Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Lori
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Valentine
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Jake
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Katrina
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Sean
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Lenore
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Renata
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 
Edgar
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Tell it like it is ~ Ingame leg

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 19:14

Cost/benefit analyse.
At tage et liv er en gratis handling som kan gavne på så mange fronter, økonomiske midler, magt, for at vise sine pointer, eller fordi man ligesom med at male en søndag morgen, simpelt kan lide det.
Samvigtighed er en udgift man selv kan vælge

\\Hvad syntes du om at gå mystiker, altså dem der siger de kan se fremtiden osv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 19:25

*Akuma grinte indvendig*
Jo ser du det er ganske enkelt men tro jeg vil lade Zangan forklare det...


*Zangans øjne kommer frem i Akumas*
Hvordan det kan lade sig gøre?
Ganske enkelt.
At udføre smerte på andre er det der nære mig...
Og det er mig som får Akuma til det.
For han næres af det samme som mig.
Eller når mine behov er stillet så bliver han næret hvis du fortår det på den måde?
Kort sagt.
Det er ikke nogle mennesker som har betydning for mig.
Så hvorfor skulle jeg lade dem leve?

"Men sig mig nu... Hvordan kan det være du tror at det med "rettighedder" er den sande godhed?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 19:58

Camille så eftertænksom ud.Det var et godt spørgsmål og om det var den sande godhed, var hun nu ikke sikker på, mere som han selv sagde...en rettighed.

" Jeg tror på at ...vi alle bør have råderet over vores liv og udfylde det så godt vi kan.
Ingen har ret ...eller burde have ret til at bestemme over andre, og slet ikke med det formål at degraderer og undertrykke andre.
Det er vel et gammelt venstreorienteret synspunkt....vi er alle lige og fortjener alle et rigt og godt liv.Rigt på frihed til selv at vælge, rigt på mulighedder for at udvikle sig og et liv med alle basale behov opfyldt... Argh...det lyder så højtidigt, egenlig mener jeg bare man skal være god ved andre...og hvorfor dog ikke? Jeg er egoistisk...jeg vil gerne have andre er gode ved mig....og jeg er ikke bange for at lægge ud.

Er du... Bange for godhed ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 20:05

Godhed?
Næ.
Den kan jo ikke noget.


//Og med hensyn til det spørgsmål Rafael lagde men jeg ikke så...//

Det virker som noget fusk. Ingen kan da sige hvad der sker fremover da fremtiden er påvirket af de valg vi tager

*Akumas øjne vender tilbage*

"Hvordan er den perfekte verden i dine øjne?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 20:28

Camille sukkede, hun vidste at Akuma....og sikkert også de andre ville le.

" I en perfekt verden havde ingen i overflod, men alle havde hvad de behøvede.
Alle kom overens...racemæssigt... Og ingen havde magt til at sende andre ud i krig....skulle krig kæmpes,kunne de to krigsherre gå ind i en arena selv...og udkæmpe deres magt kamp.....børn...alle børn, fik tryghed ,kærlighed og frabær af sygdom"

Camille fik et drømmende blik....et utopia, sådan et ønskede hun sig.

Skal du ikke have børn?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 20:53

Jeg havde engang, et drenge barn med en kvinde der hed Domina, men regner ikke at få det igen.

Hvordan tror du striden med Isabella ender?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 21:15

Jeg ved det virkelig ikke.
Faktisk er jeg...udover det åbentlyse med slaverne...rigtigt bekymret over at det lige er Tristans søster , der kun har et ønske, mit hoved adskildt fra min krop.
Det bliver nogle...anstrengte familie middage * sukker*
Alting er et mess.... Men jeg satser på at få hende i knæ...og opgive slave dynastiet....så tager vi middagen bagefter.

Tre ting en drømme partner skal have i sin personlighed?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 21:41

Ærefuld nok til at ligge både mit eller sit eget hoved på blokken uden at tøve, hvis æren krævet det.

Død lækker pige... jeg er dæmon


Nuttet og feminin


Hvis jeg vil fylde Isabellas øjne med sement, og gennemboer hendes livmor med en meter lang skarp istap... og Tristan vil stoppe mig, hvad er så din reaktion?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 21:50

Rafael... Vi har jo talt om ikke at bruge unødigt vold....Jeg ville stoppe dig gøre det der imod alle !
Og det er hans søster.... J-jeg ville ikke kunne godkende det....
Men Tristan må se hende for hvad hun er ....en dag...håber jeg.


Danser du ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 22:02

Baby girl, selv ikke dumbo kan leve siden romertiden og ikke have studeret dans. og for en gentlemand som mig er man selvskrevet fra alt fra walz til rockabilly dans

Hvor meget kan du drikke før du går bye bye

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 22:32

* Får et drillende udtryk i øjnene*

Well....ingen har måtte holde mit hår samlet i nakken, imens jeg lå og...fortrød ...den sidste drink. Jeg kan drikke temmeligt meget , min størrelse og køn taget i betragtning.
Måske....er det fegenerne der spiller ind?


Ejer du en hest ....måske en Valenshest ?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Man 10 Sep 2012 - 22:43

*læner sig tilbage, og tager et stort su på den cubanske cigar*
de er altså gode de her.. hvad? heste? sidste hest jeg havde var under 100 års krigen, jeg opkaldte den efter Loke fra den nordiske mytologi. en prægtig stræk hingst. Men her i underworld har jeg aldrig fået skaffet mig en. når man bor i doomsville skal man aldrig særlig langt. og har ingen ide om hvad en Valenshest, det lyder som en form for nød.

Hvad syntes du om irsk musik?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 8:20

Et højlydt brag rungede som en storm igennem rummet, og den kunne nok ikke lade vær med at tiltrække hver eneste lille opmærksomhed, som end var i miles omkreds.
Men i så fald grunden til at døren var blevet braget op, var i en form af en ung pige med ildrødt hår, og som lå så lang, som hun var på jorden.
De røde kinder blev lige så røde som hendes eget hår, og så rejste hun sig hurtigt op og vinkede til alle med et fjoget smil.
"hejsa øøhhhh jeg håber ikke, at jeg forstyrrede bare endelig forsæt med jeres snak"
En skoleuniform markerede hende krop, hvor den hvide skjorte var bundet op, så mavens blød skind var tydelig for enhver. Den sorte med hvidt mønstrede mineskørt overlod ikke meget til fantasien, især da hendes sorte strømpebukser kun lige gik til midt på låret. Hun prøvede at rette på sit uldet korte hår, mens hendes øjne søgte efter hendes røde slikpind, som var fløjet langt væk i hendes fald.
Et sort piggehalsbånd var omkring hendes hals med en snor i, næsten ligesom et hundhalsbånd. Som måske kunne være en fristelse for nogle af personerne i rummet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 8:28

(( hej tøsepige.... Og så skal der lige svares på spørgsmålet...og stilles et nyt ; ) ))

<3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 8:40

"Irsk musik?"
Kigger undrende omkring på dem alle.
"Så alle sidder bare og stille spørgsmål, jamen dog, jamen dog. Jeg elsker spørgsmålslege Very Happy"
Finder den nærmeste, som er lige ved siden af Camilles.
"Irsk musik er dejligt great. Dejlig musik at drikke whisky til og danse til, meget folkelig, meget hjemlige. Men jeg har også et eller andet thing for irsk, elsker engelsk med irsk accent."

Kigger rundt på dem alle med et lunefuld blik.
"Okay, hvorfor har i valgt at deltage i denne leg?"
Sætter sig tilbage med albuerne på armlænet og fingrespidserne imod hinanden, som tydeligvis fortalte, at hun ikke bare var en uskyldig skolepige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 8:52

Camille smiler, og hygger sig nu i midten af Liv og Elyas....godt at sofaen er rummelig.

Hmmm .... Det er dejligt at blive klogere på hinanden , og så enda under så afslappet forhold.Helt....uforpligtende.

Jeg har hørt om nogle magiske sten....tror jeg det var..hvor man kan være i kontakt med hinanden...ved nogen hvor jeg kan få sådan et sæt ?

* hvisker til Elyas...lige som mobiler,skulle de virke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 9:02

Kigger over på sin sidemand med et undrende udtryk.
"Du er åbenbart vist ikke herfra? Og hvad er mobiler??"
Sagde hun med et let smil på sine læber med et nysgerrigt blik i sine øjne, og hendes blik ledte hurtigt hen over gulvet efter sin slikkepind, som hun ingen anelse har, hvor er henne.
"Når men du kan næsten købe dem i hvilken som helst by, der er mange forskellige versioner af dem. Du kan købe helt små sten, som du kan indgrave i smykker eller andet. Hvor du ved tankens kraft eller berøring kan komme i kontakt med den anden, som har tvillingestenen. Ellers kan du købe større sten, hvor du kan se vedkommende. Der kan du komme i kontakt med dem, som end også har disse gems, som de normalt bliver kaldt for. Men de er langt dyrere end de små af dem."
Øjnene kneb lidt sammen, da hun smilte, hvor de store smilende æblekinder kom i vejen. Men så studerede hendes blik Camille, et eller andet var anderledes.
"Du er vist ikke helt menneskelig? Er du?"
Men så rystede hun let på hovedet og vendte blikket imod alle de andre.

"Hvad syntes i om klanerne her i verden, er der nogen i er tilhængere af eller andet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 18:07

*Akuma vågnede for sin tankegang da kvinden nævnte klanerne*

Klanerne!?
Der er kun en!
De andre er bare forsamlinger af små te-drikkende idioter der ikke kan andet end at brokke sig!

Shadowangels er og bliver Klanen over hele Underworld!
Og det er INDDISKUTABELT!

*Akuma tager en dyb indånding efter at have råbt så meget*

"Frygter du mørket?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 18:19

Camille mærkede en gysen løbe ned af hendes rygrad, alene ved Akumas ord.
For ja...burde man ikke frygte mørket ? Ja..det kom jo helt an på hvilke mørke der var tale om, ik?
De krystalblå øjne lagde sig på Akuma , og hun kunne stadig mærke den lidt truende fornemmelse der havde sat sine klør i hende.Camille og mærke var ikke....fode venner.

" Kun mørket inde i mig selv.Det gør mig tilgængel rædselsslagende, da det slet ikek burde være der " forklarede hun.

" Hvad er forskellen på at være dumdristig og modig egenlig?" spurgte Camille og strakte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 18:37

Hvad er forskellen på visdom og galskab? det er næsten samme svar, den ene er når man har ret, og den anden når man tager fejl. Mod er man går mod det man frygter, og vinder. at være dumdristig er at overvurdere sig selv og taber.
Min mening.

\\hvilke former for unormal sex og sexual lege syntes du ikke er okay? som sex med dyr, børn, eller Sm. listen er lang, det som man ikke høre alle gør, er der noget forkert efter din mening, og hvis ja, hvilket er rigtigt og hvilket forkert?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 11:06

Skolepigebarnet havde slet ikke hørt efter, hvad de andre havde sagt, hendes øjne var stadigvæk i sin søgen efter sin velkendte runde røde ven. Et suk slap ud mellem hendes højkirsebær røde læber, og ordene fra Rafeal nåede ind til hendes hjerne.

"Unormal sex? Det er cherrybomb pigen her altid frisk på, eller var det ikke, hvad du mente?"
Hendes hoved vendte let på skrå, da hun kiggede nysgerrigt og undrende på Rafael. Nogle gange skulle man tro, at hendes hårfarve ikke var højrød men total blondt. Men et klogskabens øjeblik flashede forbi hendes øjne.
"Det er meget relativt, for mit vedkommende syntes jeg, at det handler, om man bliver tvunget til noget, som man ikke vil eller ej, og så helt klart, hvis pigen ikke kan finde ud af at tilfredsstille manden, så er det sku rime surt. Det er da pligt?"
Kiggede rundt på de andre piger i lokalet.

"fortæl, hvad I føler skyldfølelse over"
Sagde hun med et pirrende og et legende smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 12:13

*Akuma blackoutede ind i sine tanker endnu engang og Zagan kom tilbage i hans øjne*

Skyldfølelse?
Det er ikke noget jeg føler.
Menneskers liv er fuldstændige ligegyldige i mine øjne.
De kan jo ikke noget?
Andre væsner som jeg dræber er jo heller ikke noget værd når de ikke kan forsvare sig selv?

Sådan er det og sådan har det været i de tusinde år skyggerne har eksisteret!

"Men forklar mig så dit synspunkt på svage racer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 16:56

referer du til mennesker Hr freak? Alle levende racer er et mirakel på to ben. så længe det har et slående hjerte er det noget værd (alt andet end vampires og demons)
De stærke slås for de svage. Slut på den sag

Hvilken klan er den stærkeste tror du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 17:03

* Camille sendte et stort smil til Erica..*

Det er Shadow Clanen...mærk dig mine ord....men også andre claner er magtfulde og støtter op om Netop det arbejde Shadow udfører.
De uvidende ser blot toppen, men ikke hele isbjerget.

* strækker sine ben og kradser lidt på sit knæ*
Har du da overvejet at søge om optagelse i en af clanerne?

Camille selv var helt klart solotypen,men det betyd jo ikke nødvendigvis at hun ikke samarbejdede med en af klanerne...eller to for den sags skyld,vel?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 18:26

* tager noget chokolade fra en skål på et bord og svare Camille, mens hænderne kæmper en brag tapper kamp med at få papiret af chokoladen som bare ikke gider være en god legekarmarat, Erika føler det lidt pineligt men finder det mere pineligt at ligge det tilbage og give op *


Har nuppet teksterne færdige, men kan ikke vælge mange af dem ville kunne passe til hende.
Vil du give som råd at gå i Shadow Clanen? lyder til du har en ting med dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 2 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum