Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyIgår kl. 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Jake
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Sasha
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Renata
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Genevira
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Celenia
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Lenore
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Katrina
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Lori
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 
Edgar
solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba13solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba14solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:34

Tid: 01:45
Sted: ca midt inde i skoven
Vejr: en smule koldt
Omgivelser: ligesom et bakke, den her går bare ned i jorden..
tøj: se på billedet bare uden vinger.


Gaia sad der hjemme, og læste i nogle bøger. side for side om ingen ting... indtil der kom en beskrivelse, af en skov, hvor der stod der var tæer der linde at de var af aske, og store edderkopper.. Det måtte hun bare se.. hun løb ind på hendes værelse.. og tog sine knive, og sit svær. Hun løb ned i stuen, hvor hendes far sad, med en ung dame og prøvede og skære hende op. " Far jeg skal ud lege med blod.. så jeg er her ikke" Da hun enlig var fremme til skoven, og var gået langt ind.. satte hun sig ved sten, og begyndte og læse.. hun var helt fokuseret i den bogen, at hun ikke opdaget alt, hvad der skete omkring hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:44

Arason var listede ind på hende i det hun havde sat sig til at læse
han smilte for sig selv og holde hans daggert op foran hendes hals i
det han talte til hende "hva skal det her forstille du har ikke betalte for at
komme til den her del af skoven men vi kan godt sigde at du giver mig dine våben og så er vi kvit" svarrde han hende imens han grinte normalet//påklædning 1 kig på profil//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:54

Gaia fik en rimelig stor vrede, som bare kørte rundt i hendes krop, da han sagde han skulle have hendes våben. " undskyld mig.. men hvem tror du enlig du er?" Gaia hade ikke rigtig nogle frygt.. selvom hun ikke lige er den heldigste. Hun smed bogen fra sig, og tog kun en en kniv der sad i benet, og prøvede og ramme han´s ben, men uden hel. Hun kom til og kaste den ind i et træ, Også begyndte hun, og kaste dem alle 5 knive der var tilbage, ind i 5 forskellige træer " her så tag dem. " sagde hun med et smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 22:59

"niks glem det jeg vil ha alle dine værdig gendestande" svarde han med
et lille smil på hans læbe i det hans daggert stadig hva fremme ved hendes
hals "hvad bliver det til tjep tjep" grinte arason i det han jo mente at han stadig væk havde hende under kontrol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:13

"mine værdig gendestande? " hun smilede, og vendte sig om, så stille at hun ikke blev ramt. " ha.! det er hvad du kigger på, uden alt tøjet" hun grinte med et lille smil hængende fra hendes mundvige. hun tog sit svær op, og hamrede det ned i jorden, efterfølg af hende hansker, hun tog af og prøvede og hænge dem på sværret. " men jeg ret så sikker på du ikke er mand nok til, og kunne tage det" Hun grinede og lod sine øjne, køre op og ned, af det af hun kunne se, af hans krop.


Sidst rettet af Gaia Ons 19 Sep 2012 - 8:01, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:16

han kiget på hende og gad ikke og svare på hendes pørgsemål han tog alle våben grådiget til sig i det han fjernet hans daggert fra hendes hals han smilte og studret våbende grundiget inden han tog dem og pakket dem ikke ned han sad stadig bbare og studret dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:24

Hun rystede på hoved af ham.. *åh wow.. det må jeg sku sige, sikke en mand* hun grinede og tog sine hansker på igen. " Hvad skal du dov med de våben? gamle og slidte.?" hun gik hen, og to bogen op, og satte sig op af et træ. og kiggede på ham.. *årh han kan vist godt li skinende ting* hun rystede lidt på hoved af ham igen, og satte sig til, og læse videre.


Sidst rettet af Gaia Ons 19 Sep 2012 - 8:02, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:27

han kiget på hende og stilte sig om og sagde så "har du noget mere som jeg kan få penge for" svarde han til hendes spørgsmål i det han kiget over til hende han sendt sin daggert hen så den ramte hendes bog og snitte vis også hendes hånde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 23:36

Hun fik et chok, da den ramte hendes bog.. " se nu, nu der jo blod på min bog" hendes smil forsvandt.. " Nej, ikke noget du kan håndtere " Hun kiggede irriteret ned i bogen igen. og ga et suk fra sig. "kan du ikke bare dræbe nogle andre væsner, der faktisk har værdig?" Hun kiggede op på ham.. " nårh ja forrasten.. syns jeg du skulle sige undskyld? Det da ikke pænt, og skade uskyldige kvinder.." sagde hun, og der kom et smil fra hendes side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Ons 19 Sep 2012 - 22:37

"hvorfor skulle jeg dræbe dig jeg går ikke ind for mord" svarde Arason og kiget over mod hende inden han til sisdte gik hen og rev hendes bog ud af hendes hænder og pakket den ned med det andet han havde stjålet fra hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 10:30

Hun gav et suk fra sig, og rystede på hoved " hvorfor ikke, det da sjovt, og dræbe uskyldige ting" hun grinede lidt. Hun kan ikke rigtig forstå, hvorfor andre, ikke syns det er sjovt. Men det nok fordi hun kommer, fra et sted hvor alle er læde og onde. Hun blev en smule sur, da han tog heneds bog. Ikke fordi hun kunne lig den, men fordi hun sad, og læste den. Hun reste sig op, og gik imod ham " giv mig så min bog.! Du kan da, ikke bare tag den. Når jeg sidder, og læser" hun tog fat om hans hals." giv mig så den bog!" sagde hun med et ond og hård stemme.. Hendes hånd var flydt med blod, og blodet løb ned af halsen på ham, fordi hun spændte hånden. Forgrund af han hade ramt hendes hånd med kniven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat Empty Sv: solen skinder, aldrig i mørket. //Arason// privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum