Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Bruger styret race ledere  - Page 2 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 
Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 
Lori
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 
Edgar
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 
Valentine
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 
Abigail
Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Bruger styret race ledere

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sakref Morladin Tors 9 Aug 2012 - 13:12

inden jeg begynder at forklare så vil jeg lige pointere til jer alle at jeg som sagt er igang med at forberede ændringer til siden derfor vil jeg selv sige at indtil videre kan der ikke blive rigtigt sagt noget om jeg vælger at gøre det til alle npc race ledere eller alle er spille styret race ledere eller om det bliver lidt af hvert.

jeg vil dog sige inden jeg går videre at det er godt at høre nogen af jeres meninger om dette punkt jeg vil dog sige at det er ikke sikkert om hvad valget vil blive da jeg som sagt er stadig igang med at forberede ændringerne.

jeg vil dog personligt sige at det vil nok være det bedste hvis der var nogen bruger styret race ledere og nogen npc race ledere.

men nu kommer vi til nogen af mine bekymringer med valget af have bruger styret race ledere.

den ene ting er at mit billede af en race leder er at de skal forstille selve racen som en helhed, og skal virke som en rollemodel for resten af racen og for at være det skal de have en stor styrke i dem selv. det nytter jo ikke at have en raceleder som kan ikke gøre andet end at kommandere for så begynder man at spørge hvordan han kom til posten at "folket" valgte ham som leder hvis alle andre er bedre.
det er som sagt give lidt problemer hvis det er en bruger styret race leder da reglerne som står at der skal være fair play. og da jeg ikke ligefrem kan gøre alle til raceledere eller have en raceleder som er på ligefod i styrke som alle andre så bliver det et problem.

den anden bekymring jeg har er hvordan personen som vil være race leder vil gøre og opføre sig når han eller hun får den magt til sig.
jeg er som sagt nød til at have styr på at race lederne ikke gør noget der vil kunne ødelægge verdens baggrund historie.
jeg kan komme med et eksempel.
det skulle være som hvis dragerne. (som er vogterne af denne verden og beskytter freden) angriber troldene fordi de fik bare lyst.

min tredje bekymring er at der overhovedet ikke vil komme noget spil ud af det overhovedet og at den person som bliver raceleder bare sætter sig ned og ikke gør en disse eller endnu værre. misbruger sin rang til at tro at de kan kontrollere andre spillere.

det er nogen af mine bekymringer om det med bruger styret spillere.

nu en af problemer der også betyder en stor del som er at jeg skal finde ud af om der er nogen brugere som vil gerne være race ledere om de passer til rangen og har de ting jeg synes en raceleder skal have og endnu værre at hvad nu hvis jeg ikke kan finde nogen brugere der passer til at være raceleder.
jeg kunne have istedet så brugt jo tiden på at finde på en npc race leder istedet for at lede jo.

det her er som sagt nogen af problemerne og bekymringerne jeg har som jeg synes alle skal lige forstå som jeg skal håndtere.
jeg vil dog lige sige igen at der er ikke blevet valgt endnu om hvad bliver beslutningen for dette emne

_________________
Bruger styret race ledere  - Page 2 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:30

Hej Melvin ( skattebasse, shyyy måtte de ikke vide det ?.... Nå , undskyld)

Jeg forstår godt dine bekymringer omkring brugerstyret raceledere, og det er kun godt de er der.Det viser jo der bliver lagt omhu og overvejelse i det , hvilke er rigtig dejligt.
Smile
Det vil kræve lidt dialog med lederne og admins, hvis noget går skævt...men det er samme princip som når vi emner iøvrigt, ik ?


Som jeg ser det, er det bolde racelederen smider op....om man så vil være med til at lege og griber dem, må man selv om....eller om man vælger lade dem trille.
Det er et tilbud...ikke et krav at spille med raceledere.

Jeg har dog tillid til at det ikke misbruges og får man smidt noget sin vej man ikke ønsker, så kan man skrive til en admin ,personen selv eller ignorerer bolden.

Have faith...the force is with you Smile with us all ... Smile

Jeg vil bar sige...hvis de her bolde skal blive et yndet værktøj at lege med, så tror jeg det er komplet og helt aldeles umuligt at en eller to eller enda tre personer, uanset om de tre er brugere eller admins...skal styre al det! For åbet er jo at det vil blive brugt på mange måder og i mange situationer....og jeg VED det tager tid.
Noget andet er....det er sjovt at gå at gætte hvad de andre racer måske kunne finde på...der går så lidt gas af ballonen hvis man er mastermind bag dem alle.

Men....ja....thats just me....one girl.

Kærlig hilsen
Camille

Kære søde Admin...

Vil du ik overveje en afstemning om det ? Bare overvej det?
Jeg kender til det at brænde for noget, at se resultatet af alle de tanker man har gjort sig, ført ud i livet.Men disse typer legepladser bygges og vedligeholdes af ' ejeren' men uden glade børn til at lege der, er der ikke meget sjov ved en legeplads.
Så derfor...og KUN derfor...er jeg stor tilhænger af at sende ting som disse til afstemning...jo flere tilfredse spillere, jo bedre en side ! Uanset hvilken vej en afstemning ville tippe til, er dette min ærlige mening.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:30

Okay, fra min hemmelige NCSI spion fik jeg ører for denne tråd, som jeg så skulle skrive noget negativt til, men jeg fortrækker at kalde det konstruktivt. Jeg har læst nogle af de første indlæg og har endda måtte skrive ned for at huske hvad jeg vil nævnte. Så, her kommer en tale ... once again.

Raceleder generelt: Lyder som en super fed idé, men som Kasandra nævner: Hvad fuck er raceledere? Er det bare galionsfigurer der skal spille med musklerne når rivalen kommer eller skal de bestemme hvor meget man skal betale i skat? Jeg vil personligt ikke kunne svare før jeg ved præcist hvad racelederne skal. Det skal helst ikke gå i samme død som inde på Lost World, nuværende Deploratus.

Admin eller bruger: Som Camille nævner skal der sgu meget energi og koffein til, hvis man som adminstrator skal spille alle racelederne. Jeg vil pege på brugerstyret. Muligvis kan admin være én af racelederne, men det giver bedst spil - i mine øjne - hvis det bliver spillet af flere hoveder. Så kan man jo også lave hemmelige møder, intriger og andet stads imellem lederne selv!

underWORLD!: Siden hedder underWORLD. Ikke undercity eller undertown, ergo, som man også kan se på selve boarded, så er det altså en hel verden vi spiller med og ikke lige vores næse og de biller der løber rundt på den. Der er masser af vampyrer, dæmoner, alfer og andet stads der er i den verden og prøv at vende det til den rigtige verden. Hitler overtog ikke verden, hvorfor syv katte skulle man så kunne i en magisk og så vend blikket mod Kina som er det mest styret land. Hvordan ser det lige ud? Jeg har lige læst en artikel om hvorfor/hvordan kina får så mange medaljer (i OL) og den historie er altså ikke godt omdømme for kommunistiske Kina der har ladet sig indspire af det gamle Sovjet og DDR. Med det mener jeg at det ikke 'bare' lige er en ting man kan gøre på en dag. Det kræver kamp (spil) og villige spillere! Det vil give en masse til siden, men ville det kunne gennemføres?

Flere ledere: Har i overvejet at der kunne være flere ledere? Eller nærmere som klaner, som Camille nævnte. Der kan være en varulve klan, men hvorfor ikke to eller tre? Vores verden er fyldt med NPC'er, ergo en masse af samme race. Selvfølgelig kan man undlade at hoppe ind i en klan eller underkaste sig lederen, men. Igen med et blik på den virkelige verden. Hitler var 'raceleder' for den hvide ariske race, det er altså ikke noget man lige sådan overser! Derfor kan personer ikke være helt upåvirket af en person der tager magten. Kan ikke huske hvem det var der sagde, muligvis Sean? Man behøver ikke trække det med ind i sine emner, men man kan altså heller ikke helt ignorere det. Hvis Danmark bliver overtaget kan man heller ikke fortsætte sin hverdag uden at der sker noget.

Okay ... så min spion, så fik du noget at trække i og det gjorde i andre også. Spørgsmål er velkommen og jeg vil også meget gerne snakke om tingene, men med glade miner! It's just a game Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:33

og så en tilføjelse: Racelederne behøver ikke at komme dumpende ned fra en sort ulmende sky. De kan jo godt komme over lang tid. Igen Hitler: Han kom heller ikke ned fra himlen og slagtede jøder med sin magiske stav.

og det sidste: Der kan være mange bekymringer og så videre for det, men nogle gange skal man sgu bare tage chancen og håbe på det bedste! Very Happy POSITIVT FOLKENS!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:45

Melvin Morladin skrev:
inden jeg begynder at forklare så vil jeg lige pointere til jer alle at jeg som sagt er igang med at forberede ændringer til siden derfor vil jeg selv sige at indtil videre kan der ikke blive rigtigt sagt noget om jeg vælger at gøre det til alle npc race ledere eller alle er spille styret race ledere eller om det bliver lidt af hvert.
jeg vil dog sige inden jeg går videre at det er godt at høre nogen af jeres meninger om dette punkt jeg vil dog sige at det er ikke sikkert om hvad valget vil blive da jeg som sagt er stadig igang med at forberede ændringerne.

Hejsa Melvin, dejligt du vil tage en aktiv del af debatten.
Dette TheUnderworld, er vores fælles side, korrekt? syntes ikke en person, admin eller normal bruger, skal fortage en bestemt beslutning der føre siden i en retning som største delen af sidens medlemmer ikke er enige i. dine ændringer siger jeg ikke er skadelige for sidens fremgang eller ligende, men jeg udnerstreger bare vigtigeheden i at det er vores beslutning, og ikke et eller tre individers beslutning.

Melvin Morladin skrev:
jeg vil dog personligt sige at det vil nok være det bedste hvis der var nogen bruger styret race ledere og nogen npc race ledere.

Kan se muligheder i at vi sætter nogen npc ledere på posterne af nogen racerne ja.

Melvin Morladin skrev:
men nu kommer vi til nogen af mine bekymringer med valget af have bruger styret race ledere.

den ene ting er at mit billede af en race leder er at de skal forstille selve racen som en helhed, og skal virke som en rollemodel for resten af racen og for at være det skal de have en stor styrke i dem selv. det nytter jo ikke at have en raceleder som kan ikke gøre andet end at kommandere for så begynder man at spørge hvordan han kom til posten at "folket" valgte ham som leder hvis alle andre er bedre.
det er som sagt give lidt problemer hvis det er en bruger styret race leder da reglerne som står at der skal være fair play. og da jeg ikke ligefrem kan gøre alle til raceledere eller have en raceleder som er på ligefod i styrke som alle andre så bliver det et problem.

Først vil jeg lige udmelde at du selv står for både skabelsen og den praktiske brug af de nuværende race ledere, så argumentet med nogen ikke skal være stærkere end andre, er da ikke helt valid, hvis en admin kan i dine øjne kontrollere det, hvorfor skulle nogen udvalgte spillere så ikke have samme rettigheder. tillid til sine spillere er en vigtig ting.

Melvin Morladin skrev:
den anden bekymring jeg har er hvordan personen som vil være race leder vil gøre og opføre sig når han eller hun får den magt til sig.
jeg er som sagt nød til at have styr på at race lederne ikke gør noget der vil kunne ødelægge verdens baggrund historie.
jeg kan komme med et eksempel.
det skulle være som hvis dragerne. (som er vogterne af denne verden og beskytter freden) angriber troldene fordi de fik bare lyst.

Undskyld min direkte tone. Vælg racelederne med omtanke og bed dem om at aktivt arbejde for sidens spille miljø, og hvis de ikke gør, så smid dem af posten gennem en ingame grund.
Og til det med historien vil jeg sige; Vi er sidste jeg tjekkede i en sandkasse, og håber da vores karakters personlighed og handlinger må påvirke verdens drejning.

Melvin Morladin skrev:
min tredje bekymring er at der overhovedet ikke vil komme noget spil ud af det overhovedet og at den person som bliver raceleder bare sætter sig ned og ikke gør en disse eller endnu værre. misbruger sin rang til at tro at de kan kontrollere andre spillere.

Der har været 3 race ledere gennem de 6 måneders arbejde, hvor der skulle være en race leder til hver race, efter kun ca 2 måneder. og de tre som rent faktisk har været her, har ikke påvirket noget som helst fordi de har været admin styret.


Melvin Morladin skrev:det her er som sagt nogen af problemerne og bekymringerne jeg har som jeg synes alle skal lige forstå som jeg skal håndtere.
jeg vil dog lige sige igen at der er ikke blevet valgt endnu om hvad bliver beslutningen for dette emne

Giv beslutningen til folket. Det er mit håb.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:54

"Flere ledere: Har i overvejet at der kunne være flere ledere? Eller nærmere som klaner, som Camille nævnte. Der kan være en varulve klan, men hvorfor ikke to eller tre? " - Eric

Eric, lyder fedt. problemet jeg bare også så med klanerne, var at .. vi er ikke 1000 aktive brugere, ja selv nogen af racerne er der kun en eller to aktive af.
misforstå mig ikke, super fed ide, og det er også noget man burde kigge efter, men måden som status og klan spil bliver rigtig fedt på efter min mening, er at der er mange som spiller med på legen i det Individual klan samfund, og hvis vi deler os for meget op, tror jeg ikke nogen af os får den fulde oplevelse af det.

men måske er jeg bare for snæver synet. vi ivertfald rigtig gerne høre mere om din ide Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sakref Morladin Tors 9 Aug 2012 - 13:54

racelederne er der som en rollemodel og som en stemme for denne race som en flok.
selvfølgelig er der mangle klaner og de har også ledere for dem men selve racelederen skal stå der som den fælles stemme for alle klan lederne. racelederne er høvdingen over alle høvdinger og derfor er den fælles stemme.

jeg vil give dig ret i at det er en verden men jeg vil dog lige pointere at det er en ny opdaget verden. mennesket og mange af de andre muterede racer der var fra jorden af er flygtet fra jorden til underworld for ikke at blive dræbt af den altædende ondskab der ødelagde jorden og det er derfor man i denne verden ikke kan rejse tilbage til jorden.
plus at mange af de gamle der har levet i underworld i lang tid er døde efter den store krig mellem det gode og onde. hvilket betyder at dem der er tilbage har ikke lige så stor viden om verden og dens gamle tid og alt sådan noget. derfor begynder man langsomt at opdage tingene igen.

jeg vil sige at der er selvfølgelig klaner af forskellige racer som en slags stor familie i den bestemte race går som en klan. mit problem bare her er at det vil betyde at alle dem der er her nu som spillere bliver nød til at sætte sig ind som klanleder eller raceleder da vi er ikke så mange i denne verden endnu.

og der er også mange der vil nok ikke være klanleder eller i så fald vil gerne skabe deres egen slags familie som er speciel i forhold til de andre klan familier og det gør det hele endnu mere problematisk.

det er som sagt derfor jeg har svært ved at vælge en raceleder og det bliver endnu svært at sætte klan ledere og familier ind også. det bliver som sagt alt for meget for selv mig og jeg har desværre ikke noget kæmpe team af 10 moderatorer bag min ryg til at jeg kan trække sådan noget ud af hatten uden at det bliver et langt arbejde.

det jeg er bange for mest er at folk som skal være raceledere ikke kan holde det ansvar at være på så ofte som muligt til at kunne være med til at skabe events og sådan noget.

_________________
Bruger styret race ledere  - Page 2 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 13:59

"det er som sagt derfor jeg har svært ved at vælge en raceleder og det bliver endnu svært at sætte klan ledere og familier ind også. det bliver som sagt alt for meget for selv mig og jeg har desværre ikke noget kæmpe team af 10 moderatorer bag min ryg til at jeg kan trække sådan noget ud af hatten uden at det bliver et langt arbejde.

det jeg er bange for mest er at folk som skal være raceledere ikke kan holde det ansvar at være på så ofte som muligt til at kunne være med til at skabe events og sådan noget.
" - Melvin

Til det med valg af race ledere; tager da ikke særlig mange kræfter eller tid for den sags skyld.

Til det med din frygt; Racelederne er slet ikke i brug nu, så det ville kun være en forbedring, og hvis en race leder ikke lever op til sine løfter, så finder man en der kan skabe spil, kontrollere sin magt, og spille sin karakter på samme tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sakref Morladin Tors 9 Aug 2012 - 14:08

jeg ved godt at de raceledere der er blevet lavet indtil videre er ikke blevet brugt.
og jeg vil med glæde gerne have at folket er dem som var racelederne men jeg har dog så tænker jeg igen på at hvad nu hvis folk ikke gider at være raceleder eller klanleder? så er jeg tilbage igen hvor vi er nu hvor jeg er selv nød til at skabe raceledere.

hvis folk gerne vil være raceledere så skriv lige en Pm til mig så jeg kan se hvor mange der gerne vil være raceledere eller gerne vil være klan ledere. for det kan måske godt være at der er mange der vil hellere have en bruger styret raceleder eller klan leder men det er jo ikke nogen hjælp hvis ingen gider at tage ansvaret for at være raceleder eller klanleder.

_________________
Bruger styret race ledere  - Page 2 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:15

Melvin Morladin skrev:jeg ved godt at de raceledere der er blevet lavet indtil videre er ikke blevet brugt.
og jeg vil med glæde gerne have at folket er dem som var racelederne men jeg har dog så tænker jeg igen på at hvad nu hvis folk ikke gider at være raceleder eller klanleder? så er jeg tilbage igen hvor vi er nu hvor jeg er selv nød til at skabe raceledere.

hvis folk gerne vil være raceledere så skriv lige en Pm til mig så jeg kan se hvor mange der gerne vil være raceledere eller gerne vil være klan ledere. for det kan måske godt være at der er mange der vil hellere have en bruger styret raceleder eller klan leder men det er jo ikke nogen hjælp hvis ingen gider at tage ansvaret for at være raceleder eller klanleder.

Jeg vil bare have folk får lov at indflyde siden. og er glad for du vil give os det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:17

Nu vil jeg ikke lyde ond eller den onde gut der bare nedtramper alt og alle, men. Vor kære A (har stadig ikke lært at stave navnet *HOST*) har ret når han siger TILLID! For dævlen da! Tillid til sine medspillere er hvad en side er bygget på. Hvis admin ikke har tillid til sine brugere, hvad er idéen så med at lave en side. Tillid til at de holder sig til reglerne, tillid til ingen powerplay og tillid tillid TILLID! Skal jeg sige det igen?

Nok er jeg ikke helt sikker på hvad raceledere er, men én ting er sikkert. (undskylder sproget på forhånd). Racelerede er forhelvede ikke rollemodeller! >.< Raceledere er kvikke hoveder der ved hvordan de kan få magten i deres hule hånd og udnytter det til deres bedste. Vi er ikke en flok børnehavebørn der skal have de voksne som rollemodeller. Muligvis kan vores karakterer være børnehavebørn, men os, os bag skærmen skulle helst være noget andet. Stop det ævl om rollemodeller. Hitler var også 'rollemodel' og han gjorde intet rigtig godt for verden. Han fik den mere samlet imod fjendskab, men generelt set har han intet godt gjort. Hitler fik ikke så mange tilhængere fordi han bare var en eller anden idiot der kom marcherende med sine folk. Nej, han blev rollemodel, en person folk gerne ville være. Præcist ligesom alle andre Gandhi, Nilson Mandela og ja, Jesus!

Igen, beklager mine valg af ord, syntes bare ikke rollemodels tingen kan bruges.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:20

Meget enig med Eric.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:22

Lederne skulle bare også gerne have nogen offgame skrive skillz, som vi andre kan tage inspiration af Eric, og det kunne eventuelt være det Melvin mener. men generalt set er jeg meget enig med dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:23

Jeg skriger og hyler ikke om færdigheder med at skrive. Selvfølgelig skal folk kunne skrive Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sakref Morladin Tors 9 Aug 2012 - 14:25

jeg synes også det er klogest men som sagt vil jeg først se om hvor mange vil tage ansvaret for at være raceleder eller klanleder.

og det jeg mener med rollemodeller er at de ikke snød sig frem til at blive på magten eller noget. de var helte til racen som så valgte at have dem som ledere. det var folket der valgte at have dem som ledere

_________________
Bruger styret race ledere  - Page 2 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:27

Hvorfor skulle de ikke kunne snyde sig til posten?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:29

En kvik person skulle da sagtens snyde folk til at tro de fortjener posten, og som Erik siger, kan raceledere sagtens være kvikke hoveder der ved hvordan de kan få magten i deres hule hånd og udnytter det til deres bedste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:29

Kan bruge titlen til at påvirke spillet, skabe mere spil, forsøge enten optrappe eller nedtrappe konflikter i Underworld, skabe liv og leg...og holde sig til reglerne, som alle andre.....sådan ser jeg en raceleder.
Det er jo et redskab til emneinspiration ....lige som hvis man i et emne bliver forældre, så giver man sig selv og sin emne partner et nyt redskab at emne og plotte udfra, ik?
Sådan ser jeg det også med lederne, det er bare et bredere redskab med mulighed for lidt større plots, hvis man lyster.
Såååå jo...It Wizz ( Eric) er ganske enig med dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sakref Morladin Tors 9 Aug 2012 - 14:31

fordi så ville folket ikke have valgt dem som ledere. mange af racerne var jo spredt i starten men blev samlet af nogen af racelederne imens nogen af racelederne kom ved at besejre den gamle raceleder som enten var en tyran eller var bare ondskabsfuld.

men kan desværre ikke være mere med i debatten da jeg har gæster på besøg.

_________________
Bruger styret race ledere  - Page 2 333lgex
Sakref Morladin
Sakref Morladin
Admin

Antal indlæg : 2453
Reputation : 1
Bosted : Darkwind Citadel.
Evner/magibøger : kan kontrollere skygger. (se profil tekst)

https://theunderworld.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:31

En dæmon leder vil nok ikke typisk være valgt fordi han er god ved børn og verdensfred, han kunne være valgt, simpelthen fordi ingen turde sige nej!

Tænk på Voldemort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:33

Det er okay Melvin....nu har vi givet dig lidt at gruble over ; )
Vi tales ved....og hyg glad med gæsterne.

* knus*
camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:34

Nu ændre jeg det for tredje gang og agter at poste det! xD

The Underworld syntes i følge mine øjne ikke at have meget demokratisk, så hvorfor en folkevalgt leder? Det er meget lettere bare at dræbe sin modstander. Jeg er sikker på at mange af de 'onde' racer, dæmoner og vampyrer fortrækker den vej, mens mennesket kan vælge at lave det demokratisk sammen med engle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:37

Yessss Eric, helt enig.....


Godt , det har gavnet dig at hænge ud med mig ( joke) Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:38

Nu er voldemort og harry potter ikke min yndlings aktivitet, så jeg har faktisk ikke nogen ide om hvad du prøver at referer til præcist Camille.
Men mon ikke jeg kommer videre end film nummer to en dag? "griner"

Men det eric siger, er nok det jeg er mest enig i af alle de ting jeg har læst i den her udveksling af synspunkter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:41

Abaddon skrev:
Så først dit indlæg nu. ^^´
Jo flere der spiller med på leder vognen, jo federe bliver det for alle der spiller med, men bare fordi der er en leder, behøver man ikke spille på den, der er fri mulighed for alle andre ting at lave. som sagt tidligere, dette kan og vil skabe spil for nogen, og dem der ikke kan lide det den har at tilbyde, har rig mulighed for vælge noget andet, bare fordi netto sætter jordbær på udsalg, betyder det ikke de sætter hængelås på døren, og siger man ikke må komme ud før man køber nogen jordbær.
Jeg kan godt forstå dig, når du siger at alle ikke nødvendigvis syntes det er fedt, jeg er bare uenig i at det et problem for dem at racelederen er der som alternativ for andre.
Tænk på, de sidste par måneder har der været raceledere som Sakref har lavet, og det har da ved den søde julegrød da ikke været et problem at spille udenom dem.


Det er helt okay, og jeg føler mig meget langt bagud o.o' Med alle de indlæg der er blevet lavet Smile

Og jeg er fuldstændig enig med dig, men jeg mener ikke at have sagt noget om det problem du omtaler Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 2 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum