Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyIgår kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyIgår kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Genevira
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 
Jake
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 
Valentine
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 
Lori
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 
Edgar
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 
Abigail
A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba13A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba14A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:41

Sted: Kroen "Det brændende træ"
Tid: Midt på eftermiddagen.
Omgivelser: Glade mennesker, en gammel mand i hjørnet der svare på spørgsmål og en sød krokone der taler kærligt til sine gæster.
Tøj: cowboybukser, en t-shirt, med en lædderjakke over sig.


Bricko havde overnattet på kroen og gik ned i krostuen, der var fyldt med glade smil. Den gamle mand i hjørnet drak fint af sin te, mens krokonen snakkede med en gæst oppe ved baren.
Han satte sig lystigt ved et af bordene og kørte træt en hånd igennem sit hår. Han havde ikke fået ret meget søvn, da han vidste at han skulle mødes med sine kusiner. Eller, det var hvad han håbede på. Der gik nemlig rygter om at disse to piger var døtre, af en af hans fars søskende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:46

Natalie glædede sig til at møde Bricko, hun havd hørt godt om ham. Men alligevel havde hun lidt våben med sig. Shifty havde prøvet at overtale hende til at lade hver men.. Ja hun var nu lidt stædig Natalie. De havde overnattet i deres fars hus og var på vej ud af døren og over imod kroen.
"Åh jeg glæder mig så meget søs!" Sagde hun glad og tog sin kappe over sit hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:48

Shifty var helt vildt glad over at skulle se bricko igen, og denne gang med hendes søster "jeg glæder mig også søs" sagde hun med et stort smil på læben. Shifty havde taget en sød kjole på og nogle sorte støvler med en lille smule hæl, hun ville være fin til familietræffet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 22:57

Bricko kiggede nysgerrigt rundt. Der var intet tegn på kusinernes ankomst endnu. Han sukkede forsigtigt og gik op til baren.
"Hvad skulle det være min kære?" spurgte krokonen.
"Ikke noget lige nu," svarede han og smilte venligt.
Krokonen smilede venligt tilbage og fortsatte sit job i baren. Bricko kiggede nysgerrigt hen mod døren. Han glædet sig sådan til at se dem. At se nogen familie medlemmer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 23:00

De kom ind af døren på samme tid, kiggede rundt. Natalie tog sin kappe af sit smukke slangekrøllede hår. Det sad stadtig parfekt.
Hun kiggede rundt og håbede på Shifty vidste hvordan han så ud og hvor han sad henne. Hun kiggede nysgerrig rundt, hun havde været på denne tro så mange gange før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 20 Sep 2012 - 23:05

Shifty kiggede rundt da de var kommet ind gennem døren. "der er han" sagde hun med et stort smil, hun løb hen mod bricko "BRICKO" sagde hun glad, da hun nåede hen til ham omfagnede hun ham, hun var så glad for sin familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 15:53

"Shifty!" sagde han glad og omfavnede hende tilbage.
Utroligt! Han havde set begge af disse piger før, uden at vide at det var hans familie!? Han følte sig helt dum. Hvorfor havde han ikke regnet den ud?


Sidst rettet af Bricko Tirs 25 Sep 2012 - 17:44, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 16:43

Natalie havde spærret sine øjne op, hun havde set ham før?! Peæcis lige der hvor han sad, hun smilte og slog sig selv i ansigtet. Lige her havde hun også fundet ud af hendes og Shifty var søstre, og deres far havde reddet dem fra de fulde mennesker.

Hun smilte og stod lidt for sig selv, vidste ikke hvad hun rigtigt skulle sige..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:00

Shifty grint og var glad. "kommer du her hen søs" spurgte hun sin søster Natalie. Shifty satte sig på en stol ved Bricko. Tænk for lidt siden fandt hun ud af at Bricko var hendes fætter. Og at Natalie var hendes søster. For flere år siden blev hun fundet i Ashen Wood Forest af Victor, uden at vide hvem hendes familie var. Nu ved hun hvad der skete med hendes mor, og hvem hendes fætter, søster og far er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:03

Bricko smilte kærligt til Natalie. For bare nogen uger siden, havde han mødt hende her på denne kro, lige præcis som nu. Han følte sig så dum, at han ikke havde regnet den ud.
"Bare sæt dig Natalie," sagde han glad til hende.
Shifty havde allerede placeret sig ved siden af ham. Det føltes skønt med lidt familie omkring ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:14

Natalie smilte forsigtigt til ham, det var lidt nyt for hende. Ja nyere for Shifty, men alligevel hun havde pludselig en fætter og havde fundet sin søster?
"Tak."
Hun satte sig overfor dem og smilte. Bare for få dage siden havde hun set Bricko, det var en smule mærkeligt hun ikke havde tænkt sig sóm. Og endnu mere dumt for Shifty havde fortalt hun havde en fætter som hed Bricko. Hun følte sig godt og grundig dum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 21:29

Shifty vidste ikke hvad hun skulle sige, hun var så lykkelig, men det var også mærkeligt for hende, hun har aldrig haft en familie, eller retter ikke sin rigtige familie. Hun var lykkelig over at have fundet sin søster og fætter, og nu kunne dele tiden med dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 15:24

"Det er rart endelig at møde jer!" sagde Bricko glad. "Jeg føler mig bare så dum, at jeg ikke regnede den ud."
Han vinkede til krokonen, der kom hen til dem med et smil.
"ja? Hvad skulle det være?"
"Hvad kunne i tænke jer?" spurgte Bricko, Natalie og Shifty.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 14:57

"I ligemåde. Jeg føler mig også ret dum."
Hun kløede sig i nakken og kiggede på krodamen.
"Øhh.. Hvad har i?"
Hun vidste ikke hvad hun havde lyst til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 15:47

Krokonen smilte kærligt til hende.
"Alt fra gode drinks, til øl min kære," sagde hun og smilte.
"Jeg tager bare en chocodrink," sagde Bricko og kiggede hen på Natalie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty// Empty Sv: A new hope, with a new family. //Natalie & Shifty//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum