Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Jake
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Sasha
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Renata
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Celenia
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Lenore
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Genevira
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Katrina
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Lori
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 
Edgar
godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba13godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba14godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 14:56

S på et tag ved koren i sigte
O ingen kun folk der går udenfor kroen
V regn og torden
Tid 00,00
Dag torsdag
Arason hoppet over på taget ved kroen han listede sig ind af et
vindue han så en kvinde sove og begyndte at lede effter en smykke som
han kunne få mange penge for at kiget sig omkring inde på værlset og kunne
ikke finde ud af om den var i en skuffe eller noget helt trejde sted han faldt over
nogen våben der var på gulvet og bandte så lavet i det hun garnaterte ville vågne
nu han havde kun en kniv med så hvis hun åbdaget ham ville han være ned så han klæde ned under hendes senge og vendte// påklædnig et//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 15:47

Kvinden i sengen bevæget sig ikke af larmen, man kunne kun se det silkebløde hår og nedefter den lange hvide dyne, for hun sov med ansigtet mod væggen, hvilket kunne være en grund til hun ikke hørte noget, mens Arason kiggede gennem hendes ting, ville han finde 15 kaste knive af sølv med hellige symboler på deres ene side, og pentagrammer på den anden. udover det ville han finde en taske af stof hvor der lå et helt arsenal af håndstørrelse træspyd som bliv brugt til at gennemboere vampyr hjerter, der var 26 af dem i stof tasken. også ville han finde noget helligt vand som var godt forseglet i dets beholder, så ejeren var nok ikke glad for at røre ved det selv, men brugte det som våben. Man kunne også se at knivene ikke havde hellige symboler eller pentagrammer på skaftet, så en dæmon eller vampyr selv kunne holde på. De færreste folk kigger op i loftet, og et skygge fyldt loft var et perfekt sted for den lydløse snige kvinde at have gemme sted mens hun studeret manden der var brudt ind til hende, man kunne ikke se ansigtet på den som sov isengen fordi det ikke havde nogen, det var en dukke med rigtigt hår. Endelig på et tidspunkt når Erica havde fundet sig noget hun mente var det bedste tidspunkt hoppede hun ned med sin eneste anden kaste kniv, og prøvede at slå Arason ud, eller ihvertfald ukampdygtig ham, ved at prøve at overraske ham oppe fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 16:51

Arason gik frem og vendte hende om i det han kiget på den opdaget han at det var en dukke han gik ikke i panike han rejste sig op og fandt en nogen knive i det han gik hen til døren og prøvet at åbne den indenfra han kunne ikke dirke låsen op han tog sin kniv frem og holdte den frem i det han kiget sig omkring hvem var det der havde leget med ham og holdte øje med ham fra toppen af lofte trode han men det kunne persone aldrig gøre kunne han eller hende han begyndte at løbe hen mod vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 16:59

Erica så manden gå i panik, hvilket var et skønt tidspunkt at lege ´hej og velkommen til hovedpine´ ved at lande på ham, og slå skaftet fra kniven i hoved på ham, så han kunne sove lidt, men hun ventede, hun ville have det helt rigtige tidspunkt... det hel.. og der kom det, manden løb mod vinduet, og hun var klar, hun valgte at bruge skaftet som våben så manden kunne slippe med hovedpine og ikke stål gennem hovedbunden. Erica gav slip på bjælkerne i loftet og lod sig så elegant som en fjer, men så hurtigt og hårdt som en kæmpe sten, falde ned i det manden ville ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:12

han vendte sig om med et sæt og kiget på hende fra under hætten
"hvem er du" fik han fremstammet i det han sørget for at være i nærheden
af vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:30

"Jeg er hende du prøver at stjæle fra. man stjæler ikke fra en tyv at du ved det." Erica havde intet mod at skære mandens hals over, hun kunne ikke lide folk der kom ind hendes liv ved at prøve at stjæle fra hende.. hvilket hun syntes gav fin mening hun ikke gad have

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:43

"tving mig ikke til at slå dig ihjel" sagde han i det han kiget over
mod hende og begyndte at bakke ud mod vinduet imens han holdte øje
med hende i det han håbet at hun ikke ville gribe fat i ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 17:54

"Åh gud. jeg er helt bange" Erica var meget sarkastisk, de ord, den trusel var sjældent talt af dem der rent faktisk kunne noget. Erica lod kastekniven ligge i sin håndflade, og sagde "Hvis du hopper ud af det vindue, vil jeg kaste den her i røven af. så stop med at leg supermand og fortæl mig hvem fanden du er? du har intet hvidt skæg så julemanden er udelukket"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:08

"gi mig en grund til at fortæle dig det" svarde han og kiget mod hende
i det han løb over mod hende med hans kniv klar idet han holdte øje med hvad
hun ville gøre imens han løb med en stor fart hvis hun ikke rykket sig ville
hun blive ramte i skulderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:15

"Jeg..." optaget af manden løb mod hende at vente i spænding, afslappet, og så ud til hun ville slås med ham up close, men så spinkel og blød hun var ville hun knække af hans kropsvægt, så hun havde andre planer, når manden med sin farlige kniv kom tæt nok på, kastede hun sig ned foran ham, en form for ned på alle fire, i et meget elegant hop der var gjort for at få ham til at vælte over hende, han kunne da ikke nå at stoppe sit løb så sent, og hun hun rollet så for at feje benene væk under ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:54

han så hende godt ligge sig ned og ude over det faldt han over hendes ben som hun brugte til at vælte på ham så han lå på hans ryg i det han kiget op så han hende hun ville nok rejse sig nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:24

Erica så ham vælte, og hoppede så op på sine ben, og stod nu mellem ham og vinduet, som var den eneste vej ud "Du er et underligt menneske" Han var menneske, og hende dæmon styrke forskelligen var stor, men hun var ikke den stræke dæmon type, hun var Succubus, men lidt dæmon hurtighed havde hun da. "Hvem er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:27

"gi mig en grund til at fortælle dig det" svarde han næsteviset
i det han komme op på bene igen og kiget over mod hende i det
han nemlige stadig havde normale styrke og var god til at stikke
af men nu skulle han forbi hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:32

"Ellers skriger jeg og vågner hele kroen. De behandler nok ikke tyveknægte så fint som jeg gør" Hun gik tæt på vinduet så det var meget sværer at komme forbi hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:34

"hm som om" svarde han hende og kiget bare på hende i
det han løbe hen mod hende igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:38

"dumme dreng"
Hun snuppet de få ting han havde taget fra hendes væreslse fra ham da han løb forbi, men flyttet sig så han kunne komme ud, hun ville bare have sine ting, sikke en skam han virkede ellers som en fra den clan hun havde hørt så meget om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:40

han stoppet op og tog tingene igen tilbage af hende "hvis du præstere dig skal jeg nok bageeffter" sagde han til hende og stod med et tungt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:44

"hvis du vil give mig mine ting, så præsentere jeg mig gerne. Har ovenikøbet måske noget lækkert til tænderne at smide oveni hatten. men kun hvis du giver mig det nu, engangs tilbud" hun smilede, og gik et skridt tættere på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Fre 21 Sep 2012 - 14:35

han kigte på den og så på hende i det han kastede kniven ind i
muren og kiget på hende "deal" svarde han og kiget hende i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Man 24 Sep 2012 - 8:50

"Erica Swordknight, Succubus dæmon."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2012 - 10:51

"og jeg er ulvevind" svarde Han og kiget på hende
inde han trak hans hætte over sig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Gæst Lør 13 Okt 2012 - 11:06

"Uvlevind? nånå" Erica havde hørt det navn før men kunne ikke huske hvorfra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight Empty Sv: godaften må jeg lette dig fra dine smykker//Erica Swordknight

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum