Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Periode | Renæssancen

Årstal | 1168

Årstid | Forår

Måned | Maj

Seneste emner
» My Only, My Own (Edgar)
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyIgår kl. 21:48 af Lenore

» I need you to hear the story - Genevira
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyIgår kl. 10:10 af Lori

» It's been a long long time
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyMan 6 Maj 2024 - 21:48 af Valentine

» No shade all tea, please. (Valentine og Kain)
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyLør 4 Maj 2024 - 0:38 af Valentine

» Dont Think I dont know your guiltyness - Jake
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 20:55 af Jake

» Begyndelsen på venskab eller... ~ Genevira
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyFre 3 Maj 2024 - 19:04 af Jake

» Why? What for? Honestly? - (Taliia)
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyOns 1 Maj 2024 - 13:38 af Abigail

» Opdateret emnesteder (adminnyheder)
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyTirs 30 Apr 2024 - 12:37 af Sean

» Angels and demons on the run - Emery's fraværstråd
its now or never(Arian) - Page 2 EmptyFre 26 Apr 2024 - 19:03 af Sean

Mest aktive brugere denne måned
Lori
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Genevira
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Jake
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Valentine
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Edgar
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Lenore
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 
Abigail
its now or never(Arian) - Page 2 Voteba13its now or never(Arian) - Page 2 Voteba14its now or never(Arian) - Page 2 Voteba15 

Statistik
Der er i alt 189 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Alysia

Vores brugere har i alt skrevet 164695 indlæg i 8727 emner

its now or never(Arian)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 20:52

Hun blev ved med at gå ved hans side.
"Igen,mange tak," sagde hun forsigtigt. "Du er det første menneske, der har gjort det for mig. De fleste er bare gået forbi, eller ikke have turdet at gøre noget."
De kom til en lille sø, hvor nogen svaner slappede af ude i det klare vand. Hun satte sig forsigtigt på en bænk og kiggede op på Zankuji for at se hvad han svarede og gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 21:10

Han kiggede på hende "så kan man sige det mennesker der ikke har noget hjerte i sig"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ned ved siden af hende og kiggede ud på søen og smilte bare roligt og sådan.
Han var en man kunne komme til hvis man havde brug for at snakke da han godt kunne lide og høre på folk og hjælpe dem hvis han kunne og det havde han jo gjordt overfor hende og sådan.
Han så på hende "hvad ville du ha gjort hvis jeg ikke havde været kommet som jeg gjorde"spurgte han roligt og slappede roligt af og så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:14

Han satte sig ned ved siden af hende og kiggede ud på den smukke sø.
"Joh, ser du.." stammede hun. "Jeg er desværre frygtelig temprementsfuld.. Så, hvis du ik var kommet, havde jeg nok springet på en af dem og.." Hun stoppede et øjeblik og kiggede ned i jorden. "Måske slået personen ihjel.."
Nervøs gav hun sig til at trille tommelfingre, da hun var bekymret for hvad han skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:30

Han kiggede på hende og slappede bare roligt af "Okay det så forstå ligt nok i din sag altså ville nok ha gjort det samme i din situation hvis jeg var dig"sagde han roligt og kiggede på hende med et smil på sine læber og forstod godt det hun sagde og sådan noget.
Han så på hende "du trænger nok til at lære og styre din vrede men det kan være svært nogen gange"sagde han roligt og så på hende og han kunne skam godt blive sur men han kunne styre det og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:40

"Ja, det gør jeg i den grad," sagde hun, med et lille grin. "Men, desværre lægger det til den ene halvdel af mig."
Hun kiggede nysgerrigt op på ham. Det var utroligt hvor god han var at snakke med. Hun kiggede op i de grågrønne øjne og smilte genert.
"Min ene side er nemlig en varulv.. Nogen være hidsig propper."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:53

Han kiggede på hende "ja det kan jeg så godt sætte mig ind i at den del er men hvad med den anden er den så vampyr"sagde han roligt og kiggede på hende og så at hun smilte genert og sådan noget.
Han så på hende "er du genert"spurgte han roligt og slappede bare stille og roligt af og kiggede bare på hende og havde ikke mere og sige til hende lige nu og her for nu ventede han bare på at hun sagde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 22:58

"Ja, den anden halvde er vampyr," svarede hun og kiggede ud på søen. "Derfor er jeg et misfoster.."
Hun kiggede op på ham, da han spurgte sit andet spørgsmål.
"Ja.. Ja, jeg er lidt genert," svarede hun og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:25

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "Okay og genert set sødt ud til dig"sagde han roligt og kiggede bare på hende og kunne godt lide kvinder der var genert de var så søde og se på når de fik røde kinder og den slag ting.
Hana så på hende og slappede bare roligt af og havde ikke noget imod at hun var den hun var og sådan ville det jo altid være ville det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:32

"Tak," sagde hun genert og kiggede ham i øjnene.
En af svanerne gav sig til at blafre med dets vinger. Hun kiggede imponeret ud på den, men rettede blikket mod Zankuji bagefter.
"Du er god at snakke med Zankuji," sagde hun glad. "Det er rart at snakke med en som dig."
Hun kiggede på med et smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:34

Han kiggede på hende med et smil "i lige måde Arian"sagde han roligt og havde det godt med at snakke med hende og sådan noget og kunne godt lide deres samtale og sådan.
Han så på hende "hvis det ikke var fordi jeg først lige havde mødt dig så tror jeg at jeg havde lagt mere forførelse på dig nu men jeg styre mig for ikke at skræmme dig og sådan bare så du ved det"sagde han roligt med et smil på sine læber og syns det var dejligt at få det ud af sig så han ikke gemte noget lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:41

"Javel ja," sagde hun overrasket med et smil på læben. "Det er jeg så glad for at du ikke gøre. Altså ikke fordi du ikke er pæn osv."
Hun kiggede nervøst ned i jorden. Det var underligt for hende.
"I det mindste er du ikke en af dem der bare tager på en," sagde hun stille, med et forsigtigt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:43

Han kiggede på hende "tager på en når altså gramse på dine bryster og sådan noget er det det du mener gud ned kunne jeg ikke finde på"sagde han roligt og så på hende "jeg gør det kun hvis den jeg gør det på er med på det og alt det"sagde han med et stille smil på sine læber og slappede bare roligt af.
Han kiggede på hende "Hvem har da gjort det mod dig"spurgte han roligt og var bare venlig mod hende og det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:46

"Ja, den slags," sagde hun med en irriteret grimase.
Det var ikke pga. ham at den irriterende grimase kom frem. Det var pga. de mænd der havde gjort det.
"Fulde mænd fra kroen," svarede hun. "De syndes åbenbart at det er sjovt at sætte mig på deres skød og gør hvad de vil." Hun løftede på skuldrene. "De får bare ikke lov til det."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:52

Han kiggede på hende "Okay det var da nederen"sagde han roligt og kiggede på hende "så ved du at du skal holde dig fra sådan nogen steder"sagde han roligt med et smil på sine læber og slappede bare af.
Han kiggede rundt "Når hvad skal vi snakke om"spurgte han roligt og så på hende og var klar til at snakke om alt det der kunne snakkes om for han syns at det var hyggeligt og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:56

"Jeg bor desværre på en kro," grinte hun og kørte en hånd igennem sit hår.
Hun placerede hænderne på sit skød og kiggede op på ham.
"Lad os tale lidt om dig," sagde hun glad. "Nu har vi jo talt lidt om mig, så hvorfor ikke tale lidt om dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 29 Sep 2012 - 23:59

Han kiggede på hende "Mig der er da ikke noget spænde om mig"sagde han roligt til hende og kiggede på hende og ville endeligt godt vide hvorfor hun ville snakke om ham og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af og kiggede rundt også på hende igen og viste ikke hvad hun helt bestemt ville snakke om ham for og sådan for han mente ikke der var noget som sådan at snakke om ham om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:03

"Virkelig?" spurgte hun nysgerrigt. "Ikke engang en lille bitte ting?"
Hun tænkte at det ville være høfligst at spørge til hans liv også. Men hun ville nu også gerne vide lidt om ham.
"F.eks, dit sværd," sagde hun og nikkede ned mod det sted sværdet var. "Hvor har du det fra?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 0:07

Han kiggede på hende "Mit sværd det fik jeg af min fare da jeg tog hjemme fra de mente jeg ville få brug for det så det ville jo nok på et tidspunkt"sagde han roligt og slappede bare af "men man kunne jo sige jeg fik brug for det i dag ikke"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og sådan noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:21

Hun nikkede forstående.
"Jo, hvis menneskerne havde været torske dumme, så havde du fået brug for det," sagde hun med et forsigtigt smil. "Man ved jo aldrig hvad de kunne have fundet på."
Hun lød rolig og afslappet på sin stemme.
"Ikke for at fornærme mennesker racen," Hun kiggede op på ham med et smil. "Bare for at fornærme den flok der var efter mig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:24

Han så på hende med et smil "jeg ved skam hvad du mener"sagde han roligt og så på hende "men lever jo som jeg er og sådan er det jo bare"sagde han roligt og slappede af og kiggede roligt på hende "hvad skal vi blive siddende eller skal vi gå lidt igen eller hvad syns du"spurgte han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af og havde det godt med at de kunne snakke som de nu kunne og sådan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 30 Sep 2012 - 13:37

"Vi kan da godt gå videre," sagde hun stille og rejste sig.
Hun strakte sig, med armene over hovedet.
"Medmindre du ikke vil snakke med mig mere," grinte hun kærligt og så på ham med et venligt blik.
Det var jo ikke til at vide, om han nød at snakke med hende, som hun nød at snakke med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Tors 11 Okt 2012 - 12:08

Han kiggede på hende "jeg har skam løst til at snakke med dig"sagde han med et smil på sine læber og gav sig roligt til at gå stille og roligt "har bare ikke lyst til sidde stille mere nu"sagde han roligt og så på hende med et smil og havde det dejligt ved at snakke med hende.
Han så på hende "hvad skal vi snakke om"spurgte han roligt og så på hende med et smil mens han gik roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Lør 20 Okt 2012 - 12:13

"Hmm," sagde hun og kiggede sig omkring. Hun løftede kort på skuldrene. "Det ved jeg ikke, er der noget du vil snakke om?" Hun kiggede på ham med et nuttet blik. Hun vidste ikke hvad de skulle snakke om? Hende? Ham? Menneskerne der gik rundt omkring dem?
Hun kørte genert en hånd henover sin arm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Søn 21 Okt 2012 - 20:27

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede bare roligt af og gik roligt vider "hvad med at snakke lidt om dig hvorfor kommer du sådan nogen steder hvor der nogen mennesker der ikke kan lide væsner og sådan noget"sagde han roligt og så godt at hun var lidt genert og sådan noget, men det gjorde ikke noget for ham og sådan noget der slappede bare roligt af og sådan noget der og havde ikke det vilde ellers og sige sådan lige nu og her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Gæst Ons 24 Okt 2012 - 16:22

Hun kiggede ned i jorden og tog armene om bag ryggen.
"Joh ser," sagde hun og kløede sig i nakken. "Jeg kan godt lide at være forskellige steder, så jeg glemmer helt at menneskene rent faktisk ikke kan lide mig," hun stoppede et kort øjeblik, for at kigge ham i øjnene. "Men, de skal ikke bestemme over mig. Jeg kommer og går som det passer mig!"
Det sidste blev sagt, med et triumferende smil på hendes læbe. Menneskene skulle ikke bestemme hvor hun måtte komme og gå. Hun gik der hvor det passede hende. Lige meget hvilken race hun er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

its now or never(Arian) - Page 2 Empty Sv: its now or never(Arian)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum