Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» I need you to hear the story - Genevira
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyIdag kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 
Lori
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 
Jake
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 
Valentine
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 
Abigail
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 
Edgar
Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba13Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba14Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164694 indlæg i 8727 emner

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Meriko Man 13 Aug 2012 - 22:45

S: Dommsville Angerforge District parken.
Da: Tirsdag
Dat: IRL
Ti: 22:00
Vejr: Flot fuld måne og stjerner og meget lidt vind.
O: Her er helt stille men det kunne godt lyde som om der stadig er børn fra tidligere.
Tø: Bukserne på profil billedet og denne top [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.] og hun har håret og make-uppen på samme måde.

Vind lå let i hendes ild røde hår som der var så langt og fint at man skulle tro at det var noget hun kunne tage af og på for det var helt glat og lige. Kvinden gik stille gennem parken men hænderne i lommerne og en smøg i mund vigen. Hun kiggede stille om sig for at være sikker på at der ikke var andre end hende. Hun kunne stadig hører børnenes grin fra de har leget her på legepladerne men der var ingen nu ud over Meriko som denne kvinde hed.
Hun fandt sig en bænk og sat sig stille ned og kiggede op på stjernene *Bare rolig mor jeg skal nok finde jeres morder* Tænkte hun stille mens hun tog et dybt sug af sin smøg og lod røgen lægge længe nede i sine lunger for hun stille pustede den ud i mange mærkelig former som der slet ikke skulle være mulige at lave med munden med mindre man kunne bruge vinden til at hjælpe sig lidt.
Hun kiggede sitlle rundt igen og sukkede højt og slappede stille af i kroppen da hun kunne se at hun var helt alene her så skulle hun ikke være så meget på vagt sådan lige nu.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Sv: Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Gæst Man 13 Aug 2012 - 23:04

Victor gik gennem parken i sit sorte jakkesæt, det lignede næsten at han smeltede ind med skyggerne. Victor fik øje på en pige der sad på en bænk han nærmest svævede over til hende "ved du ikke det er farligt at gå alene om natten. en eller anden psykopat kunne dræbe dig, personligt er jeg mere til bortførelser" inden hun kunne reagere trak han en kurkri machette og holdt den mod hendes hals og holdt en finger mod sine læber "shh ikke et ord" en mand trådte ud af skyggerne mens at Victor nærmest havde opslugt alt lyset fra pigen. manden fortsatte vidre "og han er væk" han satte kniven tilbage i bæltet "det var så lidt" hans tænder var filet skarpe og hver gang han smilte fik det noget til at løbe koldt ned af ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Sv: Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Meriko Man 13 Aug 2012 - 23:27

Meriko lade hurtigt mærke til en mand der kom gående hen mod hende. Hun kiggede stille på ham og lavede store øjne da han snakede om han selv var mest til bortførelser men inden hun nåede at sige noget havde han sin kniv foran hendes hals og hun lavede endnu større øjne af det men valgte at holde mund som han bedte hende om.
Hun rejste sig hurtigt da han havde lagt sin kniv væk og knurrede højt af ham "Hvad fanden bilder du dig ind?!" Sagde hun vredt til ham og knurrede stadig af ham for hvad fanden var han dog for en for han havde godt nok nogle sjove tænder men de var også rart skræmmene i det. Hun knurrede stadig stille og var ikke helt vildt glad for at han var kommet for der var et eller andet over ham som hun ikke lide.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Sv: Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Aug 2012 - 8:48

"jeg reder dit liv tøs" han så igen på pigen "den skygge af en mand var en af mine gamle patienter. han har et eller andet med at dræbe unge kvinder" hans øjne var skarpe og hans stemme var kold "så velbekomme" han satte sig, tog sin lomme lærke og tog en ordenlig slurk af flasken "han slog en kvinde ihjel lige der henne" han pegede retningen hvor manden fra før var kommet fra "Victor van Tenebris er mit navn, som doktor gør jeg gavn" han lænede sig tilbage "både psykolog og kirurg" han smilede med de filede tænder. han trak en cigar og tændte den med en zippo "jeg ser du stadig leger med børne stengerne" han puffede på cigaren og pustede så røgen lige i hovedet på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Sv: Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Meriko Tirs 14 Aug 2012 - 15:18

Meriko kiggede stadig surt på ham og holdte sin smøg i sin ene hånd. Hun kiggede bare på ham og knurrede "Og du tror så ikke at jeg kan klare mig selv eller?" Spurgte hun halv mobset om og blev ved med at holde øje med ham for han skulle ikke begynde på et eller andet igen. Hun hørte stille hvad han sagde og kiggede bare stadig vredt på ham fordi han regnede med at hun ikke kunne klare sig selv "Meriko" Sagde hun bare kort og koldt. Vinden tog stille fat i hendes røde hår så det fløj bagud. Hun kiggede på sin smøg og kunne se at den var gået ud så sat den stille ind i munden igen og knipset hurtigt med fingerne og fik en lille flamme op fra pegefingren. Hun kunne bare koldt på ham og knurrede da han pustede røgen ud i hovedet på hende og hun sat sig stille på bænken et stykke fra ham og tog et sug af sin smøg "Og hvad så? Jeg kan godt lide dem" Sagde hun lidt hårdt mens røgen stille fløj ud af hendes mund.

_________________

Meriko
Meriko
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 1496
Reputation : 1
Bosted : Hos/ved Zero Bang.
Evner/magibøger : Kan styre ilden som hun har lyst til. Kan styre luften omkring hende.

Tilbage til toppen Go down

Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T // Empty Sv: Hvad er du dog for et væsen? // Victor Van T //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum