Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyIgår kl. 22:42 af Lori

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Lena beware of the city - (Sean)
Bruger styret race ledere  - Page 3 EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

Mest aktive brugere denne måned
Jake
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 
Lori
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 
Edgar
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 
Valentine
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 
Abigail
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 
Genevira
Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba13Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba14Bruger styret race ledere  - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164689 indlæg i 8727 emner

Bruger styret race ledere

2 deltagere
Skriv nyt emne   Besvar indlægget

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 14:45

Abaddon skrev:Nu er voldemort og harry potter ikke min yndlings aktivitet, så jeg har faktisk ikke nogen ide om hvad du prøver at referer til præcist Camille.
Men mon ikke jeg kommer videre end film nummer to en dag? "griner"

Men det eric siger, er nok det jeg er mest enig i af alle de ting jeg har læst i den her udveksling af synspunkter.


Voldemort er ikke leder for hans folk fordi han er elsket og tillidsindgydende, han er leder fordi han er nådesløs ,brutal og de er hunderæd for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 15:23

*Ser til med store øjne og bryder ivrigt ind i samtalen igen*

Ja, der var lige en nat der skulle soves igennem. Jeg har dog valgt af følge Erics metode og skrive ned hvad jeg enlig vil sige. Og det er en masse! Smile

Først: Hvem skal være lederne?
Der har været noget diskussion om det skulle være admins, brugerne eller bare nogle NPC´er.
Mit syn er dog:
Sæt nogle kriterier op. Hvad vil i have at lederne skulle kunne? Skal de bare kunne skrive lidt og så er det fint? Eller skal de være opmærksomme på spillet, være aktive og bringe folk ind i spillet?
Sæt dem op og søg! Jeg har selv gjort det før. Det kræver noget arbejde. Men ved vejs ende endte det med, syntes jeg selv, at jeg havde fundet nogle hovedet som jeg stolede på kunne klare det.

Og mangler der nogle racer, som ingen leder vil få: Lav nogle NPC´er til dem. På dem måde er det blandet og admins kan både holde øje med det og selv være en del af det.

Er arbejdet for stort, og der ikke er nok admins, så find en person eller to i stoler på og erhverv dem som admins. Eller lav dem til moderatorer. Folk der hjælper til på siden, men kun med det arbejde der bliver dem tildelt. F.eks. at holde styr på lederne.

Jeg startede engang som moderator for spil og konkurrencer fordi der ikke skete nok på Lost. Jeg endte som admin. De to ting kan sagtens deles op.

Spillet og lederne:
Realistisk set...Har vi alle forskellige meninger. Vi tror og mener alle noget forskelligt og uden en person til at slå i bordet, vil det hele nok ende ret kaotisk.
i gennem hele historien kan vi læse om, hvordan folket klare sig bedst med en til at slå i bordet. Om det så er for en klan eller en hel race...Den person skal bare være den rigtige.

Eric:
Du nævnte mig på et tidspunkt. Og du har ret. I vores hverdag kan man ikke overse en person som vil bestemme det hele.
Men Underworld er ikke vores verden. Og vi kan ikke alle skrive med...ja, alle. Så der vil altid være nogle ting man ikke ved, ikke kan følge med i.
Lad dem vide der er en leder, lad dem vide hvorfor...Men man kan stadig selv styre om man vil spille på dette eller ej.

Der ud over syntes jeg ikke lederne skal have nogen...position, der sætter dem i stand til at tæske enhver eller bestemme over andre. De kan bestemme, hvis nogle emnepartnere er blevet enige om at sådan skal deres spil være, men de skal lade andre være som ikke ønsker dette.
Der ud over skal man heller ikke overpønse dem med nye, stærke kræfter. For hvor vil retfærdigheden da være? Vil alle ikke have nogle seje kræfter? sæt evt. også dette til afstemning, så må folk selv bestemme.

Øhm...nå ja...

Stol på medspillerne.
Eric nævnte det, Abaddon nævnte det...
Hele grundlaget for sådan en side her er, at flere af os kan "mødes", vi kan snakke og spille sammen...Men en side fungere først når man stoler og lytter til hinanden. Hvis man allerede ser sig som enehersker, kommer det ikke til at gå. Folk vil fornemme det og til sidst nok også forlade siden.
At stole på hvad en medspiller siger...Er det bedste vi har. Og det eneste. En grundlag. Husk det.

Har jeg glemt noget må i lige minde mig om det Smile

Men ellers: sæt det til afstemning. skal de være der eller ej?
Altid godt med en debat...men i teorien løser det jo ikke noget Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 15:35

Jeg har skam allerede lavet en afstemning, som måske virker lidt tom, fordi jeg vil undgå en masse løse kommentarer Smile

https://theunderworld.danskforum.net/t1111-raceleder#46738

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 15:41

Har stemt Smile Men ved en afstemning skal man jo også afstemme...ikke debattere.
Men giv folk en chance for at se det og vælge Smile

Nogle er måske helt nyy og ved ikke hvad der betyder. Måske skulle vi fortælle hvad racelederen højst sandsynligt ville stå for? Eller har du gjort det? Har glemt det...? Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 15:45

Det er helt fint med en tråd til debatten og en mere stille til afstemningen.
Tusind tak Eric, for din hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 15:46

Du har fat i den lange snor der Sean, men for at være hudløs ærlig, så har jeg ingen idé. Kun lidt. Nu kan vi jo se om der overhoved er lyd for det, så kan vi altid snakke om hvilke roller de skal have sener, et skridt af gangen Smile

Så lidt Camille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 15:54

Nemlig. Det undre mig hvor mange der ikke ved hvad de står for Smile
Men de er jo heller ikke blevet brugt så meget...Smile

*at se fra Camille til Eric*
Åh ja, hun har vist ret. Tak Eric. Tror det letter lidt på det hele Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 17:47

På dén måde! Jeg havde troet du mente hvilke roller de havde in-game Sean. Altså hvad de skulle passe og ordne xD
Skønt du ville opridse det, æren er helt på min side Wink

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 17:57

De har intet ingame at ordne eller styre. Vi har jo frit spil. Det ville aldrig fungere med en fungerende leder ingame, alle vil jo være deres egen leder Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:00

Jaja, men jeg tænkte om det skulle være sådan en leder på sin trone eller om det mere skulle være undercover leder. Men, ikke mere om det! BUM Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:02

Så det er ikke en ingame leder? nu er jeg forvirret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 18:05

Det kommer jo an på hvad admins syntes jo.
Lederen er vel ment som en person der...kan emne med andre og bruge sin titel til at skabe spil. Og altså derfor ingame en leder, ja. Men hvis vi virkelig siger denne person bestemmer over sin race...ville folk så rette sig efter det? Mig gæt: nej.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:08

Men hvis personen ingen ingame indflydelse har, så er der jo ingen funktion med det. så kan ikke se hvordan det ikke kan være en ingame leder men stadig være der?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:16

Fordi en ingame leder / eller ikke ingame leder same same....funktionen er at kaste bolde afsted, som folk selv vælger om de vil gribe elelr lade falde.
Man har ikke magt , som dæmon leder , til at bryde ind i et emne og sige til Aleck ( dæmon) at fremover er Camille handsoff og hun må ikke bo i hans hus længere.
Ikke med mindre Aleck ( dæmon) har lyst til at lege den leg.....det er på den måde det menes man ikke har ingame leder eller magt....

Ligesom når en npc sendte en drøm eller et syn, man vælger selv om man vil bruge det eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 18:17

Camille...du har så meget fanget min pointe! Smile

man har kun den magt andre vil spille med på Smile

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:21

hm, havde fanget den,men håbet på noget .. ved ikke. noget som gør folk vil lege med, så det ikke dør ud ligesom på lost. det havde potentiale til at være blevet ret fedt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 18:24

Tja...jeg prøvede at holde det lidt i live.
Men så kom der nogle andre ting, så kom der nogle irl ting...Og til sidst fungere admin-teamet ikke så godt længere.

Men ja, det var synd det dødede ud. Men man kan jo ikke tvinge folk til at blive og fortsætte, vel?

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:28

Var der utilfredshed med lederrollerne dengang, burde admins( og jeg mener ik dig sean ) have støttet op og forklaret hvad de istedet ville,men en ny admin ønskede bare ikke de mennesker på posterne...det er sådan jeg ser det...og oplevede det...planen var lagt .
Der var intet der uddøde.....det blev nedslagtet....dem der ikke var så aktive,kunne man have støttet eller indsat andre....
Men....nope....dye boller på suppen XD ..nå ikke mere lost snak fra min mund Smile

Og Sean....du ved det ik til dig,disse tanker....det ved du godt.


Sidst rettet af Camille Tors 9 Aug 2012 - 18:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:29

Jo flere der leger med, jo bedre bliver det.
det første jeg så som dæmon leder, var at alle ville være ham/hende dæmonen som var rebel. og det er skam også nice nok i teorien, problemet var at jeg havde en eller to der spillede på det plot jeg sendte til dem, også er det begrænset hvor meget spil man som leder kan skabe, så jeg vil ivertfald råde alle til at lege med Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:33

*Fornøjer sig lidt over Camilles eksempel*

Ehm! Jeg ser jo lederen som kvikke og smarte individer, for noget IQ må de jo have. Hvis en leder rigtig skal fungere, skal vedkommende finde en person de stoler på og samtidig kan lokke med en præmie der er bedre end hvad de allerede har. På den måde kan de få nogle til at gøre noget og så måske hæve håndlagerens status eller give økonomiske styrker i form af penge, bedre bolig o.s.v. Man kan jo også bare direkte vælge at tvinge folk, hvilke jo også sagtens kan ske in-game.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:39

Jeg tænker ikke på ingame motivation, men mere på at hvis vi ikke vil spille på dem, så bliver det meget kaotisk og ikke særlig fedt spil som lederne kan skabe til os.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Gæst Tors 9 Aug 2012 - 18:57

Hvis lederne ikke bliver spillet på, så ja, så vil der ikke være meget idé, så hvis idéen skal blive til noget, skal sidens spiller være med på at gøre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sean Tors 9 Aug 2012 - 19:10

Tak Camille...
Jeg prøvede også at skrive til de daværende ledere og få dem i spil...Dem der ikke svarede, blev sat af posten og jeg kunne lede efter en ny.
Det er også derfor jeg foreslår at en blanding brugere og NPC´er kan spille ledere...Så "mangler" man jo ikke, så at sige.

Men ja, det kræver lige så vel at dem der er ledere, formår at spille på det.

_________________
„When we are good, they never remember. When we are bad, they never forget.“

Can someone tell me what I'm thinking? I am starting to dig the crazy~
Sean
Sean
Admin

Antal indlæg : 10222
Reputation : 114
Bosted : Doomsville
Evner/magibøger : Forvandle sig til dæmon. Death-force manipulation. (se profil)

Tilbage til toppen Go down

Bruger styret race ledere  - Page 3 Empty Sv: Bruger styret race ledere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Skriv nyt emne   Besvar indlægget
 
Forumtilladelser:
Du kan besvare indlæg i dette forum