Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» A ballad of song birds and cool hats ~ Katrina (Featuring Edgar)
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 15:06 af Katrina

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:40 af Katrina

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyFre 17 Maj 2024 - 14:02 af Jake

» A sneaky human, and a metal vampire
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyTors 16 Maj 2024 - 23:48 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyTirs 14 Maj 2024 - 20:59 af Renata

» Oh, My Sweet Summer Child - Juniper
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Oh what a circus -Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptyMan 13 Maj 2024 - 23:09 af Natalie

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 20:10 af Taliia

» A most wonderful union - fællesemne
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 EmptySøn 12 Maj 2024 - 0:28 af Natalie

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Lori
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Valentine
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Natalie
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Jake
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Katrina
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Sean
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Lenore
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Renata
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 
Edgar
Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba13Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba14Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164717 indlæg i 8728 emner

Tell it like it is ~ Ingame leg

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:02

*Zagan og Akuma fnøs i takt*

Shadowclan?
Ej nu må du holde op.
De stærkeste?
I ved jo intet.
De er jo små tyveknægte!

Hvis du skal joine en klan så kom med til Shadowangels hovedkvarter!
Vi er vejen frem! Vi er de stærkeste! Og vi Lystre kun den sande here!

Alene at du tvivler er bare for dumt!

Mit sidste argument er at Elitesnigmordere er stærkere end Tyve!


"Men nu vil jeg så høre.
Hvad er din største frygt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:15

blive svag, meget plaine and simple

* tager en kniv frem, og køre den mellem sine knurre *

Hvordan er den god bøf tilberedt efter din mening?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:17

Bøf?
Jeg spiser ikke.
Jeg næres af folks frygt når jeg dræber dem.

Så den er serveret levende, i en kæde om halsen og med englevinger tak.
Engel *hmf* åndsvage tingester!

"Når jeg siger Sakref.
Hvad siger du så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:23

har ingen ide om hvem du snakker om, jeg er lige kommet her fra et indelukket sted, så kender ikke navnet på noget sted eller nogen.

Hvad er den perfekte underståt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:43

Den der flår sit ejet hjerte ud for at fodre sin Mester!

"Hvad er den stærkeste kraft i din verden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:57

Den som vinder. also plaine and simple

Spiser du aldrig mad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:09

Kun hvis jeg trænger til smagen af blod

"Hvordan skaffer du føde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:28

Den eneste måde en Succubus kan få det på. Dræne sjælden gennem seksuelt sammenleje.

Tror du på held og uheld?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:31

Næ der er triumf og nederlag.
Ik andet

"Hvor meget skal der til for at du giver op?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:36

Er du seriøs? Jeg kommer fra et kongerige som er intet end en kontant krigszone, og har den været længere end nogen skrifter kan vise. Give op er ikke en ting jeg kan. triumf og nederlag som du sagde.

hvem hader du mest i denne verden? en enkelt person, ikke gruppe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:43

*Zagan tav fuldstændig og Akumas øjne vendte tilbage*

Ham jeg hader allermest er ham som tog alt fra mig... Ham der gjorde mig til det jeg er...
Ham der tog livet fra min familie... Ham der er grunden til at jeg har bragt alt den smerte...
Ham som skabte mig har ikke gjort andet end at give verdenen en ny trussel!
Jeg hader den idiot som jeg ikke engang husker særlig meget af!
Men jeg takker ham for han har givet mig disse kræfter som kun har voldt andre skade så jeg kunne blive overlegen!!

"Og dig? Hvem er det du holder mest af i denne verden?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 23:52

*ligger det ene ben over det andet, og vil tydeligvis ikke snakke om det*
Hvem, er ikke det rigtige ord, har ingen bestemt person. Jeg er betaget af at fjerne de skabninger der har besat mit hjemland, og når jeg har samlet en hær stor nok, eller en lille gruppe elegant nok, vil jeg som en steppebrand fjerne dem fra kortet. Er måske ikke en engle, men loyalitet er et sprøgsmål om værdighed ikke godhed, og mit kongerige jeg kom fra, er det jeg tjener lige nu. som sagt, jeg giver ikke op som tidligere sagt.

Hvad er den bedste form for musik?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:13

* Camille der er meget påpasselig med hvad hun siger til hvem, da så mange er efter hende , trækker blidt på skuldrene og svare sille*

I dont kiss and tell, ever.
Nogle ting er bedst ikke at kaste lys over....men jeg vil da råde til dig at kugge den vej...og ikke til Akumas side.

Han tager fejl...you know? Lyset kan mange ting...det er faktisk kilden til alt.

* trækker vejret tungt...*

Hvad mener du om familie og børn, i en verden som denne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:27

*Erica lader en hånd gå gennem håret*
Akumas side er for meget radikal til mig, jeg kan være noget af en direkte og kontant kvinde, men har en del sider som gør jeg ikke kan være så ond, som sagt tidligere, de stærke beskytter svage. Jeg er bare også realistisk og har ikke noget mod at tage de handlinger der skal gøres, som måske kan få mig til at virke som en Akuma type.

Det er en smuk og dejligt ting. man skal bare finde den rette til det. og det er ikke altid nemt, jeg lever bogtav talt af at dyrke sex og suge mandens sjæl ud gennem samlet, som en hver anden Succubus, og finde den rigtige mand er noget af en hård negl, når ens eneste ene måske var min mad fra igår. what can I say, some are just born unlucky

Hvor skal man skaffe en hest fra, hvis man vil havde det bedste?


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Gæst Tirs 9 Okt 2012 - 13:13

* Camille ser lidt trist ud.Tanken om at sex bliver en middags ret og noget lidt kynisk, er...trist...og hun kommer til at tænke på Sean,der har det på samme måde.

Da emnet skifter, smiler hun stort *

De bedste heste får du naturligvis på Valentine gården.
Det er faktisk det eneste sted du kan købe en Valens hest....spørg efter Eric ...og sig t Camille har sendt dig til ham.
Øhm....eller sig at Camille har fortalt om hans heste.

* Camille ryster på hovedet over sit åndsvage valg af ord...og ændrer så samtalens retning*

Hvem i underworld ville du inviterer til et bal, såfrem du skulle skaffe dig en date?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tell it like it is ~ Ingame leg  - Page 3 Empty Sv: Tell it like it is ~ Ingame leg

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum