Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Two Sinners Walk Into a Bar - Valentine (XxX)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 23:25 af Valentine

» Lena beware of the city - (Sean)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:41 af Sean

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 17:25 af Sean

» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 15:58 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyIgår kl. 11:50 af Genevira

» A sneaky human, and a metal vampire
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 17:15 af Celenia

» It's been a long long time
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 15:51 af Genevira

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyTors 9 Maj 2024 - 11:24 af Genevira

» My Only, My Own (Edgar)
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 EmptyOns 8 Maj 2024 - 21:48 af Lenore

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lori
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Valentine
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Lenore
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Jake
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Sean
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Celenia
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba13Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba14Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164705 indlæg i 8728 emner

Why have I never met you before? //Matic//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 15:43

Hun grinte en smule, hvordan kunne han blive ved med at ændre hendes svar.. Hun var selv blevet ret så lysten, men hun prøvede at ryste det af sig, men self kunne hun ikke det, når de sad så tæt sammen..

Hun lagde hendes hånd på hans brystkasse, og kyssede ham endnu engang.. Hun rejste sig, førte hånden op i hans hår og begyndte langsomt at gå rundt om ham, imens hendes hånd kærtegnede hans hovedet..

Hun stoppede over bag ved ham, satte sig på hug og hviskede med en blød kæk stemme..

''Ja.. Jeg har lyst, men jeg gør det ikke..''

Hun blottede sine tænder i et smil, bed ham endnu engang, ret så hårdt.. Hun nød at se ham blive tændt, uden han kunne gøre noget ved det, eller kunne han..

Hun fjernede hendes hånd, og gik hen og åbnede døren..

''Det regner stadig..'' Sukkede hun, og så ned i jorden..

Hun gled ned af døren, og satte sig ned, med benene samlet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 15:51

Han gengældte hendes kys, og vidste at hun bare legede med ham, ligesom han også legede lidt med hende, men de kæmpede begge om hvem der kunne klare den anden...

''Tro mig lysten kan gøre virkelig meget ved en person...''

Da hun bed ham hårdt stønnede han nydende endnu engang, og han vendte sig om med det samme da hun slap ham kyssede hende blidt på læberne og derefter meget blidt ned af halsen og hviskede så blidt i hendes øre...

''Natten er her snart...''

Han lod hende rejse sig, og gik så med stille skridt over til hende, og satte sig ned foran hende... Han havde lige fugtigt sine læber med lidt blod fra sin hals, og kyssede så hendes læber blidt... Mens han forsigtigt og stille fjernede hendes jakke...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:00

Da jakken var blevet fjernet hviskede hun stille til hans høre..

''Natten bliver heller ikke til noget skat..''

Hun følte virkelig at hun ikke kunne modstå ham mere, så hun rejste sig, og gik ud i regnen.. Hun lukkede døren efter sig, og gik lidt væk fra den, hvis han nu kom ud, hun lænnede sig op af hytten, og sukkede på en nydende måde... Både ham og regnen var godt..

Hun overvejede ikke at gå ind til ham igen, hun ville bare stå udenfor og nyde regnen... I et par minutter var hun lige væk, hun lukkede øjnene og lukkede alt ude, og nød bare øjeblikket..

Efter det øjeblik, åbnede hun hendes øjne.. Hun skulle lige komme til sig selv igen, og se hvor hun var henne, og hvad hun skulle gøre med Matic..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:08

Han smilede bare ganske stille, og vidste at hun allerede var i nettet... At det bare skulle lukkes helt om hende, og han skulle nok forsøge sig med det... Han gav ikke op... Da hun gik hoppede han over til hendes indridsede ord... Stregede det over og skrev 'Lyt til din krop...'

Han gik så udenfor lige så stille... Ganske lydløst og stoppede foran hende, som hun stod der med lukkede øjne, og lige inden hun åbnede øjnene kyssede han hende blidt over halsen...

Hans arm lagde om ryggen på hende, og kyssede hende bare på halsen blidt, igen og igen, mens han aede hende over ryggen, og holdt så hendes hoved da han kyssede hendes læber blidt, men længe...

''hej...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:18

Hun vidste ikke helt hvad der skete, eller hvem der kyssede hende... *Matic..* Hun kom hurtigt i tanke om hvor hun var henne, og hvem det var der kyssede hende..

Hun ville gerne væk fra ham, da han kyssede hendes læber, men hendes hovedet blev holdt, så hun besluttede at hun bare ville følge med i det der lige skete..

Hun åbnede langsomt øjnene, da hun hørte en stemme.. Hun var ikke helt sikker på hvorfor hun kyssede ham, men hun ville ikke have det skulle ske igen.. Hun skubbede ham over til den mur over for dem, og begyndte med at gå den vej de ellers lige var kommet fra.

Hun vidste ikke hvorfor hun faktis flygtede fra ham, og prøvede at undgå det, da hun faktis nød det, og gerne ville have det..

''Arh..'' hviskede hun stille for sig selv, da han var forvirret, hun vidste ikke om hun skulle, eller lade vær, hendes tanker sig nej, men hendes krop har en anden mening..

Den 15 årig pige kom løbene imod hende, og råbte ''Hjælp!''
Hun tog fat om pigen, bed hende og tømte hendes krop for blod..

''Dine smerter er væk nu min søde ven..''

Hun smed bare liget fra sig, og fortsatte væk fra gyderne, hun havde denne gang tænkt sig at tage hjem... Eller bare ligge udenfor..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:25

Han blev faktisk en smule overrasket over at hun var blevet så agressiv at hun havde smidt ham over i muren... Han var stadig i tvivl om det... og ville ikke give op, så han fløj op på tagene og fulgte hende ellers lydløst gennem byen, og da de nåede det hus hun havde snakket om hun boede i... Det var nemt at spotte...

Han sad på trappen til døren og smilede bare til hende, da hun kom nærmere... Han gik med rolige udfordrende skridt mod hende, og en lokkende stemme...

''Du kunne da bare have sagt du ville have mig med hjem...''

Han smilede skævt og kækt til hende, mens han gik frem mod hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:33

Hun havde ikke set ham før han begyndte at tale.. Hun kiggede op på ham, og begyndte at smile..

''Jeg havde faktis håbet at du ville blive i hytten'' Hun smilte, og gik hen imod ham, men hun ville dog stadig have lidt afstand mellem dem, så det sørgede hun for, hun ville ikke komme til at gøre noget som hun ville fortryde..

''Du er vel ikke typen der får venner, er du vel?''

Hun smilede kækt til ham.. Denne gang ville hun gerne have ham til at blive en smule såret, da det måske kunne få ham lidt væk fra hende.

Hun ville lade ham tro at hun kunne få hende, dog uden han får hende helt, hvis hun altså selv kunne holde til det..

''Du.. Jeg ville godt, men jeg kan ikke'' Hun smilede, og kiggede op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:40

Han så undrende på hende... Hvorfor skulle han dog være blevet alene tilbage i den kedelig grå hytte... Det ville da bare være kedeligt og specielt når han stadig vidste at han havde en chance... Hun kæmpede, men han var vant til at fok kæmpede...

''Blive der alene? Når du er her?''

Hans stemme var lokkende, specielt da han stille fortsatte...

''Og jeg synes jo det ville være synd hvis nogen af os gik glip af muligheden...''

Han smilede kækt til hende, og grinede svagt da hun spurgte om han var typen der fik venner... Sjældent men det skete for ham... Normalt gik han bare efter sex og andre mænd så ham som en trudsel...

''Ikke ligefrem... Jeg klarer mig fint, når jeg jo møder kvinder som dig...''

Hans stemme var lokkende mens han gik tættere på, og grinede lidt...

''Kan ikke? Jeg skal nok hjælpe dig på vej, så du glemmer alle begrænsninger...''

Hans stemme var lokkende og udfordrende og han nåede hurtigt og elegant hen til hende, hvor han igen lagde en arm om hende og kyssede hende blidt op af halsen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:47

''Dsv Matic..'' Hun tog fat i hans skuldre, og lavede lidt mellemrum imellem det..

''Vi kan være venner, af en art..'' Hun smilte kyssede ham på kinden, og satte sig op på trappen..

Hun åndede lettet op, hun følte sig lettet, da hun havde gjort noget hun ikke troede hun kunne, afvise ham, hun mente selv at hun havde afvist ham helt nu, selvom hun stadig gerne ville, men det ville de fleste jo, hvis man bare høre hans stemme, bliver man helt rundt på gulvet efter noget..

Hun forventede lidt,at han gav op, at hun havde vist ham at hun ikke ville, uden at vise at hun godt ville..




Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 16:54

Han var ikke sådan at stoppe, og da hun havde sagt det hun ville, sad han bare helt sammensunket og slukøret... Han var ikke slået, men han spillede på at han var slået, så hun ville føle sig måske lidt sikrere end det hun gjorde der...

Da hun satte sig ved siden af ham, vågnede han stille op, og lænede sig hen mod hende, og talte så stille...

''Det er jeg glad for...''

Der var intet ved hans stemme denne gang, ihvertfald ikke før han fortsatte som han ville... Der blev hans stemme igen lokkende... Og udfordrende...

''Venner med fordele...''

Han kyssede hende blidt på øret og ned af halsen ganske stille og roligt, mens han stille og ganske forsigtigt åbnede hendes korset...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:01

''Samme her..'' Sagde hun med et smil..

Hun var lidt forvirret, gav han så let op, der er sikkert mere.. Hun sukkede lidt inde i sig selv.. *Venner med fordele, Jeg vidste det!!*

Isobel holdte hurtigt hænderne på korsettet så det ikke ville falde af, hun var ikke vild med at vise sigfor meget, især ikke på den måde som det skete på..

''Matic.. luk den igen..'' Hun sukkede og ventede bare på at han ville lukke den igen.. Hendes suk var ikke på at han gjorde det, hun sukkede fordi hun endnu engang afviste ham..


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:05

Han kyssede hende bare på halsen, og lukkede ganske langsomt og elegant hendes korset igen... Han nappede hende blidt i øreflippen, og hviskede så ganske stille og lokkende i hendes øre...

''Jeg kan høre der er en ting du ikke vil...''

han kyssede hende blidt igen...

''... afvise mig...''

han lagde sin ene arm om hende, og holdt hende ind mod ham, og den anden nussede han hendes inderlår med ganske blidt og stille... Han kyssede hende hele tiden blidt over halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:16

Hun lod sig lige rive med i et stykke tid, men ville så afvise ham igen...

'' For en gangs skyld har du hørt forkert... Jeg vil godt afvise dig!'' Sagde hun med et lidt lokkende smil... Hun rejste sig.. Fandt nøglen frem.. Der hun skulle til at sætte nøglen i, stivnede hun, hun kunne ikke ret tage ind i huset, men hun ville heller ikke være udenfor sammen med ham..

Hun tøvede lidt... Fjernede så nøglen, og begyndte med at gå, hun ville bare fylde tomheden med at gå, så hun ikke bare stod og tænkte..

Hun kiggede lidt bagud... Hun ville ikke lokkes af ham, men hun ville have ham med, bare ud og gå, uden at fare vild..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:26

''Hvis du vil afvise mig... Hvorfor så også lokke mig?''

Han blev bare siddende da hun begyndte at gå... Han havde forstået det, og når hun ikke ville, var det ham en rigtigt dårlig ide at følge med hende... Han ville forsøge igen og igen... Han ville ikke kunne holde sig i skindet...

//Sorry kort svar...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:32

''Få lidt sjovt ud af det...''

Hun smilte, og stoppede op da han ikke var med..
Hun gik hen, og satte sig ved siden af ham.. Hun kiggede på ham, og prøvede at fange hans blik..

''Kom nu... Vi tage på kro, så kan vi finde dig en kvinde der, en der er meget bedere end mig..?'' Hun smilte til ham, og krammede ham..

Hun rejste sig op, og rakte hånden ud mod ham, tegn på at han skulle tage med hende..

''Du har ikke noget valg..'' Sagde hun med et smil..

//Helt fint..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:36

Da hun begyndte på hendes snak om kro, blev han bare en smule irriteret... Ikke fordi han ikke vil tabe hende, men fordi hun sagde en der var bedre end hende, og han ville påstå han nok ikke kunne det...

''Bedre end dig? Du må tro skidt om dig selv...''

Han mærkede så hendes arme om ham, og han rev sig fri... Hun ville ikke og den mindste smule kontakt gjorde ham lysten...

''Stop! Du ville ikke... fint... Så lad mig gå!''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:45

Hun forstod ham ikke.. Hun troede bestemt ikke skidt om sig selv, men hun vidste der var mange andre gode kvinder ude i verden, så han burde ikke spilde sin tid på hende, hvis det eneste han ville var sex..

Hun så overrasket på ham, hans udbrud havde hun ikke lige forventet.. Hun stod lidt og kiggede på ham et stykke tid.. Hun vidste bestemt ikke hvad hun skulle gøre, om hun skulle gå, eller blive.. Hun valgte at gå..

''Som du ønsker..'' Hun kiggede på ham en sidste gang, inden hun vente om, hun havde tænkt sig at tage tilbage til gyderne, og hen til hytten..

Da hun var noget hen til gyderne, mumlede hun et eller andet om, at hun bare prøvede at være venlig til sidst.. Regnen piskede stadig ned, men heldigvis var Isobel vild med regnen, så det kunne berolige hende lidt, ind til hun var henne ved hytten..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 17:52

Han vidste ikke hvor han skulle tage hen, og tænkte at hytten var det eneste sted han kunne være, og være i ly for den regn der snart ville komme... Han fløj derfor derhen og landede og gik ind... Han regnede på ingen måde med at hun ville dukke op... Eller at nogen ville dukke op...

Han hørte døren åbne sig, og smuttede over i et mørkt hjørne og foldede vingerne ud, så hjørnet var helt sort... Men hun ville jo stadig kunne lugte ham, men troede ikke det var hende...

*Jeg ved hun bare ville være venlig, men jeg har ikke brug for det... Når jeg har det som jeg har det...*

Hans vinger dryppede med vand ned på gulvet...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:08

Hun åbnede døren.. Hun kunne høre noget dryppede, men det var jo ret så sikkert nogen vand som går igennem taget..

Det første hun så, var 'Lyt til din krop' som var blevet skrevet i stedet for aldrig.. Hun smilte lidt for sig selv, da han faktis havde nævnt det er par gange for hende, da de var sammen.

Hun kunne tydeligt lugte engel.. Men de havde jo været der tidligere, og så hurtigt forsvinder lugten ikke, eller gør den.. Hun tænkte ikke ret meget mere over det..

Hun gik til højre for døren, og satte sig i hjørnet der, måneskinnet lysede nogle få gange på hende, da skyerne nogle gange gik ind foran månen..

Hun sukkede, og lagde sig ned, og lukkede øjnene... Men som sædvanlig kunne hun ikke sove, så hun slog øjnene op ret så hurtigt, og sukkede endnu engang.. Hun prøvede at ligge sig på siden, med ryggen op mod væggen.. Men det hjalp heller ikke ret meget, så hun bestemte sig for, at bare ligge og kigge ud i ingenting..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:13

Han kunne ikke blive stående på den måde meget længere... Så han foldede bare vingerne ind igen, og håbede at personen var gået igen... Han satte sig derfor bare ned igen over i hans eget hjørne...

''Hun forstår jo bare ikke... Forstår ikke hvorfor jeg ikke kan være venner... Jeg fungerer ikke til det!''

Det var ikke noget han bare sagde... Han ville ikke kunne holde sig fra at forsøge sig med hende igen og igen. Han kunne aldrig lade være med det, og det var virkelig hårdt nogle gange...

''Hun kunne jo heller ikke vide jeg er bare er en klam lysten, tændt, pervers stodder...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 18:18

Hun hørte en person bevæge sig... *Matic..* Var hendes første gæt... Hun kunne se lidt af ham, da hun jo var ret så god til at se i mørket... Hun hørte ham snakke..

*Det er vist ham der tænker dårligt om sig selv...* Hun smilede lidt for sig selv, da hun havde hørt det han sagde...

Hun vidste ikke om hun skulle sige noget, eller om hun skulle holde mund.. Nej hun ville ikke bare lade ham sidde og tale..

''Matic... Du skal ikke tænke dårligt om dig selv..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 23:28

''Hold dog mund... Hvad er der glat i at jeg fortæller sandheden?''

Han så hårdt på hende, og havde egentligt mere lyst til at gå end han havde til at blive, men der var et eller andet der fik ham til at blive i rummet... Håbet om at han stadig havde en chance? Nej... Nok nærmere håbet om at få noget positivt at vide som faktisk kunne passe...

Han satte sig bare helt ind mod væggen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 23:35

''Du ikke, klam, pervers, og du er bestemt ikke en stodder!'' Hun sukkede lidt og så ned i jorden..

''Tror du ikke os jeg har lyst? At du gør mig tændt, for det gør du!''

Hun så stadig ned i jorden, det kunne godt være han vidste det, men hun hadet at fortælle sådan noget, ansigt til ansigt..

Hun vidste faktis ikke hvad hun ellers skulle sige, men hun ville sige noget til ham, noget der måske kunne mundre ham op..

Hun kiggede forsigtigt op, for at se om han stadig havde rettet blikket mod hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 23:40

''Hvis du har lyst, hvorfor så afvise mig og sige du ikke vil?''

Han så undrende på hende, hverken glad eller sur på helt neutral og ganske undrende overfor det. Han forstod ikke konceptet bag at hun ikke ville når hun havde lyst...

Det hun sagde om ham rørte ham ikke... Han vidste der var nok der mente han var sådan til at hendes mening ikke gjorde den store forskel for ham...

Han så dog på hende lidt mildere nu...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Gæst Ons 1 Aug 2012 - 23:48

Hun var faktis ikke helt sikker på hvorfor hun sagde nej, når hun jo havde lyst.. Det var vel bare ikke hendes stil, at havde sex med en hun næsten lige havde mødt, også ikke møde ham igen, eller uden at være venner, det var vel ikke hendes stil..

''Hvis jeg ikke møder dig igen bagefter, det ikke lige mig..'' Hun kiggede ned i jorden, med et.. Rent ud sagt pokerface..

*Også er jeg ikke tryg nok ved dig, man kan sikkert ikke stole på dig....Eller jo, men nej jeg kan bare ikke gøre det..*

Hun overvejede lidt at gå, da hun ikke rigtig brød sig om den stemning der var imellem dem, men hun blev alligevel, da hun gerne ville have renset ud imellem dem, hvis hun nu skulle møde ham igen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why have I never met you before? //Matic// - Page 3 Empty Sv: Why have I never met you before? //Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum