Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
møde i måneskin ( shifty)  EmptyIgår kl. 23:25 af Emery

» I need you to hear the story - Genevira
møde i måneskin ( shifty)  EmptyIgår kl. 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
møde i måneskin ( shifty)  EmptyIgår kl. 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
møde i måneskin ( shifty)  EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
møde i måneskin ( shifty)  EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
møde i måneskin ( shifty)  EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
møde i måneskin ( shifty)  EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
møde i måneskin ( shifty)  EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
møde i måneskin ( shifty)  EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Jake
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Sasha
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Renata
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Genevira
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Celenia
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Lenore
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Katrina
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Lori
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 
Edgar
møde i måneskin ( shifty)  Voteba13møde i måneskin ( shifty)  Voteba14møde i måneskin ( shifty)  Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164677 indlæg i 8725 emner

møde i måneskin ( shifty)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 13:32

CLaire gik rundt i udkanten af skoven. DEt var ved nattetid og månen stod højt på den kolde himmel. Hendes hvide beskidte kjole lod sig vise vindens retning. Claire holdte sig nær denne grusvej, den lagde udenfor skoven kun få skridt. HUn holdte sig dog i træerns skygger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:38

Shifty gik rundt i skoven, hun tænkte lidt for sig selv, hvordan hendes mester havde det og hvor hendes kæreste var blevet af. Da hun så kom til sig selv igen, stilte hun sig op mod et trå og kiggede mod himmelen. Da hun hørte nogle gå ikke så langt væk. Shifty besluttede sig for at gå hen mod personen, for at se hvem det kunne være. Hun nåede hen til vedkommende og så en sort elver gå foran hende. Shifty kiggede utryk på sortelveren som nu stod foran hende. Da Shifty har dårlig bekendtskab med en sort elver.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:41

Claire så på pigen som kom gående, Claire smilte til hende. Lidt lumsk og drilsk. Hun gik hen imod pigen, men ikke med drablige øjne. "Hvad laver du herude på denne tid af natten?" Hun lagde sine arme over kors og lagde sit hoved lidt på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:53

"Jeg bor i skovene her omkring" sagde Shifty mens hun holdte nøje øje med sort elverens bevægelser. "hvad laver du her ude" spurgte hun uden det mindste smil på læben. Shifty stilte sig ret op, og var klar på alt kunne ske.

/jeg kan ikke lige finde på så meget, håber ikke det gør så meget Smile/

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 22:56

Claire kastede med sit hår og satte sine hænder på sine hofter. "Jeg bor inde i skoven." Hun havde endnu et drilsk smil på læben. Hun gik tættere på, med elegante bevægelser. Månen lyste hende op.

//Det gør ikke noget Smile//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:01

Shifty betragtede sort elverens bevægelser, men hun holdte stadig skarbt øje med hende. Shifty ville endelig bare gerne væk fra hende, men ville vide mere om disse sort elver, da hendes første møde med en, ikke gik som planlagt. "hvor længe har du været i denne skov, og hvor kommer i sort elver fra?"

//det var godt Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:05

"Jeg har været der så længe jeg kan huske." Hendes stemme var en smule kold, og havde en lidt lumsk klang. Claire stod nu foran pigen. Hun vidste ikke meget om andre af hendes race. Hun kendte hun til sig selv. "Jeg kender ingen andre sorteevlere. Jeg er min egen, jeg bestemmer over mig selv." Hendes lumske smil var tilbage. "Hvor langtid har du selv været her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:15

Shifty lyttede sammentidig med at hun fulgte sort elverens blik. "jeg har altid holdt til i skovene her omkring, men jeg har boet i en klippe med min mester, lige siden han fandt mig" Shifty kiggede hånene på sort elveren "men jeg flyttede til denne skov for ikke så længe siden". Shifty gik lidt væk og stilte sig op af et træ, og holdte igen øje med sort elveren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:21

Claire rullede øjne, nogle skulle jo opdrages. Hun havde kun haft muligheden for at opdrage sig selv. Ingen havde fundet hende, hendes forældre havde forladt hende da hun var meget ung. At klare sig selv i denne skov, det var hårdt. Men nu kendte hun alle sten og blade. "Det undre mig vi ik har mødtes før nu så." Hun smilte mere venligt end lumsk nu. Claire ønskede ikke nogen form for slagsmål, blot en gå tur under den smukke natte himmel. Stjernene lyste op som ildfluer og månen stod flot og overstrålede alt som sædvanligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:28

Da sort elveren smilte mere venligt, smilte hun også mere blidt til hende. "ja det undre også mig" grinte hun lidt. Shifty lod sig stille glide ned af træet, indtil hun rammer jorden. hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere eller hvad hun skulle gøre, hun ville gerne lære mere om denne elver race, Shifty var meget facineret af sort elver racen. "jeg kunne godt tænke mig at vide lidt mere om sort elver, har du lyst til at fortælle om dig selv?" Shifty ville ikke bare spørge løs denne gang, men heller lade sort elveren fortælle.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:32

CLaire var en smule overrasket, hun vidste knap og nap hvordan hendes race var bygget op. Hun havde aldrig haft nogen til at fortælle hende hvordan hendes race var. "Tja vi lumske og snu." Hun grinte lidt og satte sig ned ved et træ ved siden af hendes. "Nysgerrige tror jeg også nogen er. Vi ret hurtige og stærke." Hun blinkede med det ene øje. "Hvad hedder du enlig?" Claire hævede et bryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:38

Shifty grinte med hende "ja det har jeg fundet ud af" Shifty syntes samtalen gik meget godt, og denne sort elver var meget rar at være i selvskab med. "jeg hedder Shifty, eller det er det eneste navne jeg ved jeg har haft" sagde hun stille "jeg fik navnet af min mester, da han fandt mig" Hun smilte blidt til sort elveren "hvad med dig" sagde hun uden at ændre udtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:43

"Jeg hedder Claire. Det ved jeg fordi at der lå et brædde af træ med helle mit navn på. Så det enlig det eneste jeg faktisk ved om mig selv." Det var første gang hun ikke hoppede uden om noget om hendes fortid. Claire smilte blidt tilbage til Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:48

"ja okai" sagde Shifty stille "så du ved ikke rigtig noget om din fortid" spurgte hu stille "det er ikke for at snærre" grinte hun lidt "jeg ved kun at min tidliger mester fandt mig i denne skov, og har passet mig og lært mig op" Shifty kiggede ned mod jorden, hun var ikke glad for at fortælle at han havde lært hende noget eller hvad han havde lært hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:52

"Hellere det end at skulle passe på dig selv, det heller ikke ret sjovt." Claire åndede ud og lagde en beroligende hånd på hendes skulder. "Men det helle skal jo nok gå." Hun smilte venligt igen. "Og jeg kender det godt, man har ikke lyst til at rode minder op fra ens barndom. Jeg kender det alt for godt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Fre 14 Sep 2012 - 23:59

Shifty syntes det var rart at møde en der nærmest kendte Shifty's barndom. Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle svare, og tænkte på hendes barndom. Da hun kom ud af tankerne igen sagde hun stille "hey du skulle da komme forbi mit hus en dag, det er ikke så langt her fra" sagde hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:05

Claire smilede igen. "Ja det vil jeg meget gerne." Hun kørte en hånd igennem sit hår. Claire kom også ud af hendes minder fra hendes barndom. Det kunne da være sjovt at lærer Shifty at kende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:11

Shifty grinte og rejste sig stille op "vil du med hen til mit hus så?" sagde hun med et blidt smil" Hun kiggede lige hen mod skoven som gemte en lille sti hen til hendes hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:12

"Ja selvfølgelig." Claire gengældte smilet og rejste sig op. Hun fuglte efter Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:18

Shifty vidste ikke hvad de skulle snakke om, og hun ville heller ikke spørge om hendes fortid. "nå... har du noget at snakke om" sagde hun stille mens hun smilte til hende, mens hun viste vej. Shifty fandt en nøgle frem, hvor der var et billede af en anden person på, sammen men en ulv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:21

Claire løftede på skulderne, ligenu vidste hun det ikke. Men det kunne være de lige pludselig bare fald i snak. "Ik lige pt. Men det finder vi da ud af." Claire var selv nysgerrig efter at vide mere om Shifty. Men Shifty spurgte ikke ind til hende, så Claire ville heller ikke grave dybere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 0:25

Shifty grinte lidt "ja det gør vi nok" sagde hun stille med et smil på læben. Da de kom til en lille lysning kunne man se et hus der lignede et kloster. Shifty stoppede op og kiggede på billedet der var sat fast til nøglerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 9:00

"Er der noget galt?"spurgte Claire blidt og roligt. Hun stoppede selv op ved siden af hende. HUn kiggede lige frem og sank en klump.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 9:23

Shifty svarede ikke helt i starten, hun tænkte på Nggung, da hun kom til sig selv igen svarede hun hurtigt. "nej... nej det er indet" Hun smilte til hende "vil du med" spurgte hun og begyndte at gå hen mod huset.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 10:35

"Ja selvfølgelig." Hun fuglte med og vidste ikke hvorfor at hun var blevet så blødsød. Måske var det fordi at de havde noget tilfælles. Claire åndede lettet ud og gik op på siden af Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

møde i måneskin ( shifty)  Empty Sv: møde i måneskin ( shifty)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum