Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
et møde i skoven  (Claire) EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
et møde i skoven  (Claire) EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
et møde i skoven  (Claire) EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
et møde i skoven  (Claire) EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
et møde i skoven  (Claire) EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
et møde i skoven  (Claire) EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
et møde i skoven  (Claire) EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
et møde i skoven  (Claire) EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
et møde i skoven  (Claire) EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Jake
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Sasha
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Renata
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Genevira
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Celenia
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Lenore
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Katrina
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Lori
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 
Edgar
et møde i skoven  (Claire) Voteba13et møde i skoven  (Claire) Voteba14et møde i skoven  (Claire) Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

et møde i skoven (Claire)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:38

tid: lidt før solnedgang
vejr: solnedgangen klæder himlen i blodigt rødt
omgivelser: en lille lysning

Azrual havde gået ind i skoven for at træne, et sted hvor han ikke kunne skade uskyldige han havde vandret i en time og var kommet til en lysning, her begyndte han at træne.
han stod midt i lysningen med bar overkrop og skyggefægtede, vær en bevægelse var i takt med vinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:50

Claire stod op ad et af skovens mange træer, nysgerrigheden havde bragt hende her. Hun kiggede på dette menneske som stod og trænte. Hun smilte og lagde sine arme over kors. Han virkede spændende, hun ville gå nærmere. Men noget i hende sagde hun skulle lade hver. Men alligevel gik hun nærmere, og kom til at trædde på nogle kviste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 20:57

Da Azrual hørte et lille ''kkeggg'' bag sig vendte han sig om i et spildt sekund, klar til kamp da han havde hørt at der var monster i denne skov, bevægelsen skete så hurtigt at håret han havde til at dække sit manglende øje fløj væk, men da han så at det var en smuk ung kvinde sænkende han sit sværd og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:02

Hun smilte tilbage til ham, med et kærligt glimt i øjet. Skønt hun kunne se at han manglede et øje, forminskede det ikke den tiltræknings evne som han havde. Hun gik nærmere han, med katteagtigte bevægelser. Hun kiggede ham i øjne, hun kendte skoven ud og ind. Så hun behøvede ikke at se sig så meget omkring, som fremmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:11

kvinden bevægede sig, med samme selvsikre bevægelser, som et rovdyr og han kende mange mænd som havde faldet for et kønt ansigt, han rystede på hovedet, hvorfor forvente at hun ville dræbe ham, det ville være det samme som at forvente at alt mad han spiser er forgiftet, Azrual setter sit sværd i skeden og griner lidt af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:15

Hendes lange ben bevægede sig over til ham og stoppede op foran ham. "Nå hvad laver en ung man som dig herude?" Hun smilte drilsk men ikke farligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:19

Azrual smilede ''jeg troede det er tydeligt, jeg træner'' sagde han og tog sin trøje på igen, da det begyndte at blive koldere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:23

"Jeg kan godt se at du træner, og hvorfor tage trøjen på du da også meget flot uden." Svarede hun drilsk og smilte. Hun var ikke ude på kamp eller noget, hun var bare nysgerrig. Hun kiggede ham i øjne og blinkede et par gange. Hun vidste at han kunne være farlig, mænd havde nogle af de værste rygter. I hvertfald af dem hun havde hørt. Men ham her virkede rar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:29

Azrual satte sig på en vældet træstamme og grinede ''fordi jeg ikke kan lide at være syg, når varmen fra at træne forsvinder, kommer jeg til at fryse og så bliver jeg syg''. Han så på hende, hun var ualmindelig køn kvinde ''men hvad laver du her, jeg har hørt at skoven kan være farlig om natten?'' spurte han med et venligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:35

"Det kan det også være, men jeg bor herinde. Jeg har mit eget hemmelige sted. Et sted som kun jeg kender til." Hun smilte til den fremmede dreng. Claire kørte en hånd igemmen sit hår. "Men hvis du bliver syg, hvorfor træner du så på denne tid?" Hun lagde hovedet lidt på strå, og beholdte den drillende tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:39

''det tog mig en time at komme her ud, desuden så længe jeg træner kan jeg holde varmen, problemet er når jeg stopper igen'' sagde han og smilede til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:44

Hun trak på skulderene. "Det har du en pointe med. Men hvordan ville du finde rundt herinde når du skal hjem? Jeg mener denne skov er som en labyrant for folk der ikke kender den." Hun blinkede og lavede en form for drilsk latter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:50

Azrual roede i sit hår ''så langt var jeg ikke kommet med planen'' sagde han ærligt og grinede ''jeg havde regnet med at træne til jeg blev træt, og så lave et bål og løkke mig til at sove''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:54

"God plan." Hun blinkede til ham. "Men bare en lille detalje.. Kommer du ikke til at fryse og blive syg hvis dit bål nu går ud?" Hun grinte meget drilsk og smilte stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 21:57

''som jeg sagde jeg var ikke kommet så langt med planen' sagde han og grinede ''men når jeg sover har jeg min trøje på så det skal nok gå''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Ons 12 Sep 2012 - 22:00

Hun rullede øjne af ham og hævede et bryn. kunne hun ikke være ligeglad om han blev syg? Hvorfor tog det af hendes kræfter for at sikre sig at han ville sove varmt. "Der altså meget koldt ligeher, specielt om natten." Hun sendte han ærlige øjne, hvorfor hun ville hjælpe ham vidste hun ikke. Det var ikke engang sikkert at han ville have hendes hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 8:36

Azrual rejste sig og sagde smilende 'hvis du far en bedre ide om hvad jeg skal gøre så vil jeg med glæde høre den, i øvrigt jeg fik ikke dit navn''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 8:42

"Jeg hedder Claire, og dig?" Hendes nysgerrighed for at vide hans navn var stor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 8:44

''Claire det er et meget smukt navn, mit navn er Azrual'' sagde han og bukkede ''det er vig en glæde at møde dig Clare''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 14:46

Hun smilede mere end før. "I lige måde, jeg må sige dit navn også er ret så flot." Hun smil blev mere drilsk, men havde en venlig klang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 16:20

Azrual smilede og spurte en smule drillende ''var det sarkasme jeg kunne høre i din stemme''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 17:08

"Måske." Hun smilte drilsk og kiggede ham i øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 19:28

Azrual hørte en gren knække og der stod der 2 orker, de var bække bevæbnet med jagt-spyd ''om bag mig'' sagde Azrual og trak sit sværd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 20:51

Claire løb om bag ham med fuld spurt. Hun ønskede at forsvarre sig selv, men hun var i chok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Gæst Tors 13 Sep 2012 - 21:03

Azrual tænkte 'hvis hun ikke var her kunne denne kamp være sjov, men hendes liv var det vigtigste' orkerene gik langsomt og slevsikkert frem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i skoven  (Claire) Empty Sv: et møde i skoven (Claire)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum