Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Lori
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Valentine
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Jake
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Katrina
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Sean
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Lenore
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Renata
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 
Taliia
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Så fandt vi dig? (Jessica)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 1:48

Hun fik et lille sus af mangel på blod, hun kunne ikke huske hvornår hun sidst spiste, men det var tydeligvis noget hun havde undertrykt mens hun arbejdet og var stresset. hun tog en lille pung frem med femogtyve sølv mønter, og lagde en enkelt på jorden for ham, da hun jo havde sat sig ned, og de ikke var i samme højde.

"Køb blod?"

hun prøvede at være så kort som mulig, hun og andre vampyrer skulle gerne få blod nok for at kunne fungere optimalt, og med de små potioner hun drak, og det faktum hun aldrig tog blod uden at be pænt, og altid betalte for det, gjorde det ikke var hver gang hun skulle få blod, hun kunne få det, og ligesom sult i mangel på mad, udskyder kroppen det bare, til den endelig bare giver en et endnu værre sus af mangel på mad. hun håbede han forstod hende. hun lod hendes lange hug tænder komme frem, og så lidt halv bedende op på ham, hun havde ikke lyst til at være så uhøflig, og ville gerne spørge ham ordenligt, men det ville nok ikke give mening i en lang sætning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 1:52

''Du må godt tage af mit blod hvis du vil?''

Han satte sig ned overfor hende, og var ikke nervøs for at lade hende tage af hans blod. Det var virkelig ikke ngoet problem for ham, og han skubbede bare hendes penge over til hende igen, og satte sig helt over til hende, og sikrede sig at hans hals og nakke var blottet så hun kunne komme til...

''Helt ærligt, det er virkelig noget du godt må...''

Han sad bare og ventede på den noget så velkendte smerte...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 2:03

hun havde et større problem med blod end de fleste vampyrer, hvilket var grunden til mange af dem ikke helt så hende som stræk, den måde hun havde kontant brug for blod så mange som svagt, men det var fordi hun ikke drak et menneske tørt, hun drak ikke de alt for mange liter blod i en ny krop hver aften, hun drak et par dl max, og det var skam ikke ufrivligt det hun gjorde, men det havde selvfølgelig sine ulemper, for kroppen havde jo brug det, og efter tre dage med fem dl blod, fik hun det sådan her.

hun snakkede ikke mere til ham lige nu, hun og en spinkel kvinde hånd om hans massive nakke og satte sine lange hvide tænder i ham, og suget i nogen sekunder, indtil hun så stoppede igen, det var ikke nok til han ville blive så meget som svimmel, det var vel en til to dl hun tog.

da hun havde drukket kørte hun en hånd med mønten tilbage til ham hun var ikke rig, hun var lidt tæt på at være mellemklassen, men lå lidt på fattigdoms grænsen, et diskotek arbejde var ikke fedt, men det gav hende nok til blod, og hun nægtede ikke at betale, hun var ikke en god person, men hun var heller ikke ond, hun så sig selv som en mellem ting. hun skulle lige bruge et øjeblik på at lade blodet flyde rundt i hende, inden hun snakkede igen.

"Tak. vil du være rar at tage min mønt? Mennesker betaler for mad, det skal jeg også. jeg er ikke ond"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 2:10

Han fandt det meget underligt at hun ikke drak mere så da hun direkte bad ham om at tage imod hans penge havde ahn også kune et enkelt svar til det...

''Okay... Men så drikker du også ordentligt af mig... Tag mere end det du gjorde det, jeg kan sagtens holde til det...''

Han blottede bare sin nakke for hende igen. Han så virkelig ikke nogen grund til at hun ikke skulle tage mere blod fra ham, så hun faktisk kunne føle sig mæt, det var ret så vigtigt for ham at hans folk var i god stand og det krævede de havde energi nok...


_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 2:18

Hun var ikke meget for at drikke igennem, hun havde ingen dårlige fortids minder med det, hun kunne bare ikke lide at suge folk og udnytte dem på den måde, selvom en som Sajro ville kunne klare det. hun var bare ikke god hjertet nok til at skyde hoved af sig selv, men heller ikke ond nok til at overfalde folk og suge ti liter, hvis ikke mere ud af dem.

hun endte dog med at ligge sine tænder på hans nakke, hendes krop havde den kontante sult, og når han var der med blottet nakke, og bad ham om det, så var det en meget stor fristelse.. at drikke sig mæt.

Hun drak i omegnen af en liter, før hun så trak sit hoved væk. mere ville hun ikke punktum. og en liter var også nok til at hun i lang tid var mæt. så hendes krop fungeret optimalt. hun kiggede på ham med et glimt i øjet, og sagde så efter at fjerne sit røde smukke lange hår fra sit ansigt "Undskyld. jeg var sulten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 2:23

''Ingen grund til at undskyld.''

Han smilede bare venligt til hende. Han havde absolut ikke noget imod at blive drukket af. Det var en af de ting han for det meste faktisk godt kunne lide, og så kunne han lide på den måde både at vise hende tillid men også at hun viste ham at han kunne stole på hende. Det var faktisk rigtigt rart. Han kunne godt lide at vide man kunne stole på folk...

''Jeg har sådan set ikke så meget mere at spørge om, så nu må det vidst være din tur til at spørge... Bare husk visse ting kan jeg ikke fortælle da det er for risikabelt at alle medlemmer ved den slags...''

Han smielde bare venligt til hende.

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 2:32

Hun så det ikke som noget rart, hun ville meget hellere spise en god bøf med et stearin lys, end at suge blod som et eller andet narko brag. ja det skabte tillid, men hun ville også gerne have et møde hvor hun ikke skulle virke direkte hjælpeløs.

"Hvis jeg bruger min evne til det seriøse, og kun i vores sags navn. når det hele så er slut. vil du så love at adskilde mit hoved fra min krop, hvis jeg ikke stopper med det? vil gerne hjælpe sagen bedst muligt. vil bare også vide at hvis jeg ikke kan styre det, at jeg bliver lagt ned som et sygt dyr"

hun smilede sødt til ham, men hun var skam seriøs, hun ville ikke være en kvindelig udgave af sin far, og hvis hun skulle bruge sin evne for sagen, ville hun vide det forsatte med kun at være derfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 2:42

''Hvis du er seriøs om at du ønsker det så vil jeg gøre det, når den dag kommer... Selvom jeg lan ikke se hvorfor den dag nogen sinde skulle komme, da du virker til at have for mange tanker om det til at det bare sådan kan ske, og ellers kan du jo altid søge hjælp hos os...''

Han smilede venligt til hende, og forstod egentligt godt at hun ville have det til at være sådan det var altid rart at vide at ens medlemmer havde meget stærke værdier omkring hvordan tingen skulle være. det kunne han lide at se og høre...

''HVad siger du til at tilbringe det sidste af aftene og natten sammen? Og nej jeg mener intet i stil med dine første tanker om mig... bare for at vi kan lære hinanden bedre at kende... Jeg kan godt lide at kende mine medlemmer personligt også..''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 2:54

"Jeg er seriøs. hellere død end magt luder."

Hun vidste ikke om hun ville ende sådan, alt for meget af hendes tid bliv brugt på det modsatte, men man vidste aldrig, og hvis det skulle ske, var det dejligt at vide en ville stoppe hende i det. magt var som stoffer, en dag stod man og fandt sig selv afhængig af effekten, at letheden ved at bruge den.

"Jeg havde enlig ikke tænkt mig at gøre andet end sove idag efter arbejde. har ikke engang gjort mig lækker. men blodet har givet mig energi, så ville være dejligt med lidt selskab"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 3:09

''Det er jeg glad for at vide om dig.''

Han smilede stille over det hun sagde med at hun ikke havde noget at lave så hun ville faktisk være glad for en smule selskab. Han kiggede lidt på hende og lidt på naturen og kunne ikke lade være med at grine af det hun sagde med at hun ikke engang havde nået at gøre sig lækker, da hun jo egentligt så meget godt ud...

''Hvor kunne du så tænke dig at gå hen? Og hvad kunne du tænke dig at lave? Bare snakke eller har du andre planer?''

Han sad bare stille og snakkede ganske stille roligt og venligt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 3:22

Hun lænede sig op af stenen og kiggede mod natte himlen. og vidste ikke hvad hun ville, hun følte sig så levende, så frisk, ikke udmattet og afkræftet, som hun altid gjorde, som en syg person kørt ned af en bil. nu var hun mere livlig efter den dejlige potion blod.

"Skaffe Isabella af med nogen af hendes penge. Fra hendes lomme, og ned i vores sags lomme. og hvilken bedre måde kan du lære mig at kende på, end ved at arbejde med mig? så kan vi finde noget at spise til dig bagefter, hvor jeg nok skal svare på alt det personlige vi har til hinanden.. lige nu. vil jeg bare være aktiv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 3:38

''Og hvordan havde du så planer om at gøre det nu her?''

Han kiggede lidt på hende, normalt når de ville gøre noget i den stil ville de bruge tid på at planlægge hvordan det skulle gøres og ikke bare storme ud i det inden man overhovedet havde planlagt noget som helst.

''Normalt ville vi altid bruge tid på at planlægge angreb af den her type... Men hvis du har en ide er det okay med mig...''

Han smilede bare til hende...

//Bør vi ikke kontakte admins og/eller isabella, med den slags her?//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 3:43

Han havde sikkert ret. det var mere planlægning til det, end hun havde gjort. det var nok blodet der strømmet i hende, hvis man nogensinde lukket sig selv inde i en kælder uden at bevæge sig udenfor i 80 år, også løber en tur i det frie skov område. det var sådan cirka sådan hun havde det efter 80 år med en hel liter blod i systemet, som enlig ikke var så meget igen, men det var meget bedre end tre dl.

"Ja. Jeg bliv nok lidt for impulsiv. er ikke van til alt det energi."

hun smilede sødt til ham

*en anden gang så :-) Vil gå i seng. er træt :-P *

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 3:54

''Er du ikke vant til den enerig? hvilken? Det kan jo ikke skyldes den hvad kvarte liter du tog? Eller hvor meget tog du? Normlat når vampyre drikker af mig plejer de at tage 2 eller mere liter blod...''

Han undrede sig over at hun ikke tog mere, og over at hun ikke kommenterede på at han varulv. Enten kunne folk lide hans blod grundet den styrke der var i blodet eller også så hadede de hans blod grundet at det smage af dyr... Men hun virkede nærmest bare glad for at det var blod...

''Hvad laver du i din frotid?''

//sov godt.^^//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 3:56

*I lige måde!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 11:54

//Tak//

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 11:57

"Det er mangel på blod i lang tid, også ikke være i mangel mere, det har en kraftig virkning. nok om det, jeg er grim iaften, og fyldt af energi, så ved ikke hvad vi kan lave, som du vil kunne holde ud?

hun små grinet lidt, og kiggede tilbage op på himlen, og fjernet det røde silke ligende hår fra hendes syn.

"hvad jeg laver i min fortid? forstår ikke spørgsmålet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 12:03

''øhm... Undskyld mig, men gøre blod dig også mere fri og åben da det halvvejs lød som om du inviterede mig på noget mere intimt og privat?''

Han kiggede lidt undrende på hende. HAn ville måske godt kunne det når man så på hendes udseende, men hun havde jo virket til at være stor modstander af det tidligere så det var meget sært at hun pludselig virkede til gerne at ville...

''Undskyld... Jeg mente fritid...''

Han smilede skævt og grinede lidt da han fandt det morsomt...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 12:15

"Nej. Ikke når du skal putte det på den måde"

Hun grinte lidt, og lænede sig mere op af stenen, og lukkede frydefulgt hendes øjne i. hun lagde sine hænder op på sin tynde talje, og svaret hans spørgsmål

"Jeg dater. vil gerne finde en vampyr at dele livet med. den store uendelighed lyder ret kedelig alene.. udover det kan jeg lide at gå nye steder hen, og se andre ansigter, som små landsbyer."

"Mere du vil vide teddy?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 12:28

''Så du ville hellere have at jeg havde sagt det sådan her: Hvaaa.... Inviterer du mig med hjem for at smække min pik i dig, og tage dig hårt og brutalt, mens jeg overgramser dine patter?''

Han så meget skeptisk på hende da han aldrig nogen sinde ville kunne finde på at spørge indtil det, men hun havde måske mere ment at hun sagde nej fordi han virkede til at være imod det...

''Eller var det fordi du synes jeg virkede som mostander af det? Fordi så må jeg el indrømme at jeg ikke direkte er modstander af det...''

Han smilede stille og stadig venligt til hende, mens han lyttede til hvad det var hun sagde, en smule racistisk det hun fik sagt men fair nok.

''fordi du vil have en som du ved ikke dør før dig?''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 12:42

"Nej!"

Hun åbnede sine øjne, og bøjet sig frem og væk fra sin sten, og så på ham, og prøvede at sige det på bedst mulige måde.

"Jeg vil ikke have en op i mig, som jeg ikke kender, og en tilfældig vareulv der tilbyder mig penge for at gå udenfor med ham, er ikke helt på toppen af min ønske liste. så nej, den introduktion gav ikke lyst til at på alle fire foran dig. nu ved jeg du ikke en liderlig fuld mongol, så det noget andet. men nej, ikke endnu. Jeg er ikke billig"

Hun havde overvejet det, han var hendes type, høj, muskuløs, høj, og høj kan ikke siges nok gange. Men nu virkede det akavet, så det bliv ikke på dette møde. hun var ikke en nonne, hun var lidt kæleri sky, men ikke uskyldig. det var svært når man så ynddig en pige, også selvom hun ikke havde forbedret sit udsende til andet end at sove iaften

"En date uden kniv for min hals ville være perfekt. og de fleste jeg møder som ikke er vampyrer har en sjov sport med at gøre det i slutningen af vores date. men ja, jeg er også racisttisk mod nogen racer.. bare i en lille grad. i det mindste er jeg ærlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 12:50

''Tak... Jeg er glad for at du ikke er typen der foretrækker det på den måde, som mange vampyrer desværre gør... Jeg har tænkt over det længe, og er det noget du kan svare mig på? Hvorfor er det at så mange vampyrer foretrækker at sex skal være hårdt og brutalt? Ja nærmest drabeligt?''

Han kiggede lidt på hende, og havde intet imod ikke at gøre noget med hende, men han var stadig typen der ikke valgte at lade sig slå ud bare sådan, men han skulle også passe på, så han lagde det lidt på hylden...

''Så du ville blive en smule mobset hvis jeg fortalte at vi skulle blande blod?''

Han smilede drillende, da han sleet ikke så nogen grund til det, hun havde drukket af ham så hvis de blandede blod, blandede han jo sådan set bare med sig selv og det virkede ret så dumt...

''MEn forstår dig godt... Det plejer at være sådan det går når jeg møder vampyrer, mandlige forsøger at dræbe mig med det samme, og kvindlige forsøger at hive mig med i seng, for at dræbe mig...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 13:05

"Tror ikke mange af dem vil. Du skulle have set min far, og min søster, da jeg første gang betalte for blod, eller den gang jeg fortræk stearin lys og en middag, frem for læder piske og kælderrum. Vi vampyrer er meget udsat, mange mennesker og nogen andre væsner kan ikke lide os - med god grund. men det gør vi behøver hinanden, vi skal søge tryghed hos andre. Men når man ikke gør det normale for en vampyr, bliver man også udskudt fra dem, også står man helt alene. også vælger de fleste at have venner, frem for at stå ved det de kan lide. også når de har gjort det i over 200 år, så glemmer de måske det andet er mere rart."

hun lagde hoved tilbage mod stenen, og slappede endnu engang af, og nyd hans dejlige unikke selskab.

"Vi har samme blod din abekat"

Hun så ikke hans ansigt, da hun havde lukket øjne, men hun kunne godt regnet ud han drillet, og når man prikket til en tiger, prikket den tilbage.

"Ja. prøv at det ikke kun er vampyrer, men største delen af alle racer udover dæmoner og andre vampyrer. på et tidspunkt, gider jeg personligt ikke gå på date med ting der 99 ud af 100 gange bare vil se mit hoved på deres væg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Søn 19 Aug 2012 - 13:19

''Det kan nok godt passe... har bare undret mig over det... Hvilket faktisk forklarer hvorfor mange af de mere sexglade vampyrer godt kan lide varulve til sex, inden de dræber dem... Fordi vampyrerne er ikke ene om det med at det skal være hårdt og brutalt... De fleste varulve har sjovt nok også en tendens til at det skal være sådan...''

Det var enligt en underlig samtale de havde, men den fik ligesom brudt nogle barrierer og gjort dem mere fortrolige emd hinanden, eller det var ihvertfald sådan han følte det. Han kunne selvfølgelig ikke være sikker på at hun havde det på samme måde...

''Altså godt nok kan jeg blive dyrisk... Men jeg er altså mere ulv end jeg er abe, eller for den sags skyld en kat...''

Han smilede og grinede drillende til hende over det. Da han faktisk fandt det ret morsomt at hun sagde det på den måde til ham...

''Jeg kan ikke sige hvilke racer der vil mig ondt, undtaget vampyrer, og så utroligt mange af de 'gode' racer...''

Han sukkede stille. Han hadede at de 'gode' racer altid så ham som et ondt og skidt væsen baer fordi han var nightcan...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Søn 19 Aug 2012 - 13:26

"De vareulve er heller ikke særlig kloge"

sagde hun efterfulgt af en stille nuttet latter. hun kunne skam godt smage han var vareulv, ellers havde hun heller ikke sagt det. og selvfølgelig gjorde deres samtale dem mere tætte, jo mere private spørgsmål, jo mere knytning fik man. det var logik.

"Har du set det hår på dit hoved? det ligner en leverpåstreg med abehår voksende ud af, som du har lavet en paryk af. stakkels ulve race"

hun smilede med lukkede øjne, og sagde mere seriøst.

"De gode racer er ikke mine yndlings. ved du enlig hvilken race Isabella og sakref er, eller holder de det hemmeligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 2 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum