Det kommer helt an på hvad du tænker af job. Vi mangler altid folk, der kan hjælpe til i fattighuset, som ligger lige op af handelshuset. Nogle arbejder der mod løn, andre arbejder der for kost og logi.” En lille del af hende ønskede ikke at skulle gå op af Brianna. Men hun huskede sig selv på at kvinden aldrig kunne blive det samme som Izzy.

Den ene dør blev åbnet og en ung mand klædt hvid skjorte, sorte bukser og sorte sko, kom ud af den og var nær stødt ind i Kat. Skjorten havde et mærke af en sort flamme på højre side ved brystkassen.
”Der er du Kat. Der er kommet brev til dig og folkene fra klanen sig er at det er klanrådet, hvordan de så kan se det på konvolutten?” Kat sukkede tungt. Så var det den tid igen... Denne gang håbede hun bare at de havde givet hende god tid til at rejse, selv om de ikke kunne vide noget om hendes problemer. Manden gik til side, så Kat og kvinden kunne gå ind. Hvilket Kat også gjorde, mens hun talte.
”Rådet har garanteret sat deres særlige mærke udenpå, så klanfolkene ved at det er et hastebrev. Men jeg håber at de har sendt det i god tid. Ellers får jeg problemer, som om jeg ikke har nok af dem. Men tak, Jaskier.” Manden smilede venligt og blinkede drillende til hende, hvilket lokkede et lille smil frem hos hende.

// Handelshuset: https://theunderworld.danskforum.net/t10047-handelshuset-new-hope-i-sunfury-sims-4-stil#205999 //


Sidst rettet af Katrina Tors 3 Mar 2022 - 12:49, rettet 1 gang

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Ons 2 Mar 2022 - 16:32

Brianna kiggede lidt på huset da de var noget frem til det ”flot hus” sagde hun roligt og vente så sit blik på Katrina da hun hørte hende snakke, hun stod kort og tænkte ”altså giver da gerne en hånd til men tror måske jeg vil finde et job et andet sted end hvor jeg opholder mig” sagde hun roligt og håbede ikke at hendes svar ville fornærme Katrina.
Hun vente sit blik i mod døren der blev åbnet og så så den man som kom ud, hun anede ikke hvem det var men det var jo så heller ikke hende manden skulle ha fat i, så hun stod sådan set bare der og ventede indtil Katrina begynde at gå igen, hun kiggede still rundt på omgivelserne da hun aldrig havde set stedet her før.
Hun havde godt lagt mærke til den flamme der var på mandens skjorte og undrede sig lidt over hvad den betød ”betyder den flamme et eller andet?” spurgte hun for hun tænkte ikke sådan rigtig på at der var folk der havde sådan noget som en klan og andre ting, som gik rundt og brugte mærker for selve deres klan.
Man kunne af og til godt høre på Brianna at hun ikke var inde i nogen form for klan eller noget, men det var nok fordi hun selv havde den holdning at hun kunne godt klare sig selv og havde ikke brug for folk, hvis det var sådan at hun kom ud i problemer, men der har været en del gange hvor hun har haft rant med panden mod en mur.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Tors 3 Mar 2022 - 13:23

Kat nikkede roligt til Brianna og bestemte sig for ikke at gøre mere, med mindre Brianna ønskede det.
Efter at hun var gået ind i handelshuset, gik hun over til disken og modtog det brev der var kommet fra klanrådet. Hun åbnede det og læste det igennem et par gange.

Jaskier var gået ind efter kvinden der var sammen med Kat, og smilede bredt ved kvindens spørgsmål, mens han viste hende hen til et af de runde borde som stod midt i lokalet.
”Ja, flammen er Blackfire klanens mærke. Mærket på skjorten viser at jeg arbejder her, men de rigtige medlemmer af klanen har en flamme tatoveret på deres højre brystmuskel. Og Kat, som du kom her sammen med, ja, hun er en af klanens leder.” Han havde haft en let flirtende tone, mens han havde snakket og blinkede tilsidst flirtende til kvinden.

Kat var blevet færdig med at læse brevet for tredje gang og var ikke glad.
”Jaskier! Lad vær med at flirte med alt og alle. Også selv om det kun er i sjov.” Han så hen på hende og sukkede kort. Bruddet med hendes mage havde efterladt Kat som en omvandrende bombe. Og eftersom Beldragon var i Sunfury for at rydde op efter hende, var han en af de få som stadig kunne få hende til at holde humøret i ro. Han nikkede roligt til kvinden og gik hen mod en dør, hvor folk kom og gik med forskellige vare, poser, sække og kasser.
Kat havde skulet til ham, som hun ville gøre med en hver der drev den af. Så snart han fortsatte sit arbejde, smuttede Kat om bag disken for at finde et af de kort over Underworld, som de havde liggende, samt nogle pergamenter med rejsetider. Med kortet og rejsetiderne, gav hun sig til at regne på hvor langtid hun skulle bruge på at komme til øen.


En lidt buttet kvinde med rødbrunt hår kom over til bordet, hvor Brianna var blevet efterladt, og smilede venligt til hende. Kvinden var klædt i en bluse, der gav et godt udsyn og dermed også den tatoverede sorte flamme på højre brystmuskel.
”Goddag. Mit navn er Elly. Kan jeg være behjælpelig med noget?”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Fre 4 Mar 2022 - 9:23

Brianna smilte roligt og kiggede så på manden some viste hende et rundt bord, hun kiggede roligt på det og lyttede til hvad manden sagde til hende ”Blackfire gir meget god mening at logoet er en sort flamme så” sagde hun og nikkede til det sidste med at Katrina var lederen, da hun vendte sit blik mod manden some virkede flirten imod hende, gjorde bare at hun smilte lidt bredere end før.
Dog fik hun sig et lille chok da hun hørte Katrina og havde ikke haft noget imod mandens flirten, da hun ikke rigtig blev berørt af det, men Katrina havde jo nok sine grunde til at være efter manden på den måde, så hun ville ikke ligefrem stille spørgsmål da hun ikke følte at det kom hende ved.
Hun stod roligt der og kiggede på alt der foregik omkring hende, hun anede ikke rigtig hvor hun skulle gøre af sig selv så for at ikke at komme til at stå i vejen for nogen så blev hun hvor hun var.
Hun stod lidt i sine egne tanker da hun så blev slået ud af dem, da hun hørte en kvinde snakkede til hende og hun kiggede på kvinden og blinkede et par gange, mens hun hørte hvad kvinden sagde til hende “øhm Katrina sagde noget om en seng der måske var fri” sagde hun roligt, da hun ikke anede hvor den seng var da hun jo ikke havde været her før på noget tidspunkt, der var så meget nyt der så ud til at ske i verden at hun følte hun havde været under en sten de sidste 5 år, men det kunne man også godt sige at hun havde.
Hun rakte op og kløede sig i hovedbunden og anede ikke om kvinden her kunne hjælpe hende, men hun havde et håb om at kvinden kunne hjælpe hende, da det lod til at Katrina havde fået travlt med et eller andet.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Fre 4 Mar 2022 - 19:01

Kat bandede som en havnearbejder, da hun fandt ud af at hun ikke kunne nå frem til tiden. Hun ville blive mindst to uger forsinket. Fedt... Nu bed hendes opførsel hende igen i røven. Havde hun bare været mere åben overfor Dust, så kunne dette vanvid muligvis være undgået. Hun drejede rundt på hælen og trampede gennem døren ud til baglokalerne. Selve døren blev lukket med et brag, der fik samtlige folk i handelshuset til at sukke dybt. Her efter var der nogle af folkene der greb forskellige musikinstrumenter og begyndte at spille for at lette stemningen. Noget der afgjort faldt i god jord hos folk.

Elly smilede til kvinden og så nu mere grundigt på kvinden.
”Ja, vi har skam nogle frie værelser. Og du ligner en som også godt kunne bruge et varmt bad.” Elly havde set over på Kat, da hun bandende og forsvandt ud bagved. Hun rystede på hovedet med et dybt suk, mens hun smilede til kvinden.
”Du skal ikke tage dig af Kat. Hun har nogle problemer med sin fyr. Og som om det ikke var nok, så er hun åbenbart også blevet kaldt til møde med rådet, som ikke har tænkt over at hun måske var nød til at tage den lange vej for at nå frem. Kom du med mig, søde. Så finder vi ud af hvad du har brug for. Er du sulten?” Elly vinkede venligt af kvinden og lød lidt som en mor der ikke havde set sin datter i lang tid. Så snart Brianna gik med, ville Elly gå ind i fattighuset.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Søn 6 Mar 2022 - 3:43

Brianna kiggede hen på Katrina, da hun hørte hende bande og lidt efter vendte hun sit blik tilbage på den buttede kvinde og smilte "det ville ikke være så dårligt" sagde hun, da hun godt vidste skam godt at hun ikke lige frem var alt for pæn, så hun ville da ikke ligefrem sige nej til et bad.
Hun kiggede på kvinden og nikkede roligt til det hun sagde angående Katrina, hun ville ikke ligefrem stikke hendes næse i Katrinas ting lige nu, da hun godt kunne se at Kat var ikke ligefrem i det bedste humør, men det havde hun jo heller ikke selv været da de var foran hendes hus, men i det at kvinden spurgte hende on hun var sulten gav hendes mave lidt lyd fra sig, som så gjorde at hun lagde sine hænder på den “det kan man da vist godt sige jeg er” sagde hun roligt og grinte lidt, da hun ikke ligefrem havde regnet med hendes mave ville snakke for hende og kom med et smil da hun blev kaldt for søde af kvinden.
Man kunne jo godt sige at Brianna kunne bruge alt hvad hun blev tilbudt, da hun ikke havde meget selv lige pt, men det skulle nok blive lavet om på når hun engang var kommet til krafter igen, lige trængte hun bare til at slappe af og ligge en plan for hvor hun skulle starte, men det var nok at finde et job men nu måtte man jo se hvad fremtiden vidste, lige nu skulle hun bare lige leve i nuet.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Tirs 8 Mar 2022 - 18:48

Elly lo hjerteligt, da hun hørte kvindens mave og ord.
”Jamen dog, søde. Det kan vi ikke have. Kom og sæt dig. Hvad vil du helst have til at starte på: kød eller grønsagsstuvning? Og er der noget bestemt du ønsker at drikke?” Elly viste hende hen til et at bordene og råbte hen til køkkenet.
”Hey, Jackline. Vi har endnu en sulten stakkel.” Kokken smilede og nikkede, samt fandt nogle halvstore skåle frem, som hun begyndte at fylde med brød, ris og hvad end Brianna bad om af stuvning. Alt sammen blev sat på en bakke, som Elly ville bære over til Brianna.
”Værsgo. Hvis du kan spise mere, så sig til. Så vil jeg sørge for at der bliver gjort et bad klart. Sammen med en seng til bagefter, hvis du ønsker det.” Elly gik hen mod døren til badefaciliteterne og en ung dreng omkring de tolv kom over med det ønsket drikkevare. Han smilede forsigtigt til kvinden, mens han satte krus og kande på bordet.
”Jackline, kokken, siger at du bare skal kalde hvis du mangler noget.”

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Fre 11 Mar 2022 - 13:47

Brianna smilte roligt hun anede ikke at der var gået så lang tid siden hun sidst havde fået noget at spise, dog blev hun sådan lidt overrasket over alt det hjælp hun fik her, så hun var nu endeligt glad for at hun havde taget med Katrina, selvom de begge ikke ligefrem havde de bedste dage.
Hun kiggede på kvinden da hun blev bedt om at sætte sig, så det gjorde hun og lyttede til hvad hun ellers sagde til hende “ehm kød ville ikke være så tosset ud over det overraske mig er ikke ligefrem kræsen” sagde hun roligt
Hun havde nær glemt og få sagt hvad hun ville ha at drikke “ehm alt andet end vand” sagde hun roligt og smilte.
Hun anede jo ikke hvad de havde af mad og drikke så hun ville sådan set tage hvad de gav hende, for hun følte ikke rigtigt at hun kunne bare sige at hun ville ha dit og dat, men kvinden havde selv spurgt så nu måtte hun jo se hvad hun fik.
Da hun fik det hun skulle ha og spise og drikke smilte hun roligt “ser godt ud” sagde hun roligt og lyttede til hvad kvinden sagde til hende, hun nikkede roligt “et bad før jeg går i seng er altid dejligt for tror ikke jeg vågner før i morgen når jeg først har lagt mig” sagde hun og grinte lidt af det, da hun for det meste sov tungt og længe, i hvert fald når hun fik lov til at sove længe men det var nu ikke altid at hun fik lov til det, dog var hun ikke den der var sur hvis det var at hun blev vækket midt i en god søvn.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Lør 12 Mar 2022 - 20:36

Da Elly kom tilbage efter omkring ti minutter, fangede hun en stol og satte sig på den, mens hun så på Brianna.
”Hvis jeg må spørge? Hvordan er du så faldet over Kat? Normalt ville jeg ikke undre mig, men lige for tiden plejer hun at holde sig for sig selv.” Elly var virkelig en nysgerrig kvinde når det ramte hende.


Døren ind til Kats værelse blev forsigtigt åbnet og Jaskier stak hovedet ind, for at se om det var sikkert nok. Kat stod over ved det klippestykke, som hun ind til for kort tid siden, havde brugt til at komme ned i hulen til Dust og Izzy. Nu overvejede hun at smadre det til grus, fordi det mindede hende om alt det lort hun havde lavet. Jaskier sukkede stille, gik ind og lukkede roligt døren. Han hadede at se hende nedtrygt, men viste også at han ikke kunne fjerne årsagen til det dårlige humør. Han begyndte stille at snakke med hende, i håb om at hun ville snakke om tingene. Men der var også en risiko for at hun tændte helt af. Uanset hvad, så satte han sig på sengekanten og så på hende.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Tirs 15 Mar 2022 - 5:52

Brianna som sad roligt for sig selv og spiste og drak det hun havde fået saveret, men efter lidt tid blev hun slået ud af hendes egne tanker da hun hørte Elly snakke til hende ”øhhh hun fandt mig efter jeg havde kastet sten på mit hjem som ikke er i den bedste stand men tror det var min råben som fik hendes opmærksomhed” sagde hun roligt, da hun nu sad og tænkte lidt over hvordan hun havde opført sig før Katrina var kommet forbi, så var hun endeligt glad for ingen havde set hende.
Hun smilte roligt til Elly og kiggede lidt rundt ”så hvor mange folk er i her i bygning?” spurgte hun roligt, da hun kun havde set få folk udover Katrina og Elly, men der måtte vel være flere.
Hun forsat roligt med at spise mens hun kiggede på Elly, mens hun prøvede på at være så høflig som hun nu kunne være, da det nu havde været et godt stykke tid siden hun sidst havde siddet og spist, hvor der var andre tilstede, men det var nu engang rart nok at ikke at sidde helt alene.
Mens hun sad med lidt mad i munden *nu mad også i bad og derefter sove og så i morgen skal jeg se om jeg kan finde et arbejde* tænkte hun roligt for sig selv, for hun kunne nu engang godt lide og ha en plan for dagen, ellers kom hun nok bare til at dovne den af eller noget i den stil.

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Tirs 15 Mar 2022 - 15:35

Elly smilede og lyttede roligt til Briannas ord. Et lidt skævt smil kom frem på hendes læber og hun kunne levende forstille sig hvordan det var gået til.
”Helt forståeligt. Jeg kunne sikkert også have fundet på det samme, hvis mit hjem var blevet ødelagt af oprørene.” Elly tog imod et krus vin, som drengen kom over med, og tog en mundfuld inden hun fortsatte letter eftertænksomt.
”Tja... Det er faktisk et godt spørgsmål. Tror nok vi er omkring tyve folk fra klanen Blackfire. Dertil kommer så de folk her fra byen, som vi har ansat eller som arbejder frivilligt. Derudover er der en del fattige, som hjælper til mod kost og logi.” Hun drak lidt mere og smilede venligt.
”Søde ven. Du behøver ikke at holde på formerne her. Vi tager det ikke så højt at folk sommetider spiser med fingrene. Ønsker du mere?” Elly nikkede mod tallerkenen.


Kat havde kastet sig over Jaskier med råben, slag, spark, krads og bid. Men der gik ikke længe før hun hulkende faldt sammen i hans favn. Hun kunne stadig ikke forholde sig til det problem hun havde skabt.
Jaskier der imod, var fuldt forstående med hvad der foregik i Kats hoved. At hun brugte ham som boksebold og kradsebræt, var han ikke helt tilfreds med. Men i det mindste viste han hvad han skulle gøre for at undgå det værste. Alligevel ømmede han sig en del, da hun knugede sig ind til ham og ramte et par ømme ribben, for ikke at nævne den ømme kæbe efter mødet med hendes ene knytnæve.

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Ons 7 Sep 2022 - 8:31

Brianna kiggede på Elly og smilte roligt "tror mange vil gøre et eller andet ud af ren frustration" sagde hun mens hun kom til at fnise lidt, da hun sad og tænkte på hvor sjovt det endeligt måtte ha set ud, for folk som nok havde set hende stå og kastede med sten og råbe af et tomt hus.
"tyve folk plus folk fra byen kan godt forstå man ikke altid har styr på hvor mange der er efter som folk kommer og går" sagde hun roligt, mens hun så tog det sidste mad i munden, mens hun så kiggede lidt rundt før hendes blik vente tilbage til Elly "ja tak" sagde hun roligt, hun følte lidt at hun ikke havde spidst i flere dage, men det var nok fordi det hun havde spist var brød.
Efter hendes ophold her vidste hun ikke rigtig hvad hun skulle, hun havde et håb om at få hendes hus i stand igen, men det ville tage tid og hun var ikke altid den mest tålmodige person, i det mindste det hvad folk havde fortalt hende at hun ikke var så det gik hun ud fra var rigtig

(hej beklager den lange vente tid ting gik ikke helt som jeg havde planlagt ^^' så det fint hvis det er du syns der gået for lang tid bare lig lad mig vide det så jeg ikke forventer et svar osv ^^)

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Tors 8 Sep 2022 - 17:42

Elly smilede og nikkede forstående, mens hun lyttede til Brianna.
”Ja, det kan være letter forvirrende ind i mellem.” Hun så over mod køkkenet og løftede sin hånd, mens hun rakte en finger op. Kokken nikkede og gjorde en ny option klar, som nogle unge drenge og piger kom over med.

Så snart Brianna var færdig med at spise, fulgte Elly hende ud i baderummet og viste hende det store bassin og hvor de private kar stod.
”Baderummet er delt op, således at kvinderne har den højre side og mændene har den venstre. Lige nu er der, som du kan se, ikke andre her inde. Men det kan tænkes at der kommer andre kvinder i løbet af dagen. Jeg smutter op og sørger for at der er et varmt værelse til dig.” Derefter forlod Elly baderummet.

***

Jaskier fik endelig 'låst' Kat fast, så han kunne dysse hende lidt ned med en nynnen. Efter noget der føltes som timer, men som kun havde var et omkring en halv, så Kat på ham med mere rolige øjne. Han hviskede til hende om at hun burde hvile sig og hun nikkede stille til ham, inden hun puttede sig ind til ham med nogle få tåre løbende ned over hendes kinder.

En kvinde bankede stille på og kikkede forsigtigt ind. Hun smilede, da hun fik øjenkontakt med Jaskier.
”Jeg bliver hos hende til hun vågner. Udskyd alt der har brug for hende, eller tag jer selv af det.” Hans stemme var en hvisken, men alligevel hørlig nok til at kvinden nikkede, inden hun trak sig tilbage.


// Very Happy Det er helt fint Very Happy Har intet imod at fortsætte den lidt. Very Happy Skal bare lige ind i Kat's humør fra den gang Laughing //

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Brianna Tirs 11 Okt 2022 - 14:31

Brianna kiggede på Elly efter hun var færdig og det hele, hun fik ikke lov til at lige og slå mave, men det gjorde nu ikke ret meget, da hun nu engang så frem til at få sig et bad.
Så hun fulde med Elly til baderummet, mens hun lyttede til hvad der blev sagt til hende stod hun og kiggede rundt i rummet, men efter Elly var færdig med at snakke kiggede hun på hende og nikkede roligt med et smil.
Hun kiggede rundt igen *mon ikke jeg skulle bruge et privat kar* tænkte hun og gav sig ellers til at gøre alt klar, og før hun tænkte mere over det befandt hun sig i et dejligt bad.
Hun tænkte dog at hun ville skynde sig lidt men stadig få vasket sig grundigt nok, dog tog hende ikke længe før hun var færdig og alt det.
Da hun kom op fra karet stod hun lidt og kiggede ned af sig selv *altid godt og være ren* tænkte hun og fik sig gjort tør, mere så hun kunne få noget på så hun ikke stod karl bar, hvis det nu skulle ske at nogen ville komme ind og så vider.

Efter lidt tid havde hun endeligt fået sit tøj på igen og var sådan set klar til og få sig noget søvn, da hun forhåbentligt ville sove rigtig godt, dog viste hun ikke rigtig hvor hun skulle gå hen, men hun gav sig roligt til at gå ud fra baderummet, for man kom jo ikke vider ved og stå stille.

//jeg er virkelig dårlig til at svare ser det ud til, men heldigvis er det ikke et halvt år denne gang Laughing //

_________________
Not the best time - Katrina Tumblr_inline_nlaitocqdh1rrrkde
Brianna
Brianna

Antal indlæg : 94
Reputation : 0
Bosted : Bor i et hus i Doomsville
Evner/magibøger : Heat Wave

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Katrina Søn 16 Okt 2022 - 17:18

Elly sad ved et bord og snakkede med en anden kvinde. Det sås tydeligt på begge kvinder at samtalen var af den mere alvorlige type. Elly så op og smilede, da Brianna var et par meter fra dem.
”Nød du badet, min ven? Er der noget bestemt du har lyst til, eller vil du op og hvile dig?” Den anden kvinde så ligeledes hen på Brianna, og nikkede smilende til hilsen inden hun undskyldte sig, for så at gå ind på den anden side, hvor der virkelig var kommet gang i handlen.
Andre rundt omkring diskuterede livligt om det var vær at blive, for at se om Kat kunne holde sit temperament nede, eller om de skulle smutte til en af byens kroer.

Elly sukkede, da hun hørte lidt af de forskellige samtaler.
”Hvis vi er heldige, tager Kat afsted i morgen og vi kan alle slappe lidt af.” Hun så på Brianna og smilede varmt.
”Men det er ikke noget du skal bekymre dig om.”

// Very Happy Det er intet problem, jeg har selv lidt forskelligt som gør at jeg måske også er lidt langsom til at svare Very Happy
Håber du kan bruge dette - ellers sig til, her eller på Discord//

_________________
~ Larlii ~ Taliia ~ Jake ~ Katrina ~
Katrina
Katrina

Antal indlæg : 783
Reputation : 4
Bosted : Firewood
Evner/magibøger : vand-evne - se "forklaring om evne"

Tilbage til toppen Go down

Not the best time - Katrina Empty Sv: Not the best time - Katrina

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum