Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A most wonderful union - fællesemne
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyIdag kl. 0:28 af Natalie

» It's been a long long time
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyIdag kl. 0:18 af Valentine

» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyFre 10 Maj 2024 - 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Valentine
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Lori
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Sean
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Lenore
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Jake
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Edgar
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Abigail
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Natalie
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 
Celenia
Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164707 indlæg i 8728 emner

Why have I never met you before? //Matic//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 20:45

''Fint...''

Han troede ikke på at det nogen sinde ville komme til at ske... Men en ting var sikkert og det var at de ikke ligefrem blev venner her denne første gang de stødte ind i hinanden... Måske det ville lykkes en dag, hvor han ikke var så lysten længere...

''Jeg har min frøkens hus at være i...''

Han lagde sig bare tilbage igen med ryggen imod hende... Han gad ikke rigtigt mere... Han orkede intet overhovedet... Han ville bare væk fra denne tossede vampyr...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 20:54

Endnu engang var hun ved at være godt så træt af ham, men hun ville stadig ikke give op.. Det kunne godt være at de ikke ville blive venner, denne første gang de mødte hinanden, men hvis hun mødte ham igen endag, skulle hun nok sørge for at de bliver venner...

Hun havde lyst til at sige til ham, da han så bare kun smutte derhen med det samme hvis det skulle være.. Men så uhøflig ville hun ikke være.. Eller jo, bare ikke lige på dette tidspunkt, hun ville vente til det rette tidspunkt...

''Smut bare når du hare fået det bedre..''

Hun rejste sig og gik op på hendes værelse.. Hun ville faktis bare sove på det tidspunkt.. Så hun skiftede tøj til noget mere behageligt, og lagde sig i sin seng..
Men som sædvanlig.. Kunne hun ikke sove, så hun lagde bare med lukkede øjne, og tænkte på hvordan dagen havde været..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:02

''Det har jeg også tænkt mig! Og begefter finde alle de måder jeg kan for at undgå dig på!''

Han blev bare liggende på sofaen, da han stadig var fuldstændig afkraftet. Han kunne intet. Han ville være det nemmeste bytte for nogen som helst som han lagde der, men han var glad for at den eneste der var i nærheden nok ikke ville i frygt for at tænde ham endnu mere...

Han blev bare liggende...

//Har du tænkt dig at gøre meget mere, fordi ellers tror jeg vi skal til at runde det af...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:16

// Jeg er helt blank..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Tors 2 Aug 2012 - 21:18

//Så siger vi vel bare slut? ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Fre 3 Aug 2012 - 1:03

//Synes jeg var en god ide^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 6 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum