Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Lori
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Valentine
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Natalie
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Jake
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Katrina
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Sean
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Lenore
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Renata
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 
Edgar
Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba13Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba14Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Så fandt vi dig? (Jessica)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 13:09

"Ja. du ved. vareulv. lige meget"

Hun fjernet sine arme fra hans hals, og rejste sig fra hans skød, og begyndte at gå i skovens mørke, og sagde med et stille smil

"Skal vi finde dig noget at spise?"

"Hvad hvis jeg går mellem dig og din plan om at skåne Sakref. vil du så tage mig ud af vejen for at redde ham?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Man 20 Aug 2012 - 13:16

''Jeg forstod dig skam godt.''

Han rejste sig også op og fulgte stille efter hende. Han nikkede bare i første omgang han kunne faktisk godt bruge noget at spise. Han gik stille med hende, mens han lyttede til hvad det var hun sagde til ham...

''Det lyder som en god ide? Ellers kan jeg vel bare spise dig?''

Han grinede lavt og fulgte stille med hende...

''Nej... Jeg ville lade dig dræbe ham hvis du ville... Men jeg ville stadig skåne ham, så godt jeg kunne... For at han kan se at vi er større end ham... At vi kan tilgive og skåne folk...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 13:25

Hun stoppede da han snakkede om at spise hende, og drillet med at vise sine lange spidse vampyr tænder, og svaret

"Altså, så misforstod jeg dig, da du sagde jeg så sød ud"

hun vendte sig om, og grinet lidt af det næste han sagde

"Du kan ikke skåne ham. Dagen efter hans fald vil verden have så stort had til ham, at han vil ende op død i en gyde. det VED jeg, for jeg vil nok være en del af dem. så hellere dræbe ham for sine forbrydelser mod alt godt, ved rebel lederens hånd, så man om mange år vil synge sange om dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Man 20 Aug 2012 - 13:38

''nej du misforstod intet... Selv ting der ser ualmindeligt sødt ud kan sagtens spises... Nogle gange kan det endda være det man har allermest lyst til at spise...''

Han gik dog tydeligt og lugtede efter om der var nogle dyr i nærheden som var værd at spise. Han vidste det ikke helt men det var vel forsøget værd? Han gik bare stille og lyttede også til hendes ord... Han viste selv tænder da hun gjorde...

''Det eneste der er vigtigt for mig... Er at jeg kun dræber ham hvis det er nødvendigt... Hvis i dræber ham i mit eller klanens navn, er det jeres valg...''

Han kiggede rundt da han opdagede lyden af et dyr...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 13:56

"Det er vel retfærdigt. jeg sætter mine tænder i dig, og du i mig. ville bare fortrække jeg var giveren i denne sag"

hun smilede lidt frækt til sig selv kort, inden hun også kiggede ud mod mørket. men sagde så

"Vi kunne også bare købe noget. Vi lære nok hinanden bedre over en god bøf, end at se mine elendige jagt evner"

"Sakref lod en satan som Isabella komme til magt. Jeg vil ikke gå ind i efterlivet, og se ansigterne på alle de afdøde, uden at kunne give dem den glædelige nyhed at manden skyld i deres død, selv er død. Selvom Sakref bare sidder og laver ingenting, og ikke direkte er så ond som de folk under ham, er det ham der gav dem magt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Man 20 Aug 2012 - 14:15

''Det er knap så skadeligt når du bider end når jeg gør...''

Han lagde lidt mærke til at hun virkede til at gå i sin egne tanker. Det var meget morsomt at se at hun ikke virkede til at være meget aktiv med tanker sådan højt og mere offentligt...

''Det er mig lige meget... Hvis vi skal fange noget kan jeg sagtens fange nok til os begge? Det er dit valg.''

Han kunne godt forstå at hun havde det sådan...

''Jeg vil også lade dig dræbe ham hvis du vil... Jeg vil bare ikke selv være hans bøddel... Jeg vil med glæde være bøddel for de andre onde folk, og meget gerne for hans styre...''

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Gæst Man 20 Aug 2012 - 14:30

"Ja. Din race er bare ikke brandt på korset for det."

Hun kunne virkeligt ikke lide at være misforstået, hun sagde aldrig helt hvor dumt det var, at få blikke fra 40% af alle mennesker, og 59% ville bare skære hoved af en. også når man ikke havde lyst til at overfalde folk og lege masse sadist, så ville de fleste vampyr grupper heller ikke have med en at gøre.

"Jeg er ude..."

Inden hun fik sagt ordet udemærket, fik hende ben fundet en stor gren på jorden, som ikke havde tænkt sig at flytte. som derfor smækkede hende til jorden, og vende sig om på ryggen, og sagde

"Er det forsent at gå ud og spise?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sajro Man 20 Aug 2012 - 15:22

''Nej vi er ikke blevet brændt på noget kors... Vi er blevet jagtet indfanget og vist frem som vanskabninger eller dræbt...''

Han forstod hvordan hun havde det med at være udelukket af alt og alle. Han var selv blevet fuldstændigt udelukket af den smule samfund Nightcans de havde... Han forstod det ikke helt men nightcans kunne ikke tænke helt som han gjorde.

''Nej det er ikke for sent...''

Han smilede stille til hende, og gav hende en hånd som hun kunne tage fat i og hjalp hende så op fra jorden...

''Du siger bare til hvis jeg skal bære dig? Nu når du ikke lader til at kunne gå selv...''

Han sagde det sidste drillende...

_________________
Varulve Form (Klik for at se):
Sajro
Sajro
Evolved
Evolved

Antal indlæg : 6527
Reputation : 8
Bosted : Udenfor Firewood Village
Evner/magibøger : Nightcan... Immunitet overfor psykiske evner og magier + Exoskelet(Se profil)

Tilbage til toppen Go down

Så fandt vi dig? (Jessica) - Page 4 Empty Sv: Så fandt vi dig? (Jessica)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum