Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
From unknown to known.//Shifty// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
From unknown to known.//Shifty// EmptyTors 25 Apr 2024 - 21:04 af Genevira

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
From unknown to known.//Shifty// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
From unknown to known.//Shifty// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
From unknown to known.//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
From unknown to known.//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

» 3 emnesteder til debat (afstemning)
From unknown to known.//Shifty// EmptyMan 22 Apr 2024 - 15:56 af Sean

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
From unknown to known.//Shifty// EmptyLør 20 Apr 2024 - 16:37 af Genevira

» I need help. Truly – Dr. Trott (fortids emne)
From unknown to known.//Shifty// EmptySøn 14 Apr 2024 - 7:56 af Katrina

Mest aktive brugere denne måned
Sean
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Jake
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Sasha
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Renata
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Genevira
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Celenia
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Lenore
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Katrina
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Lori
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 
Edgar
From unknown to known.//Shifty// Voteba13From unknown to known.//Shifty// Voteba14From unknown to known.//Shifty// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164679 indlæg i 8726 emner

From unknown to known.//Shifty//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:17

Her sad de så, nede på kroen. De havde lige været oppe ved hospitalet, nu kunne de være helt sikre. De var søstre, Shifty var hendes så længe savnede lillesøster. Hun var helt vildt glad, hun var helt oppe og flyve i skyerne. Men forstod ikke hvorfor de begge sad og kiggede på hinanden.
Man kunne tydligt hører de mænd som var fulde. De gik og holdte om 'deres' kvinder og slog servitriserne bag i. De grinte højt.
"Skal jeg hente os noget at drikke?" Spurgte Natalie for at nedbryde stilheden og smilte venligt. "Eller vent du 16? Så hvad siger du til et glas vand?" Hun smilte drilsk. "Ej hvad vil du gerne have søde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:31

Shifty var virkelig glad for at kende til hendes forældres histiorier, hun kendte sin fætter og nu havde hun fundet sin søster. Shifty var helt vildt glad. "hehe du kommer bare med noget" sagde Shifty med et stort smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 18:33

"Okay." Hun gik op for at bestille noget, mændene betragtede hende. Natalie bestilte og stod og ventede på drinksne. En af mændende klappede hende bag i og grinte højt. Natalie hadede sådan noget. Hun vendtede sig om og sigtede på manden med sin pistol. Manden stoppede med at grinte og gik lidt væk. Drinksne kom og Natalie tog dem med hen til bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:07

Shifty så hendes søster tage sin pistol frem "du må heller passe på søs" sagde hun med et drillende smil. "og tak" sagde hun da hun kom med drinksne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:10

"Det ikke min skyld de idioter tror alle kvinder udstiller sig som deres kvinder. Jeg gør ikke jeg synes det er dels ucharmernende." Hun smilte drilsk igen. "Håber du kan lide drinken det min personlige farvorit." hun blinkede til hende. "Og det var da så lidt."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:17

"hehe det kan jeg godt forstå" sagde hun med et lille grin. Shifty prøvede at smage drikken. "den smager mega godt" sagde hun med et lille grin. Hun smilte til sin savnede søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:18

"Det godt du kan lide den." Hun smilte stort til sin lillesøster.
Hun rakte sit glas i luften. "Skål!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:28

Shifty grinte lidt og ragte sit glas op i luften"skål" råbte hun med sin søster. Hun havde det simpelhent bare så sjovt med sin søster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:39

De havde det så sjovt og godt sammen. Men mændene over ved disken synes bare de var lækre og gik over til dem. Uden at sprøge satte de sig tæt ind til dem og begyndte at holde om dem og se om de kunne tage lidt på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:44

Shifty begyndte at snerre, vise tænder og knurre af dem, det gjorde hun altid når nogle hun ikke kendte kom for tæt på hende eller hvis hun følte sig truet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:50

Natalie kunne godt føle utryk hedden og sendte mændende dræbende blikke. Men de var fulde og ligeglade. En af fyrene tog fast i Shifty og holdte hende ind til sig. "Du skal ikke rører min søster!" Råbte Natalie til manden og ville slå ham, da manden ved siden af hende gav hende en næve i siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 21:55

Shifty så forbavset på sin søster, med det ændrede sig hurtigt til vrede, og fik vredet sig fri "jeg siger det kun en gang, SLIP MIG SØSTER!" sagde hun vredt til manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:03

Manden greb hårdt fat om hende og tog hende igen ind til sig. Natalie havde ømmet sig efter slaget og ville igen slå manden. "LAd hende så være!" Udbrød hun vredt igen, og endnu engang kom en næve ind i hendes mave meget hårde end før.
Der var stille et øjeblik. "Slip mine piger!" Det var en mand som råbte, han var ældre end mændene der sad ved dem. En kappe dækkede for hans ansigt, men han sigtede på mændende med to pistoler. Mændende slap Natalie og Shifty og løb ud af kroen som små bange hunde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:07

Shifty sad og så forbavset på manden der lige havde fået mændene til at flygte. Hun kendte ikke manden der stod overfor dem. Hun ryggede hen til sin søster "hvem er det" hviskede hun uden at kigge væk fra manden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:09

Natalie tog sig til sin mave efter de hårde slag. "Jeg ikke sikker men de pistoler ser bekendte ud. Manden gik tættere på dem og tog sin kappe af. "Far?!" Udbrød Natalie glad, men overrasket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:14

"far?" Shifty kiggede undrene på Natalie og på deres FAR, Shifty var stadig bekymret overfor hendes søster der fik slag af den ene mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:18

"Ja. Øhm.. Shifty mød vores far, far mød din datter Shifty." Hun smilte og holdte smerterne inde. Deres far gik over til Shifty og kramte hende. Han havde savnet sin yngste datter, og havde aldrig troet han skulle se hende igen. Natalie smilte han virked hverken fuld eller noget, måske var han kommet videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:21

Shifty's tanker fløj rundt i hovedet på hende. Kunne det virkelig passe, havde hun fundet sin familie. Hendes fætter, hendes søster og nu hendes far. Shifty begyndte at kramme sin far igen og nogle glædes tårre kom frem på hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:33

Hendes far var lykkelig, Natalie begyndte næsten selv at græde af at se hvor glad Shifty blev. Hun bed sig forsigtigt i læben, for at holde smerterne inde fra de slag hun fik,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:37

Shifty greb fat i sin søster for at give hende et kram, hun var simpelhent så lykkelig nu, hun vidste mere om sig selv nu, end hun nogle sinde har gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:57

Natalie kramte hende igen, hun var selv over lykkelig over at have fundet hendes lillesøster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 23:12

Shifty var græde færdig af glæde, hun har ikke været så lykkelig før, hun var sammen med hendes søster og far, som hun for nogle dage siden ikke vidste fantes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 22:11

Hendes far svingede hende rundt. Men Natalie ømte sig stadig, og kunne smage blod. Som hun kunne mærke hun kunne kaste op. Men hun sank det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:43

Shifty kiggede hurtigt på sin søster "hvad er der søs?" spurgte hun mens hun stille gik hen mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 16 Jan 2013 - 15:47

Natalie rystede det dog hurtigt af sig og smilte til Shifty.
"Ikke noget særligt jeg klare mig." Svarede hun med en kærlig stemme, deres far lagde en hånd på Shiftys hoved.
"Nå jeg må se at komme videre." Sagde han med en meget mandlig stemme. "Ses mine piger." Tilføjede han og gik igen.
NAtalie rullede øjne af ham og smilte til Shifty.
"Der virkelig dejlgit at have en søster, det må jeg sige." Sagde hun og satte sig ret op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

From unknown to known.//Shifty// Empty Sv: From unknown to known.//Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum