Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Marts

Seneste emner
» Maybe less drama than before... (Lori) (X)
(ingame leg) I dare you! EmptyIgår kl. 21:26 af Lori

» Det halve væsen ~Sean (Fortidsemne)
(ingame leg) I dare you! EmptyIgår kl. 16:48 af Lenore

» A cozy afternoon at the inn - or not... ~ Natalie
(ingame leg) I dare you! EmptyIgår kl. 7:10 af Katrina

» Bare et helt almindeligt familiemøde (Genevira og Lori)
(ingame leg) I dare you! EmptyTors 14 Mar 2024 - 23:07 af Genevira

» Chill, she ain't got non~ Abigail (Fortidsemne)
(ingame leg) I dare you! EmptyTors 14 Mar 2024 - 15:34 af Genevira

» Lena beware of the city - (Sean)
(ingame leg) I dare you! EmptyOns 13 Mar 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» Nothing is what it was... ~ Renata
(ingame leg) I dare you! EmptyTirs 12 Mar 2024 - 20:57 af Renata

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
(ingame leg) I dare you! EmptyMan 11 Mar 2024 - 16:12 af Sasha

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
(ingame leg) I dare you! EmptyOns 6 Mar 2024 - 19:39 af Genevira

Mest aktive brugere denne måned
Sean
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Lori
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Lenore
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Genevira
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Celenia
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Jake
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Renata
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Elizabeth
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Madelena Gray
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 
Katrina
(ingame leg) I dare you! Voteba13(ingame leg) I dare you! Voteba14(ingame leg) I dare you! Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164629 indlæg i 8718 emner

(ingame leg) I dare you!

Go down

(ingame leg) I dare you! Empty (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 9:21

//Dette er en leg, hvor i stadigvæk spiller med jeres karakter. I skal udfordre hinanden i den klassiske konsekvensleg, og det er kun fantasien, som sætter grænserne. Hver gang man udfordrer, så kan hvem som helst vælge at tage den, og så selv stille den videre. Men I kan også vælge at udfordre en bestemt person, og i må endelig gerne diskutere osv.//

En ung pige med ildrødt hår står midt i spotlight, hvor alt ellers er kulsort. Hendes øjne er lukket, mens hun står og med et lunefuld smil og venter tålmodigt. Hun havde en hvid skjorte, som markerede hendes kvindelig former, som var bundet op, så det bløde maveskind var tydeligt. Hendes sorte miniskørt med hvide mønstre dækkede kun knap lige, og hendes sorte strømpebukser gik kun lige til midt på lårene.
En lyd af plastik rungede igennem rummet, da slikpinden fik hevet sin beskyttelse af og straks kom i munden, hvor den blodrøde farve markerede hende læber.
Et par øjeblikke stod hun og nød hendes slikkepind i et øjeblik før hun tog den ud igen.
"I dare you"
Hun grinte for sig selv.
"Den som end tør at tage denne udfordring er en modig pige eller dreng"
Hendes øjne åbnede, hvor de brune øjne spejdede i det kulsorte mørke, ledende efter en eller anden, som end var tilstede i mørket.
"Nu lægger vi meget let ud, fortæl en hemmelig"
Slikkepinden kom igen imellem hendes læber, og nu skulle hun bare vente tålmodigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame leg) I dare you! Empty Sv: (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 19:34

Kigger skuffet omkring
"Er der ingen, som vil prøve at udfordre deres egen karakter for sjov??"
Sutter videre på sin røde slikkepind.
"Jeg får jo snart spist den jo!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame leg) I dare you! Empty Sv: (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Gæst Tirs 11 Sep 2012 - 20:33

Efter at havdet været forsvundet lidt i sine egne tanker, vendte Isobel tilbage og kiggede nysgerrigt hen på pigen med den røde slikkepind.
''En hemmelighed... Jeg ved snart ikke om jeg har nogen?''
Hun sukkede lidt og kiggede ned i jorden, efter et øjeblik stilhed kiggede hun op med et lumsk smil på læben..
''Tjo.. En hemmelighed? Jeg er faktis adopteret..''
Det var det eneste hun lige kunne komme på, der var sikkert flere, men dem prøvede hun nu mere på at glemme.

Hun kiggede lidt rundt i rummet efter en der måske kunne tage en udfordring, der var et par stykker der nok godt ville kunne klare den..
''Lad os tage en lidt svære en.. Den som tager imod denne udfordring, skal bekæmpe en drage!''
En halv stor drage blev skubbet ind af døren...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame leg) I dare you! Empty Sv: (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 9:12

Det ene øjenbryn bliver trukket op i vejret.
"Når så man er adopteret, hvor interessant"

En stor dør manifestere sit midt i det hele, og ud kom en brølende drage med dens grønne skællede pels, og de store røde øjne som kiggede på dem alle. Slikkepinden røg ned på gulvet og splintrede i 1000 stykker, da slikkepindens ejer stod med kæben hængende nede ved brystkassen.
"en...en drage?"
Den store drage med kulsorte horn lagde sin ned og kiggede tålmodigt på dem, den ville intet gøre, før en havde taget imod udfordringen.
"Okay, det er godt nok at ligge hårdt ud Isobel, det må jeg give dig kredit for."
Hovedet kom på skrå, da den lille unge rådhåret pige kiggede nysgerrigt på dragen, som var mange mange gange større end hende.
"Okay jeg tager udfordringen!"
Hun tog en slikkepind og rev plastikket af den, som hun havde haft siddende fast i sine sorte strømpebukser. Tungen stak ud, da hun kneb øjnene sammen og prøvede at koncentrere sig, og der lød et lille dunk, da slikpinden ramte dragen midt i panden. Et kæmpebrøl blæse den lille pige total omkring, og hun nåede kun lige at reagere og undvige, før hun var blevet mast under dens kæmpemæssige kløer. Det høje skrig fra pigens strube skar i alles øre, da hun løb omkring i en stor cirkel omkring Isobel med en stor vred drage efter sig.
"Please er der ikke nogen, som kan tage udfordringen og dræbe denne drage for mig!!!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame leg) I dare you! Empty Sv: (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Gæst Fre 14 Dec 2012 - 18:17

Dragen åbnede munden på fuld gab og smed sin tunge på jorden. Glidende ned ad tungen kom en Lyshåret ung tøs. Hun strålede og havde to køller i hånden. Hun kastede den ene hen til den rødhårede pige og sagde disse ord:
"Den eneste måde at besejre den på, er at ramme de helt rigtige sted med en kølle,"
Dragen så køllerne og begyndte at løbe sin vej, men den lyshårede tøs hoppede op i luften og landede på dragens ryg. Hun begyndte at slå løs, og en lille hul dannede sig på ryggen af dragen. Hun stak en hånd ned i hullet og fiskede en slikkepind op, som hun kastede hen til den rødhårede pige. Hun begyndte at slå endnu mere løs på dragen, som tio sidst sprang og det regnede ned med slik!
Ud af den manifesterede dør kom flere farlige pinjata dyr som bare ventede på at blive smadret. Den lyshårede pige stilte sig hen til den rødhårede og sagde:
"Jeg har boet inde i denne drages mave i snart en måned nu, og jeg har kun brugt slikket til at tænde bål, og papiret har jeg brugt til at flette tasker?" Hun hev en rød og blå håndtaske frem og viste den til den rødhårede pige.
"Er du klar på at smadre disse onde væsner? Og hvad med dig? har du en hemmelighed??" Hun løb hen til en løve og svang sin kølle. Løven sprang og slik fløj ud til alle sider. Men ud ad døren blev der ved med at komme dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

(ingame leg) I dare you! Empty Sv: (ingame leg) I dare you!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum