Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
I don't need someone like you..//Matic// EmptyIgår kl. 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
I don't need someone like you..//Matic// EmptyIgår kl. 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
I don't need someone like you..//Matic// EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» I need you to hear the story - Genevira
I don't need someone like you..//Matic// EmptyMan 29 Apr 2024 - 10:24 af Lori

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
I don't need someone like you..//Matic// EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
I don't need someone like you..//Matic// EmptyTors 25 Apr 2024 - 11:38 af Sasha

» Lena beware of the city - (Sean)
I don't need someone like you..//Matic// EmptyOns 24 Apr 2024 - 13:10 af Madelena Gray

» A sneaky human, and a metal vampire
I don't need someone like you..//Matic// EmptyMan 22 Apr 2024 - 21:10 af Renata

» Nothing is what it was... ~ Renata
I don't need someone like you..//Matic// EmptyMan 22 Apr 2024 - 20:24 af Renata

Mest aktive brugere denne måned
Edgar
I don't need someone like you..//Matic// Voteba13I don't need someone like you..//Matic// Voteba14I don't need someone like you..//Matic// Voteba15 
Abigail
I don't need someone like you..//Matic// Voteba13I don't need someone like you..//Matic// Voteba14I don't need someone like you..//Matic// Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164684 indlæg i 8727 emner

I don't need someone like you..//Matic//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:01

Sted: Firewood Park
Tid: 22:30
Vejr: Trækker op til regn.
Omgivelser: det naturlige..
Tøj: [For at se dette link skal du være tilmeldt og logget ind.]

Endnu engang sad hun ved et træ i parken om aften. Det var anden gang hun sad der.
Samme træ, samme sted og selvfølgelig var det ved at trække op til regn.
Ellers var den eneste forskel, at det ikke var nat.
Hun sad op af et lidt stort træ, græsset var tørt, men der ville ikke gå langtid før det blev dejlig fugtigt og ville skinne i månes skær.
Et stort lyn bredte sig ud på den mørke himmel, den lyste det hele op i et split sekund.
Få sekunder efter lød der et stort brag.
Der gik ikke langtid før at regnen begyndte at styrte ned, heldigvis sad hun var et stort træ, næsten i læ for alt regnen, dog var der stadig noget der landede på hendes bare ryg..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:10

Matic kom gående i hans ganske normale tøj hvilket var en hvid skjorte som nu var blevet våd og nærmeste gennemsigtigt grundet regnen. Han gik bare stille, og vidste ikke helt hvad han skulle gøre af sig selv eller af andre lige der, og slet ikke hvad han skulle gøre af det med Alane... Han satte sig op af et træ uden at han lagde mærke til den person der sad ved det selv samme træ. Han kiggede lidt mod himlen og tænkte ikke rigtigt på at hans skjorte klæbede sig imod hans hud, og aftegnede hans overkrop... Han kiggede lidt og opdagede hende så...

''Wow... Undskyld jeg sådan bare satte mig... jeg havde slet ikke lige set dig, så det må du altså undskylde...''

Han smilede bare ganske stille og venligt til hende. Han ville gå hvis hun bad ham om det, men han lagde alligevel pænt godt lige der, så hvad skulle grunden være til at gå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:17

Hun lagde mærke til denne mand som gik helt alene ude i regnen. Hun ville havde vinket ham ind under træet, men inden hun overhovedet noget at gøre noget vr hn påvej hen imod hende.
Han satte sig bare ned og så op imod himmlen.
Hun havde faktis ventet et hej, eller noget i den stil..
Hun betragtede i et kort øjeblik hans overkrop, da hans hvide skjorte klæbede sig imod hans hud.
Hun fjernede hurtigt blikket fra hans overkrop til hans øjne da han begyndte med at snakke.
''Du er da velkommen..''
Hun gengældte hans smil med noget i samme stil.
Hun tøvede lidt inden hun endelig sagde noget.
''Er der noget speciel grund til at du er her ude om aften?''
Hun lagde hovedet lidt på skrå helt ubevist.. Et lille smil blev plantet på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:33

Han vendte sig mere om imod hende. Han ville da gerne betragte hende ordentligt lige tage et kig over hendes krop, for at se om den var noget værd, sammen med at hun virkede meget sød... Han kunne ikke lade være med at se på kvinders krop... Det var en refleks fordi han elskede deres kroppe så meget...

''Jamen det er jeg da glad for at høre. specielt når man bliver budt velkommen af en smuk kvinde som dem...''

Han smilede charmerende som han altid gjorde overfor kvinder. Det var en del af hans personlighed at gøre sådan og det var ikke noget man bare lige kunne fjerne fra ham sådan...

''Jeg håbede på at finde nogen der kunne gøre min aften mere interessant.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Lør 22 Sep 2012 - 23:44

Han var faktis meget venlig..
Det gjorde hende en smule utryg, han var alt for venlig til at det kunne være sandt, eller var det bare hende som var lidt sær, det var det højst sandsynligt, så hun gad ikke ret mere at tænke over det..
''Interessant?''
Et lille smil bredte sig ud på hendes læber, dog ikke fordi der var noget interessant ved hende, det var bare en refleks hun fik når nogen snakkede venligt til hende..
''Hvis du vil være her sammen med mig, bliver din aften ikke ineressant''
Hun sukkede kort og så ned i jorden.
Hun kiggede hurtigt op på ham igen og smilte..
''Men jeg kan sige så meget at den bliver unormal.''
Et halvt grin slap ud fra hendes læber.
Hun var ikke helt sikker på hvad hun selv mente med det..
Hvis man var sammen med hende skete der højst sandsynligt noget unormalt, eller unormalt for hende, da hun jo faktis ikek vidste hvad andre havde prøvet..
Man kunne sige at hun var sådan en person som tiltrak, underlige folk, sære øjeblikke og sådan noget i den stil.
Men det var dog ikke noget hun var stolt af, da hun nok ikke rigtigt har haft nogen helt normal dag.
Men hvad definitionen for normal? Det var vel forskelligt fra person til person.
Så man kunne sige, at hvis der ikke skete noget sært i hendes hverdag, så var det en unormal dag..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 11:29

''En smuk kvinde som dig, der må man kunne finde noget interessant at lave, eller også skal der nok være noget interessant der sker.''

Han smilede bare venligt til hende, og han betragtede meget af tiden hendes bevægelser for at finde ud af om hun var en meget yndefuld kvinde også, hvilket han sjældent oplevede en kvinde der ikke var.

''Unormal, og interessant er i mine øjne det samme.''

Han smilede bare sagte til hende, og kiggede stille rundt der hvor de sad, og kiggede bagefter på hende. Han smilede venligt og charmerende til hende nu. Han fandt hende smuk, så tankerne var igang i hans hoved...

''Men hvad laver du egentligt selv her?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 12:21

Man kunne godt sige at Aliyah var meget yndefuld, hun var unaturlig elastisk..
Hun kunne vende og dreje hendes ben og arme på en uhyggelig, unaturlig måde.
Selvom det ikke var noget hun gjorde særlig tit, og ikke sådan noget som hun øvede, så kunne hun stadig gøre det..
Han gjorde hende stadig utryg, men hun var ikke helt sikker på hvad det var ved ham der gjorde hende utryg.
Han var nu meget charmerende, og lidt kær.
Var han ude på noget? Det kunne hun ikke helt bedømme endnu, men om lidt tid kunne hun nok godt..
Hvad hun lavede der ude.. Hun tøvede lidt og så ned i jorden, lige der havde hun intet svar. Eller jo, hun sad vel bare og nød naturen, gemt væk fra alt og alle, ud over ham..
''Nyder naturen..''
Hun smilte kært til ham og så ud på regnen som plaskede hårdt ned mod den våde græs.
Ahh ja, det våde græs som blev lyst op af den fulde store måne, hun havde altid beundret månen, den var så smuk og stor.
Nogle tynde skyer gled hen foran månen, det var næsten ikke til at se noget i den mørke..
Men der gik ikke langtid før at månen lyste meget af tingene op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 12:29

Han kiggede stille på hende, og betragtede hende og måtte endnu engang indrømme at han ikke ville have noget imod at ende i sengen med hende, eller et andet sted hvor de kunne have sex... Han smilede sagte til hende...

''Det lyder som en meget rar ting at gøre? Afslappende behageligt og roligt...''

Han smilede bare stille til hende, og rykkede sig en smule tættere på hende, og nød hvordan de egentligt sad i læ der under træet, selvom regnen nu var trunget igennem bladene... Han så smilende på hende...

''Hvad siger du til at finde et sted med tag over? Så du kan undgå at blive gennemblødt?''

For ham var det jo ret så meget for sent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 12:59

Hun lagde mærke til at han rykkede sig tættere på hende, hun var ikke sikker på om det bare var fordi han frøs, han var jo helt gennemblødt..
Eller om det var fordi han ville ligge i, med hende..
Hun havde aldrig haft sex med nogen, og hun brød sig bestemt ikke om tanken..
Hvis hun gjorde det var hun sikker på at hun ville føle sig beskidt.
Hun kunne endda sige at hun aldrig havde kysset en, udover når hun tog en sjæl fra folk.
Regnen begyndte at trænge igennem bladene og der faldt nogle kolde dråber rent vand ned på dem.
''Tjo.. Det er jo lidt forsent for dig.''
Hun smilte og rejste sig op.
Hun ville gerne række en hånd frem men lod vær, da hun stadig var lidt utryg ved ham.
Hun håbede lidt på at han kendte et sted, da hun ikke kendte nogen steder de kunne være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 16:18

''Selvom jeg er blevet gennemblødt ville det da stadig være rart at kunne komme af med noget af det klamme og våde tøj...''

Han smilede sagte til hende, og rejste sig stille op sammen med hende. HAn kiggede sig omkring og kunne godt fornemme at hun ikke kendte noget sted de kunne gå hen, så han måtte hellere finde dem et sted... Heldig for dem boede han ikke langt væk...

''Kom med denne vej...''

Han smilede og førte dem igennem parken til udkanten hvor der lagde et lille forfalden hus, hvor han låste dem ind. Indvendigt var det langt bedre kvalitet end ude fra, og han smilede lidt til hende...

''Velkommen til mit hjem...''

Han trak sin skjorte af, og smed den over i hjørnet før han satte sig på den seng der stod i hjørnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 16:37

Det havde han så ret i, heldigvis var Aliyah ikke så våd at hun godt kunne holde til at have det på.
Hun så lidt på ham, hun vidste virkelig ikke hvor de kunne gå hen, og håbede selvfølgelig at han havde et sted de kunne gå hen.
Hun gik med ham, og efter lidt tid var de ankommet til et gammelt hus, det så ud til at det var ved at falde sammen, så hun var ikke helt tryg med at gå der ind..
Hun fulgte med ham ind, og til hendes overraskelse var der utroligt hyggeligt der inde.
''Det var ikke lige det jeg havde forventet''
Hun så nysgerrigt rundt omkring i rummet.
Hun havde forventet et gammelt klamt og koldt hus indvendigt, men det var det bestemt ikke.
Hun lod blikket glide hen over ham da han smed sin skjorte over i et hjørne. Den ramte væggen med et klamt plask..
Det gjorde intet at han smed skjorten, da hun jo alligevel havde set hans overkrop lidt da skjorten nærmest var gennemsigtig før.
Hun satte sig friviligt hen ved siden af sengen, hun ville ikke sætte sig op i sengen og give nogle forkerte signaler..
Han var nu meget kær, men det betød intet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:32

''Nej jeg ved det... Det ligner noget gammelt lort der er ved at falde sammen når man ser det udefra, men det er faktisk i rigtigt god stand, når man ser det indefra.''

Han smilede stille til hende, og han kunne ikke lade være med at tænke over om der mon var noget galt eller om hun følte sig en smule utryg ved ham? Siden hun ikke ville sætte sig helt op til ham...

''Er du utryg ved mig?''

Han kiggede stille på hende, måske hun ikke brød sig om han havde smidt skjorten og nu sad der i bar overkrop? Han kiggede ned på hende med et stille og charmerende smil...

''Er det fordi jeg ikke har noget på overkroppen?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:40

Et lille grin forlod hendes læber.
Det var helt rigtigt det han sagde, det lignede virkelig noget der var løgn udefra, men inden i var det så hyggeligt, og sat godt i stand.
Er du utryg ved mig?
Det spørgsmål kom som en overraskelse for hende, især når hun faktis var en smule utryg ved ham, men det var nu ikke fordi han ikke havde noget på overkroppen, det betød endet at han viste sin krop meget, eller at han var ligeglad med hvad andre tænkte om ham, eller noget helt tredje. Men hun syntes nu bedst om nr to, det var hvertfald noget man kunne give respekt for.
Han charmerende smil var så dejlig at se på, hun kunne godt bare sidde og kigge på hans smil i flere timer, hun havde jo tiden til det.
Hun var ikke helt sikker på hvad hun skulle svare, hun følte sig jo lidt utryg, men hun var ikke helt sikker på hvorfor helt præcis..
''En smule måske..''
Hun gengældte bare hans smil..
''Nej nej! Jeg ved nu ikke helt, der er bare et eller andet ved dig.''
Hun lavede en eller anden underlig, men dog yndefuld håndbevægelse i luften over imod ham af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:56

''Så det er okay at jeg ikke har noget på overkroppen?''

Han smilede bare på samme charmerende måde som før han kunne godt lide hvordan hun så ud og så virkede hun egentligt også rent venlig og sød, så alt i alt kunne han godt lide hvordan hun nu engang var...

''Jeg gør dig virkelig ikke noget... Da slet ikke når du virker så sød og venlig.''

Han smilede igen charmerende til hende, og lænede sig lidt hen imod hende, men uden at komme sådan virkeligt tæt på hende...

''Og jeg kunne slet ikke finde på at gøre dig ondt, når du er så smuk...''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:12

''Det er helt okay''
Hun smilede bare venligt til ham, da han kom med det charmerende smil igen.
Virker sød og venlig.. Han havde helt ret, virker var et passende ord i den sætning.
Hun var nok kun venlig, da hun faktis manglede et sted at sove den nat, men hun kunne ikke få sig selv til at spørge, da det igen kunne sende de forkerte signaler.
Hun lagde mærke til at han kom tættere på, men dog ikke for tæt, det var ikke noget der generede hende.
En komplimant? Det kunne hun kun gengælde, men hun var ikke ligefrem særlig god til sådan noget..
Hun lænnede sig lidt tilbage imod væggen og smilte til ham.
''Jeg elsker dit smil..''
Hun grinte en smule lavt, og så så op på ham.
Hun var ikke typen der blev tiltrukket af folk, og dette var ingen undtagelse..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:18

Han var typen der rigtigt godt kunne lide en kvinde der ikke bare lod sig hive med i seng bare sådan. Han kunne rigtigt godt lide at han faktisk skulle arbejde for at få dem. Det gjorde at han følte sig mere værdig, og kvinden ikke følte sig klam og beskidt over at springe på alle og enhver...

''Ligefrem elsker mit smil? Det var meget at sige, men det betyder jo egentligt bare at du elsker dig selv.''

Han smilede lidt mere charmerende til hende, og kiggede hende så lidt i øjnene. Han kunne rigtigt godt lide hvordan hun virkede til at være, men han kunne ikke bare sige direkte om hun ville have sex... Hun skulle lige vise bare en smule interesse først...

''Må jeg spørge hvor du bor?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 19:31

Som sagt havde hun aldrig haft sex med nogen før, eller kysset en sådan rigtigt, og hun brød sig bestemt heller ikke om tanken, hun ville blive utrolig nervøs hvis det skulle ske, og bagefter ville hun føle sig beskidt..
Men hvis det nu skete at nogen fik hende med i sengen, så skulle det være et mirakel.. Og hvis det blev helt gennemført, ville hun nok ikke være den dejligste person at være i nærheden af..
Hun forventer lidt at hvis hun skulle gennemføre det med nogen, så ville de nok skride fra hende bagefter, fordi hun nok ikke var den dejligste person at være i nærheden af.
Hun fik øjnkontakt med ham imens han lavede en af hans charmerende smile til hende.
Men så kom der et spørgsmål som hun nok blev nød til at svare på.
''Hvor jeg bor? Jeg bor ikke rigtigt nogle steder, jeg sover normalt bare der hvor der er plads, og hvis ikke der er plads nogen steder, så sover jeg i naturen..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:17

''Du kan så sagtens få lov til at sove her... Hvis du da ikke har det store problem med at dele seng smukke?''

Han smilede igen charmerende til hende. Han kunne ret godt lide hvordan hun var. Smuk yndefuld, og meget rar at være sammen med. Hun var helt klart en pige han ikke ville have noget imod at hive med i seng, men nu måtte han se hvordan det gik...

Han kiggede stille på hende, han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige eller gøre for at holde samtalen kørene. Han ville rigtigt gerne holde den kørene.

''Hvad laver du til dagligt?''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:26

Hun havde bestemt ikke noget problem med at dele seng, så længe der ikke kom til at ske noget, så overlevede hun det nok..
''Hvis du kan holde fingerne for dig selv, så overlever jeg nok?''
Hun gengældte bare hans smil.
Han var nu meget sjov, han lød som om han prøvede at få hende med i seng, men hun mente selv at hun havde gjort det tydeligt nok til at forstå at hun ikke var den type, men hvis ikke, så skulle han nok finde ud af det.
*Hvad jeg laver til dagligt.. Hvad laver jeg til dagligt!*
Det apørgsmål kørte bare rundt inde i hendes hovede, men lige meget hvor meget hun prøvede havde hun intet svar..
Hun tøvede en smule.. Hun ville gerne holde samtalen kørene, men hvis hun ikke svared ville der bare blive en nedern stilhed..
''Jeg.. Okay!''
Hun var så parat til at svare, hun forventede lidt at svarede selv kom til hende hvis hun begyndte på sætningen, men den kom ikke..
''Ærligtalt, så har jeg ingen ide om hvad jeg laver.. Eller jo, jeg prøver at undgå min bror, nyder den nuværrende frihed så længe den vare''
Hun smilte venligt til ham.
Hun undlod nok lige at fortælle at der var en anden efter hende, men den lod hun dog ligge..
''Hvad med dig?''
Hun smilte venligt til ham, og satte sig hurtigt op i sengen til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:32

''Nå nå? Du er måske ikke glad for tilnærmelser? Ikke glad for at et andet væsen vil helt tæt på den skønhed og den person du er?''

Han smilede bare stille og charmerende til hende. Han havde ikke tænkt sig at lade denne skønhed slippe bare sådan. han kunne godt tænke sig at se hendes krop nøgen, men mest af alt mørke hendes krop.

''Det lyder ikke som noget der er super fedt... Jeg laver ikke så meget, udover at give blod ud.''

Han smilede, og satte sig så ned ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:37

''Det er rigtigt.. Jeg har aldrig haft nogen helt tæt på mig på den måde, ingen sex og ingen rigtige kys.''
Han ville hende gerne, det kunne man se men det havde hun prøvet før, der var nok intet han gjorde som ikke var blevet gjort før..
''Give blod ud? Endnu en grund til at være utryg ved dig..''
Hun grinte lidt og lagde sig langsomt ned på ryggen og stirrede op i loftet..
''Hvorfor giver du dog blod ud?''
Hun ventede hovedet hen imod ham og smilte.
Hun havde aldrig hørt om en som gav sit blod ud, helt uden omkostninger..
Det gjorde hende faktis ikke utryg, det gjorde ham bare mere interesant..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 20:49

''Har du virkelig ikke? Det var dog utroligt... Men du har vel så fået massere af tilnærmelser af fyre som mig der gerne vil have dig med i seng?''

Han smilede charmerende og nu mente han at han lige så godt kunne være direkte omkring at han gerne ville, specielt nu hvor han fandt ud af at hun var jomfru. Han havde noget med at han godt kunne lide jomfruer...

''Fordi jeg kan lide det når jeg bliver bidt.''

Han smilede igen på samme charmerende måde, og da hun havde lagt sig satte han sig på hendes hofte blidt med et ben på hver side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 21:28

''Du skulle bare vide..''
Hun sukkede lidt. Der havde været rigtig mange mænd som ville havde haft hende med i seng, nogle prøvede endda at voldtage hende.. Men selvom hun ikke havde været i seng med nogen af dem, fortryder hun intet.
Hun var glad for at hun ikke gjorde det.
Hun var faktis meget glad for at han bare snakkede direkte til hende, så følte hun at hun kunne gøre det samme med ham..
''Kan du lide det? Jaah.. Man har jo hver sin smag.''
Hun smilte sødt til ham, og blinkede med det ene øje helt ubevist.
Hun blev lidt overrasket da han satte sig på hendes hofte, med en ben på hver sin side, men det føltes ikke helt forkert, da de jo stadig havde tøj på..
Eller han havde ikke nogen skjorte, men næsten da..
Hun havde dog aldrig prøvet at sidde sådan med en fyr, uden hun ville tage hans sjæl..
''Nu skal du ikke prøve på noget!''
Et bredt smil formede sig på hendes læber imens hun sagde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 21:42

Han kiggede stille på hende, som hun lagde der under ham. Han kunne godt lide at sidde på hende, og han kunne lide det fordi han følte at han havde en hvis form for dominans over dem. Han smilede bare charmerende til hende, og så hendes blink... Helt modstander var hun mpske ikke?

''Ja... jeg elsker den smerte og den følelse der er bag et bid.''

Han Nikkede bare til det med at han ikke skulle prøve på noget imens han stille lænede sig frem og lagde sig lidt ned over ehnde. Han kiggede hende i øjnene, inden han hviskede til hende, da hans hoved gled ned til hendes øre...

''Er du slet ikke bare lidt nysgerrig?''

Han satte sig op igen.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 21:58

Hun blev en smule nervøs da han lænnede sig ned til hende, men selvom han gjorde hende utryg, så stolede hun desværre en smule på ham, eller hun stolede på at han ikke ville gøre noget hun ikke ville have, og ind til videre havde han ikke gjort noget hun ikke ville have.
Hendes øjne lyste nærmest af spænding og nervøsitet da han så hende i øjnene..
Hun lille smil blev foldet ud på hendes små bløde læber, da han førte hovedet ned til hendes øre..
Inden han satte sig op tog han hurtigt fat i hans hovede, dog kun for at drille ham lidt.
Hun førte hendes mund hen til hans øre, hun var så tæt på man kunne komme uden at røre ham på det punkt.
Hun hviskede blidt i hans øre.
''Det tror jeg ikke''
Et lille smil kom frem på hendes læber, inden hun gav slip på ham og lod ham komme op og sidde.
Hun ville faktis kun drille ham lidt ved at gøre det på den måde..
''Jeg vil mene at, det var det tætteste du vil komme på et kys, eller noget i den stil ..''
Et drillende smil kom frem på hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I don't need someone like you..//Matic// Empty Sv: I don't need someone like you..//Matic//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum