Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» It's been a long long time
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyIdag kl. 21:48 af Valentine

» I need you to hear the story - Genevira
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyIdag kl. 17:03 af Genevira

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» My Only, My Own (Edgar)
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyOns 1 Maj 2024 - 12:50 af Edgar

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Valentine
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 
Genevira
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 
Jake
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 
Lori
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 
Edgar
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 
Abigail
Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba13Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba14Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164691 indlæg i 8727 emner

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:43

"Det min skyld.." Hun var fuld af skyld.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Sep 2012 - 18:44

"Hvad er din skyld?" spurgte han endnu engang. "Svar mig nu!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Ons 26 Sep 2012 - 20:36

Hun kiggede ham ind i øjne, de var langtfra glade. Hun bed sig i læben og sank. "Jeg var der.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 27 Sep 2012 - 7:22

"Hvor var du?.." spurgte han forvirret. "Hvad snakker du om?"
Han blev mere og mere nervøs. Hvad mente hun?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:51

"Jeg fik dig op imod overfladen, og forhindrede dig i at drukne.."
Hun holdte en kort pause, og bed sig i underlæben.
"En mand kom og hjalp dig, uden at se mig.. Jeg.. Jeg dykkede ned for at finde pigen.."
Endnu engang holdte hun en lille pause..
"Men det var forsent, jeg nåede hende ikke.."
Hun kiggede ned og kom til at bide så hårdt i sin under læbe at den begyndte at bløde ligeså stille..
"Undskyd.." Hviskede hun og havde det virkelig dårligt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 20:58

"Du var der?" hviskede han, mens han øjne var store og foskrækkede. "Du var der.."
Han kom endnu engang i tanke om hans kærestes råb om hjælp, mens hun græd. Tanken om at han ikke kunne finde hende, mens vandet blev mørkere og mørkere. Det sortnede for hans øjne.
Hans kærestes skrig rungede inde i hans hoved, så det fik ham til at blive svimmel.
*Skat! Hvor er du!? Jeg vil hjælpe dig! Hvor er du!?*
Han tog sig til hovedet og prøvede at få de forfærdelige tanker væk. For hans øjne, kunne han se sin kærestes livsløse krop falde ned mod havbunden, mens hendes øjne ikke længere var varme, men tomme og livløse.




















































Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 16:11

Avalon var helt ude af sig selv, hendes øjne var fyldt med tårer. Hun kunne se det på ham, hun havde været der og kunne have reddet hende. Reddet hende inden hendes søster åd hans kæreste nede i det dybe mørke.. Skyldfølelses var hårdt, og ramte hende ømt..
"Jeg er så ked af det..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 16:15

"Det.." stammede han. "Det er ikke din skyld... Du prøvede at hjælpe.."
Han kiggede ud mod havet og gik ned til starten af vandet. Hun havde forsøgt at hjælpe ham og hans kæreste... Hun kunne have været i live...
"Hvorfor kunne du ikke nå at redde hende?" spurgte han stille, imens han kiggede ud mod havet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 16:18

Hun ville ikke bringe mere sørg over det, ved at fortælle hvad hendes søster havde gjort.
"Det.. Det ved jeg ikke.."
Hun kiggede skamfuldt ned i jorden og tørrede sine øjne.
"Og jo.. Det min skyld.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 18:21

"Så svar mig på noget Avalon," sagde han og kiggede hen på hende. "Hvorfor er det din skyld?"
Han sendte hende et alvorligt blik, da han virkelig gerne ville vide hvorfor hun mente at det var hendes skyld. Det generede ham at hun blev ved med at sige at det var hendes skyld, men ikke fortalte ham hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 18:24

"Jeg var der.. Og jeg kunne ikke gør noget.."
Hendes blik ramte ham, og han kunne se at hun var trist til mode.
"Jeg kunne ikke stoppe hende.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Tors 4 Okt 2012 - 20:35

"Stoppe hvem?" hviskede han.
Hans hjerte sad i halsen. Stoppe hvem? Havde en af hendes artsfæller dræbt hans kæreste? Han kunnelige forstille sig det. En havfue med sylespidse tænder, der genemborde hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 21:10

"Det er ligemeget.."
Hun kunne ikke forsætte sig at han skulle huske den smerte. Bare hvis han skulle forstille sig det, det ville være som at lade ham lide. Med mindre han var kommet over det, men det tvivlede hun nu på.

//Out.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko// - Page 3 Empty Sv: Afraid of the ocean? I'm not! //Bricko//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum